Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2
Taking care of Alfa 156 SW
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kas ar patēriņu? Un kā ar dzinēja temperatūru? Ja dzinējs neuzsilst kā nākas, iespējams, jāskatās vai termostats darbojas?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Efektīvāk būs, ja vairākas reizes ieskriesies griežot motoru līdz galam, jo slodzē izplūdes gāzes plūst ar lielāku spiedienu nekā vienkārši `zāģejot` dzinēju trešajā pie 120!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Kas ar patēriņu? Un kā ar dzinēja temperatūru? Ja dzinējs neuzsilst kā nākas, iespējams, jāskatās vai termostats darbojas?


Jā, tev taisnība dzinejs nesilst ka vajag vismaz salona dačiks tā rāda.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kamēr dzinējs auksts, degviela tiek padota vairāk, viss aizaug.
Ja termostats piem. vislaik vaļā dzinējs normāli neuzsilst un tērē vismaz par litru vairāk uz simtu...


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs thank you for help. 
j.k. rakstīja:
Kamēr dzinējs auksts, degviela tiek padota vairāk, viss aizaug.
Ja termostats piem. vislaik vaļā dzinējs normāli neuzsilst un tērē vismaz par litru vairāk uz simtu...


Nopirku jaunu termostaru nomainiju un tagad viss ok.
65eur + antifreez.


Paldies tev.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: thank you for help. 
vecvec rakstīja:
j.k. rakstīja:
Kamēr dzinējs auksts, degviela tiek padota vairāk, viss aizaug.
Ja termostats piem. vislaik vaļā dzinējs normāli neuzsilst un tērē vismaz par litru vairāk uz simtu...


Nopirku jaunu termostaru nomainiju un tagad viss ok.
65eur + antifreez.


Paldies tev.


super prieks palīdzēt! Un prieks ka problēmu topikam uzrakstīji atrisinājumu, varbūt kādam kādreiz noderēs!


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vel gribeu piebilst ka iztīrīju EGR valve. un bija pilnīgi aizaudzis.




Ar karborātor tīrītāju sapūtu un viss smuki iztīrījās, principā tieši ta pat kā šis Spānis: https://www.youtube.com/watch?v=L2_UQ7FXlhs




arī blīves savādākas ieliku, pirms tam bija tikai viena blīve bez plāksnītēm. Tagad jautājums vai tās plāksnītes ir ok? kāda atšķirība. ar viņām, vai bez?

Rezūltāts panaks, melnie dūmi vairs nav Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vecvec rakstīja:


arī blīves savādākas ieliku, pirms tam bija tikai viena blīve bez plāksnītēm. Tagad jautājums vai tās plāksnītes ir ok? kāda atšķirība. ar viņām, vai bez?

Rezūltāts panaks, melnie dūmi vairs nav Smile


EGR princips ir barot ieplūdē motoru ar izplūdes gāzēm. Teorētiski uz papīra samazina izmešus. Realitātē- aizdirš ieplūdi ar kvēpiem...
Pareizākais risinājums- sakrāt naudiņu bik un pārprogrammēt vadībnieku (un noglušīt EGR fiziski)- iegūt no 16v 1.9 +100Nutonus, atslēdz programmā EGR, krietni patīkamāka jaudas līkne... Es to krossam veicu autofficina- viņiem ir liela pieredze šai lauciņā. Par šo pakalpojumu esmu MEGA apmierināts!
Par to ka noglušī ar caurumainiem ielikņiem- moš mazāk aizdirš... bet iesaku pie čipošanas arī ieplūdi iztīrīt. Man iztīrija- sajūtas ka vēl kādus 50Nm toč dabūju klāt.... gari jārakasta- tur vesels kompleksa pakete jādara lai dzinēju savestu kārtībā.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
petjka rakstīja:
vecvec rakstīja:


arī blīves savādākas ieliku, pirms tam bija tikai viena blīve bez plāksnītēm. Tagad jautājums vai tās plāksnītes ir ok? kāda atšķirība. ar viņām, vai bez?

Rezūltāts panaks, melnie dūmi vairs nav Smile


EGR princips ir barot ieplūdē motoru ar izplūdes gāzēm. Teorētiski uz papīra samazina izmešus. Realitātē- aizdirš ieplūdi ar kvēpiem...
Pareizākais risinājums- sakrāt naudiņu bik un pārprogrammēt vadībnieku (un noglušīt EGR fiziski)- iegūt no 16v 1.9 +100Nutonus, atslēdz programmā EGR, krietni patīkamāka jaudas līkne... Es to krossam veicu autofficina- viņiem ir liela pieredze šai lauciņā. Par šo pakalpojumu esmu MEGA apmierināts!
Par to ka noglušī ar caurumainiem ielikņiem- moš mazāk aizdirš... bet iesaku pie čipošanas arī ieplūdi iztīrīt. Man iztīrija- sajūtas ka vēl kādus 50Nm toč dabūju klāt.... gari jārakasta- tur vesels kompleksa pakete jādara lai dzinēju savestu kārtībā.


respektīvi, iepirku 156 1.9 jtd ar beigtu termostatu, dūmo. samainīju -  ir vērts ņemtieties ar egr iznīcināšanu un ieplūdes tīrīšanu? (vēl nav bijis laika izgriezt tos kvēpus pie darba t)

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
petjka rakstīja:
vecvec rakstīja:


arī blīves savādākas ieliku, pirms tam bija tikai viena blīve bez plāksnītēm. Tagad jautājums vai tās plāksnītes ir ok? kāda atšķirība. ar viņām, vai bez?

Rezūltāts panaks, melnie dūmi vairs nav Smile


EGR princips ir barot ieplūdē motoru ar izplūdes gāzēm. Teorētiski uz papīra samazina izmešus. Realitātē- aizdirš ieplūdi ar kvēpiem...
Pareizākais risinājums- sakrāt naudiņu bik un pārprogrammēt vadībnieku (un noglušīt EGR fiziski)- iegūt no 16v 1.9 +100Nutonus, atslēdz programmā EGR, krietni patīkamāka jaudas līkne... Es to krossam veicu autofficina- viņiem ir liela pieredze šai lauciņā. Par šo pakalpojumu esmu MEGA apmierināts!
Par to ka noglušī ar caurumainiem ielikņiem- moš mazāk aizdirš... bet iesaku pie čipošanas arī ieplūdi iztīrīt. Man iztīrija- sajūtas ka vēl kādus 50Nm toč dabūju klāt.... gari jārakasta- tur vesels kompleksa pakete jādara lai dzinēju savestu kārtībā.


pasūtīju vecvec rādītās blīves
ko vinas dara? daļēji bloķē EGR, bet laiž caur gana izplūdes, lai kompis nesāktu gļukot. principā 15 euro variants čiptūningam, protams, efekts nav tas, kas pilnībā nogriežot egr un pārprogrammējot, bet - vai vairāk kā 10 gadus vecam dīzeļauto vajag to?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database