Autors |
Ziņojums |
UNDO
Pievienojies: 11 Jan 2007
Komentāri: 5
|
AR GTV 1995-2000
Man ir jautājums par šā modeļa dzinējiem.
2.0i 16V T.Spark (150 zs) VS. 2.0i V6 TB (202 zs)
1) Kādas ir īpatnējākās problēmas šiem dzinējiem. ( it sevišķi turbo motoram )
2) kuru ņemt ikdienai un atpūtai
Par ritošās remontiem un siksnu maiņām jau ieguvu info no jūsu foruma
Paldies
_________________ Nobody is perfect, I'm nobody.
|
Thu Jan 11, 2007 11:39 pm |
|
|
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
turbo!
_________________ @Scmic
|
Fri Jan 12, 2007 12:05 am |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
labaak njem turbo, jo tas ir V6, kam nav raksturiigo twinsparku siksnu probleemu. galvenais,lai auto nebuutu nodziits. njem tik svaigu cik iespeejams
leetu un labu GTV nemeedz buut...
_________________ in Busso we trust...
|
Fri Jan 12, 2007 12:27 am |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
njem 3l V6 nopietni, ja domaa mashiinu pirkt eiropaa, tad ir veerts iespringt, pamekleet, pagaidiit un samaksaat shtuku vairaak. 97. gadaa bija veel taadi pirms facelift modelji, bet jau ar 3l 24v dzineeju.
un, ja esi gatavs tam, tad labaak piemest veel shtuku un samekleet peec 98. gada facelift modeli ar 3l V6 6 robu kaarbu, momo salonu, brembo bremzeem u.c. runaa arii, ka 3l esot mazaak problemaatiski kaa 2l. ne taa ka leetaak uztureet, vienkaarshi probleemu mazaak, izturiigaakas, uzticamaakas.
|
Fri Jan 12, 2007 12:43 am |
|
|
AMV
Member of
Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
Un ja auto buus ar 6o robu tad pateerinjsh uz shosejas mazaaks. 2.0TB eed tikpat cik 3.0 24v. Bet atdeve pilniigi cita, jau no ljoti zemiem apgriezieniem pateicoties Nm saak pienaaciigi celt. Un izpaliek turbobedre.
Bet ja izveele tikai starp tiem abiem, tad njem 2.0TB.
|
Fri Jan 12, 2007 2:44 am |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Es, godiigi sakot, neesmu paarliecinaats, ka atmosfeernieks ir DAUDZ labaaks par turbo. Man kaut kaa mazliet maac nostalgija uz to turbobedri. Jaa, atmosfeernieks ir vieglaak un vienkaarshaak braucams. Iipashi V6 - piespied un aiziet (lai gan par JTS arii nesuudzos). Bet turbo ir daudz interesantaak
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Fri Jan 12, 2007 11:10 am |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
Oga rakstīja:Es, godiigi sakot, neesmu paarliecinaats, ka atmosfeernieks ir DAUDZ labaaks par turbo. Man kaut kaa mazliet maac nostalgija uz to turbobedri. Jaa, atmosfeernieks ir vieglaak un vienkaarshaak braucams. Iipashi V6 - piespied un aiziet (lai gan par JTS arii nesuudzos). Bet turbo ir daudz interesantaak
izbrauc ar 10 gadus vecu 2.0TB, tad redzeesi, cik tas ir interesanti trubo mashiinas ir taapat kaa diizelji. liekas, ka baigi iet, a iisteniiba ne suuda neiet, pabraukt nevar, vislaik robi jaasledz un, ja peekshnji jaaveic aatrs manevrs, izraadiisies, ka esi "tukshajaa" zonaa un aiziesi bojaa
|
Fri Jan 12, 2007 11:27 am |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Taa var domaat tikai tie, kas nejeedz braukt ar turbomotoru
Bet par 10gadiigu, iz turbodzineeju piekriitu - iespaids, ka autinsh lido, lai gan reaali hronometrs raada krietni pesimistiskaaku ainu...
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Fri Jan 12, 2007 11:36 am |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
Oga rakstīja:Taa var domaat tikai tie, kas nejeedz braukt ar turbomotoru
nu bet nafiga man jeegt braukt ar turbo motoru, ja var vienkaarshi njemt un braukt ar atmosfeerisko neko nejeedzot. tas ir liidziigi kaa manuala kaarba un automaats. ir tai manualajai savs prieks, bet ikdienaa nafig tas nav vajadziigs. piekriiti?
starp citu, 2l V6 TB dzineejs tika radiits ne taapeec, ka turbo motori ir baigi forshi, bet taapeec, lai Itaalijas tirguu vareetu piedaavaat 200zs mashiinu pa daudz maz normaalu cenu, jo >2l tilpuma vinjiem bija naakamais nodoklis. nezinu, cik liels, bet laikam pietiekoshi, lai auto razhotaaji no taa izvairiitos. kaut vai BMW M3 italian edition ar 2.0l dzineeju
|
Fri Jan 12, 2007 11:46 am |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Par nodokljiem - taa arii bija. Itaalji nebij iemaaciijushies reekinaat dzineeja tilpumu peec FIA parametriem (turbomotoram ar restriktoru koeficients 1.7) Un fakts arii, ka tas TB dzineejs deva ozona caurumaa tikdaudz kvadraatmetrus, ka to aatri vien naacaas nonjemt no razhoshanas, jo tas ar lielaam puuleem un paargrieztaam aciim iespiedaas euro-2 normaas. Nu vai kaut kaa tamliidziigi. Katraa zinjaa no ta motora naak aaraa dziiva inde
Kas attiecas uz braukshanu. Ikdienaa braucot, analogiskas jaudas turbomotors buus... ekonomiskaaks kaa atmosfeeriskais. Iemesls - degvielu aarpraatiigaa daudzumaa pateeree tikai rezhiimos aiz turbobedres. Braucot leeni pamazaam pa Riigas ielaam (max 2-2.5k rpm), tas dzineejs neteeree saliidzinoshi neko. Tas neattiecas uz mziitinjiem 4 cilindru dzineejiem, kuri principaa nekustina to mashiinu, kameer negriezhas turbiina (tas velk aiz sevis arii attieciigi samazinaatu turbiinas resursu). 20 V6 vareetu normaali iet uz priekshu arii liidz turboapgriezieniem.
No otras puses... kursh gan spees leeniiteem ripinaat ar turbo GTV?
Vispaar es laikam gan baidiitos no veca un nobraukta turbomotora... Tomeer atstaajot speekaa apgalvojumu, ka labs turbo ir smekjiigaaks par atmosfeernieku, lai arii prasa iemanjas.
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Fri Jan 12, 2007 11:56 am |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
ja godiigi es nezinu nevienu > 5 gadi vecas turbo mashiinas iipashnieku, kuram taa padariishana straadaatu un mashiina ietu, visiem nemitiigi ir kaut kaadas probleemas ar vaarstiem, paarpluudeem, uzpluudeem, dachikiem, hujachikiem, ellju tur, ellju shur, un spiediena tajaas kastes arii parasti nau. bet nu visi vinji vienaa balsii kliedz, ka turbo ir speeks, turbo ir smekjis, spekjis un kas tur veel. tas attiecas gan uz saab, gan audi, gan subaru u.c.
|
Fri Jan 12, 2007 12:04 pm |
|
|
Presto
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 1969
Atrašanās vieta: Rīga
|
elbee rakstīja:ja godiigi es nezinu nevienu > 5 gadi vecas turbo mashiinas iipashnieku, kuram taa padariishana straadaatu un mashiina ietu, visiem nemitiigi ir kaut kaadas probleemas ar vaarstiem, paarpluudeem, uzpluudeem, dachikiem, hujachikiem, ellju tur, ellju shur, un spiediena tajaas kastes arii parasti nau. bet nu visi vinji vienaa balsii kliedz, ka turbo ir speeks, turbo ir smekjis, spekjis un kas tur veel. tas attiecas gan uz saab, gan audi, gan subaru u.c.
Pareizi. Piekrist. Man te viens keks neklausīja un nopirka Opel Astra coupe Bertone ar turbo. Un kā viņš ar to vāģi pēc tam pi āsssss. Bija žēl skatīties
|
Fri Jan 12, 2007 12:15 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
rezumeejot:
ikdienai 2.0TS
atpuutai 2.0TB
ikdienai un atpuutai 3.0V6
|
Fri Jan 12, 2007 12:18 pm |
|
|
xls99
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 4132
2003 Alfa-Romeo 147GTA
|
Pateikshu ari kadu vardu es.
Pats lietoju TB motoru (gan ne uz GTV bazes), ka ari ir nacies apchamdiit un biki apjegt kads ir 3.0 24v (ir biki pieredze ari ar 3.0 12v). Es teiktu ka janjem ir 3.0 24v. Bet ja nu galigi jaizvelas starp Ts un TB, njem TB, tikai pirms njemshanas silti iesaku to ljoti labi parbaudit, ja tur viss nestrada kaa pulkstenis, ljoti lielas iespejas ieberzties lielas nepatikshanaas.
Viena no tipiskaam TB motoru kljuudam ar ko nacies sastapties ir varstu stumeju izdilshana..., kas parasti ness sev lidzi ari sadalenju izdilshanu un mainju.
Ar TB motoru pilseta var pabraukt lidz 2.5krpm, bet tas ir sameraa gruuti, kaut vai taa iemesla delj ka gribas iemiit, tad vairss ekonomija nesanaak. Par ekonomiju runat domaju ka ir nepiedieniigi - ti zhe nje opelj kupil (c). Ja telosi Shumaheru, tad .... nu nezinu..., atri paliksi bez tiesiibaam.
Nedaudz par subjektiivaam izjuutaam.
Abi shie motori skan ljoti labi, katrs nedaudz savadak, 3.0 jau pie zemakiem apgriezieniem rada patikamas vibracijas vedera rajonaa TB motoram tas notiek pie augstakiem (vismaz pari 3 krpm). Braucot tu klausies kaa motors dzied, un nepaartraukti ir veelma kaapinaat tempu, spiest pedaali ar vien dziljaak un sadzirdeet naakamaas notis un taa tik turpini lidz 6 krpm vai pat vairak apgriezieniem, tad parsleedzies (ar patiikamo vrummm) un viss saakas no gala... seja tev savelkaas divaini manjakaalaa smaidaa un asiniis iepluust milziiga deva adrenaliina....
|
Fri Jan 12, 2007 12:24 pm |
|
|
UNDO
Pievienojies: 11 Jan 2007
Komentāri: 5
|
Doma ir ņemt GTV - baigi iepatikās, protams vēl papīrīši jāpakrāj, bet info laicīgi jau nekaitē iegūt
Skatos pa Lietuvas plačiem un citur. Vācijā mazāk, jo sanācis ar iepriekšējo pirkumu nedaudz ieberzties.
2.0 motori tika piedāvāti, jo tie ir populārāki, tad tāpēc jāformulē jautājus savādāk:
Piemērotākais dzinējs priekš AR GTV 1995-2000g. ikdienai un atpūtai?
http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/alfa-romeo/gtv/
_________________ Nobody is perfect, I'm nobody.
|
Fri Jan 12, 2007 5:43 pm |
|
|
|