Atbildēt pie šī temata 8 lapa no 10 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nākošais
GT
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vopros na zasipku GT īpašniekiem un pazinējiem: kura ir lampiņa atpakaļgaitai? kurā vietā atrodas?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
KriXis rakstīja:
vopros na zasipku GT īpašniekiem un pazinējiem: kura ir lampiņa atpakaļgaitai? kurā vietā atrodas?
pakaleja bampera apaksdala vajadzetu but, viena puse migla, otra atpakalgaita  Rolling Eyes


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
par bamperi vispār neiedomājos  Embarassed
Paldies!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Labvakar!
Jautajums Jums alfas pazineji bus gauzam vnk,gribetu uzzinat ko vairak par AR GT,esmu nonacis pie domas,ka vajag,bet visu laiku ir bijusi saskarsme ar vacu masinam,tadel italu tema ir gauzam svesa.Tiesi noskatitais modelis ir GT 1.9 JTD.Masina ir domata sievai,bet izvele uz dizeli(bus pirmais dizelis,nekad tadi nav bijusi) jo sanak vairak pabraukat ka ieprieks.tatad gribetu dzirdet kam japievers veriba pie pirkuma,kur varetu aizbraukt,parbaudit/diagnostiku un utt...Kadas ir vajas vietas,nu viss tada standarta jautajumu jura-iepazistiniet ar alfas + un -Smile Jo lielako tiess esmu dzirdejis sausmu lietas,ka plist,detalas dabut  ir gruti,izcenojumi tam ir kosmoss un utt...,bet kamer uz savas adas neparbaudisu,ticet negribu ka viss tik slikti un varbut beigu beigas ta ne tuvu nav taisniba.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
1.9jtd ir šķiet vislabākā izvēle ja pērk GT. Tīri uzticamības ziņā. Šis motors itāļiem ir padevies - tērē maz un iet labi. Salīdzinoši 2.0jts dzinēju neietektu, jo tur tomēr baigā loterija var sanākt.
Pēc uzbūves līdzīga 147 un daļēji arī 156 alfām, kas ir gan labi, gan ne tik labi. Vājā vieta ir piekare, kas netur bedrainos LV ceļus, bet no otras puses detaļas diezvai ir problēma mūsdienās.
Kā jau ar visiem lietotiem auto, svarīgs ir konkrētā eksemplāra stāvoklis, tādēļ pirms iegādes labāk aizvest uz alfām draudzīgu servisu lai novērtē kopējo stāvokli un potenciālos remontus. No servisiem ieteiktu griezties autofficina.lv vai dīlerservisā.
Ja iespējams, iztestē vismaz 2, 3 eksemplārus lai ir ar ko salīdzināt.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
1.9jtd ir šķiet vislabākā izvēle ja pērk GT. Tīri uzticamības ziņā. Šis motors itāļiem ir padevies - tērē maz un iet labi. Salīdzinoši 2.0jts dzinēju neietektu, jo tur tomēr baigā loterija var sanākt.
Pēc uzbūves līdzīga 147 un daļēji arī 156 alfām, kas ir gan labi, gan ne tik labi. Vājā vieta ir piekare, kas netur bedrainos LV ceļus, bet no otras puses detaļas diezvai ir problēma mūsdienās.
Kā jau ar visiem lietotiem auto, svarīgs ir konkrētā eksemplāra stāvoklis, tādēļ pirms iegādes labāk aizvest uz alfām draudzīgu servisu lai novērtē kopējo stāvokli un potenciālos remontus. No servisiem ieteiktu griezties autofficina.lv vai dīlerservisā.
Ja iespējams, iztestē vismaz 2, 3 eksemplārus lai ir ar ko salīdzināt.


Noskatitais exemplars ir sis,no visiem,kas tagad uz pardosanu ir ieks LV  
 http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/alfa-romeo/gt/jmkpi.html
varbut kads ir bijis skatit un var ko pastastit vairak.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Cenu vari droshi nomest uz 4.5K un njem ciet

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
reku smuks GT ar mp3, bose utt. baltā pērle imho piestāv Rolling Eyes

http://autoplius.lv/sludinajumi/alfa-romeo-gt-1-9-l-kupeja-927576.html

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ta balta ir pakrasota un vispar tada aizdomiga...

Ar GT dizeli braucu ~ pusgadu, izvelejos tapec, ka no pedejo 5 gadu Alfu produkcijas mana budzeta ietilpstosajam masinam si man patika vislabak, nakamreiz laikam pirksu Breru ar 2.4 dizeli, bet vel japagaida kamer facelift Breram cenas pakritisies.

Par GT:

- svaigs dizains uz vecas un pazistamas arhitekturas, teiksim ta. GT ir buveta uz tas pasas vecas 156, kas nozime, ka detalas ir loti letas un loti pieejamas. Te ka minus biezi tiek mineta neizturiga piekare... toties salidzinot ar jebkuru citu lidziga vecuma autinu Alfas piekare ir visletaka.

- Man loti patik kupejas hecbeka apvienojums, GT ir klasisks, elegants kupejas izskats, erts salons cetriem rumpjiem, liels bagaznieks, kura vaks celas kopa ar visu stiklu un nolaizami aizmugurejie sedekli. Loti praktiski un ietilpigi.

- 1.9 16v dizelis ir labaka izvele, iet labi, tere maz, un problemas nesagada, jamaina tik regulari ella un laiku pa laikam kartigi ar to japakurina, tikai pilsetas cikls dizeliem nepatik. Parejas opcijas ir milotajiem, 3.2 pie ievesanas nak klat stuka nodoklos, 2.0JTS ar vai bez Selespeed karbas bus visneuzticamakais variants, kas var radit dargas problemas. Vel teoretiski eksiste bazites ar 140zs 1.8 twinsparku, bet tadus dzive neesmu redzejis.

- Cenas vinam joprojam turas salidzinosi augstas, 4~5 gada dizeli bus nogajusi savus 200k km, tadus Eiropa var dabut sakot ar ~5k euro, 2l vai 3.2 par lidzigu cenu bus mazak braukti. Labas pedejo gadu facelift masinas ar ~100k noskrejienu joprojam maksa 8~12k euro tur. Forsakas GT ir pedejo gadu Q2 vai Vacijas tirgus QV, vinam nak Blackline apdare (melnas lampas, tumsa salona apdare) un blokejosais diferencialis, mp3 magi, bose, dazam ari iebuvetie handsfree un pat webasto peckas. Man ir tiesi tada masina, par +/- 10k euro varu ari pardot naac

- Pirms kaut ko pirkt Lietuva velams vismaz pakonsulteties ar vietejiem Alfu specukiem. Vieteja tirgus masinas obligati javed uz diagnostiku Alfam draudzigos servisos lai nav pec tam parsteigumu, it ipasi ar 2l Selespeed masinam.

- Ja ir konkretas velmes, varu piedavat velmem atbilstosa auto sameklesanu un atvesanu no vecas Eiropas. Septembra vidu gaidamas divas melnas GT ar dizeliem, viena 2004. gada melna ar melnu adu, 17 diskiem, zem 200k km 5,5k euro, otra 2006. gada bazes modelis melna krasa ar alkantaras salonu un noskrejienu zem 100k km ~6,5k euro, abas masinas no Italijas ar sikiem vizualiem bojajumiem, skrapejumiem, buktem, nekas traks, bet perfektas tas masinas nebus, ar to jarekinas.

Un dazi minusini jau bez pieminetas piekares:

- Cikst pakalejie vaki, it ka ir metodes ka to noverst, bet neesmu vel iedzilinajies
- Luzt durvju ruckas, jaunas maksa ap 60ls
- Labak izvairities no liela TV viduskonsole, navigacija lv sa ka ta nestrada, bet ta kaste medz nobrukt
- Ja ar masinu braucis kads ne parak uzmanigs ipasnieks, tai atri nolietojas salona apdare. Adas sedekliem sani ir no maksliga materiala, tie izjuk pirmie, tapat ari durvju apdare. Pirms facelift masinam pogas uz stures nodilst momenta, elkona balsts ir taisits no pilu kakam. Rezultata jau pie 100k km noskrejiena pilseta lietota masina var izskatities ar riktigi nodzivotu salonu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Ta balta ir pakrasota un vispar tada aizdomiga...


Vai Lietuvā ir kaukas arī neaizdomīgs? Es LT uztveru kā baigo loterijas biļeti. Ja LT identisks auto ir par 30...50% lētāks kā MOBILE.de tad tam ir kādi iemesli  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ja pirktu auto ikdienai tad gt ar 1,9 SmileSmile
Smuks, gana ērts, tehniski vienkāršs


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
petjka rakstīja:
elbee rakstīja:
Ta balta ir pakrasota un vispar tada aizdomiga...


Vai Lietuvā ir kaukas arī neaizdomīgs? Es LT uztveru kā baigo loterijas biļeti. Ja LT identisks auto ir par 30...50% lētāks kā MOBILE.de tad tam ir kādi iemesli  Wink
nu nav jau Lt viss tik slikti, ir jau tur ari labas masinas noperkamas  Wink un nebut ne vienmer dargi  Rolling Eyes  ja tu perc lietotu masinu tad ir katrs konkretais exemplars jaapskata, jebkura lietota masina ir loterija  Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
koijotins rakstīja:
petjka rakstīja:
elbee rakstīja:
Ta balta ir pakrasota un vispar tada aizdomiga...


Vai Lietuvā ir kaukas arī neaizdomīgs? Es LT uztveru kā baigo loterijas biļeti. Ja LT identisks auto ir par 30...50% lētāks kā MOBILE.de tad tam ir kādi iemesli  Wink
nu nav jau Lt viss tik slikti, ir jau tur ari labas masinas noperkamas  Wink un nebut ne vienmer dargi  Rolling Eyes  ja tu perc lietotu masinu tad ir katrs konkretais exemplars jaapskata, jebkura lietota masina ir loterija  Wink


Ja gribas nopirkt lietotu masinu, kas ir ka jauna, nesista, bez defektiem, ar mazu noskrejinu un garantiju, tad tadu masinu ir japerk Vacija lielajos dileru autohausos, un tadas masinas maksa daudz.

Lietuva ir viens no lielakajiem lietotu auto Austrumeiropas tirgiem, kur Austrumu pieprasijums sastopas ar Rierumu piedavajumu Wink Un masinas tur nonak visdazadakas, parsvara no visadam banku, autonomu, apdrosinataju izsolem, lietuvietis vinu atved, uzliek savus 300 euro un pardod talak. Parasti tas masinas ir ar visadiem defektiem, lieliem noskrejieniem, bet tie laiki, kad limeja no divam ir garam. Protams, ir iznemumi, piemeram, ta Zelta Brera Paneveza Mr. Green

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Gribu izliet sakrajusos un lieko zulti:
GT karba ir sliktakais izstradajums, kads jebkad ir manits jebkurai automasinai ar kuru man ir nacies braukt, runa iet par 1.9 dizeljmotora manualo karbu, bet laikam visam 147, GT, 156 ta ir vienada. Dzuzepe, kad konstrueja so karbu bija nevis vienkarsi steidzigs, vai pusaizmidzis, bet nemaz nebija ieradies darba, un karbu uzkonstrueja kads zemakas klases mehanikis Fabio, kura iepriekseja darba pieredze bija zirgu pajugu rumbu eljosana.
Cik daudz man patik viss parejais taja automasina, tik pat daudz ta karba noed visu prieku. Karba pati pa sevi jau strada un viss chiki, BET! Tik neprecizu karbu redzejis nesmu nekad... klokis kustas tikai sev zinamos virzienos, ik pa bridim to ar grutibam var pakustinat (sakotneji tika norakstists uz sledzejmehanisma buskem, kas tika izjauktas, satiritas un saliktas atpakalj). pie kam tas notiek spontani... viss viegli un forsi, te peksni no 2 uz 3treso lai parslegtos ir jaiespringst, kad parsledzas, ta atkal viss viegli un forsi. tad dazreiz nevar iznemt no 1ma, tad gruti ielikt 1maja...  Mad

uffff... ceru, ka paliks vieglak dzivot tagad

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
tomēr to V6 Tev vajag - brauc ar robu, kurā vari ielikt naac


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 8 lapa no 10 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database