Atbildēt pie šī temata 27 lapa no 28 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... , 26, 27, 28  Nākošais
Interesē Jūsu viedoklis par sekojošo:
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
AMV rakstīja:
Jāierodas uz šlokenbeku un jāsalīdzina vairāki GTV kruīzā uz ceļa paša rokām  Idea


Es braukšu, braukšu  Cool


_________________
Alfa-Romeo GTV 3.0l V6 24V 2002
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu? tiki galā ar piekari?


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaspars rakstīja:
Nu? tiki galā ar piekari?

Tur viņam nekas beigts nebija, paranoja venkārši  Very Happy


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
AMV rakstīja:
kaspars rakstīja:
Nu? tiki galā ar piekari?

Tur viņam nekas beigts nebija, paranoja venkārši  Very Happy


Starp citu nebija paranoja! Ir vesels saraksts  melns uz balta
Biju pie vilsona uz diagnostiku... aizmugures šaravā bija beigta (jau nomainīju - kad izņēmu vecajā bija liela brīvkustība), stūres reikai ir kirdic, tāpēc pa ielāpiem man tie ripuļi drusku arī staigā, un vēl bija notrūcis izpūtēja aizsargs ar stāvbremžu trosīšu stiprinājumiem, kas vibrēja starp salona grīdu un izpūtēju.

Pirms nedēļas Krāslavā braucot pret kalnu izjutu, ka sajūgs laikam tomēr arī ir beigts. Bāka bija gandrīz pilna, mašīnā biju es + 3 pasažieri, un ar 2.robu izbraucot no krustojuma spiedu gāzi grīdā pret kalnu - motors rēc kā lauva, bet autiņš knapi kust uz kalnu  Sad

P.S. vilsons izbrauca ar manu GTV un teica ka man viņa neiet tā kā būtu jāiet trīslitram. Uztaisīju pie reizes kompja diagnostiku - kompis saka ka ar autiņu viss kārtībā! No vilsona izskanēja viedoklis, ka es varēju kļūdīties uz zobiem mainot pats siksnu  Doh!


_________________
Alfa-Romeo GTV 3.0l V6 24V 2002
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sveiki!
Atkal vajadzīgs kāds padoms! Ir šaize ar oriģinālo signalizāciju! Atslēdzot signalizāciju nenodziest tās indikātors (sarkanā diode/lampiņa). Diode nemirgo, bet nepārtraukti deg līdz aptuveni pēc 2-3 minūtem pati izdziest, vai arī izdziest pagriežot aizdedzi uz MAR pozīciju. AR gramatā izlasīsīju, ka "Your remote control battary is flat and need to be changed". Tā arī izdarīju - nomainīju pultij bateriju, bet diode kā dega tā deg. Aķi pēc tam arī biju atvienojis, nepalīdzēja! Varbūt ir vēl kaut kur baterijas par kurām es nezinu, vai kas tur par šaizi  hmm

Mašīnas darbību neietekmē, tikai tas, ka krīt uz nerviem  Laughing


_________________
Alfa-Romeo GTV 3.0l V6 24V 2002
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ar sajugu un zobsiksnu tiki gala?  Embarassed


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaspars rakstīja:
ar sajugu un zobsiksnu tiki gala?  Embarassed


Vēl ne, pagaidām vēl dilinu veco! Augusta sākumā jāatnāk no Anglijas GTA kitam, tad uzlikšu un skatīšos kas un kā.
Domāju, ka dzinējam pie vainas nav zobene, jo no sākuma jau gāja normāli, redzēs, par to vēlāk!


_________________
Alfa-Romeo GTV 3.0l V6 24V 2002
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Premo rakstīja:
kaspars rakstīja:
ar sajugu un zobsiksnu tiki gala?  Embarassed


Vēl ne, pagaidām vēl dilinu veco! Augusta sākumā jāatnāk no Anglijas GTA kitam, tad uzlikšu un skatīšos kas un kā.
Domāju, ka dzinējam pie vainas nav zobene, jo no sākuma jau gāja normāli, redzēs, par to vēlāk!

Moš pameiģini kkur camlokus dabūt, paskaties tomēr to siksnu, ka tik beigas kads vārsts neizdeg nepareizu sadales fāžu dēļ.....


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Aizmugures salona sēdekļi un plaukts 
Sveiki,

Kāds ātri nevar iemest šeit šort skaidrojumu, kā izņemt GTV aizmugures sēdekļus, lai noņemtu aizmugures plauktu ar stoparu un dinamikiem. Pats tikai atradu 1 skrūvējamu skrūvi salonā pa vidu zem sēdekļa, arī caur bagāžnieku mēģināju pielīst... nekas neizdevās (vai arī slikti centos  Laughing  )


_________________
Alfa-Romeo GTV 3.0l V6 24V 2002
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Šaize (jau veca, bet nolēmu pajautāt) 
Es savam GTV ieliku 156 GTA jaunu sajūga komplektu (izspiedējgultni, grozu, sajūgu) un jaunu atviegloto spararatu.
Viss bija čikiniekā... pa pirmo, klusi un ātri rāva uz priekšu, bet.... tikai kādus pirmos 15 km un pēc tam parādījās tāda kā graboša/pļurkstoša skaņa. Par cik man bija viss jauns, meklēju vainu citur - kārbā, jeb precīzāk sakot kārbas galvenās ass gultņi līdzīgi grab. Domāju, ka neizturēja jauno spēku un sabira. Aizvedu citam meistaram, lai skatās un jauc ārā kārbu. Karbā viņš neko neatrada, bet aplūkojot tuvāk sajūga grozu konstatēja, ka tam ārmalā ir ierautas švīkas. Vaina bija tā, ka sajūga grozs braucot trinās pret iekšējo sajūga telpas korpusu. Viņš sajūga grozam noņēma apkārt mazu kārtu nost un rezultātā graboņa palika klusāka, bet nedaudz metāliskāka (it sevišķi kad auksts dzinējs).

Man ir trīs varianti:
1) Manai GTV neder 156 GTA kits kā tāds;
2) Varbūt nepareizs sajūga komplekts bija iedots līdzi (piemēram, nevis GTA, bet GTV oriģinālais);
3) Sajūgs nepareizi ielikts (lai arī lika un skatījās 2 dažādi meistari un teica ka tur viss pareizi). Bet ja nu tomēr kaut kur trūkst viens distancers vai šaiba?

Vainkārši tā skaņa tik ļoti krīt uz nerviem un pašam tāda sajūta ka ar šrotu brauc! Negribās atkal kādam maksāt par pārjaukšanu un nekā neatrašanu, vai pirkt jaunu sajūga komplektu un atkal iegrābties tādā pašā skaņā. Es pats tagad tikai aizdomājos līdz tam ka pirmos 15 km bija klusums, un pēc tam it kā kaut kas iestājās savā "nevietā".... nezinu, sorry, ka tik gari, bet varbūt kādam ir štuks vai interese papētīt šo lietu!  Embarassed


_________________
Alfa-Romeo GTV 3.0l V6 24V 2002
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tipa tā:

Gunča rakstīja:
Pa brīvdienām sadomāju padarboties un nomainīt to jo*&%$&no Kloķvārpstas saļņiku, lai netek eļļa uz ispūtēja un nesmird!
Noņēmu kārbu un atklāju šo:




 Karoče sajūga grozs beržas pret kārbu. Sajūga disks, grozs un izspiedējs pirms pusgada uzlikts jauns. WTF?????

Vai tas var būt dēļ dempfera??? Un vēl ienāca prātā doma, ņemot vērā kādi "speci" pie mašīnas ir darbojušies pirms manis, vai gadienā starp kārbu un motoru nevajadzētu būt kādai starplikai, kuru kāds aizmirsis uzlikt??????


Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
izskatās ka abas problēmas ļoti līdzīgas.
a)spararata darba virsma ir par tālu uz kārbas pusi
b)starp kloķvārpstu un spararatu ielikta šaiba (pilnīgi nereāls varants)
c)kurvis par biezu

ja motori ir vienādi, tad moš kārbas atšķiras 156/gtv/gta ... tieši šī attāluma ziņā?

kāds gunčam bija rezumē?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jā, par Gunčas problēmu biju lasījis forumā, tāpēc nolēmu uzrakstīt par savu. Gunča tikai liekas nerakstīja vai viņam tā trīšanās arī izdot tādu ļurkstošu skaņu ar metālisku piegaršu.

GTA sajūgs ar spararatu iekš GTV jau ir sen piekopta tradīcija. Daudzi to dara un liek, tikai neesmu dzirdējis, ka kādam būtu bijušas līdzīgas problēmas kā man. Turklāt AMV arī tādu kitu ir ielicis un viņam viss ir čikiniekā. Mums abiem ir otrās paaudzes 3.0l GTV.

Sajūga komplekts bija Valeo. Iespējams kaut kur ir pierakstīts "Part Number", bet pagaidām atrast nevaru. Spararats jauns - oriģinālais. Bet jūtu ka spararats ievibrē uzsākot braukt. Nezinu tas ir normāli vai nekvalitatīvs pats spararats (nenobalansēts)? Varbūt spararata disbalans liek kurvim strīķēties pret korpusa iekšpusi? Nu jā bet tad tas jau būtu uzreiz dzirdams nevis pēc padsmit kilometriem  piip


_________________
Alfa-Romeo GTV 3.0l V6 24V 2002
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man nekādu tādu skaņu nebija. Uzliku parasto spararatu no 156 un viss. vairāk kārba nost nav ņemta, tāpēc nezinu, kas tur notiek šobrīd.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Šovasar plānā bija mainīt zobsiksu savam GTV 3.0l V6, 24V, 218 HP, Phase 2
Bet diemžēl vasaru tā arī nesagaidījām, tagad atliek tikai histēriski smieties ar asarām acīs aiwa

Vai kādam ir pieredze, cik dziļā biezoknī ir iebraukts un vai ir vērts līst no tā ārā... jeb kā saka pārlasīt V6 engine? Auto vēl ir diezgan korodējis pēdējo gadu laikā, tāpēc ja sarauta siksna nodara ļoti lielu damage dzinējam, vai tas vispār atmaksāsies!  :meklee:


_________________
Alfa-Romeo GTV 3.0l V6 24V 2002
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 27 lapa no 28 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... , 26, 27, 28  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database