Atbildēt pie šī temata 34 lapa no 53 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 51, 52, 53  Nākošais
tehniskie jautajumi ,problemas,ķibeles
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tikko Spaideri noparkoju, kamēr liku jumtu pie ieslēgtas aizdedzes nedaudz dūmi un skatos, viss dzesēšanas šķidrums momentā izlija. Tā, kā jau paliek tumšs, atlikšu pārbaudi uz citu dienu, bet manuprāt caurule pie radiatora pēc kratīšanās(Lasīt - Satiksmes iela Jelgavā Shocked ) atnāca vaļā. Var būt citas versijas? Ja blīve sūknim, tad noteikti tas process būtu lēns.


_________________
1995 916 Spider 2.0TS
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Spideriem nepatīk aprīlis...


_________________
dejojam dizko!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Bet ja nopietni?
Jau kuro vakaru nesanāk pieķerties  Mad


_________________
1995 916 Spider 2.0TS
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Campagnolo rakstīja:
Bet ja nopietni?
Jau kuro vakaru nesanāk pieķerties  Mad

tur jau mēs tikai ar minēšanas metodi palīdzēt tikai varam. bet pa lielam tikai pašam nāksies liet iekšā šķidrumu/ūdeni un skatīties, kur tek laukā. pie tam aukstai var netecēt, bet kad uzsilst, spiediens pieaugs un sāks tecēt.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pārplīsusi viena gumijas trubiņa, kura atrodas dzinēja priekšpusē, tieši virs eļļas filtra. Trubiņas nav tur kautkāds unikāls diametrs?




_________________
1995 916 Spider 2.0TS
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Dzesēšanas trubiņas tika nomainītas, bet sestdien atkal Spaideris izdomāja paslapināties. Pēc braukšanas pārāk ilgi ar ieslēgtu dzinēju stāvēju, dzinējs pārkarsa un  pārplūdes traukam pa pārplūdes trubiņu iznāca laukā dzesēšanas šķidrums ar tādu ievērojamu tvaika mākoni. Pārbaudīju, nekur neviena truba vairs nav bojāta.
Šodien meklēju problēmas cēloni - ventilators neieslēdzas. Tik, cik tukšgaidā darbinot minūtes 15 tiku līdz ~70 grādiem, taču arī pie ieslēgtas pečkas ventilators nesāka griezties. Drošinātāji OK. Pamanīju, ka dzinējs diezgan uzsilst, dzesēšanas šķidrums traukā arī iesilst, taču radiators ir auksts. Vai nevarētu būt pie vainas termostats?
Es labprāt uz ficīnu aizvestu, bet ne es Rīgā, ne man darba laikā ir laiks uz Rīgu vest auto.


Tagad padarbināju ilgāk. Temperatūra jau sniedzās tuvu 90 grādiem un ventilators ieslēdzās, nometa uz ~75 un tā vairākas reizes. Radiators arī sakarsa, tur viss kārtībā. Tā, ka tas strādā korekti. Varbūt pie vainas tas, ka izraustīju visus kontaktus un drošinātājus.
Aizbraukšu rīt uz darbu pāris kilometrus, paskatīšos kas notiek pie slodzes.


_________________
1995 916 Spider 2.0TS
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Varbūt pats radiators aizaudzis un īsti nedzesē?!

manam CW garastāvokļa maiņas bija uznākušas. vienu dienu jūtu, kautkā ap 2300rmp tādas kā jaudas bedres, pēc laika sheck engine iedegās, jauda pazuda, bet nu uz priekšu gāja. nākamajā dienā viss izdzisa un pat rādžiņš pēkšņi sāka visas radiostavijas ķert, ko viņš jau 2 gadus kā nedara  Laughing
raksturu rāda  Laughing

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Gan jau pēc trubiņu maiņas kaut kur vēl bija gaiss palicis sistēmā, uzsildiji un viss izburbuļoja Wink


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vakar trubas izspaidīju cik varēju lai izspiestu gaisu.


_________________
1995 916 Spider 2.0TS
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vai tad radiatorā nav atgaisošanas skrūve/ventils?


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sveiki biedri! Kautkur līdzīgs topiks bij, bet atbildi īsti neatradu. Respektīvi 147 1.6 TS nesen sāka grūtāk likties pirmajā ātrumā, pārgāja, vakar atkal parādījās, bet nu jau nelikās ne pirmajā ne atpakaļgaitā. Šodien pie mājas visu dienu nostāvēja, tagad aizgāju pačekot, iedarbinot neslēdzās nevienā, bišķi pačakarējos un aizgāja un iet kā vajag! Idejas? Pieminēšu, ka kulise ir ļoti vaļīga un eļļa visticamāk vēl rūpnīcas iekšā, ja vispār kas ir palicis!


_________________
www.kites.lv
kiteboarding
www.soldomirk.lv
powdercoatings
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
mikusedge rakstīja:
Sveiki biedri! Kautkur līdzīgs topiks bij, bet atbildi īsti neatradu. Respektīvi 147 1.6 TS nesen sāka grūtāk likties pirmajā ātrumā, pārgāja, vakar atkal parādījās, bet nu jau nelikās ne pirmajā ne atpakaļgaitā. Šodien pie mājas visu dienu nostāvēja, tagad aizgāju pačekot, iedarbinot neslēdzās nevienā, bišķi pačakarējos un aizgāja un iet kā vajag! Idejas? Pieminēšu, ka kulise ir ļoti vaļīga un eļļa visticamāk vēl rūpnīcas iekšā, ja vispār kas ir palicis!

Pamēģini ar kāju pirkstu galiem pacelt sajūga pedāli no rīta, pēc tam izspiest līdz galam. Tā 3x un tad izspiežot pamēģini ielikt ātrumā.
Ja šādi viss kārtībā tad drošivien sajūga cilindrīši vainīgi.
Vēl simptomi šim pašam- īss (nospriegots) sajūgs un kad cel pedāli, tad diezgan gabalu var pacelt

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zeenjaa rakstīja:
mikusedge rakstīja:
Sveiki biedri! Kautkur līdzīgs topiks bij, bet atbildi īsti neatradu. Respektīvi 147 1.6 TS nesen sāka grūtāk likties pirmajā ātrumā, pārgāja, vakar atkal parādījās, bet nu jau nelikās ne pirmajā ne atpakaļgaitā. Šodien pie mājas visu dienu nostāvēja, tagad aizgāju pačekot, iedarbinot neslēdzās nevienā, bišķi pačakarējos un aizgāja un iet kā vajag! Idejas? Pieminēšu, ka kulise ir ļoti vaļīga un eļļa visticamāk vēl rūpnīcas iekšā, ja vispār kas ir palicis!

Pamēģini ar kāju pirkstu galiem pacelt sajūga pedāli no rīta, pēc tam izspiest līdz galam. Tā 3x un tad izspiežot pamēģini ielikt ātrumā.
Ja šādi viss kārtībā tad drošivien sajūga cilindrīši vainīgi.
Vēl simptomi šim pašam- īss (nospriegots) sajūgs un kad cel pedāli, tad diezgan gabalu var pacelt

Ok. Provēšu. Ar sajūgu, uz sajūtām, ir tā, ka ja viss gājiens ir 3, tad liekas, ka 2/3 iet pa tukšo un tikai 1/3 ir "reāla" sajūga izspiešana. Rīt pabraukšu pats vairāk, jo ikdienā draudzene tik braukā, tāpēc simtprocentīgi nemāku teikt kā ir. Cilindrītim saļņiki nevar būt pipec? Man laiku atpakaļ Mazdai tā bija, jo viens gudrinieks bija nepareizu eļļu ielējis un saļņiki beigti.


_________________
www.kites.lv
kiteboarding
www.soldomirk.lv
powdercoatings
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Par eļļām nezināšu, bet man bija līdzīgi, nācās mainīt abus cilindrus galveno un ne galveno.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Cik viegli vai tieši pretēji grūti ir nomainīt 1.6 TS slave cilindru sajūgam?


_________________
www.kites.lv
kiteboarding
www.soldomirk.lv
powdercoatings
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 34 lapa no 53 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 51, 52, 53  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database