Divas stundas un radiators izravēts. Simptomi bija nenormāli svīstoši logi un dzesēšanas šķidruma smaka salonā.
Aizrakos līdz viņam, pa gabalu izkatījās labs, domāju jau pa velti esu jaucis, tomēr izņemot ārā un apgriežot otrādi pavērās augšā redzamais skats.
Nekādu būtisku grūtību nebija. Logu tīrītāji negribēja brīvprātīgi nomaukties no asīm, vajadzēja pielietot novilcēju kurš šofera pusē negribēja ietilpt zem kapota, līdz ar to kapotam šifera pusē vajadzēja atlaist skrūves.
Tā kondiškas kaste man iznāca ārā pilnā komplektā vienā gabalā. Nu drusku vajadzēja vi;nu tur pagrozīt un atspiest ugunssienu, bet tā normāli iznāca ārā. Iespējams 3-litrīgajam tā nesanāks, bet man ir 2.0 un tā siena pietiekoši padevās uz motora pusi.
Atradu arī recrkulācijas vārstu par kuru nesen jautāju forumā. Viņš ir ventilatora korpusā, vadības motoriņš ir ventilatora korpusa sānā, ārpusē. Man viņš ir kaut kādā mistiskā veidā atvienojies no klapes sviras. Salikšu visu atpakaļ un skatīšos kas ar viņu tur ir.
Par zaudējumiem procesa gaitā.
Pirmkārt, kondiškas gāze. Iebakstīju ar skrūvgriezi ventīlī - klusums. Domāju, kondiška būs nolaidusi spiedienu laika gaitā, droši skrūvēju vaļā trubu savienojumu un - hujakš - gāze un tas zaļais draņķis pa gaisu, noķeskāja man visu darbavietu
Laikam sūdīgi to ventīli pārbaudīju
Otrkārt - nolauzu logu tīrītāja kātam tam mazajam jocīgajam stienītim to plastmasas šarnīru, būs kaut kas jāizdomā ko ar viņu darīt, hvz. Vairāk gan neko nesalauzu.