|
3 lapa no 13 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
MF rakstīja:Edc rakstīja:Kā ir tad, ja mašīnā klausās muzonu. Tad ar var dzirdēt, ka tas daikts pīkst?
Vajag tādu, kas krānu pakutina!
Automātiski met pa mēmajiem
_________________ @Scmic
|
Wed Sep 13, 2006 1:49 pm |
|
|
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
Tātad: Beltronics Vector 955 apskats
P.S. Full size bildes ir redzamas šajā galerijā.
Šodien beidzot atnāca ilgi gaidītais pirkums. Savu veco lēto Cobra/Radioshack izstrādājumu pārdevu kopā ar iepriekšējo auto, jo jaunajam gribējās ko jūtīgāku un glaunāku.
BEL 955 ir krietni liekāks par iepriekšējo, komplektā nāk vējstikla stiprinājums ar piesūcekņiem un barokļa vads no piepīpētāja.
Detektoram ir LED diožu displejs, 3 modes: Highway, Autoscan un City ar atslēdzamu Xband
Par falšo signālu filtrāciju: protams, ka biju gaidījis, ka detektors būs kluss kā pelīte. Bet tomēr tajā automātisko durvju bermūdu trijstūrī (Ulmaņa gatves posms gar visām Maximām, Spicēm, Depo) pāris reizes nopīkstējās K-band city modē. K-band šim modelim atsevišķi atslēgt nevar.
Jūrmalas publiskā radara tests - detektors sāk pīkstēt pārsimt petrus pirms stāvvietas (sktat. kartē)
protams - tik strauji nobildēt nepaspēju Stāvvieta redzama labajā stūrī.
Liela bilde
Bet tā - nedaudz nepierasts skaļuma regulētājs (man labāk patika grozāmais mehāniskais regulētājs), Šim verķim ir voice, Automātiskais klusinātājs, POP mode (esmu atslēdzis, jo IMO LV tādu radaru nav).
Kaut kādus testus un reviews var palūrēt arī šeit
http://www.consumersearch.com/www/automotive/radar-detectors/index.html
un protams googlē.
Ražotāja mājaslapa te:
http://www.beltronics.com/vector955.html
Made in Canada
_________________ @Scmic
|
Fri Oct 20, 2006 12:46 pm |
|
|
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
Atradu arī ļoti interesantu citātus iekš audistyle.lv, kam principā par 99% piekrītu
audistyle.lv rakstīja:
Mans viedoklis. Lai citiem būtu vieglāk oponēt rakstīšu pa punktiem.
1. Tā kā Latvijā ir aizliegts lietot gan detektoru gan antiradaru, tad no likuma ētiskā viedokļa tā iegādāšanās ir tas pats, kas iegādāties un nēsāt nepielādētu ieroci. Arī atļautā ātruma pārkāpšana ir tāds pats likuma pārkāpums, pie kam par to daudzreiz pienākas lielāks sods kā par radara detektoru: APK 149.24 pants „...Par braukšanu ar transportlīdzekli, kurš aprīkots ar ierīci, kas var uztvert braukšanas ātruma kontroles mērierīču raidītos signālus vai radīt traucējumus šo mērierīču darbībā,- uzliek naudas sodu četrdesmit latu apmērā, konfiscējot attiecīgās ierīces...”
1.1. Un šinī brīdī arī sākas tā cenas / sodanaudas attiecības rēķināšana, jo nepārkāpjot atļauto ātrumu Tev nav nepieciešams iegādāties radaru detektoru (nepielādētu ieroci).
1.2. Detektora pirkšana ir tas pat kas nopirkt televizoru. Ja kabata atļauj ņem LCD. Uzskati, ka to naudas čupu tu vari izmantot savādāk- nopērc ar kineskopu. Ātrumu pārsniedz arī šīs otrās grupas lietotāji, kuriem nevajag baterija, displejus un funkciju atmiņu. Tāpat kā mājās viņiem ir „parastais” televizors, tā auto ir detektors ar gaismas diodītēm. Tās kreisās trauksmes viņi pacietīs.
1.3. Jebkurš, kas pāris reizes ir devis polisi policistam, labprāt nolocīs Ls50 par detektoru, bet par investīciju 200 lašu apmērā būtu ko padomāt. Tur sanāk 20 „polises”! Cik gadus no vietas par to naudu vari atpirkties? (tas nav jautājums kādam konkrēti, vienkārši viela pārdomām...)
2. Manuprāt antiradars ir efektīvs tikai pret automātiskajām ātruma mērīšanas ierīcēm, kur nav cilvēciskais faktors. Proti- ja Tu visiem aizvilksi garām ar ātrumu kas vismaz 2x pārsniedz atļauto, Tevi apturēs arī tad, ja radara rādījums būs 00km/h. Pierādījumu un soda nebūs, bet rezultātā Tu galamērķi sasniegsi pat vēlāk kā ja būtu braucis ar atļauto un līdz ar to, manuprāt, antiradara iegādes lietderība Latvijā ir apšaubāma. Cita lieta, ja Tev "civilizētajā pasaulē" regulāri jābrauc cauri apdzīvotu vietu virknei ar fotoradariem. Tad plika detektora iegāde ir lieka, jo par radaru esamību Tevi brīdinās ceļazīmes un braukt ar sev vēlamo ātru tu varēsi tikai lietojot antiradaru.
3. Radaru detektors ir parasts FM radiouztvērējs ar pilnīgi identisku darbību. Lai viņš kaut ko uztvertu ir jābūt signāla avotam.
3.1. No detektora ir jēga ja viņš uzrādīs radaru pirms ar to tiks mērīts Tavs ātrums. Izejot no punkta 3, pirms Tevis ir jābūt kādam citam, kura ātrumu mēra un tikai uztverot šo- citam veikto mērījumu detektors var Tevi brīdināt.
Nepiekrītu, ka tā ir „drīzāk veiksme nekā likumsakarība”. Tā ir detektora vienīgā funkcija!
3.2. Arī ar parasto modulāciju (ne POP) radars Tavu ātrumu nosaka pēc atstarotā signāla fāzes nobīdes (pilnam izstarotajam kodam- sekundes desmitdaļas), tikai precīzāka mērījuma iegūšanai tas tiek atkārtots vairākkārtīgi (vairākas sekundes) un tātad nobremzēt nepaspēsi jebkurā gadījumā.
3.2.1. Diemžēl, ja regulāri brauc vismaz uz +40, tad Tu būsi viens, vai arī kolonas vadošā automašīna, kurai arī teiks veltīts tieši tas mērījums, kuru uzrādīs detektors.
4. Negribu piekrist viedoklim par to, ka „reti kurš policists ir tik stulbs lai nonstopā ieslēgtu radaru”. Izreklamētie, ar videokamerām aprīkotie auto (cik es esmu ievērojis tieši Reņi nevis Volvo) ir aprīkoti arī ar automātisko ātruma mērīšanu ik pa ½ sekundei. Tik patīkami ir laicīgi izdzirdēt ritmisko „pik- pik- pik”, sabremzēties un veltīt platu smaidu aiz līkuma pretī braucošajai baltā auto ekipāžai! Domāju, ka tāds viedoklis ESPoff ir tādēļ, ka viņējie- Jūrmalnieki bada dzīti pārsvarā izmanto citus auto un rokas radarus (Nah viņam tas jaunais auto un kārtība uz ceļa, ja mājai 3. stāvs jāpabeidz), bet savu visu filmējošo un detektoriem pa gabalu pamanāmo Reni noliek STOP zīmes kontrolei Ventspils šosejas sākumā, vai baltās līnijas kontrolei apvedceļa sākumā.
Kopsavilkums: izejot no punkta 3.2.1. ļoti būtisks kļūst punkts 1.3.- kāpēc izdot naudu par to, kas Tevi tāpat neglābs? Ja kas- atbilde ir punkta 1.2. otrajā teikumā.
Kāpēc punktu 3.2.1. neatrisinās antiradars? Saktīt 2. punktu.
Un te vēl teksta blāķis zināšanai
EsPoff no audistyle.lv rakstīja:
Cau visiem,-te sarunās radās doma,ka vajag kopsavilkumu iepriekšējām tēmām par radaru problēmu.Mēģināšu to uzrakstīt.Ja kādam būs kas piebilstams,lūdzu nedarīt to ar vēdeklī izvērstiem pirkstiem un par gadījumiem uz ielas piestādīt tikai patiesus faktus no personiskās pieredzes.Ja infa nenāk no personiskās pieredzes,lūdzu pēc iespējas norādīt tās izcelsmi.Nu tipa "lasīju internetā",'čoms stāstīja'(vai normāls kekss??) un tamlīdzīgi.Tātad:
es kādreiz lasīju internetā(a kur tad vēl) sekojošo:
IR DIVAS DAŽĀDAS LIETAS: antiradars(radar jammer) UN antilāzers(laser jammer)
-----> antiradars atbild par tradicionālajām X;K;Ka frekvencēm
---------> antilāzers atbild tikai par LASER frekvenci
:damn: PATS galvenais:
tradicionālais RADARS(X;K;Ka)-->ar lāzerstara palīdzību tiek raidīts RADIO signāls.Izņēmums-vecais X band(Barjer,made in ussr)--> ir tikai prasts radio signāls bez lāzera palīdzības.Abiem pārējiem(K;Ka) lāzers piedalās kā palīgs. Tipiskais staru kūļa diametrs varbūtējā MĒRĶA rajonā var sasniegt 100 pēdas(ap 30m)(!!!),IR iespējams ar attiecīgu palīgierīču palīdzību veikt ātruma mērījumu no BRAUCOŠA (!!!) policijas auto.
LĀZERA RADARS ---> ar lāzerstara palīdzību tiek raidīts INFRASARKANO STARU GAISMAS(!!!) SIGNĀLS. Stara diametrs varbūtējā mērķa (mūsu auto)rajonā NEPĀRSNIEDZ 1.5 pēdas (45 cm !!!!!).,UN šo tehnoloģiju policija var pielietot TIKAI NO STACIONĀRA STĀVOKĻA(no stāvoša auto VAR,no braucoša auto NEVAR(!!!)).
1) ANTIRADARS -radar jammer-ierīce,kas spējīga ietekmēt/traucēt policijas radara (TRADICIONĀLĀ X;K;Ka frekvences RADARA) rādījumus.Tiek dalīti pasīvajos un aktīvajos.Pasīvais(passive) antiradars ir reklāmas triks un ļaužu apmāns.Sākotnēji it kā domāts motociklistiem,bet arī tur izrādījies draņķis.Galvenais radaru ienaidnieks un autobraucēju aizstāvis bijušais policists Radaru Rojs (Radar Roy) ir pasludinājis $5000 prēmiju tam,kurš viņam pierādīs,ka pasīvais antiradars tiešām darbojas.Pretendents joprojām NAV pieteicies.Aktīvais (active) antiradars ir ierīce,kas izstaro no sevis maskējošu signālu,kurš traucē/kavē radara normālu darbību.Šī ierīce maksā $1500 un ir efektīva tikai labi ja ap 50% gadījumu.Iztērētā nauda ir pilnīgi neadekvāta un mērķis nav sasniegts. Secinājums: nav jēgas runāt par šādas ierīces iegādi.Cīņai pret X;K;Ka frekvences radariem ir izmantojams vienīgi tradicionālais radaru detektors,kurš diemžēl ir spējīgs vadītāju tikai BRĪDINĀT,bet ne kā citādi pasargāt no tradicionālā (Barjer,iskra,Stalker)radara.
2) ANTILĀZERS-( laser jammer,laser shifter) ierīce,kas spēj traucēt/kavēt TIKAI lāzera radara (LASER) darbību. Jautājums- vai LV ir laser radari? Atbilde- man LIEKAS,ka nav.
ŠĪ IR TĀ ierīce,kuras dēļ sabiedrībā cirkulē kļūdains mīts par visvareno antiradaru. Ierīces efektivitāte ir vērā ņemama (varbūt uz 90%)un balstās uz to,ka zem radiatora restes iemontēts raidītājs kavē/traucē/palēnina lāzera signāla atstarošanos no braucošā auto,pa kuru tiek šauts.Ierīces efektivitāti palielina kā obligāts nosacījums tas pats vecais labais radara detektors,kurš dod vadītājam zvanu par to,ka uz viņu tiek šauts ar LASER radaru.Par cik vairumā gadījumu šis laser signāls netiek pilnībā noslāpēts,bet vienkārši stipri KAVĒTS,vadītājs pēc detektora zvana iegūst reālas 5-6-7 sekundes priekš ātruma samazināšanas.
3)ANTI-LĀZERA pārklājums - anti-laser coating,izgatavotājs laikam bija firma VEIL,made in usa,cena ap $90.TAS ir VIENĪGAIS no šāda veida brīnumlīdzekļiem ,kam ar četrām zvaigznēm svētību devis tas pats Radaru Rojs(kam mums ticēt,ja ne viņam?).Sis sastāv no bundžiņas ar caurspīdīgu vielu un divām otiņām- viena uzklāšanai,otra izlīdzināšanai.Tas tiek klāts uz auto lukturiem un NAV domāts krāsotām virsmām.JO auto lukturi esot tā vieta,no kuras visbiežāk atstarojas tas pats lāzerradara signāls.Minētās vielas uzklāšana SLĀPĒ/KAVĒ signāla LĀZERA SIGNĀLA,NEVIS X;K;Ka atstarošanos,kas atkal dod vadītājam laiku pārdomām,BET,atkal tikai, ja viņam ir piezvanījis tas pats vecais labais radardetektors- bez tā viņš nezinātu,ka tiek apšaudīts.Vielas bundžiņa pietiekot 5-6 noklāšanas reizēm un katra reize it kā esot spējīga paciest vairākas auto mazgāšanas.Uzklātais slānis neietekmējot lukturu gaismasspēju,vienīgi rodas nedaudz tāda kā knapi violeta atblāzma (sarosamies visi,kam tas patīk).
4)cīņai ar fotoradaru- (PHOTO RADAR)- izmantojamas vienīgi numura zīmes maskēšanas šiltītes no plastmasas vai uzlīmes no caurspīdīgas plēves.Šis štrunts fotografēšanas brīdī padara numura zīmi izplūdušu/spožu un fotokamerai nesalasāmu,kā rezultātā soda kvīti nav kam sūtīt.Ir vēl arī aerosols,kas it kā domāts uzpūst uz numura.Bet,par cik tam cena ir $19 un viņš visur rādās kā nocenots,rodas pamatots smaids par viņa efektivitāti. Jautājums spečokiem- vai LV ir fotoradari??
5) #-o RADARU DETEKTORU DETEKTORS (radar detector detector,RDD)---> vo te nu sākas auzas.Šim draņķim ir divi nosaukumi un kopā pieci paveidi: VG1;VG2(esot jau novecojis) un Spectre1;2;3.Par cik no personiskās pieredzes zinu,ka radardetektoram VG2 aizsargs LV nostrādā tikai dažās (vienmēr vienās un tajās pašās)vietās,uzdrošinos apgalvot,ka VG2 radaru skannera mūsu policijai visdrīzāk nav. #-o Jautājums- kā ir ar kaimiņvalstīm- LT it kā tāds esot,un šamējie to aktīvi lietojot(baumas ) VG2 aizsardzība ir praktiski jebkuram ne īpaši vecam rardardetektoram,tāpēc LV droši viņu disablējam un nereklamējam citiem kā kādu lielu labumu.Cita lieta ir ar Spectre.Te nu jāatzīst,ka nekur pagaidām NAV dzirdēta viennozīmīga info par to ,vai šo sistēmu lieto mūsu vai kādas kaimiņvalsts policija.It kā( - baumas- Spectre esot manīta gan LT,gan EE)Kas interesanti- vienīgā ticamā informācija vēsta,ka VIENĪGAIS radardetektors,ko neredz neviena(ne1;ne2;ne3) Spectre ,ir BEL Sti Driver.Ierīces cena ASV ir $450,un nopērkams tikai oficiālās vietās un par šo cenu- kaktu bodēs tuvākos gadus 3 viņu variet nemeklēt.IT KĀ esot daži detektori,kas spējīgi pretoties Spectre1,piem. jaunais 2006.g.Cobra XRS 98;99-tās sēr. un vēl daži galvgaļa modeļi,taču jautājums paliek atklāts- mums to vajag vai nē.Jo var noprast,ka arī Spectre1 esot vecs stāsts un ka tagad topā esot Spectre3.Kur topā- laikam Austrālijā(?).Tātad jautājums- kurš ko zina par Spectre Latvijā (sirsnīgs lūgums neblatot un cienīt sarunubiedrus).
6) POP-MODE esot kādas vienas firmas radari(aizmirsu,mož MPH?),kas spējīgi fiksēt mūsu ātrumu ar super īsu šāvienu,kura ilgums ir 67 milisekundes jeb 1/15 sek.(viena piecpadsmitdaļa sekundes) TE IR MASA jautājumu- vai šādi radari ir LV(diez vai,pers.vied.):vai ir iespēja samazināt ātrumu 67ms laikā (nez vai,bat sorī,es par sevi);vai POP modē šautu signālu "interesents no malas" var uztvert gadījumā,ja šauj NE pa viņu(nez vai,pers.vied.);---> pēdējais visinteresantākais: VAI RADARDETEKTORIEM,kam IR POP mode,šīs modes esamība ietekmē paša detektora jūtību un ātrdarbību (iespējams-pers.vied.) ---labs jautājums,skaidras atbildes NAV.
7) European "Ku" band radaru frekvence- Eiropas jaunizgudrojums,pagaidām darbojas tikai NL;BE;UK. Jautājums- vai varbūt Eiropa mums tos dāvinās?Mēs te it kā patālu no tā epicentra(pers.vied.).Vairākos labākajos 2006.g detektoru modeļos šī frekvence ir parādījusies.
8)Jautājums par to,VAI RADARDETEKTORI IR LIKUMĪGI.Nav gan,bet ja nav noķerts,nav...(pers.vied.) VIENNOZĪMĪGI nelikumīgi ir antiradari.IT KĀ( -baumas)- arī par foto- radaru traucēšanu(maskēšanos,numura slēpšanu) varot sanākt ziepes.Par laser radaru traucēšanu- būtu pagrūti pateikt,vai es braucu lēni vai arī ātri un vienlaicīgi kavēju lāzera atstarošanos--> jādomā,ka nav reāli(pers.vied.)ASV detektori aizliegti tik 2 štatos- Wash DC un laikam Virginia. EU ir savādāk(sliktāk).Izrādās, ir jēdziens par to,vai tu LIETO un par to,vai tev vnk PIEDER detektors un tu viņu nēsā līdzi/ved mašīnā.Nospiedoši lielākajā daļā EU valstu NAV atļauts ne viens,ne otrs.Anglijā gan anarhija- ved,lieto,- welcome,tikai esot pilni ceļi ar radariem un esot tādi fotoradari,kas tevi fotografē pēc kilometra vēlreiz un JA tavs VIDĒJAIS ātrums šai ceļa posmā(rēķina/fiksē laiku)ir lielāks par atļauto- marš uz banku.Pievienoju norādi uz ļoti noderīgu TABELI,par to,kurā EU valstī ko var darīt/lietot:------>www.target-automotive.nl/wcms.php?wcms[id]=82
nobeigumā personiskais viedoklis.
*detektors palīdz izprast situāciju uz ceļa,taču neatbrīvo no pienākuma domāt ar galvu;
*no tieša šāviena sejā var mēģināt izvairīties,bet NAV reāli, ja brauc vairāk par +20;
*reti kurš policists ir tik stulbs,lai brauktu ar nonstopā ieslēgtu radaru- liktenīgais šāviens parasti ir izlases veidā un taisni tev ģīmī;
*notvert citam domātu šāvienu un uzzināt par briesmām ir drīzāk veiksme,nekā likumsakarība;
*labs/labāks/labākais radardetektors ir tas,kam parocīgs/lietotājam saprotams darbības algoritms;
*labs false alarm filtrs ir noderīgāks par vienu otru jūtības rādītāju;
*sarunas par K band radaru pielietojumu divās mūsu pilsētās(jē&cē) ir pilnīga* taisnība;
*nepareizs novietojums sačakarē vislabāko ideju,bet jādomā arī kā/cik ērti ir aizsniegt,noņemt,izslēgt,iebāzt/nobāzt;
*plaši dzirdētais viedoklis par BEL,V1 un Escort ir pilnīga taisnība;
*detektors bez vada noteikti* iepriecinās lietotāju,kam patīk ērtas un pratiskas lietas,taču varbūtēji apskatāmais modelis reāli ir viens (kaut gan virsū ir divnieks)un tas maksā naudu;
*detektoru nepērk,lai rēķinātu tā cenas attiecību pret varbūtējo sodanaudas ietaupījumu.
nu,kaut kā tā,-gari jau gan iznāca,piedodiet ja kas nav precīzi.Lūdzu pievienojiet papildinājumus,ja uzskatiet,ka tie būs kolēģiem noderīgi.Ja kāds grib mani nolamāt,lūgums nepiesārņot ēteru un visus lamuvārdus caur PM.
Un vēl - Šim topikam vajag nomainīt nosaukumu
_________________ @Scmic
|
Fri Oct 20, 2006 12:49 pm |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
smic rakstīja:
Un vēl - Šim topikam vajag nomainīt nosaukumu
Nomainiit - pret ko?
|
Fri Oct 20, 2006 3:25 pm |
|
|
parvedejs
Pievienojies: 23 Sep 2006
Komentāri: 275
Atrašanās vieta: Rīga(Latvia)
2003 Alfa-Romeo 156
|
elbee rakstīja:Edc rakstīja:Kā ir tad, ja mašīnā klausās muzonu. Tad ar var dzirdēt, ka tas daikts pīkst?
var pareguleet daikta skaljumu. bet nu ja tev muzons ir uz vismaz 1 kW, tad droshvien nevarees neko dzirdeet
Tad vajag pie tā radara pieslēgt vibro krēslu
smic Cik lietderīga , šī manta ir tava gadījuma ?
p.s Ir kādam pieredze ar antiradaru atņemšanu ?
|
Fri Oct 20, 2006 3:28 pm |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Es laikam tieshaam braucu ljoti leeni. Man sanaak max ~4x gadaa uzraadiiit apdroshinaashanas polisi. Un arii tas parasti ir situaacijaa, kad radardetektors neglaabtu... Vispaar man nav paarlieciibas, ka shiis ir iistaas lietas, ko aprunaat publiskaa forumaa
|
Fri Oct 20, 2006 3:38 pm |
|
|
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
Nu - man vecais atpelnīja ne tikai sevi, bet arī jauno (3 gadu laikā neviena soda par ātrumu)
šodien pat pateicoties augstāk aprakstītajam verķim neuzrāvos uz videoradara.
Ja detekors novietots saulessarga rajonā, CP parasti viņu nepamana.
_________________ @Scmic
|
Fri Oct 20, 2006 8:48 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
slinkums visu to garo penteri lasiit bet man komentaars par detektoru.
taa ir taada jauka mantinja vientuljiem, gariem braucieniem. uzpeekshkj, uzpiikst, pakjeerc, var paspaidiit, pareguleet un taa. papriecaaties, kad Ogres CP esiiti panjem jau pa kilometru veel pirms liikuma, taapat arii jaunos volvo un stacionaaros radarus. bet paljauties uz detektoru un pofigaa mochiit nevar, taapat jaadomaa, jaaskataas, jaazin vietas.
naktii uz tuksha celja no tiesha shaaviena purnaa nekas neglaabs.
pie sameeraa intensiivas satiksmes uz liepaajas vai ventspils shosejas droshvien, ka ir jeega, ka paspeesi bish piebremzeet briidii, kad CP radars blieziis pa priekshaa braucosho. a ko dariit tukshaa celja posmaa? normaali atvelc jau tieshi tukshos posmos nevis, kad priekshaa kaads brauc. cik esmu pa nopietnam kjerts uz aatrumu, tas ir bijis tieshi taa, tuksh posms, pretimbraucosha cp ekipaazha, tieshs shaaviens meerkjii.
iisaak sakot, ja mochii, ta mochii, un reekjinies, ka tevi var nokjert, ka dabuusi sodu, taapat kaa ar to, ka piedzeeries traktorists ar passatu jau gaida pie mazaaksvariigaa celja.
|
Fri Oct 20, 2006 9:18 pm |
|
|
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
Pastāstīšu līdzību.
Braukt godīgi, bez detektora ir tāpat, kā aizsietām acīm un sasietām rokām lēnām iet pa labirintu.
Braukt agresīvi, bez detektora - tāpat, kā aizsietām acīm un sasietām rokām skriet pa labirintu, riskējot ieskriet kādā sienā tā pamatīgi.
Braukt ar detektoru - tu ej pa to pašu labirintu, aizsietām acīm, bet tev nav sasietas rokas, un tu vari taustīties. Iet lēni, ātri, vai skriet - tas jau ir vairāk no tevis atkarīgs
_________________ @Scmic
|
Fri Oct 20, 2006 9:27 pm |
|
|
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
smic rakstīja:Pastāstīšu līdzību.
Braukt godīgi, bez detektora ir tāpat, kā aizsietām acīm un sasietām rokām lēnām iet pa labirintu.
Braukt agresīvi, bez detektora - tāpat, kā aizsietām acīm un sasietām rokām skriet pa labirintu, riskējot ieskriet kādā sienā tā pamatīgi.
Braukt ar detektoru - tu ej pa to pašu labirintu, aizsietām acīm, bet tev nav sasietas rokas, un tu vari taustīties. Iet lēni, ātri, vai skriet - tas jau ir vairāk no tevis atkarīgs
Man vienkārši liekas, ka pa laberintu foršāk iet, ja rokas nav sasietas
_________________ @Scmic
|
Fri Oct 20, 2006 9:30 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
smic rakstīja:Man vienkārši liekas, ka pa laberintu foršāk iet, ja rokas nav sasietas[/color]
man arii. es lietoju
bet aarpus pilseetas, pilseetaa vairaak kaa par 20~30 nepaarkaapju un uzskatu, ka diez gan labi paziistu muusu draugus un zinu vinju vietas, metodes un domu gaajienu. taa nepaartrauktaa piiksteeshana bish tracina.
|
Fri Oct 20, 2006 9:40 pm |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Es uzskatu, ka neesmu traapiijies tieshi pateicoties vietu zinaashanai. Riigaa ir gana daudz vietu, kur var vilkt arii ar ~150kmh.
Tomeer savu traktoru nedzird...
Shodien tieshi domaaju par to vai ir labi apsteigt pa labo rindu utml. fignju. Un tad kaarteejoreiz sapratu, ka neba es Alfu pirku tamdeelj lai slaistiitos ar max atljauto +10kmh Pilseetaa un aarpus taas even vairumu krustojumu var panjemt ar soda punktus nesoshu aatrumu. Jaasamaacaas tik vietas. Savukaart ~200kmh pa taisnu, tukshu soseju lai paliek punkjeedaajiem ar veciem triislitriigiem mershiem.
|
Sat Oct 21, 2006 12:27 am |
|
|
xls99
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 4132
2003 Alfa-Romeo 147GTA
|
nevai jau 200, pie 130-140 tu jau esi pamatiigs noziedznieks un iegrabies skaistos 2 punktos.
parekjini pats cik ilgaa laika vari atvadities no autovaditaja priekiem.
|
Sat Oct 21, 2006 12:05 pm |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Vareetu padomaat, ka ir pilni kruumi ar radariem un mees 2x dienaa riskeejam ieguut 2 punktus
|
Sat Oct 21, 2006 1:01 pm |
|
|
xls99
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 4132
2003 Alfa-Romeo 147GTA
|
Oga rakstīja:Vareetu padomaat, ka ir pilni kruumi ar radariem un mees 2x dienaa riskeejam ieguut 2 punktus
nav jau ta ka krumi ir pilni, bet ja sanak shad tad pabraukt uz Siguldu, venspili utt, un pie nosacijuma, ka ta sirsnigi ari velc tos 130-140, tad es ta pienjemu, ka gada laikaa max punktus sakrasi negljadja...
Secinajums, nav ko visu laiku nesties ka aptauretam... iespejams ka radardetektors var kaut kada bridi izpalizet, bet ari tas nav nekads binumlidzeklis
|
Sat Oct 21, 2006 1:11 pm |
|
|
|
Pašlaik ir Fri Nov 01, 2024 2:22 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
3 lapa no 13 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|