Atbildēt pie šī temata 5 lapa no 5 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5
Man reiz bija... (auto)
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
smic rakstīja:


Pirmais bija Audi Coupe 2.0 GT  1985 gada izlaiduma «pārejnieks». (pirkts 1998. 1500$ - 2004. pārdots par 500 latiem)
5 cilindri, 120 zirgi un mežonīga grieze. Rūca skaisti, gāja labi, diemžēl tikai taisni. Vispirms tika sānslīdē iestādīts apmalītē. Pēc tam uz apledojuša ceļa līkuma nonesu ar viņu žogu. Pēc tam iestādīju traktorā JUMZ ar kausu, kas ziemā izgriezās priekšā. Auto tika praktiski iznīcināts. Tomēr tika pacelts un atkal kādu laiku brauca. Bez bampera gan, jo pārejnieka bampers (un arī lukturi) tolaik maksāja kosmosu, viņus visu laiku zaga. Tad, kad pie mājas arī man nozaga lukturus, auto tika iestumts garažā un izstumts tikai pēc kāda pusotra gada, kad atgriezos no Amerikas. Coupe tika atkal saremontēts un izskatījās tāds, kā bildē. Tika pārdots Purvciema urlām 2004. gadā, pēc pāris gadiem vēl redzēju braucošu, bet atkal jau ar citiem lukturiem. Meitenēm tas auto patika, man arī.



VW PAssat B3 1.9D 1991.g ar stūres pastiprnātāju. (2004; 1800eiro - 2010 ~150 lati)
Pēc Coupes, kas uz baigām ēda jau 14 litrus, nopirku 1991. gada dīzeļpasātu. Mēsls drausmīgs, nomainīju gada laikā visu piekari, visus amjus, salonā viss visu laiku lūza nost, pečkas regulācija čakarējās. Negāja nemaz (1.9 68 hp neturbo). Mašīna nonāca pie tēva, kurš vienkārši pofigā brauca, neko neremontēja, toties slavēja nonstopā (Viņam tai laikā bija Saab 9000, kas plīsa vēl vairāk). Tad tā mašīna nonāca pie brālēna, kas ar viņu veda sūdus. Tad tā mašīna nonāca Slokas metāla uzpirkšanas punktā un pērn tika norakstīta. Bildes nav. Nevienam tas auto nepatika, tagad reinkarnējusies kā sētas siets.



Alfa Romeo 155 1.7ts widebody 1995. g.ar stūres pastiprinātāju un elektriskajiem logiem priekšā (2005. ~1500eiro - 2006 ~1500 eiro)
Tad es nopirku Alfu. Nevis tāpēc ka man iekoda vīruss, bet gan tāpēc, ka atradu Frankfurtē 155 1.7 twinsparku ar 150 000 km un dažiem elektrdefektiem, bet par kapeikām. Pārdeva privātais, nobraukums bija īsts, salons, sterils. Pats aizbraucu pakaļ un savām rociņām atdzinu. Nobraucu gadu, nomainot lambdu un termostatu un bremžu klučus. Varbūt vēl šara tika atrestaurēta. Rārdevu altez, bet kur viņa tagad nezinu. Zinu, ka tika iestādīta tramvajā vienreiz, bet uzcelta. Man tas auto patika, citiem arī.



Alfa Romeo 156 2,4 JTD ar klimatu, pelēku ādu un koku, 1999. gada (2006 5800eiro -> 2007 ~5000 eiro)
Tad nāc 156 2.4 JTD. Gāja afigenna, degvielu neēda, toties visu laiku kaut kas plīsa. Viss, sākot ar piekari un beidzot ar ģeneratora siksnām (2-3x). Pēc gada ieguldījumiem pārdevu masculine, kas turpināja investēt, līdz iznīcināja motoru. Kas tagad, nezinu. Man tas auto patika, citiem arī.



Audi 80 B4 2.3i, 1993. gada, pliks (2006. 250 vai 300 lati - 2006 1000eiro)
Paralēli biznesam no mātes darba vietas izsolē tika nopirkts šitāds ar 2.3 5cyl. Kupi-prodaj sanāca ar līdz nagiem, jo auto bija totāls šrots un vajadzēja šo to saremontēt. Kaut ko ar bračku tomēr uzvārījām, pat neraugoties uz to, ka arī pircējs bija kārtējais perekups. nevienam nepatika.



Alfa Romeo 145 1.9 JTD 2000.g ar klimatu un 30 000km jo ap to laiku bija saplīsis spidometrs (2007. 1600 eiro -> 1600eiro laikam )
Krīzwāgens, ko nopirku neapskatot. Atnāca tas auto izvarots. 145 1.9 JTD azuro fantastico. Kaut kā pieremontēju, nomainīju salonu un ar zaudējumiem pārdevu. Nevienam nepatika.



Alfa Romeo 75, 2.0 TS 1989. gads (2008. 150 lati -> 2009. 150 lati)
75 es nopirku jo gribējās ko paskrūvēt garažā. Paskrūvēju. Pārdevu elbē, kas viņu izjauca.



Honda Accord Tourer 2.0i-vtec, ar xrenoniem un lietus sensoru, 2003. gada (2008. 11000eiro - līdz šim brīdim)
Accords tika nopirkts no drauga pēc azzuro fantastico. Praktiski bāzes modelis ar mazu nobraukumu par diezgan lielu ciparu. Neraugoties, ka reiz esot uzšķilts, braucis tikai pa Latviju un piederējis un arī šobrīd pieder cilvēkam, kam patīk iemīt pedāli, tas auto izturības ziņā ir fantastisks. Tā kā šādus auto šobrīd neviens nepērk neparcik, vienkārši braukšu ar viņu. Man tas auto patīk. Citi domā, ka viņš ir neglīts. Tai pat laikā es zinu, ka viņš ir ļoooti labs un man pohij shura


Izdomāju, ka jāieliek apdeits šajā sadaļā.


2010 Lexus RX 350
Hondu izrādījās drausmīgi grūti pārdot, un beigās viņa tika atstāta barterī dzīvokļa remonta meistaram. Laikam brauc ar viņu vēl joprojām. Toties par krīzes laikā izcelto piķi tika iegādāts biznesa projekts - divgadīgs Lexus RX 350. Leišu variants - sists amerikānis, kas ar numuriem un gāzi nostājās uz tam laikam smieklīgiem 25k eiro. Neko sliktu nevaru teikt, gāja labi, nekas nelūza, tikai pasmags un neveikls. Pa kreisi redzamais subārs  to Kanādā ražoto behemotu pa sniegu drāza vienos vārtos. Lexus izbeidzās līdz ar pirmo laulību, kuru šķirot tika noandelēts par 29k kaut kādam no Putina režīma bēgošam kurpju oligarham.
P.S. visus iespējamos šlagbaumus sargi šim auto vēra vaļā neuzdodot nekādus jautājumus. Arī sveicināt sāka daudzi tādi ļaudis, kas ieprieš nekad nesveicināja


2001 Opel Omega 2.2 DTI Design Edition
Sākoties jaunajām dzīves reālijām no kupenas apakšas tika izrakta mammas vecā omega, kas pāris gadus nebija kustināta. Toties bija tīri labi aprīkota un mašīnas vislabākā īpašība bija absolūts pofigs uz bedrēm. Tika braukts ar viņu gadus trīs, un viss, izņemot 2.2. DTI dīzeli, tam auto bija labi. Motors nepārtraukti čakarējās, tika remontēts gan sūknis, gan degvielas maģistrāle - te neleca silta, te raustījās, te atkal neleca auksta. Omega tika pārdota par 1600 eiro, kad atklājās fatāls rūsas perēklis zem vējstikla. Pēc tam džeki bija salīmējuši uzlīmes uz lampām un, savu darbu novērtējot uz 1000 eiro, centās noandelēt viņu tālāk.
P.S. šo auto policija turēja tikai tad, kad tika braukts pāri sarkanajiem. Visādi citādi - pilnīgi neredzams, ar masu saplūstošs spēkrats. Pāris reizes pat pats pagāju garām, to meklējot, bet nepamanot.



2001 BMW 530d Individual
Patiesībā es gribēju pirkt subāru - outbacku ar ādu, automātu un 2.5 motoru. Bet netīšām nopirku BMW. Pavisam parastu 530d ar manuāli un drēbes salonu. Toties no Itālijas un bez rūsas, ar Mpiekari. Un rezultātā esmu sapratis, ka tas ir afigennākais auto, kāds man jebkad ir bijis. Iet zvērā, vadās kā kārtings, neēd neko, vienīgi pa laikam prasa uzmanību un piķi, jo mašīnai tomēr ir 16 gadi un tur ir diezgan daudz dažādu sarežģītu mezglu un detaļu, kam salūzt. Bet tā - āda iekrāmēta, krowns saspricēts un jāgaida, kad šamais kļūs par youngtaimeri Smile
P.S. Fotoradari un ceļu policija IR problēma. Viņu ir daudz, visās malās un grib man nodarīt pāri.



Pēdējoreiz rediģējis smic Thu Oct 06, 2016 2:43 pm; pavisam rediģēts 1 reizi

_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
155 1.7 bija kļuvis par kabrioletu, pagājšgad laikam. Tā motora galva tika upurēta sporta projektam Very Happy


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kabriolets pa īstam, vai kabriolets pārnestā nozīmē??!! Bildes?!

j.k. rakstīja:
Tā motora galva tika upurēta sporta projektam Very Happy


Ielikāt 75 un nokāvāt?


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es precīzi nezinu ko tieši ar to galvu izdarīja, bet es to 155 aizbraucu apskrūvēt. Man vajadzēja pāris sīkumus no motora elektronikas utml.


(pagājušā gada septembris)

Čalim kas jauca pašam bija 155 16v.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
smic rakstīja:
Kabriolets pa īstam, vai kabriolets pārnestā nozīmē??!! Bildes?!

j.k. rakstīja:
Tā motora galva tika upurēta sporta projektam Very Happy


Ielikāt 75 un nokāvāt?


Viss, kas tiek ielikts taja 75, diez gan drosi tiek nokauts emo


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
smic rakstīja:
Kabriolets pa īstam, vai kabriolets pārnestā nozīmē??!! Bildes?!


ne tikai cabrio, bet arī novākots aiwa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ok, prieks ka cienīgi aizgāja Smile


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
smic rakstīja:
Kabriolets pa īstam, vai kabriolets pārnestā nozīmē??!! Bildes?!

j.k. rakstīja:
Tā motora galva tika upurēta sporta projektam Very Happy


Ielikāt 75 un nokāvāt?


Viss, kas tiek ielikts taja 75, diez gan drosi tiek nokauts emo


es jau vairs neatceros, kura galva ir kura:
1. Pirmā galva aizgāja lentzāģa laboratorijas darbā.
2. ar AR001 marķētā galva ir portēta (diezgan nepareizi Embarassed ) un 47mm ieplūdes vārsti. Varētu būt, ka tā ir no kaķa čoma noslīcinātā motora. Nedaudz apskādēta, kad regulēšanas šaiba un bīdītājs izšķīda.
3. no kaut kāda jocīga donora tirgotāja priekš rezerves motora.
4. ar AR002 marķētā galva laikam ir AMV dāvinātā. Portēta, bet ar standarta vārstiem. Ja jau >200HP varēja dabūt, tad jau elpo labi. Tur tik tagad visas vārstu galvas stāv kā dīzelim aiwa

Šis saraksts noteikti ir kādi 80% no šobrīd LV teritorijā praktiski atrodamajiem 155 8V TS pauriem.


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:


Šis saraksts noteikti ir kādi 80% no šobrīd LV teritorijā praktiski atrodamajiem 155 8V TS pauriem.


Viena 8V TS galva, cerams pareizi veidota ir uz mana GT Junior Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
egils19 rakstīja:
Nr.7 rakstīja:


Šis saraksts noteikti ir kādi 80% no šobrīd LV teritorijā praktiski atrodamajiem 155 8V TS pauriem.


Viena 8V TS galva, cerams pareizi veidota ir uz mana GT Junior Wink


75-to galvas kā negriezti suņi


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
smic rakstīja:
Kabriolets pa īstam, vai kabriolets pārnestā nozīmē??!! Bildes?!

j.k. rakstīja:
Tā motora galva tika upurēta sporta projektam Very Happy


Ielikāt 75 un nokāvāt?


Viss, kas tiek ielikts taja 75, diez gan drosi tiek nokauts emo


 ahahahahahaaa  emo


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Man reiz bija... (auto) 
elbee rakstīja:


 

redzes ka talak ta lieta attistisies, bet gribas melnu Abarth love naac


Tad tiri ta statistikai Smile 5 gadi pagaja, bet pie Abarth tiku  Cool Tikai sarkana. Man loti patik, ideala pilsetas masina, un tada pozitiva, var visadi izpildities, bet neradit negativas emocijas. Ka smic raksta, si masina patik visiem.

 

Tie pieci gadi masinu zina bija loti raibi, jo masinu misana pamazam kluvusi par manu nodarbosanos, bet lai nu ka, dazas masinas tomer pirku "prieks sevis", kas gan netrauceja tas pardot, ja bija nemejs Wink

Pec 156SW naca divdruvju Cherokee XJ. Loti patik, ir joprojam, un ar to mes brauksim kamer sapus. "Kamer ies motors" nevar teikt, jo motors jau nojuka pirmaja gada, tagad iet otrais motors. Virsbuve pamazam ruse, bet nav tik traki. Manuprat, sis auto ir autobuves ikonna. XJ ieveda bezcelu auto pilseta.

 

Melna 159SW Ti. Sapnis un vieniga 159, kas man bijusi. 159 ir jabut melnai un Ti, viss parejais ir detalas. So ipasi pat netirgoju, Edgars pats nopirka Wink

 

Kaut kad tad no UK atvedu 3l 75to ar sturi pareizaja puse. Si lidzigi ka XJ laikam vienmer bus ar mani. Parak laba un parak labi to masinu zinu lai kadam pardotu, parak daudz taja ieguldits laika, darba un visadas forsas detalas. Nav gluzi vesturisks standarts, bet ir ta ka man patik.

 

159 vieta panemu Giulietta, ari melnu, ar sportpaku, 8C diskiem, nu tadu forsu. jaudigo 170zs dizeli. Nu jau ar to brauc LV tresie ipasnieki, visiem patik, forsa masina. Pardevu agra pavasari, jo vasarai biju jau nopircis kartejo youngtimeri

 

Pirmo Mersi sava muza, un kartejo pusaudzu gadu sapni. R129 SL320. Par so masinu varu teikt ta, ja kadreiz uznakt velme nopirkt vislabako auto pasaule, tad drosi nemiet ciet. R129 ir perfelkts, viskvalitativaka, visizturigaka, vienkarsi vislabaka masina. Ta ir izcila. Un nav vajadzigs 5l V8, ari 3.2l R6 pilnigi pietiek. Ne velti 90. gados vina maksaja 150 vai cik tur tukstosu vacu marku. Stivam Jobsam tads bija, un visiem vacu futbolistiem. Samainiju pret pulksteni. Runa, ka nakamais ipasnieks to esot iemainijis pret Porsche 911.



Naca virsu ziema, nopirku zilu Breru ar 1.8 turbo un R19 ziemas riepas. Nu forsi, bet tomer bija zel... pa dubliem un sluru, ikdiena parkoties pie veikala, bernu sedekli ielikt nevar. Divvietiga masina. Pavasari pardevu Egila delam. Domaju, ta bija labaka Brera vispar. Tiesi tadu komplektaciju, dzineju. Un krasa ari super.

 

Tad atkal naca rudens, kaut ka ziema bija japarlaiz, dizeli vairs negribeju, diez gan logiski izvele krita QV Giuliettas virziena. QV ir pareiza Giuliettas komplektacija. Salidzinot ar Breru ta ir kadus ~200kg vieglaka un motors standarta ir ~30zs jaudigaks. Mazliet pastradajot uz stenda var dabut fantastiskus ciparus prieks 1.8 motora. Iet vina tiesam labi, bremzes ir labas, bet piekare nav laba, sportiskai brauksanai isti neder. Nu vismaz bez pamatigiem parveidojumiem. Tomer ka ikdienas auto QV noteikti ir labaka Giulietta. Dzinejs izcils! Pardevu karstasinigai alfistei, kas nenobijas jaudas un nelavas masu dizelu psihozei.

 

Nu un tas ari viss, nav nemaz tik traki Wink A, nu vel piepildiju vel vienu pusaudzu dienu sapni. Maserati Ghibli. Par to jau cita topika ierakstiju, pilnigi nepratigs auto. Man tik loti patik ka ta masina izskatas, ka varu nemaz ar to nebraukt, tikai skatities Wink Un braukt ar vinu ir bailigi.

 

Gan jau kaut ko aizmirsu. Bija vel S3 Spider, bet tas jau no pasa sakuma bija planots ka biznesa projekts. Domaju, sis ir ideals brivdienu hobijauto. Un pagaidam vel tiri labu eksemplarus var paspet nopirkt par pratam aptveramu ciparu, bet ilgi vairs ne.

 

Tad klasiskais Saab 900 cabrio, forsa masina, bet mani kaut ka neaizrava, nopirku Amsterdama, pardevu Parize. kaut kas tajos Saabos ir, bet nu ne man

 


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
NIKSONS rakstīja:
Tātad 2004 gadā mums ģimenē ir jau 2 gadus veca 147-ā un dienesta opelkadets

Opels bija viens no iemesliem kāpēc nomainu darbu, vietā dabonu toyo avensi c

Tai mašīnai nesaplīsa itin nekas, bet man tā nepatika, jo kāds rūpēs par darbinieku veselību (tas starp citu nopietni) tās mašīnas nebija aprīkojis ar kondicionieriem c
Kopumā firmā bija četras tādas mašīnas, kuras pēc apmēram gada aizsūtīja uz LT filiāli un vietā paņēma jaunas mazda6

Tā mašīna bija nu tāda... šausmīgi pelēka un mazliet depresīva. Mr pārvietošanās līdzeklis. Kas smieklīgi – cipari numurā bija tādi pat kā audim – 9667. Burti gan mazliet savādāki Smile
Iekārtojot pagalmu izdomāju pavilkt kaut kādus akmeņus, trose šļuka un izblieza pakaļējo lukturi kurš uz bagāžnieka vāka
Kopā remonts bija virs 500 Ls emo Tas melnais tepiķa gabaliņš uz bagažnieka vāka iekšpuses vilka uz ~ 130 Ls c

Tad izdomāju pats kļūt par uzņēmēju un nu jau konkurēt ar bijušajiem darba devējiem. Tas process iesākās ar uzbraucieniem man pašam un 30/09/2006 mani pamodināja policija – bija aizdedzināta mana privātā mašīna....
Par laimi to bija pamanījuši pie kroga pīpējušie puiši, un viens SONO auto strādājošs tipiņš bija visu ļoti pareizi izdarījis, vēl pirms ugunsdzēsēju ierašanās. Godīgi sakot tie ugunsdzēsēji to mašīnu sapostīja vairāk nekā uguns. Bet nu labi. Mašīnu nākošajā dienā pārdevu kaut kādam Sono auto darbonim un vietā no viņiem paņēmu 159-o Te jau ir īstā bilde:

mašīna bija pabraukta, tipa demo, diezgan skumji aprīkota (1,9 benzina)  Paņēmu tikai tāpēc, ka bija pieejama uzreiz un līzingu man tai iedeva bez jautājumiem, burtiski “pret parakstu”
Tā mašīna īstenībā man diezko nepatika, un paklusām centos iemainīties pret ko jautrāku
Sono jau beidza laist burbuļus, Aksenoka vadītā autoitālija vnk stiepa gumiju. Izbesija tie tirgoņi un pats sev pateicu, ka [sieva] brauks ar to līdz mūža beigām. Reiz kaut kā netīšām sanāca iebraukt pie  leišu alfu dīleriem – autobravā. Burtiski sarunas laikā viņi man piedāvāja par kakubrūno 159-o ~ 1000 eur mazāk nekā par to samaksāju un jaunu 159-o SW no skatloga ar ~ 20 % atlaidi.
Vēl nebiju ticis līdz Rīgai, kad visu biju sakārtojis. 2007 gada jūlijā uz Viļņu aizbraucu ar brūno un atpakaļ jau ar wagontraktoru. Par tehniskajām lietām neatkārtošos, tam  te ir veltīts vesels topiks. Pašam par lielu brīnumu man tā mašīna ir jau 4 1/2 gadus, kuru laikā esmu nobraucis diezgan jaukus 80.000 kilometrus

Paralēli, nodibinājis savu uzņēmumu, risināju dienesta mašīnu jautājumu.
Naudas īsti nebija, braukt vajadzēja un 2006 gada septembrī paņēmu no ideal service (avis) ilgtermiņa nomā 3 korollas tehniķiem un 2.0 l benzīna avensi sev.
Paņēmu uz interesantiem noteikumiem – 3 gadi / max 100k km un pēc tā atlikusī vērtība ~ 50 %. Nav jābūt ģēnijam, lai saprastu, ka 2009 gada rudenī par tādu atlikušo vērtību viņi varēja tikai sapņot emo Mašīnas dodot atpakaļ viņi kasījās pie visiem sīkumiem un lika apmaksāt pulēšanas un ķīmiskās tīrīšanas. Pasūtīju irst Mr. Green

Avensis diezgan piebesija pareizāk sakot vnk apnika un to pirms termiņa beigām aizsūtīju uz LT, pats sev (pēc ilgām viedokļu apmaiņām tepat forumā) 2008 gada februārī paņēmu šo:

Kopumā man tā mašīna patika. Pirmie 50k km bija pilnīgi bez rūpēm, otrajos sāka līst ārā visādi brīnumi – EGRs, Haldex, kvēlsveces. Beigās 99-ajā tūkstotī nolūza ģeneratora vads un pirmo reizi manā braucēja karjerā vajadzēja saukt evakuātoru.
Nobraucis akurāt 3 gadus un 100.000 km pārkāpu uz Volvo, ar kuru braucu arī patlaban. Tā ir pirmā mašīna, kuru pasūtīju, tā kā pats atradu par pareizu. Līdz tam visas pirku “no skatloga”. Tā gan ir pārāk jauna, lai teiktu ko vairāk par to ka esmu vnk ļoti apmierināts


Atvainojos, ja izjaucu spēli, meklēju tieši šādu skaistuli (pedeja bilde), esmu gatavs šķirties no sava Audi rumaka. Vai kādam ir zināms kurš tirgo.??

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 5 lapa no 5 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database