Atbildēt pie šī temata 13 lapa no 13 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Maserati
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Campagnolo rakstīja:
224 tāpat nostāsies vismaz 2.5-3x dārgāk ar atvešanu un reģistrāciju, taču šim jau VS numuri virsū.
GTV6 neviens par 3k nepiedāvā tepat LV jau reģistrētu.


Protams, zema starta cena vienmēr ir patīkami, un šim tā ir ļoti zema. Ņem tik ciet!


_________________
Mazlietoti itāļu auto no Vācijas, Beļģijas, Francijas, Itālijas... autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es saprotu, ka Tu vēlies pateikt, ka starta cena šādām tačkām ir mazsvarīga, bet pēc skata tā bundža ir laba un par 3k tādas citur dabūt nevar. Kad ņēmu Spaideri, tas Bitorbo bija kā variants, bet toreiz stāvēja par 4k. Par 3k toreiz būtu ņēmis Biturbo, bet Spaidera izvēli nenožēloju. Problēma man ir tā, ka es nevienu aparātu nepārdodu, tāpēc pagaidām, kamēr man auto nojume nav uzbūvēta, diezgan dārga glabāšana sanāktu.
Spaiderim par pusotru gadu servisā aizgājis 30Eur. Jāmaina gan būs putekļu gumija un dažas blīves, bet tas jau no vecuma jekuram auto.


_________________
2004 156Ti Sportwagon 1.9JTD | 1995 916 Spider 2.0TS
Electric - V1 Sports 1.5kW | Custom Cafe Cruiser 1kW
ICE - Puch Pi.tre 50cc | Rieju RS2 Matrix 125cc
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Campagnolo rakstīja:
Es saprotu, ka Tu vēlies pateikt, ka starta cena šādām tačkām ir mazsvarīga, bet pēc skata tā bundža ir laba un par 3k tādas citur dabūt nevar. Kad ņēmu Spaideri, tas Bitorbo bija kā variants, bet toreiz stāvēja par 4k. Par 3k toreiz būtu ņēmis Biturbo, bet Spaidera izvēli nenožēloju. Problēma man ir tā, ka es nevienu aparātu nepārdodu, tāpēc pagaidām, kamēr man auto nojume nav uzbūvēta, diezgan dārga glabāšana sanāktu.
Spaiderim par pusotru gadu servisā aizgājis 30Eur. Jāmaina gan būs putekļu gumija un dažas blīves, bet tas jau no vecuma jekuram auto.


Spiderim, iespejams, bus bijis rupigs ipasnieks agrak Very Happy


_________________
Mazlietoti itāļu auto no Vācijas, Beļģijas, Francijas, Itālijas... autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pēdējos 5 gadus tas mainīja īpašniekus biežāk kā tika iedarbināta aizdedze  Smile


_________________
2004 156Ti Sportwagon 1.9JTD | 1995 916 Spider 2.0TS
Electric - V1 Sports 1.5kW | Custom Cafe Cruiser 1kW
ICE - Puch Pi.tre 50cc | Rieju RS2 Matrix 125cc
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
        



Biturbo sizets pedeja GT serija. Es uz beigam iesnaudos, bet bija ok


_________________
Mazlietoti itāļu auto no Vācijas, Beļģijas, Francijas, Itālijas... autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
aha šitā laba atbilde tiem, kas grib "lētos" biturbo, nav tik slikti.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
...bija diezgan paredzams, ka tā miskaste tā dzīvnieka rokās līdz galam nedavilks  shura


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Gadījās iespēja dienu pavizinātis ar jauno Ghibli S Q4 ar V6 twinturbo 410zs benzina dzineju.

 

Šo auto kritizē visi, kam nav slinkums, gan ārzemju žurnālisti, kas braukuši, gan tie, kas tikai saloņa aptaustījuši, un arī tie, kas tikai foto redzējuši, un saskatījušies Youtube rullīšus. Pēc dienas ar šo auto man arī ir viedoklis, man ļoti patika. Viņa ir tieši tik mazāka par lielo QP lai būtu ērti un nebūtu baržas sajūtas, kāda ir QP. Gaita ir ļot komfortabla, pat Rīgas ielās un uz R20. Amortizatori regulējas atsevišķi no "Sport" režīma, kas ir svarīgi mūsu ceļos. Var ieslēgt visu "Sport" saglabājot komforta balstiekārtu. Skaņa virs ~3000 "Sport" režīmā ir izcila, nezinu kā no v6 turbo viņi to ir dabūjuši, bet skan ne sliktāk par atmosferisko Ferrari V8. Jau pazīstamais ZF automāts slēdzas izcili. Un Q4, kas var šķist lieks smagums kārtīgiem benzīngalvam, tos 410ZS tomēr notur pei asfalta, un nav vajadzīgi ideāli apstākļi un supervadītājs lai sasniegtu 100 km/h rūpnīcas norādītajās 4.8 sekundes.

Nezinu kada ir QV Giulia, bet Ghibli S Q4 ir komfortabli lietojams ikdienas auto, ar ko var zibenīgi sasniegt 50, 70 vai 110. Nu, tos ciparus, ar kuriem ikdiena parvietojamies Wink Un silta vakara atvert logu, ieslegt "Sport", un izbraukt pa Aizkraukles HES tuneli vai Avotu ielu Wink

Daudzi kritizē salona apdari, neesot pietiekami izsmalcināts un ekskluzivs. Varbut, bet tas neatpaliek no BMW F serijas auto, iznemot dazas detalas, kas aizgutas no FCA grupas lielas detalu kastes, bet ari tas to masinu neboja. Āda, aluminijs, pogas kvalitativas, plastmaas mīkstas. Tie, kas bruakuši ar lēta gala FCA mašīnām, protams, zina, ka multimediju ekrāns ir no Freemont, bet parasti jau Maserati ipašnieki nav braukuši ar Freemont, un par to neko nezina Wink Galu galā nav tas sliktākais aparāts, varbūt dizains tāds vecmodīgs, bet funkcionāli ļoti ok.



Ar dīzeli tā noteikti ir cita mašīna. Ne velti lietotu auto tirgū dīzeļi ir daudz lētaki. Domāju, ar dīzeli man viņa nemaz nepatiktu. Šis 410zs auto vidēji pilsēta rādīja ap 13~15l, agresīvi braucot. Ļoti ekonomiski, manuprāt.

Par dzinēju bija jautājums, vai tas ir tāds pats ka Giulia QV? Sis ir 60 gradu V6, Giulia ir 90 gradu V60, vispār grūti saprast ar tiem FCA motoriem, gan Maserati, gan Alfai raksta, ka tas ir "designed by Ferrari and assembled by Ferrari", bet tomer ne tāds kā Ferrari pašu mašīnās. Maserati dzinējs diez gan droši ir bāzēts uz Chrysler Pentastar bloka. Alfas dzinējs esot tuvāks Ferrari V8.


_________________
Mazlietoti itāļu auto no Vācijas, Beļģijas, Francijas, Itālijas... autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
viss kruta. Bet galvenais jautājums - cik maksā?  Cool


_________________
GTV6
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
yuran rakstīja:
viss kruta. Bet galvenais jautājums - cik maksā?  Cool


3gadīgi dīzeļi sākot ar ~35, benzīna versijas 45+. Tadas pa istam forsas masinas ir 50+

Un cenas ipasi nekrit. Manuprat, tas parada, ka masina nemaz nav tik slikta ka kritizeja specuki. Ja jaunus var dabut pa ~70, bet 3 gadigs maksa ~50, tie ir nepilni 30% tris gados, skiet loti labs raditajs. 555Eur menesi Wink


_________________
Mazlietoti itāļu auto no Vācijas, Beļģijas, Francijas, Itālijas... autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
yuran rakstīja:
viss kruta. Bet galvenais jautājums - cik maksā?  Cool


3gadīgi dīzeļi sākot ar ~35, benzīna versijas 45+. Tadas pa istam forsas masinas ir 50+

Un cenas ipasi nekrit. Manuprat, tas parada, ka masina nemaz nav tik slikta ka kritizeja specuki. Ja jaunus var dabut pa ~70, bet 3 gadigs maksa ~50, tie ir nepilni 30% tris gados, skiet loti labs raditajs. 555Eur menesi Wink


555 menesī tas līzingā uz 30 gadiem tipa? Very Happy
Kas tur jau tek ? Vieninieks ielikts CSDD  Rolling Eyes


_________________
GTV6
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
yuran rakstīja:
elbee rakstīja:
yuran rakstīja:
viss kruta. Bet galvenais jautājums - cik maksā?  Cool


3gadīgi dīzeļi sākot ar ~35, benzīna versijas 45+. Tadas pa istam forsas masinas ir 50+

Un cenas ipasi nekrit. Manuprat, tas parada, ka masina nemaz nav tik slikta ka kritizeja specuki. Ja jaunus var dabut pa ~70, bet 3 gadigs maksa ~50, tie ir nepilni 30% tris gados, skiet loti labs raditajs. 555Eur menesi Wink


555 menesī tas līzingā uz 30 gadiem tipa? Very Happy
Kas tur jau tek ? Vieninieks ielikts CSDD  Rolling Eyes


Ta tomēr itāļu mašīna, kaut kam ir jātek! shura


_________________
Mazlietoti itāļu auto no Vācijas, Beļģijas, Francijas, Itālijas... autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Mr. Green  
Cerams ka Giulia QV cenas kritīs ātrāk un netecēs arī Smile
Bet vispār izskātās ļoti sakarīgs aparāts tas Ghibli. Man pēc apraksta patīk. super


_________________
GTV6
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ghibli foršs, bet haltūra tur ir ar to salonu.
Visas pogas ir no tā paša fiata. Durvīs logu kontrole, zem stūres radio pogas, gaismas slēdzis un instrumentu apgaismes spilgtums. Un gan vēl kādas.
Viņas jau nav sliktas, bet auto par tādu cenu varēja labāk. Vai kā Lauris saka, labi vien ir ka maserati īpašnieki nav redzējuši fiatu un viņiem tas netraucē Very Happy
Uconnect -  viena no labākajām auto multimēdiju sistēmām tajos gados. Ghibli tiesa ir tikusi švakāka verisja nekā fiatam Razz. Un FCA problēma ar šo sistēmu ir koorperatīvais piderasms. Kur dažus labus atjauninājumus liek tikai uz jaunākām sistēmām kur mierīgi varēja arī uz vecākām uzlikt (dzelži atļauj). Piemēram Siri un Google assistant integrācija.
Iespamoju, tagad labāk palika aiwa


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 13 lapa no 13 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database