Atbildēt pie šī temata 6 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6
autoservisu un to klientu attiecibas
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Biker rakstīja:
PZ rakstīja:
Ar tām detaļām ir vēl viens moments.

Ir cipars, kuru Tev nosauc, sakot, ka konkrētā detaļa maksā X naudiņas. Tas cipars patiešām parasti ir X arī detaļu piegādātāju katalogos, tāpēc it kā viss ir OK.

Tomēr ir nianse - autoservisiem, kas ir pastāvīgie klienti, ir visnotaļ labas atlaides pie šiem piegādātājiem. Parasti šo niansi servisi "klientiem - parastajiem" nestāsta un gūst ienākumus, gan no remonta veikšanas, gan no detaļu sagādes. Līdz ar to servisiem diez ko nepatīk klienti, kas var sagādāt detaļas paši (iespējams, pat no tā pašā piegādātāja, kur tās ņem serviss, jo Latvija ir maza).


bet kā tad kafejnīcā? Mēs visi zinām ka tējas maisiņš maksā 3 santīmus, bet tēju mums pārdod pa latu. Tad jau ejam ar savu tejas maisiņu un paprasam tikai karstu ūdeni, kas nemaksā gandrīz neko un dzeram tēju laimīgi. Tas būtu kautkā stulbi :dfghj: , bet ja serviss uzliek saprātīgu uzcenojumu detaļām, tad gan mēs visi gribam lai viņš tirgotu par pašizmaksu??? Confused, bet servisājau arī vajag kautkādu peļņu, citādi var to bodīti slēgt ciet. Un protamska ja tā klienta detaļa nederēs, tad konflikts diezgan garantēts Evil or Very Mad


ja kafeinīcas cenrādī ir ierakstīts - "karsts ūdens, kur pamērcēt savus maisiņus - 80saņi" tad viņiem nevajadzētu brīnīties, ka klienti ierodās ar tādiem, vai ne? protams, ja tēja garšo pēc čurām rodās konflikts - ūdenī pārdevēja iespļāva, vai klienta maisiņš tūdīgs  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
manuprat servisu attiecibas ar klientiem ir pats svarigakais princips, ko jau Elbee piemineja - win-win.

preteja gadijuma, tu tur vari kauleties, vari pats detaljas sagadat, veel nezin ko darities un rezultata busi neapmierinats. detalju un darba pakalpojumu cenam jabut Godigam. Ar to es domaju, ka vinjam nebut nav jabut pasam zemakajam cenam pilseta, bet par samaksato naudu velos sanemt kvalitativu pakalpojumu un detalju.
ja servisam trukst kopetences kada jautajuma, tad ta ari godigi klientam jaatzistas (Niksona piemers ar moci), savadak atrak, vai velak klients (ja vien vinjs nav galigs jefs) sapratis, ka vinjam pus pilites, saks uzskatit servisu par lohiem un uz turieni vairs nebrauks.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Biker rakstīja:


bet kā tad kafejnīcā? Mēs visi zinām ka tējas maisiņš maksā 3 santīmus, bet tēju mums pārdod pa latu. Tad jau ejam ar savu tejas maisiņu un paprasam tikai karstu ūdeni, kas nemaksā gandrīz neko un dzeram tēju laimīgi. Tas būtu kautkā stulbi :dfghj: , bet ja serviss uzliek saprātīgu uzcenojumu detaļām, tad gan mēs visi gribam lai viņš tirgotu par pašizmaksu??? Confused, bet servisājau arī vajag kautkādu peļņu, citādi var to bodīti slēgt ciet. Un protamska ja tā klienta detaļa nederēs, tad konflikts diezgan garantēts Evil or Very Mad


Salīdzinājums ar kafejnīcu nav īsti korekts, jo kafejnīcas ēdienkartē un rēķinā nav atsevišķās pozīcijās norādīta tējas maisiņa cena, ūdens vārīšanas cena, pasniegšanas cena, trauku mazgāšanas cena vai vēl kas cits. Autoservisā tomēr tiek atsevišķi norādīta, gan detaļas cena, gan maksa par darbu.

Es jau šo momentu ar detaļu sagādi nenorādu kā kaut ko sliktu, vienkārši pieminēju šo niansi.

Ar autoservisu (vai noteiktu meistaru) ir tāpat kā ar zobārstu - labāk, ja tāds ir savs un pastāvīgs, tad ir daudz mazāk problēmu un nesaprašanos.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Hm ko darit.  Auto jau gandriz 2menesus servisa pec neliel csn bij uzsista pasazieru puses sparns un nedaudz haube cietusi+ savirze un kopis jarestarte Apdrosinatajs aizsutija uz orandz garazu. Vienojamies ka sataisis vel sadus tadus sikumus kulisi nomainis prieksejo bammperi un otru sparnu jo vienk bija slikta stavokli. Pluss vel pilna apkope ellas filtri utt. Ka ari kkas bik jametina. Kopa apdrosinatajs noverteja pa 500eiro un biju gatavs vel piemaksat 500€ par papildarbiem. Bet auto taisa jau nepilnus 2men. Vakar pazvanija ka gatavs aizbraucu. Realitate pilniga paka..la  sparns nomainits un uzkruvets ar regipsenem (apakseja dala) otrs vispar nav aizstikts, haube tip nomainita. Bamperis vienk parkrasots. Apakseja lupa bamperim vienk vairs nav. Haubei priekseja reste ielikta veca +vel vinja hvz ka salimeta jo bija salausta.  Nekas nav sametinats. Utt. Plus apkope ar drosvien nav veikta jo nav nekadu atzimju par ellas mainju utt.  Ka rikoties. Sie pieprasa pilnu summu 500€  bet uzkatu ka nesmu patada ne centa jo pilnigi viss jadara pa jaunu. Kadas ir  iespejas savakt autinju un apturet apdrosinasanas izmaksu. Ja zinu off topic runa iet par volvo s40 2000g


_________________
Destroy and Dominate
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
tiešām ir tā ka apdrošinātājs aizsūtija? vai arī deva izvēles iespejas... ? cik esmu saskāries ar apdrošināšanas gadijumiem. vienmēr ir bijušas tiesības izvēlēties servisu. ja Oranz garaz uzskata ka ir paveikuši OCTAs gadijuma remontu tad viņiem būs vajadzīgs pieņemšanasa nodošanas akts ar klienta parakstu, ka klients apmierināts ar sniegto pakalpojumu vai kaut kā tā. Manuprāt Oranz Garaz ir pēdējā vieta kur remomntēt mašīnu, pilns nets ar "pozitīvām" atsauksmēm.
Es noteikti neparakstītu aktu un vienkārši savāktu no turienes mašīnu. un runātu ar apdrošinātāju par citu sevisu.

Gan jau vēl kāds kaut ko uzrakstīs  Wink


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
izveles iespejas deva vienk sis bija tuvakais man majam. Un sie teica ka esot ok. Iepriekš pats personigi nebiju ar vinjiem saskaries. No malas jau izskatas parasts serviss, nez ir iespeja savakt to autinju un prasit vienk lai izmaksa piki vai ne?


_________________
Destroy and Dominate
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
TTL rakstīja:
izveles iespejas deva vienk sis bija tuvakais man majam. Un sie teica ka esot ok. Iepriekš pats personigi nebiju ar vinjiem saskaries. No malas jau izskatas parasts serviss, nez ir iespeja savakt to autinju un prasit vienk lai izmaksa piki vai ne?

Ja runa iet par octa remontu, tad pilnīgi mierīgi griezies pie apdrošinātāja ar pretenziju, domāju, ka vari savākt auto no servisa.
Ar naudas izmaksu šobrīd jau vairs es nezinu kā būs, bet ja sākotnēji jau būtu izvēlējies naudu nevis remont apdrošinātāju piedāvātā servisā, tad saņemtu no satāmētajiem 500 kā tavā gadījumā, summu bez PVN


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Skaidrs, rit brauksu savak autinju, un ja nedos savaksu tapat, ganjau atslegas pievilesu, ka neka del vinjiem esmu spiests ikdiena braukt ar lt55 evakuatoru jo butu divaini ja sieva ar tadu bernudarza katru dienu ieripotu.Very Happy


_________________
Destroy and Dominate
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ja parakstisi aktu un savaksi masinu, aodrosinatajs samaksas par auto remontu, un ar to ari si lieta bus gala. Neparakstot aktu serviss neatdos masinu, un, ja velies sasniegt kaut kadu rezultatu, tad ta darit ari nebutu velams, aizbraukt ar otru atslegu un tml. Vai nu rakstiska veida zino gan apdrosinatajam, gan servisam par problemu un neiznem masinu, bet prasi sataisit ka nakas. Vai nu iznem masinu, bet akta ieraksti visu, kas nav izdarits ka vajag, abos eksemplaros. Un ar so aktu un masinu pa taisno pie adrosinataja eksperta lai vini visu piefikse un doma ka risinat.


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Manuprāt Latvijā klientu attiecībās ar servisu, pa lielam gandrīz jebkurās klientu attiecībās ar jebkādu darbu izpildītāju, ir viena liela ārēja problēma. Problēma ar materiālu, to pašu detaļu un vēl visādu sūdu piegādātāju un pārdevēju nostāju un vēlmi pārdot pofig kam, ka tik pārdot. Pats ikdienā ar to regulāri saskaros, kad materiālus ar kuriem veicu darbus klient pa tiešo no vairumtirgotājiem var dabūt par tādu pašu cenu. Plus visam tam klāt es zinu čomu kuram ir čoms, kuram čoms strādā tādā un tādā kantorī kurš to visu var dabūt gatavu.
Es uzskatu, ja tomēr tirgotāji ievērotu principu, ka sadarbības partneris ir pastāvīgs klients kurš uz līguma pamata pērk no tevis preci un dara to regulāri, tad viņam būtu jābūt tādai cenai, kura tomēr ir vismaz par 10% zemāka, kā jebkurš cits ar šo jomu nesaistīts uzņēmums kur nu vēl privātpersona varētu to iegādāties.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Noname rakstīja:
Manuprāt Latvijā klientu attiecībās ar servisu, pa lielam gandrīz jebkurās klientu attiecībās ar jebkādu darbu izpildītāju, ir viena liela ārēja problēma. Problēma ar materiālu, to pašu detaļu un vēl visādu sūdu piegādātāju un pārdevēju nostāju un vēlmi pārdot pofig kam, ka tik pārdot. Pats ikdienā ar to regulāri saskaros, kad materiālus ar kuriem veicu darbus klient pa tiešo no vairumtirgotājiem var dabūt par tādu pašu cenu. Plus visam tam klāt es zinu čomu kuram ir čoms, kuram čoms strādā tādā un tādā kantorī kurš to visu var dabūt gatavu.
Es uzskatu, ja tomēr tirgotāji ievērotu principu, ka sadarbības partneris ir pastāvīgs klients kurš uz līguma pamata pērk no tevis preci un dara to regulāri, tad viņam būtu jābūt tādai cenai, kura tomēr ir vismaz par 10% zemāka, kā jebkurš cits ar šo jomu nesaistīts uzņēmums kur nu vēl privātpersona varētu to iegādāties.


Jā un jā, bet viss sākās ar to, ka tirdziņš mazs un visi visus pazīst un standarta situācijā vienmēr būs pietuvinātie, kas var apiet sistēmu pietiekamam skaitam čomu, lai sistēma nestrādātu.
Pašu uzņemumu interesēs būtu limitēt savu darboņu gada pirkumu kopapjomu...
Bet, laikam tas nav izdevīgi...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ta ir, bet vide mainas, vecie, ierastie modeli nereti vairs nestrada, japielagojas, kaut kas jaizdoma Wink


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 6 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database