|
34 lapa no 53 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
Campagnolo
Pievienojies: 26 Mar 2015
Komentāri: 261
|
Tikko Spaideri noparkoju, kamēr liku jumtu pie ieslēgtas aizdedzes nedaudz dūmi un skatos, viss dzesēšanas šķidrums momentā izlija. Tā, kā jau paliek tumšs, atlikšu pārbaudi uz citu dienu, bet manuprāt caurule pie radiatora pēc kratīšanās(Lasīt - Satiksmes iela Jelgavā ) atnāca vaļā. Var būt citas versijas? Ja blīve sūknim, tad noteikti tas process būtu lēns.
_________________ 1995 916 Spider 2.0TS
|
Mon Apr 11, 2016 8:47 pm |
|
|
dzintis
Pievienojies: 20 Jul 2006
Komentāri: 3819
Atrašanās vieta: tur kur pēdējā alfa...
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Spideriem nepatīk aprīlis...
_________________ dejojam dizko!
|
Tue Apr 12, 2016 9:13 am |
|
|
Campagnolo
Pievienojies: 26 Mar 2015
Komentāri: 261
|
Bet ja nopietni?
Jau kuro vakaru nesanāk pieķerties
_________________ 1995 916 Spider 2.0TS
|
Thu Apr 14, 2016 10:09 pm |
|
|
zeenjaa
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
|
Campagnolo rakstīja:Bet ja nopietni?
Jau kuro vakaru nesanāk pieķerties
tur jau mēs tikai ar minēšanas metodi palīdzēt tikai varam. bet pa lielam tikai pašam nāksies liet iekšā šķidrumu/ūdeni un skatīties, kur tek laukā. pie tam aukstai var netecēt, bet kad uzsilst, spiediens pieaugs un sāks tecēt.
|
Fri Apr 15, 2016 9:31 am |
|
|
Campagnolo
Pievienojies: 26 Mar 2015
Komentāri: 261
|
Pārplīsusi viena gumijas trubiņa, kura atrodas dzinēja priekšpusē, tieši virs eļļas filtra. Trubiņas nav tur kautkāds unikāls diametrs?
_________________ 1995 916 Spider 2.0TS
|
Fri Apr 15, 2016 9:33 pm |
|
|
Campagnolo
Pievienojies: 26 Mar 2015
Komentāri: 261
|
Dzesēšanas trubiņas tika nomainītas, bet sestdien atkal Spaideris izdomāja paslapināties. Pēc braukšanas pārāk ilgi ar ieslēgtu dzinēju stāvēju, dzinējs pārkarsa un pārplūdes traukam pa pārplūdes trubiņu iznāca laukā dzesēšanas šķidrums ar tādu ievērojamu tvaika mākoni. Pārbaudīju, nekur neviena truba vairs nav bojāta.
Šodien meklēju problēmas cēloni - ventilators neieslēdzas. Tik, cik tukšgaidā darbinot minūtes 15 tiku līdz ~70 grādiem, taču arī pie ieslēgtas pečkas ventilators nesāka griezties. Drošinātāji OK. Pamanīju, ka dzinējs diezgan uzsilst, dzesēšanas šķidrums traukā arī iesilst, taču radiators ir auksts. Vai nevarētu būt pie vainas termostats?
Es labprāt uz ficīnu aizvestu, bet ne es Rīgā, ne man darba laikā ir laiks uz Rīgu vest auto.
Tagad padarbināju ilgāk. Temperatūra jau sniedzās tuvu 90 grādiem un ventilators ieslēdzās, nometa uz ~75 un tā vairākas reizes. Radiators arī sakarsa, tur viss kārtībā. Tā, ka tas strādā korekti. Varbūt pie vainas tas, ka izraustīju visus kontaktus un drošinātājus.
Aizbraukšu rīt uz darbu pāris kilometrus, paskatīšos kas notiek pie slodzes.
_________________ 1995 916 Spider 2.0TS
|
Wed Apr 27, 2016 8:02 pm |
|
|
zeenjaa
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
|
Varbūt pats radiators aizaudzis un īsti nedzesē?!
manam CW garastāvokļa maiņas bija uznākušas. vienu dienu jūtu, kautkā ap 2300rmp tādas kā jaudas bedres, pēc laika sheck engine iedegās, jauda pazuda, bet nu uz priekšu gāja. nākamajā dienā viss izdzisa un pat rādžiņš pēkšņi sāka visas radiostavijas ķert, ko viņš jau 2 gadus kā nedara
raksturu rāda
|
Thu Apr 28, 2016 8:50 am |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
Gan jau pēc trubiņu maiņas kaut kur vēl bija gaiss palicis sistēmā, uzsildiji un viss izburbuļoja
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Thu Apr 28, 2016 8:57 am |
|
|
Campagnolo
Pievienojies: 26 Mar 2015
Komentāri: 261
|
Vakar trubas izspaidīju cik varēju lai izspiestu gaisu.
_________________ 1995 916 Spider 2.0TS
|
Thu Apr 28, 2016 9:23 am |
|
|
Nr.7
Member of
Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
vai tad radiatorā nav atgaisošanas skrūve/ventils?
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Thu Apr 28, 2016 10:34 am |
|
|
mikusedge
Pievienojies: 14 Nov 2013
Komentāri: 80
Atrašanās vieta: Cēsis
2007 Alfa-Romeo 159SW
|
Sveiki biedri! Kautkur līdzīgs topiks bij, bet atbildi īsti neatradu. Respektīvi 147 1.6 TS nesen sāka grūtāk likties pirmajā ātrumā, pārgāja, vakar atkal parādījās, bet nu jau nelikās ne pirmajā ne atpakaļgaitā. Šodien pie mājas visu dienu nostāvēja, tagad aizgāju pačekot, iedarbinot neslēdzās nevienā, bišķi pačakarējos un aizgāja un iet kā vajag! Idejas? Pieminēšu, ka kulise ir ļoti vaļīga un eļļa visticamāk vēl rūpnīcas iekšā, ja vispār kas ir palicis!
_________________ www.kites.lv
kiteboarding
www.soldomirk.lv
powdercoatings
|
Fri May 20, 2016 7:11 pm |
|
|
zeenjaa
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
|
mikusedge rakstīja:Sveiki biedri! Kautkur līdzīgs topiks bij, bet atbildi īsti neatradu. Respektīvi 147 1.6 TS nesen sāka grūtāk likties pirmajā ātrumā, pārgāja, vakar atkal parādījās, bet nu jau nelikās ne pirmajā ne atpakaļgaitā. Šodien pie mājas visu dienu nostāvēja, tagad aizgāju pačekot, iedarbinot neslēdzās nevienā, bišķi pačakarējos un aizgāja un iet kā vajag! Idejas? Pieminēšu, ka kulise ir ļoti vaļīga un eļļa visticamāk vēl rūpnīcas iekšā, ja vispār kas ir palicis!
Pamēģini ar kāju pirkstu galiem pacelt sajūga pedāli no rīta, pēc tam izspiest līdz galam. Tā 3x un tad izspiežot pamēģini ielikt ātrumā.
Ja šādi viss kārtībā tad drošivien sajūga cilindrīši vainīgi.
Vēl simptomi šim pašam- īss (nospriegots) sajūgs un kad cel pedāli, tad diezgan gabalu var pacelt
|
Fri May 20, 2016 8:17 pm |
|
|
mikusedge
Pievienojies: 14 Nov 2013
Komentāri: 80
Atrašanās vieta: Cēsis
2007 Alfa-Romeo 159SW
|
zeenjaa rakstīja:mikusedge rakstīja:Sveiki biedri! Kautkur līdzīgs topiks bij, bet atbildi īsti neatradu. Respektīvi 147 1.6 TS nesen sāka grūtāk likties pirmajā ātrumā, pārgāja, vakar atkal parādījās, bet nu jau nelikās ne pirmajā ne atpakaļgaitā. Šodien pie mājas visu dienu nostāvēja, tagad aizgāju pačekot, iedarbinot neslēdzās nevienā, bišķi pačakarējos un aizgāja un iet kā vajag! Idejas? Pieminēšu, ka kulise ir ļoti vaļīga un eļļa visticamāk vēl rūpnīcas iekšā, ja vispār kas ir palicis!
Pamēģini ar kāju pirkstu galiem pacelt sajūga pedāli no rīta, pēc tam izspiest līdz galam. Tā 3x un tad izspiežot pamēģini ielikt ātrumā.
Ja šādi viss kārtībā tad drošivien sajūga cilindrīši vainīgi.
Vēl simptomi šim pašam- īss (nospriegots) sajūgs un kad cel pedāli, tad diezgan gabalu var pacelt
Ok. Provēšu. Ar sajūgu, uz sajūtām, ir tā, ka ja viss gājiens ir 3, tad liekas, ka 2/3 iet pa tukšo un tikai 1/3 ir "reāla" sajūga izspiešana. Rīt pabraukšu pats vairāk, jo ikdienā draudzene tik braukā, tāpēc simtprocentīgi nemāku teikt kā ir. Cilindrītim saļņiki nevar būt pipec? Man laiku atpakaļ Mazdai tā bija, jo viens gudrinieks bija nepareizu eļļu ielējis un saļņiki beigti.
_________________ www.kites.lv
kiteboarding
www.soldomirk.lv
powdercoatings
|
Fri May 20, 2016 9:17 pm |
|
|
zeenjaa
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
|
Par eļļām nezināšu, bet man bija līdzīgi, nācās mainīt abus cilindrus galveno un ne galveno.
|
Fri May 20, 2016 10:18 pm |
|
|
mikusedge
Pievienojies: 14 Nov 2013
Komentāri: 80
Atrašanās vieta: Cēsis
2007 Alfa-Romeo 159SW
|
Cik viegli vai tieši pretēji grūti ir nomainīt 1.6 TS slave cilindru sajūgam?
_________________ www.kites.lv
kiteboarding
www.soldomirk.lv
powdercoatings
|
Thu May 26, 2016 5:07 pm |
|
|
|
Pašlaik ir Fri Nov 01, 2024 2:55 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
34 lapa no 53 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|