Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
1.9 JTD 16V EGR, katalizators, čipošana
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs 1.9 JTD 16V EGR, katalizators, čipošana 
Sākums diskusijai šeit.

Par cik tagad ieplūde tīra, turbīna gandrīz svaiga pēc restaurācijas, gribētos šo situāciju saglabāt ilgāku laiku.
Ir plānā NOTEIKTI pāršūt ECU, bet tas vēlāk kad atradīsies lieki $$  Rolling Eyes
300nM ->400nM un ekonomija izklausās jauki.

Palasīju bik alfaowner.com forumu.

EGR
Cik sapratu, tad dzinēja ieplūdē tiek padotas atgāzes tajos brīžos, kad gāzes pedālis ir atlaists. Atgāzēs tak skābeklis viss ir jau 1x izdedzināts, otru reizi nav jēga dzīt ieplūdē gaisu bez skābekļa lai dabūtu jaudu... Tā vismaz es sapratu.
elbee taisnība- EGR ir ļaunums.
Itkā Alfa oficiāli piedāvā EGR zagluškas bet ar caurumu, lai nepāršujot samadzenes nemet kļūdu, BET caurplūdi krietni samazina.
Te onkuļi raksta, izklausās ticami.

Pašlaik nav ne $$$, ne laika lielām pārbūvēm, tāds pagaidu lētais, ātrais, labais risinājums vnk uzlikt šo restriktoru (zaglušku ar caurumiem)?

KATALIZATORS
Tas kas pie turbīnas, ir ar metāla iekšām , neaizdambējas, tur viss ir OK, atstājam laikam.
Tas nākošais tas itkā jāņem ārā.
Man nav viedokļa, būs brīvā brīdī jāpalasa kaukas.
Ir idejas?

ČIPOŠANA
Šeit man personīgi viss ir skaidris.
Tikai ECU programmas nomaiņa, nekādas kastītes.
Nekāds DIY
Aizbraucam pie onkuļiem, viņi nolasa manu softu no mana konkrētā auto, iedod man bekapu.
Un iepūš jauno softu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ā, ir dzirdēta bauma ka noglušījot EGR (nezinu pilnībā vai ar restriktoru?) lūzt turbīnai ass....
mhmm?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
hvz vai sakritiba  hmm  bet 2 gadijumus zinu kad pilniba noglusijot ta notika, es pielauju ideju ka pie EGR glusisanas blov off varsts ir obligats  Rolling Eyes tiesa gramatinu par sito esmu lasijis tadu planaku  Embarassed ( kas attiecas uz dizeliem)  Rolling Eyes


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
koijotins rakstīja:
hvz vai sakritiba  hmm  bet 2 gadijumus zinu kad pilniba noglusijot ta notika, es pielauju ideju ka pie EGR glusisanas blov off varsts ir obligats  Rolling Eyes tiesa gramatinu par sito esmu lasijis tadu planaku  Embarassed ( kas attiecas uz dizeliem)  Rolling Eyes

dzirdējis esmu, bet nezinu kas tāds precīzi blowoffs.
Bet reku kaukas ir uzlikts.
Šeit ar kauko runā.

Kādiem dzinējiem tu zini ka salūza? Un tas bija noglušījot pilnīgi, nevis ar restriktoriem?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tipa šādu vajag?

"Why do you need a Blow-off Valve (BOV)?

To eliminate compressor surge when changing gears. Excessive back pressure is created when the throttle is closed during gear changes or deceleration, causing turbo cavitation. This is detrimental to the life of your turbocharger, however fitting a BOV will substantially improve this problem. By installing a BOV you will significantly reduce turbo spool up time. You will notice a substantial improvement in response from your turbo between gearshifts. Boost will come on earlier giving an increase in torque at lower RPM.

Flow

The BOV must flow enough to eliminate compressor surge. This helps boost response between gear changes intern reducing wear and possibly a bearing failure in you Turbocharger."

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
petjka rakstīja:
koijotins rakstīja:
hvz vai sakritiba  hmm  bet 2 gadijumus zinu kad pilniba noglusijot ta notika, es pielauju ideju ka pie EGR glusisanas blov off varsts ir obligats  Rolling Eyes tiesa gramatinu par sito esmu lasijis tadu planaku  Embarassed ( kas attiecas uz dizeliem)  Rolling Eyes

dzirdējis esmu, bet nezinu kas tāds precīzi blowoffs.
Bet reku kaukas ir uzlikts.
Šeit ar kauko runā.

Kādiem dzinējiem tu zini ka salūza? Un tas bija noglušījot pilnīgi, nevis ar restriktoriem?
abi bija 2.4 10v un abiem noglusits bija pilnigi  Rolling Eyes


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Gramatinju nesmu lasijis, bet viedoklis ir. un tas ir sekojoss, ka nosprostojot/nehrenizejot EGR turbinai nekas nemainas, jo cik zinams visi sie turbomotori ir aprikoti ar bypass valve, kas pec savas darbibas principa ir nedaudz lidzigs blowofam, tikaimar to starpibu, ka pshh netaisa zem kapota (izlaizot gaisu/spiedienu) atmosfera, bet gan pa taisno ielaiz izpludes sistema apejot turbinu.
ERG, tam visam vel papildus atgazes "nozog" turbinai un palaiz atpakalj iepludee. Man tas skjiet pilnigs waste of energy = money.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu re kā sanāk, izrādās VW pavisam legāli lieto "Čipus'' lai sasniegtus standarta rādītājus  Laughing
 
Klajā nākot ziņām par nepareiziem datiem "Volkswagen" automašīnu izplūdes gāzu kontrolē, Vācijas autobūves kompānijas akciju cena pirmdien samazinājusies par 22,2%, ziņo "Bloomberg".

Vērtības straujais kritums piedzīvots pēc ziņām, par to, ka daļa no "Volkswagen" dīzeļdzinēju auto ASV ir aprīkota ar programmatūru, kas uzrāda nepatiesus datus par izplūdes gāzu emisiju.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database