Atbildēt pie šī temata 62 lapa no 68 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 66, 67, 68  Nākošais
Giulia
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
dima.a rakstīja:
Hindo rakstīja:
versatile rakstīja:
xls99 rakstīja:
Kurs teica ka Giulias mellas neizskatas. Manuprat izskatas pat loti labi super

Tieši tāpat kā visas citas melnās mašīnas - izskatās super precīzi 15min pēc moikas...


Melnās mašīnas "pazūd"! Līnijas, detaļas - pazūd!


Mans viedoklis,visas alfas ar melnu krāsu izskatas ļoti smuki,bet tikai ne brera un giulia


Visi tumšādainie tumsā ir skaisti, bez izņēmuma! shura


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
uzķēru, ka Giuliai ir dīvaina fiška
braucot a režīmā , kas nav nekāds all wether, kā visos apskatos stāsta, bet Advanced Efficiency, paredzēts eko braukšanai, atlaižot gāzes pedāli, apgriezieni nokrīt līdz brīvgaitai, pieskaroties gāzes pedālim, vai bremzei apgriezieni atgriežas, kur bija pirms tam
sajūta, ka viņš ieliek N ātrumā
tas tā varētu būt, nedaudz neticami ?


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ja, itka tu ripinatos no kalna, smagajiem jau ta sen ir, bet nu to elekronika kontrole lai nezaudetu sakeri jeb ka kadreiz macija ka no kalna nedrikst ripinaties neitralaja Rolling Eyes


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
koijotins rakstīja:
ja, itka tu ripinatos no kalna, smagajiem jau ta sen ir, bet nu to elekronika kontrole lai nezaudetu sakeri jeb ka kadreiz macija ka no kalna nedrikst ripinaties neitralaja Rolling Eyes

tad ko viņš liek  N ?


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Dīvaini. Vispār jau mazāk tērē, ja motoru griež riteņi ar pilnībā pārtrauktu degvielas padevi, nevis dedzināt degvielu tukšgaitas noturēšanai. Vismaz es to tā saprotu


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:
Dīvaini. Vispār jau mazāk tērē, ja motoru griež riteņi ar pilnībā pārtrauktu degvielas padevi, nevis dedzināt degvielu tukšgaitas noturēšanai. Vismaz es to tā saprotu

Tērē mazāk (nemaz), bet arī noripo mazāk, jo tiek papildus bremzēts ar motoru. Līdz ar to ir nepieciešama papildus degviela, lai veiktu to pašu attālumu, ko spēj noripot N pozīcijā. Tad nu rēķiniet, kas ir izdevīgāk. Vai sākotnēji patērēt 0 un pēc tam, teiksim 5l/100 (nosacīti) kaut kādu posmu, lai kompensētu sabremzēto, vai visu posmu ripināt ar patēriņu 1l/100km. Man pat šķiet, ka ripinot N un motoram darbojoties tukšgaitā, ekonomija ir lielāka.


_________________
Kur ir olas, tur ir arī brokastis /Mārtiņš Rītiņš/
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pieņemsim, ka tas tiešām tā ir.
Tik man tāda ziņkārība, vai kāds tiešām tā dara? Nu, tā ņem un patiešām ikdienā visu laiku ripina, piemēram, tālāk par 100m?


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
cik es sapratu no atbildēm, tad toč viņš liek N ?
tā arī citi auto dara ?
Man viens bērnības draugs kādreiz brauca eko rallijus , viņi ne tikai lika N, bet arī slēdza ārā dzinēju !
aizdedzes slēdzis tika likts speciāli uz ātrumpārslēdzēja
vis braukšana bija- lēnām no 60-90 paātrinas, ieliek N, izslēdz dzinēju un rito līdz 60, tad atkal pāātrinas
viņš šitādā veidā no "rigas līdz MAskavai brauca Smile


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:
Pieņemsim, ka tas tiešām tā ir.
Tik man tāda ziņkārība, vai kāds tiešām tā dara? Nu, tā ņem un patiešām ikdienā visu laiku ripina, piemēram, tālāk par 100m?
es ar smago ta daru


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
cik es sapratu no atbildēm, tad toč viņš liek N ?
tā arī citi auto dara ?


Vai tad tas ir kas jauns? 159 q-troniq arī tā dara, bet nu kā viņam ienāk prātā, dažreiz paliek ātrumā, bet kad ilgāk sanāk ripināt bez gāzes, tad dažreiz arī nomet tukšgaitā. Es par šo fīču besos kad autiņš jāuzsilda braucu speciāli turot 1800-2000k bet šis ņem un pirms luksofora izmet neitrālajā Sad

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
159 qtronik ir  asian automats, esmu ar vinu braucis gan 159 , gan lex neko tadu nebiju noverojis, lex mileja pie mazakas iespejas ieslegg augstako, tas ir 6 , parnesumu, bet N nekad nelika
159 tureja visu laiku augstus apgriezienu
Abi gan bija benzina dzineji


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vakar kā reizi braucot patestēju šito fīču, atceroties par šo topiku. Tā arī ir. pēc ieskrējiena virs 2k apgriezieniem, atlaižot pilnīgi gāzes pedāli, viņš nomet N režīmā un ripo cik šoferis vēlas, līdz atkal gāze tiek aiztikta. Ja pēc ieskrējiena paliek zem 2k rpm tad mēdz palikt robā.
Bet kā jau Kojots minēja, to visu regulē elektronika, tāpēc pēc algoritmiem jālien smadzenēs viņam. iespējams tas ir dīzeļtomātiem raksturīgi, jo kompresijas pakāpe ir lielāka dīzeļiem, līdz ar to (iespējams) pasargā šoferi no straujas ātruma samazināšanas ripojot.Benzīnnieki lēnāk, lēzenāk samazina ātrumu bremzējot ar motoru.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ka jus vispar zinat, ka ir neitralaja? Nokritas dzineja apgriezieni? Varbut tas ir vienkarsi augstaks parnesums? Man braucot ar 159 automatu nekad nav bijusi sajuta, ka karba butu neitralaja... Varbut Giulia karba tiesam liek neitralaja, bet par 159 neticu.


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Ka jus vispar zinat, ka ir neitralaja? Nokritas dzineja apgriezieni? Varbut tas ir vienkarsi augstaks parnesums? Man braucot ar 159 automatu nekad nav bijusi sajuta, ka karba butu neitralaja... Varbut Giulia karba tiesam liek neitralaja, bet par 159 neticu.

kad pie 120 km/h nokrīt uz 900 apgriezieniem, tad toč ir neitrālais Wink nofilmēšu iemetīšu, lai uzkatāmi.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tu tik uzmanīgi - ka nedabūn sodu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 62 lapa no 68 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 66, 67, 68  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database