Atbildēt pie šī temata 245 lapa no 262 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 244, 245, 246 ... 260, 261, 262  Nākošais
NE-ALFAS = Honda, Lexus, BMW un pārējie...
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
tātad joprojām Busso V6 ir ilgtermiņā ekonomiskākā alfa? Un ja vēl gazificē....


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:
tātad joprojām Busso V6 ir ilgtermiņā ekonomiskākā alfa? Un ja vēl gazificē....


Pie nosacijuma, ka zobsiksnu maina ieprieksejais vai nakosais ipasnieks Wink Labak lai vins ari butu piekari saremontejis


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Tas pats, kas jebkuram dizelim, kam 200+ zs

par 2,4 drošivien tā arī sanāks, nu iespējams ēdīs čutj mazāk, bet aizdomas, ka uzturēšanā to ietaupīto noēdīs un riepās, ja nav Q4

bet nu kautkā aizdomas māc, ka alfas 2.0JTDm +čips (200Zs) neēdīs vairāk kā 7 l/100km. principā manuprāt sanāk, ka šis šobrīd ir labākais risinājums, ja daudz brauc >15k gadā.

vakar/šodien padziļināti palasīju par tēmu "benzīna turbo motori ir lieta. un ja vajag ekonomiju, tad liekam gāzi."

tomēr man vakar nebija taisnība. šobrīd vairākas rūpnīcas (Opel, Renault u.c) piedāvā opciju benzīnturbomotors +LPG. jaudas zudumi arī neesot būtiski tiem turbomotoriem, bet šiem jau no rūpnīcas nākot tā saucamā vārstu eļļošana, kad kolektorā tiek pilināta kautkāda super-duper tīrā eļļa. šī opcija bija ieteicama arī līdz šim atmosfēriskajiem, bet turbomotoriem esot obligāta, ja grib nobraukt ar motoru vairāk kā 100k km.

tā ka ņemam tagad alfas ar 1,8T, liekam gāzi un braucam Rolling Eyes

a kā jūs domājat jauno Gulia Q arī var uz gāzi pārtaisīt? c



  


Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Katram savas auto lietosanas vajadzibas un apstakli, un visiem viena recepte nekad nederes. Tapec ir izveles iespeja. Slikti ir tas, ka musu valsts ir maksligi to ierobezojusi, un opcija braukt ar lielu benzina dzineju ir padarita parak darga.

Un, manuprat, runa ir par to, ka ta nodoklu politika nav adekvata. 3.2 benzina registracija maksa ~2000EUR, 2.4 dizelim ~400EUR, jo dizelis it ka ir ekologiskaks. Tagad, kad viss smird un aukstas ziemas dienas pilseta parklajas ar dizelsmogu, tomer izradas, ka dizelis ir kaitigaks un pretigaks par benzinu.

Ko talak?

Un salidzinot tos razotaja noraditos ciparinus bukletos nevajag aizmirst par komfortu, ko dizelis nepiedava. Smird, kratas, ziema aukst...

Ikdienas lietosanai lielpilseta (nu tada ka Riga vismaz) mazie turbobenzina motori ir vislabaka opcija super Atri uzsilst, nesmird, nekratas, iet loti labi, bet, ja parak negreiz, tad degvielu ed maz.. Mazak ka auksts, neuzsilis dizelis. Es 90% braucu tikai pilseta, tikai mazus gabalus, vismaz ar 4~5 aukstajiem startiem dienas garuma. Sada rezima dizelis aped nerealu kvantumu degvielas, kam nav vispar nekada sakara ar tiem 4, 5, 6 vai jebkuru citu viencipara ciparu bukleta. Nu normals dizelis, 2l +


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tomer, ja to visu dizelu benzinu kaitiguma diskusiju reduce uz, piemeram, Alfa Romeo auto, tad aina ir tada. Dizeli ir labi, vieni no labakajiem vispar, bet benzina dzineji bija sudigi. Tapec Alfas ir japerk ar dizeliem, vai Busso V6, vai jaunajiem turbobenzina


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ekonomiskāk un zaļāk ir sakārtot visu tā, lai nav nevajadzīgi jābrauc.

zeenjaa, ja nav atkritumu, tie nav jāškiro Wink


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:
ekonomiskāk un zaļāk ir sakārtot visu tā, lai nav nevajadzīgi jābrauc.

super


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Katram savas auto lietosanas vajadzibas un apstakli, un visiem viena recepte nekad nederes. Tapec ir izveles iespeja. Slikti ir tas, ka musu valsts ir maksligi to ierobezojusi, un opcija braukt ar lielu benzina dzineju ir padarita parak darga.

Un, manuprat, runa ir par to, ka ta nodoklu politika nav adekvata. 3.2 benzina registracija maksa ~2000EUR, 2.4 dizelim ~400EUR, jo dizelis it ka ir ekologiskaks. Tagad, kad viss smird un aukstas ziemas dienas pilseta parklajas ar dizelsmogu, tomer izradas, ka dizelis ir kaitigaks un pretigaks par benzinu.

Ko talak?

Un salidzinot tos razotaja noraditos ciparinus bukletos nevajag aizmirst par komfortu, ko dizelis nepiedava. Smird, kratas, ziema aukst...

Ikdienas lietosanai lielpilseta (nu tada ka Riga vismaz) mazie turbobenzina motori ir vislabaka opcija super Atri uzsilst, nesmird, nekratas, iet loti labi, bet, ja parak negreiz, tad degvielu ed maz.. Mazak ka auksts, neuzsilis dizelis. Es 90% braucu tikai pilseta, tikai mazus gabalus, vismaz ar 4~5 aukstajiem startiem dienas garuma. Sada rezima dizelis aped nerealu kvantumu degvielas, kam nav vispar nekada sakara ar tiem 4, 5, 6 vai jebkuru citu viencipara ciparu bukleta. Nu normals dizelis, 2l +


super


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Katram savas auto lietosanas vajadzibas un apstakli, un visiem viena recepte nekad nederes. Tapec ir izveles iespeja. Slikti ir tas, ka musu valsts ir maksligi to ierobezojusi, un opcija braukt ar lielu benzina dzineju ir padarita parak darga.

Un, manuprat, runa ir par to, ka ta nodoklu politika nav adekvata. 3.2 benzina registracija maksa ~2000EUR, 2.4 dizelim ~400EUR, jo dizelis it ka ir ekologiskaks. Tagad, kad viss smird un aukstas ziemas dienas pilseta parklajas ar dizelsmogu, tomer izradas, ka dizelis ir kaitigaks un pretigaks par benzinu.

Ko talak?

Un salidzinot tos razotaja noraditos ciparinus bukletos nevajag aizmirst par komfortu, ko dizelis nepiedava. Smird, kratas, ziema aukst...

Ikdienas lietosanai lielpilseta (nu tada ka Riga vismaz) mazie turbobenzina motori ir vislabaka opcija super Atri uzsilst, nesmird, nekratas, iet loti labi, bet, ja parak negreiz, tad degvielu ed maz.. Mazak ka auksts, neuzsilis dizelis. Es 90% braucu tikai pilseta, tikai mazus gabalus, vismaz ar 4~5 aukstajiem startiem dienas garuma. Sada rezima dizelis aped nerealu kvantumu degvielas, kam nav vispar nekada sakara ar tiem 4, 5, 6 vai jebkuru citu viencipara ciparu bukleta. Nu normals dizelis, 2l +


super


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zeenjaa rakstīja:


vakar/šodien padziļināti palasīju par tēmu "benzīna turbo motori ir lieta. un ja vajag ekonomiju, tad liekam gāzi."

tomēr man vakar nebija taisnība. šobrīd vairākas rūpnīcas (Opel, Renault u.c) piedāvā opciju benzīnturbomotors +LPG. jaudas zudumi arī neesot būtiski tiem turbomotoriem, bet šiem jau no rūpnīcas nākot tā saucamā vārstu eļļošana, kad kolektorā tiek pilināta kautkāda super-duper tīrā eļļa. šī opcija bija ieteicama arī līdz šim atmosfēriskajiem, bet turbomotoriem esot obligāta, ja grib nobraukt ar motoru vairāk kā 100k km.



   SAAB turbomotoriem liekam gāzi jau 3-šo gadu, pie kam 250HP+ motoriem. Par jaudas zudumu (ja visu paredz un korekti ieliek) klienti nesūdzās. Tātad var.  Un nedomāju, ka to nevarētu arī Alfām.
    Vārstu eļļošana aktuālāka ir tieši atmosfēriskajiem motoriem, jo praktiski jebkura turbīna ar 100tk + noskrējienu tērē kaut kādu eļļas daudzumu, kas tiek caur ieplūdi (tātad arī caur vārstiem) sadzīts atpakaļ motorā un arī eļļo vārstu sēžas.
   Te gan runa vairāk būs par ekonomiju ciparos, jo gāzei pie patēriņa (litros) ir jārēķina + ~ 25% pie benzīna patēriņa, lai viss būtu korekti. Pretējā gadījumā ir jaudas zudumi, pamatīgs liesais un izdeguši vārsti un virzuļi.
   Kāpēc + ~25%?   Elementāri!  Gāzes litrs sver ~ 0.55kg, benzīna litrs - kkur bik virs 0.7kg (neatceros precīzi, bet vai nebija 0.74kg/l)  Ideālās sadegšanas attiecība ir 1kg degvielas pret 14.7 kg gaisa benzīnam un šī pati attiecība 1:15.5 - propāna/butāna maisījumam attiecībās 10/90. Tātad - izdalot benzīna un gāzes svara attiecību, iegūstam koeficientu ~ 1.3, bet sadegšanas attiecībai abām degvielām - 0.95, kas pie dažādiem regulējumiem un gāzes sastāviem arī dod šos ~ +25%   Tātad faktiski cenas attiecība vidēji uz nobraukumu ir 0.65 Eur gāzei pret 1.1Eur benzīnam.


_________________
Kur ir olas, tur ir arī brokastis /Mārtiņš Rītiņš/
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Arnijs rakstīja:


   SAAB turbomotoriem liekam gāzi jau 3-šo gadu, pie kam 250HP+ motoriem. Par jaudas zudumu (ja visu paredz un korekti ieliek) klienti nesūdzās. Tātad var.  Un nedomāju, ka to nevarētu arī Alfām.
    Vārstu eļļošana aktuālāka ir tieši atmosfēriskajiem motoriem, jo praktiski jebkura turbīna ar 100tk + noskrējienu tērē kaut kādu eļļas daudzumu, kas tiek caur ieplūdi (tātad arī caur vārstiem) sadzīts atpakaļ motorā un arī eļļo vārstu sēžas.
   Te gan runa vairāk būs par ekonomiju ciparos, jo gāzei pie patēriņa (litros) ir jārēķina + ~ 25% pie benzīna patēriņa, lai viss būtu korekti. Pretējā gadījumā ir jaudas zudumi, pamatīgs liesais un izdeguši vārsti un virzuļi.
   Kāpēc + ~25%?   Elementāri!  Gāzes litrs sver ~ 0.55kg, benzīna litrs - kkur bik virs 0.7kg (neatceros precīzi, bet vai nebija 0.74kg/l)  Ideālās sadegšanas attiecība ir 1kg degvielas pret 14.7 kg gaisa benzīnam un šī pati attiecība 1:15.5 - propāna/butāna maisījumam attiecībās 10/90. Tātad - izdalot benzīna un gāzes svara attiecību, iegūstam koeficientu ~ 1.3, bet sadegšanas attiecībai abām degvielām - 0.95, kas pie dažādiem regulējumiem un gāzes sastāviem arī dod šos ~ +25%   Tātad faktiski cenas attiecība vidēji uz nobraukumu ir 0.65 Eur gāzei pret 1.1Eur benzīnam.


alleluja!!!! šādu skaidrojumu meklēju internetā jau pēdējos 4 gadus, bet visi tik bla bla bla.....  drink  :hiphip:

vienīgi vēl precizēšanai. daudz kur runā, ka gāzei oktānskaitlis ir ap 100 vai nu vismaz 99?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
oktānskaitlis jau tikai raksturo cik grūti šo šķidrumu aizdedzināt saspiežot. tam nav tiešas saistības ar jaudu. potenciālā jauda pa lielam atkarīga no vielas siltumspējas, jeb cik daudz enerģijas iespējams iegūt to sadedzinot...



Pēdējoreiz rediģējis j.k. Thu Oct 01, 2015 9:52 am; pavisam rediģēts 1 reizi

_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Augstāks oktānskaitlis nozīmēs arī lielāku noturību pret detonāciju. Tātad ir iespējams griezt aizdedzi agrāk, līdz ar ko tiek panākta pilnīgāka (kvalitatīvāka) sadegšana.  Tiek piedāvāti arī šādi LPG aizdedzes emulatori,  kas pārvieto CKP signālu citos grādos. Resp. - kad aizdedzei tiek izmantots standarta auto ECU, ar šo emulatoru panāk labāku aizdedzes līknes atbilstību gāzei.


_________________
Kur ir olas, tur ir arī brokastis /Mārtiņš Rītiņš/
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
...par to VW dīzeļsāgu runājot, esmu diezgan pārliecināts, ka zināmās (konkurentu) aprindās tas nebija nekāds noslēpums, un vienīgais iemesls kāpēc tas netika šauts gaisā ātrāk ir tas, ka ne jau VW ir vienīgais kas tā ir darījis un dara. Pa lielam pilnīgi pie dirsas kādas tam būs sekas, bet tiem, kas tik šausmīgi bļauj par dīzeļa kaitīgo ietekmi uz viņa jaunavīgajām plaušām un piemājā iekopto puķu dobi, lai paskatās procentuāli auto izmešu datus pret avio un visa veida industriālo sfēru... naac


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ralfins rakstīja:
šausmīgi bļauj par dīzeļa kaitīgo ietekmi uz viņa jaunavīgajām plaušām un piemājā iekopto puķu dobi, lai paskatās procentuāli auto izmešu datus pret avio un visa veida industriālo sfēru...


man pie kājas (un ne tikai) kāds piesārņojums ir ķīnas/āzijas utml. industriālajās pilsētās, es gribu svaigu gaisu tur kur es dzīvoju, uzturos - Rīgas centrā....

http://www.tvnet.lv/zala_zeme/zala_dzive/484362-galvenais_rigas_gaisa_piesarnotajs_autotransports

Citāts:
Departamenta speciālisti ir konstatējuši, ka autotransporta noslogotās ielās transports rada pat 72 līdz 90% putekļu.


Reku bilde ar Kualalumpuru ar un bez piesārņojuma, ir taču atšķirība, vai ne? Very Happy



Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 245 lapa no 262 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 244, 245, 246 ... 260, 261, 262  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database