Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
varbuut kaadam ir kaads mersis
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs varbuut kaadam ir kaads mersis 
nav gadiijumaa kam garaazaa kaads lieks mersis kuru veeleetos samainiit pret maneejo alfu,ar juusu vai arii maneejo piemaksu!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ir viens W124 - 260ais.  

Atrodas Daugavpilii vai Rezeknee

dazhas bildes http://foto.inbox.lv/kl2002/21-12-2009

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaads gads?motors laikam jau 2.6benziinieks! ideaali jau buutu ar gaazi vai diizelis!ta varbuutaas interesee mainja,ja kas ta atbildi pz

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Gazi liksi pats. Smile
Gads ir vecs -87.  Bet jo vecaaks - jo vertigaaks. Smile
Motors 2.6 KE-JET - automaatiska karba.
Ir svaiga TA.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
atceros, 2.6 skaitijas labakais w124 dzienjs Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
atceros, 2.6 skaitijas labakais w124 dzienjs Wink


a 1.8TS-16V nav no tiem labakiem ALFAs motoriem   Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
gads gan vecs+nav gaazes un nav diizelis taa ka cena vinjam nav nekaada dizaa!
pa 700lvl var jau feinu benziinieka kupeju 3.0 panjemt
motors kaa jau motors,protams alfas fanaatiem bez 2.5 jau neej klaat  Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
jorsiks rakstīja:
gads gan vecs+nav gaazes un nav diizelis taa ka cena vinjam nav nekaada dizaa!
pa 700lvl var jau feinu benziinieka kupeju 3.0 panjemt
motors kaa jau motors,protams alfas fanaatiem bez 2.5 jau neej klaat  Very Happy


maje gjelo predlozhitj  Very Happy

no ieprieshejas mainjas pieredzes.

1998 156 1.8TS  Arrow Ford Focus 1.8TD

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pārvaram krīzi. Tēriņi alfas uzturēšanai sāk šķist niecīgi. Pirmais, ko šādā situācijā vajadzētu darīt, ņemt mersi. Vēlams 88.-93., jo tad īpaši iegūstam savā aprūpē iecerētos defektus. Sākam mainīt motora vadības elementus. Kurus? Es ieteiktu mainīt uzreiz visus, jo vairuma klientiem īpašas cenas. Tagad tādas iepirkšanās drudža noskaņas, gan jau var sarunāt tirgotājus uz pievilcīgām izpārdošanas cenām. Nu ko, tikām galā ar elektroniku. Ak tavu laimi – vakuuma regulators aizsalis. KĀ MAN PATĪK TĀ DIFERENCIĀĻA GAUDOŠANA!!!!! Izstāstīt nespēju. Un tā klaudzoņa galvenā pārvada zobratu pārī – pasaka. Par lielisku katra ceļa nelīdzenuma dubultu uzšūpošanu rūpēsies vienmēr jau no nomaiņas brīža uz galu ejošie piekares hidroakumulatori. Apskate – prieks un laime, jo atkal radusies lieliska iespēja nomainīt divus klēpjus ar piekares svirām. Kas var būt burvīgāks par nestrādājošu klimata kontroles vadību? Hmmm... varbūt nestrādājošs kāds no logu tīrītāja režīmiem. Fascinējoša šķiet dzinēja degvielas patēriņa un dinamikas rādītāju attiecība. Es justos nedaudz apdalīts zinot, ka ir tomēr vēl kāds auto, kura dzinēja lietderības koeficients ir vēl graujošāks – moskvičs.
Bet, kā jau mēs noskaidrojām, nr7 ir lohs, kas neko nesajēdz. Razz Atvainojiet par izniekoto uzmanību un piesārņoto interneta vidi. Embarassed


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:
Pārvaram krīzi. Tēriņi alfas uzturēšanai sāk šķist niecīgi. Pirmais, ko šādā situācijā vajadzētu darīt, ņemt mersi. Vēlams 88.-93., jo tad īpaši iegūstam savā aprūpē iecerētos defektus. Sākam mainīt motora vadības elementus. Kurus? Es ieteiktu mainīt uzreiz visus, jo vairuma klientiem īpašas cenas. Tagad tādas iepirkšanās drudža noskaņas, gan jau var sarunāt tirgotājus uz pievilcīgām izpārdošanas cenām. Nu ko, tikām galā ar elektroniku. Ak tavu laimi – vakuuma regulators aizsalis. KĀ MAN PATĪK TĀ DIFERENCIĀĻA GAUDOŠANA!!!!! Izstāstīt nespēju. Un tā klaudzoņa galvenā pārvada zobratu pārī – pasaka. Par lielisku katra ceļa nelīdzenuma dubultu uzšūpošanu rūpēsies vienmēr jau no nomaiņas brīža uz galu ejošie piekares hidroakumulatori. Apskate – prieks un laime, jo atkal radusies lieliska iespēja nomainīt divus klēpjus ar piekares svirām. Kas var būt burvīgāks par nestrādājošu klimata kontroles vadību? Hmmm... varbūt nestrādājošs kāds no logu tīrītāja režīmiem. Fascinējoša šķiet dzinēja degvielas patēriņa un dinamikas rādītāju attiecība. Es justos nedaudz apdalīts zinot, ka ir tomēr vēl kāds auto, kura dzinēja lietderības koeficients ir vēl graujošāks – moskvičs.
Bet, kā jau mēs noskaidrojām, nr7 ir lohs, kas neko nesajēdz. Razz Atvainojiet par izniekoto uzmanību un piesārņoto interneta vidi. Embarassed


Pilnīgi piekrītu nr7:) w124 sāk tuvināties w123 kvalitātei. Ja gribas vecu mersi tad tikkai tēmē uz MB 190 EVO(2.3 16v) vai EVO2(2.5 16v) tam vismaz vērtība aug ar katru gadu. Pašam kādreiz bij W201 2.3, W124  E 3.0, W126 SEC 5.0 pirmais un pēdējais nelūza vispār, bet w124 bij miskaste uz četriem ripuļiem. Salīdzināšanai w124 ar 3.0 benzīnu knapi varēja atrauties no BMW 325 TDS ar 7L/100km. Tas bij izšķirošais punkts priekš w124 ar 15L/100km.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
W126 SEC 5.0  yo

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
номер7 когда-то купил nojaato mersi.
Skaade uz visu muzhu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Alsi rakstīja:
номер7 когда-то купил nojaato mersi.
Skaade uz visu muzhu.


Nr 7 meršus remontē emo



P.S. mans Gwagens iet diezgan stabili  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu - njemot veraa ka nevienam to 124 260 tapat nevajag - tad druscinj no tas vestures

bija latgales pilsetas laucinieka (vasarnicnieka) auto.  brauca maz bet nesaudziigi - un glabaja mitrajaa garazhaa.
un neremonteja vispar neko.
attieciigi - piecukots salons, nobruzhataa virsbuve un beigta piekare.  
bet labs un kluss motors ar meh ieshprici - nenopists ar gaazi un kreiso degvielu - karba iet - bremzes bremzee - reduktors negaudo.
es sakardinajos jo cena taam brinumam bija tikai 100 lati.
nopirku - paspelejos - pamainiju dazhas salona detaljas - eljljas utt... un notirgoju draugam  Smile

a draugs sen gribeja sev 124to.  
tapec mersis tika gan metinats gan parkrasots - durvju mainja veikta - salons ir no svaigaaka 92 gada.
taads konstruktors sanaca...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ne jau alfu mainiitu pret mersi,jo mersis buutu labaaks-nee,vnk.man darba mashiina vajadziiga un darbam der tikai mersis-jautaasiet kaads darbs!Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database