Rietumeiropā, kur lielākā daļa QV tiks pārdoti, cilvēki ne tikai nesertificētu āķi neliks, arī riteņu diski būs ražotāja akceptēti. Ja tā nebūs, garantijai kirdik.
Atkal, nav Stelvio konkurents, bet tomēr ātrs auto - Jeep GC Hemi 6.0L. Tas noteikti nav tipiskais auto ar ko vilkt piekabi, izplūde arī tam traucē uzlikt āķi parasto. Ražotājs tomēr ir padomājis kā to risināt, lai tiem 5% izpatiktu.
Rietumeiropā, kur lielākā daļa QV tiks pārdoti, cilvēki ne tikai nesertificētu āķi neliks, arī riteņu diski būs ražotāja akceptēti. Ja tā nebūs, garantijai kirdik.
Atkal, nav Stelvio konkurents, bet tomēr ātrs auto - Jeep GC Hemi 6.0L. Tas noteikti nav tipiskais auto ar ko vilkt piekabi, izplūde arī tam traucē uzlikt āķi parasto. Ražotājs tomēr ir padomājis kā to risināt, lai tiem 5% izpatiktu.
Viss tas ir lirika bez Jeep un Stelvio plānotās tirāžas cipariem...
Ja Stelvio būtu paredzēta kaut trešdaļa no Jeep tirāžas, tad arī būtu tas sertificētais āķis.
P.S. Nevienu tūninga kantori taču tas neattur uzražot to sertificēto alternatīvu tiem 17 pircējiem gadā, kam Stelvio QV ievajadzēsies āķi.
patīkami skatīties auto testus, kuros nerunā par degvielas patēriņu, radio skaņu, glāžu turētājiem, automātiskām gaismā, parkošanās kamerām un citiem s....
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās