Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
Alfa 156. Temperatūras dačiks vai termostats?
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
svecites jau nomainiju, viena aizgaja pensija Mr. Green turbina pagaidam tikai slapina, ta vel kadu laiku pagaidis emo


Ķipa Tvinspārka zobsiksnas kariess un svecīšu maiņa ir būtiski lētāki prieki... aiwa


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
liels paldies par informāciju. izskatās, ka šāda problēmiņa nav man vienīgajam. tad jau nav tik traki, tikai domaaju par degvielas ekonomiju, darba temperatūra izmaina patēriņu, nu redzēs, sildīt salonu silda kā traks, galvenais lai ziemā pašam nav jāsalst nost. bet vispār, kā ir šim modelim, kur ir ahileja papēži un no kā jāuzmanās?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
elbee rakstīja:
svecites jau nomainiju, viena aizgaja pensija Mr. Green turbina pagaidam tikai slapina, ta vel kadu laiku pagaidis emo


Ķipa Tvinspārka zobsiksnas kariess un svecīšu maiņa ir būtiski lētāki prieki... aiwa


par twinsparkiem desmit reizu esmu rakstijis, ka pasi ipasnieki vainigi, ka sit karterus, laicigi nemaina un/vai nepielej ellu, kad vajadzigs, un nemaina zobsiksnu tad, kad pienakas to darit kopa ar visiem rulliem. protams, ir gadijumi, kad luzt varsti vai klani, bet es laikam tadus zinu nu kadus varbut divus. a citadi tiem dzinejiem neka tada nav- mafs, lambda, klokvarpstas agriezienu devejs un caura gaisa truba. bosch lambda iet apmeram ~100k km, mafs musu apstaklos bisku mazak, truba vienreiz masinas muza jasalime, tas klokenes devejs varbut ari vienreiz masinas muza pie 400k km noskrejiena nojuk, nomaini un aizmirsti. platina sveces tiem vecajiem srotiem likt ir vienkarsi neprats, ja analogas bosch sveces ir 4x letakas un savus 40k km mierigi nokalpos. sprauslas, spoles, sukni viniem ipasi nebojajas.

dizelim tomer ir daudz vairak un dargak kam sabojaties...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ps: un janem vera, ka videjais dizelis bus nogajis 2x vairak par videjo twinsparku

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
ps: un janem vera, ka videjais dizelis bus nogajis 2x vairak par videjo twinsparku


nu tad uz cik kkm ir jāuzremontē turbīniņa, cik bieži jānomaina kvēlsvecītes utt?
Te jau ir atbilde, ka iespējams latvijas lietotājs ir pirmais kas to dara un uz špendeles ir jau virs 150 kkm...

Dīzelim var nomirt kvēlsvece, sprauslas un turbīna. Nu vēl var aizaugt EGRs... Pa lielam viss... Turbīna ir jāuzremontē vienreiz īpašnieka un auto kopīgajā mūžā, divreiz, ja jānobrauc simtiem tūkstošu km, reti kurš Latvijā tik ilgi lieto vienu dīzeli...

Pencīnniekam lambda, MAFs, sveces, siksnas (pie kam var gadīties ka tās nedavelk servisa apkopes intervālu - ļoti prognozējami vai ne?), gaisa trubas, eļļas līmenis utt. Saraksts būtiski "īsāks" un kopsummā baisi "lētāks" vane? aiwa

Staļingrada motorā dēļ kariesa nav taču lētāk par nomirušu turbīnu... naac
Tākā būtiskas atšķirības nemanu


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kopš vakar vakara ir ir viedoklis par 156 dīzeļa darba temperatūru, pirms termostata nomaiņas temperatūras rādītājs pilsēta gāzējot uzkāpa max uz 60 grādiem, uz šosejas bultiņa nekustējās vispār, nomainot termostatu  temperatūras rādītājs uzkapj un apstājas 2 mm pirms 90 grādu atzīmes  Very Happy  domāju, ka arī degvielas patēriņs nokritīsies  Cool  p.s. CF3 termostata nomaiņa ir kkāds  angrrry  to cilvēku kurš izdomāja recirkulācijas trubu novietot pie paša termostata vajadzētu nošaut!  violent


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Manis minetie cipari ir ar jaunu termostatu, mos tomer vacijas, belgijas masinas kaut ka atskiras no italu masinam? hmm

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaspars rakstīja:
kopš vakar vakara ir ir viedoklis par 156 dīzeļa darba temperatūru, pirms termostata nomaiņas temperatūras rādītājs pilsēta gāzējot uzkāpa max uz 60 grādiem, uz šosejas bultiņa nekustējās vispār, nomainot termostatu  temperatūras rādītājs uzkapj un apstājas 2 mm pirms 90 grādu atzīmes  Very Happy  domāju, ka arī degvielas patēriņs nokritīsies  Cool  p.s. CF3 termostata nomaiņa ir kkāds  angrrry  to cilvēku kurš izdomāja recirkulācijas trubu novietot pie paša termostata vajadzētu nošaut!  violent


Juatuājums - to Džuzeppi, kurš izdomāja logu apmīzēja bačoka uzpildes kakliņa diametru (salīdzinājumā ar "ikdienā lietoto" tosola bačoka kakliņu) tu gribi iepazīt pirms vai pēc termostata konstukcijas izstrādes komandas?  :pārsteigums:


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Traktoram termostats 47 Ls, tik nepateiksu kur pirku, laikam vel Barona ielas itāļu veikala hmm


_________________
Traktors izbijis
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
kaspars rakstīja:
kopš vakar vakara ir ir viedoklis par 156 dīzeļa darba temperatūru, pirms termostata nomaiņas temperatūras rādītājs pilsēta gāzējot uzkāpa max uz 60 grādiem, uz šosejas bultiņa nekustējās vispār, nomainot termostatu  temperatūras rādītājs uzkapj un apstājas 2 mm pirms 90 grādu atzīmes  Very Happy  domāju, ka arī degvielas patēriņs nokritīsies  Cool  p.s. CF3 termostata nomaiņa ir kkāds  angrrry  to cilvēku kurš izdomāja recirkulācijas trubu novietot pie paša termostata vajadzētu nošaut!  violent


Juatuājums - to Džuzeppi, kurš izdomāja logu apmīzēja bačoka uzpildes kakliņa diametru (salīdzinājumā ar "ikdienā lietoto" tosola bačoka kakliņu) tu gribi iepazīt pirms vai pēc termostata konstukcijas izstrādes komandas?  :pārsteigums:


Pieļauju, ka Džuzepe zin par mistiskām antifriza pazušanas iespējām un drošibas nolukos speciali samazinajis, lai blondas tantes atšķirtu caurumu...vai ari tur talaja italija ir tada fīča kā Ādažu staķikā, lej no šļaukas šķidrumu. Rolling Eyes


_________________
Traktors izbijis
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaspars rakstīja:
CF3 termostata nomaiņa ir kkāds  angrrry  to cilvēku kurš izdomāja recirkulācijas trubu novietot pie paša termostata vajadzētu nošaut!  violent


ir ko  fuck es beigās nolociju to egr trubas "ausi", lai nākamreiz vairs nemaisa  Embarassed

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaspars rakstīja:
kopš vakar vakara ir ir viedoklis par 156 dīzeļa darba temperatūru, pirms termostata nomaiņas temperatūras rādītājs pilsēta gāzējot uzkāpa max uz 60 grādiem, uz šosejas bultiņa nekustējās vispār, nomainot termostatu  temperatūras rādītājs uzkapj un apstājas 2 mm pirms 90 grādu atzīmes  Very Happy  domāju, ka arī degvielas patēriņs nokritīsies  Cool  p.s. CF3 termostata nomaiņa ir kkāds  angrrry  to cilvēku kurš izdomāja recirkulācijas trubu novietot pie paša termostata vajadzētu nošaut!  violent

1.9jtd 16v?
Nu nav ērti, bet nu ne jau tik lai bļautu un vēnas grieztu. Drīzāk man nav saprotama to 10 cauruļu nepieciešamība tam mezglam... Izskatās jau smyki. APĒ kad pirku, tas resnis-balamute reāli ierēca par termostata dizainu.

No otras puses liekas bija "smukāks"




Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
elbee rakstīja:
ps: un janem vera, ka videjais dizelis bus nogajis 2x vairak par videjo twinsparku


nu tad uz cik kkm ir jāuzremontē turbīniņa, cik bieži jānomaina kvēlsvecītes utt?
Te jau ir atbilde, ka iespējams latvijas lietotājs ir pirmais kas to dara un uz špendeles ir jau virs 150 kkm...

Dīzelim var nomirt kvēlsvece, sprauslas un turbīna. Nu vēl var aizaugt EGRs... Pa lielam viss... Turbīna ir jāuzremontē vienreiz īpašnieka un auto kopīgajā mūžā, divreiz, ja jānobrauc simtiem tūkstošu km, reti kurš Latvijā tik ilgi lieto vienu dīzeli...

Pencīnniekam lambda, MAFs, sveces, siksnas (pie kam var gadīties ka tās nedavelk servisa apkopes intervālu - ļoti prognozējami vai ne?), gaisa trubas, eļļas līmenis utt. Saraksts būtiski "īsāks" un kopsummā baisi "lētāks" vane? aiwa

Staļingrada motorā dēļ kariesa nav taču lētāk par nomirušu turbīnu... naac
Tākā būtiskas atšķirības nemanu

palabošu.
dīzelim tāpat,kā pencīniekam var nomirt gaisa masas mērītājs un viņi mirst.
siksna var aiziet pie tēviem tāpat un arī tad ir staļingrads
turbīnu var remontēt ne vienu vien reizi lietošanas laikā,ja auto netiek pareizi ekspluatēts kā turbo motoram pienākas
EGRs var aiziet pie dieviem ne vienu vien reizi lietotāja ļaikā,jo redz pie mums vēljoprojām daudzos valda uzskats,ka ar dieseli nevar/nedrīkst,nav paredzēts gāzēt.un tieši dēl tā,ka netiek normāli ekspluatēts(pagāzēts)sāk aizaugt dieseli ieplūdes kolektors un līdzarto EGRs un arī pašā motorā/degkamerā sāk veidoties uzaugumi kuri mēdz pie kautkādā apstākļu sakritībām atdalīties un pa taisno triecas pret turbīnas lāpstiņām.
gaisa trubas dieselim iet pa pieskari tikpat bieži,ja ne pat biežāk kā pencīniekam


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vilsons rakstīja:
palaidniex rakstīja:
elbee rakstīja:
ps: un janem vera, ka videjais dizelis bus nogajis 2x vairak par videjo twinsparku


nu tad uz cik kkm ir jāuzremontē turbīniņa, cik bieži jānomaina kvēlsvecītes utt?
Te jau ir atbilde, ka iespējams latvijas lietotājs ir pirmais kas to dara un uz špendeles ir jau virs 150 kkm...

Dīzelim var nomirt kvēlsvece, sprauslas un turbīna. Nu vēl var aizaugt EGRs... Pa lielam viss... Turbīna ir jāuzremontē vienreiz īpašnieka un auto kopīgajā mūžā, divreiz, ja jānobrauc simtiem tūkstošu km, reti kurš Latvijā tik ilgi lieto vienu dīzeli...

Pencīnniekam lambda, MAFs, sveces, siksnas (pie kam var gadīties ka tās nedavelk servisa apkopes intervālu - ļoti prognozējami vai ne?), gaisa trubas, eļļas līmenis utt. Saraksts būtiski "īsāks" un kopsummā baisi "lētāks" vane? aiwa

Staļingrada motorā dēļ kariesa nav taču lētāk par nomirušu turbīnu... naac
Tākā būtiskas atšķirības nemanu

EGRs var aiziet pie dieviem ne vienu vien reizi lietotāja ļaikā,jo redz pie mums vēljoprojām daudzos valda uzskats,ka ar dieseli nevar/nedrīkst,nav paredzēts gāzēt.un tieši dēl tā,ka netiek normāli ekspluatēts(pagāzēts)sāk aizaugt dieseli ieplūdes kolektors un līdzarto EGRs un arī pašā motorā/degkamerā sāk veidoties uzaugumi kuri mēdz pie kautkādā apstākļu sakritībām atdalīties un pa taisno triecas pret turbīnas lāpstiņām.
gaisa trubas dieselim iet pa pieskari tikpat bieži,ja ne pat biežāk kā pencīniekam


Man nedraud ar aizaugšanu  nono

Bet tas jau parasti sievietēm sanāk, bail gāzēt un aizaug. Māsai sanāca tieši tāda skāde... Tehniskajā apskatē pārbaudot motoru, nokava + sadedzināja sajūgu.
Ilgi noritēja strīdi, bet bija spiesti samaksāt 2200 LS par to prieku (Apskate kompensēja) Tagad ir pietiekoši liela pieredze ar tehnisko .... Ja kas palīdzēšu ar padomu

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Bet nafig termostatam ir jāmaksā tādu kosmosu un nafig viņš jāmaina kopā ar tādu alumīnija kluci, kurš gan jau ka absolūti nav bojāts?
Vai arī auto ražotāji ir pārgājuši no peļņas par mašīnu uz peļņu par detaļām un termostats drīz mainīsies tikai kopā ar dzinēja bloku.
BTW nav tā ka to termostatu, var tomēr nomainīt, nemainot korpusu, bet tikai ieoperējot tur atbilstošu elementu, piemēram no opeļa  Twisted Evil

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database