Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2
Engine Temp
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Grim55 rakstīja:
nekur nav noplūdes, izņemot noplūdes trubiņu, kad uzkarst virs normas...
Neesmu līdz šim redzējis nevienu mašīnu, kurai pārplūdes trubiņa tecinātu šķidrumu ārā (uz ceļa).
Grim55 rakstīja:
temperatūra turējās uz 80 grādiem ilgstoši, līdz brīdim, kad atkal izšāva tosolu ārā un sāka karst

Vēl atliek cerība,ka kādā no kanāliem (blokā/galvā?) ir iesprūdis kāds gruzis, rezultātā nedzesējas kāda daļa.
To, vai blīve nelaiž (vai arī nav plaisa), varot konstatēt arī neizārdot motoru pilnībā.
Variants A- paskatoties uz eļļu, pēc tam uz svecēm (vai otrādi).
Variants B- sarežģītāk, bet drošāk- ar vakumu.

Variants A negarantē defekta konstatēšanu, jo plaisa var gadīties arī tādā vietā, kur rezultātā dzešēšanas šķidrums satiekas ar izplūdes gāzēm nevis eļļu vai degmaisījumu, savukārt, ja ar to paņēmienu jau defektu konstatē, tiek mazliet ietaupīts laiks un nauda, jo vakumēšana ir sarežģītāks process, prasa vairāk vietas, laika un aprīkojumu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
KaramBax rakstīja:
Grim55 rakstīja:
nekur nav noplūdes, izņemot noplūdes trubiņu, kad uzkarst virs normas...
Neesmu līdz šim redzējis nevienu mašīnu, kurai pārplūdes trubiņa tecinātu šķidrumu ārā (uz ceļa).


Manai nedaudz izpūš bačoka pieplūdes šļauciņa, kad pie motora temperatūras >90C ilgstoši gāž ar 5000+rpm aiwa Nu tur Biķerniekos, Kačerginā, 333...


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:
KaramBax rakstīja:
Grim55 rakstīja:
nekur nav noplūdes, izņemot noplūdes trubiņu, kad uzkarst virs normas...
Neesmu līdz šim redzējis nevienu mašīnu, kurai pārplūdes trubiņa tecinātu šķidrumu ārā (uz ceļa).


Manai nedaudz izpūš bačoka pieplūdes šļauciņa, kad pie motora temperatūras >90C ilgstoši gāž ar 5000+rpm aiwa Nu tur Biķerniekos, Kačerginā, 333...


vai tad tam nav domāts bačoka korķis? hmm

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
Nr.7 rakstīja:
KaramBax rakstīja:
Grim55 rakstīja:
nekur nav noplūdes, izņemot noplūdes trubiņu, kad uzkarst virs normas...
Neesmu līdz šim redzējis nevienu mašīnu, kurai pārplūdes trubiņa tecinātu šķidrumu ārā (uz ceļa).


Manai nedaudz izpūš bačoka pieplūdes šļauciņa, kad pie motora temperatūras >90C ilgstoši gāž ar 5000+rpm aiwa Nu tur Biķerniekos, Kačerginā, 333...


vai tad tam nav domāts bačoka korķis? hmm


ir, bet sakaltusī šļauciņa un hamuts padodas pirmie naac


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database