 |
2 lapa no 4 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
arba rakstīja:naudas maz, jābrauc daudz - 1,9 d
naudas vairāk, jābrauc mazāk - V6
Pilniba piekritu!
Talak manas domas:
- nenjemt selespeed
- nenjemt parasto versiju (trjapka, bez sportpakas, bez diskiem utt)
- obligati njemt skatoties a/m musu Darbnicaa, vai Arfilaa
Mans personigajs tops butu:
1 - sarkana un kopta GTA
2 - peleka un kopta GTA
3 - 2.5 V6 pec 2003 gada (FL)
4 - viss parejais
P.S. Tikai nenjem leeto  peec tam visu dziivi draugiem staastiis ka Alfa ir suuds
|
Mon Jun 08, 2009 2:05 pm |
|
 |
finns
Pievienojies: 07 May 2009
Komentāri: 1266
Atrašanās vieta: Rīga / Helsinki
1988 Alfa-Romeo 33
|
MartinsT rakstīja:
ja nemaldos, tas auto jau pāris gadus "tiek tirgots" un par tādu kosmosu diez vai kāds nopirks.
šis ar izskatās ok.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/alfa-romeo/156/cxpjl.html
Biju apstiit to kad mekleeju.
Smuks auto. Nekas baigi negrab ja neiegaazhas kaadaa dziljaa un ar asaam kanteem bedree. Aizbrauksi uz darbniicu 100% pateiks, ka plauktiem kirdik
kapeec neiepatikaas??? Tajaa dienaa visaam alfaam uz shtoka nebija elljas. Arii peec izbraukshanas tur nekas neuzshljakstijaas. Bet kaa jau teicu. Todien visiem bija bezellja. Mozh tur meeness staavoklis un taa.
Ja kaadu interesee, tad iisaa legjenda ko saimnieks man izstaastija:
Njemta no vaacijas. Ar izdegushu motortelpu. (Peec siksnu mainjas vaacietim pie maajas nodedzis). Atvilkts donors no vaacijas ar sistu asti. Paarlikts purns ieskaitot visu provodku un paneli etc. Mashiinai esot bijushi 60k kad nodedzis. Dzineja donoram ap 80 vai 90. Tagad laikam kautkaadi 110 vai kautkaa taa. Visa veesture esot pieejama. Bildes arii ar vizualizaaciju pirms remontiem. Braukusi ar to auto sieviete uz darbu Tornjkalnaa no maarupes. Spriezhot peec km tad taa arii vareetu buut. Un kaa izraadijaas auto tieshaam esot maniits paardeveeja nosauktajaa vietaa Tornjkalnaa un daama turpat netaalu tiktieshaam straadaajot.
Defekti: jau mineetie plaukti, bezellja un benzobaakas vaacinjsh neturas ciet
|
Mon Jun 08, 2009 2:52 pm |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
Dzirdēts stāsts
Bet cena ir kosmos
_________________ es atgriezos 3 x
|
Mon Jun 08, 2009 2:58 pm |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
Uuujjj! Nu nah shadu variantu...
|
Mon Jun 08, 2009 3:03 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
nu jau 156 ir kategorijaa "veca mashiina", liidz ar to uztureeshanas izmaksas galvenokaart buus atkariigas no ieprieksheejo iipashnieku attieksmes un konkreetas mashiinas staavoklja nevis dzineeja tipa, degvielas pateerinja.
visvairaak probleemu iespeejams ar kombinaaciju 2l un Selespeeds, bet tik pat labi nobraukts 1.9 diizelis var izmaksaat veel daudz vairaak, bet V6 Alfai zobsiksnas un sajuuga mainja izmaksaas vairaak kaa pati mashiina  ja veel nobirs gjenerators, tad pavisam pilniigaa
|
Mon Jun 08, 2009 3:05 pm |
|
 |
Nr.7
Member of

Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
Balstiekārta gadā investēju ~400Ls. Tas vārbūt tāpēc, ka katru dienu ~20km veicu pa ceļu, kurš (tas vēl tad, ja ceļa uzturētāji baigi čakli strādājuši) sastāv tikai no ielāpiem. Divreiz dienā pāri salu tilta salaiduma vietām, baronielas sliedēm, tērbatielas nelīmeņiem, čakenes risēm.
Tas, ka apskatē jau 2 gadus nav izčakarējuši balstiekārtu nebūt nenozīmē, ka visi priekšējie plaukti jau sen nav izbeigušies.
Patēriņš motoriem tāds pats, kā tādiem pašiem citu marku automobiļiem. Ja kāds saka, ka alfa tērē vairāk benzīna, tad viņš muld, jo alfa provocē vadītāju domāt nezaļi un neekonomiski
Un tagad paši svarīgākie argumenti:
1) Ja patēriņš ir svarīgs - nepērc alfu. Pērc kaut ko citu.
2) Ja neesi gatavs katru gadu investēt jaunā balstiekārtā - nepērc alfu. Pērc kaut ko citu.
3) Ja iepriekš minētie argumenti neattiecas uz Tevi - welcome to the club!
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Mon Jun 08, 2009 3:11 pm |
|
 |
finns
Pievienojies: 07 May 2009
Komentāri: 1266
Atrašanās vieta: Rīga / Helsinki
1988 Alfa-Romeo 33
|
elbee rakstīja:..... visvairaak probleemu iespeejams ar kombinaaciju 2l un Selespeeds,
juus tur beigsiet mani vislaik biedeet???
jaa jaa, zinu, ka jau kautkas tur nesledzas  btw, alfisti noteikti zin kuras ir labaakaas troses vilkshanai
|
Mon Jun 08, 2009 3:14 pm |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
Nr.7 rakstīja:1) Ja patēriņš ir svarīgs - nepērc alfu. Pērc kaut ko citu.
2) Ja neesi gatavs katru gadu investēt jaunā balstiekārtā - nepērc alfu. Pērc kaut ko citu.
3) Ja iepriekš minētie argumenti neattiecas uz Tevi - welcome to the club!
Principaa, ja godiigi, VISPAAR nepraatiigi buutu pirkt vecu Alfu
Bet ja tas tevi neapstadina, tad welcome to the club
|
Mon Jun 08, 2009 3:20 pm |
|
 |
Riepa
Pievienojies: 14 Jul 2008
Komentāri: 83
|
Nr.7 rakstīja:Balstiekārta gadā investēju ~400Ls. Tas vārbūt tāpēc, ka katru dienu ~20km veicu pa ceļu, kurš (tas vēl tad, ja ceļa uzturētāji baigi čakli strādājuši) sastāv tikai no ielāpiem. Divreiz dienā pāri salu tilta salaiduma vietām, baronielas sliedēm, tērbatielas nelīmeņiem, čakenes risēm.
!
Es domāju, ka ~400Lsir +/- konstanta summa, kas gada laikā jāinvestē 156. Pirms gada nopirku 156 kā otro ģimenes/svētdienas/rezerves auto. It kā nekas negrabēja, bet servisa izmaksas bija ~350Ls (precīzi neatceros). Pa gadu nobraukti tikai kādi 5000 km (pa Latvijas asfaltu) un jau visa priekša grab. Degvielas patēriņš, ar 1.8 dvēselīti, ~10-11 l.
|
Mon Jun 08, 2009 3:37 pm |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
156 balstiekārta ir jāremontē mazāk kā vācu analogiem
_________________ es atgriezos 3 x
|
Mon Jun 08, 2009 3:41 pm |
|
 |
muuris
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
Riepa rakstīja:Nr.7 rakstīja:Balstiekārta gadā investēju ~400Ls. Tas vārbūt tāpēc, ka katru dienu ~20km veicu pa ceļu, kurš (tas vēl tad, ja ceļa uzturētāji baigi čakli strādājuši) sastāv tikai no ielāpiem. Divreiz dienā pāri salu tilta salaiduma vietām, baronielas sliedēm, tērbatielas nelīmeņiem, čakenes risēm.
!
Es domāju, ka ~400Lsir +/- konstanta summa, kas gada laikā jāinvestē 156. Pirms gada nopirku 156 kā otro ģimenes/svētdienas/rezerves auto. It kā nekas negrabēja, bet servisa izmaksas bija ~350Ls (precīzi neatceros). Pa gadu nobraukti tikai kādi 5000 km (pa Latvijas asfaltu) un jau visa priekša grab. Degvielas patēriņš, ar 1.8 dvēselīti, ~10-11 l.
Nu pipec. Ko jūs ar tām mašīnām darat?
Man pa ~15-20tkm gadā ir 1x augšas plaukti jāsamaina un kāda atsaite. Un servisa izmaksas ne tuvu nav 400LS.
Āāā, atcerējos. Es piekari servisā neremontēju
Un ja 1.8 ēd 10-11l, tad tur kaut kas nav kārtībā, jo režīmā 50/50 es STABILI iebraucu 9-9.5l robežās un ceļojuma režīmā ar pilnu auto vidējais bija 7-8l.
P.S.
Un citējot, ja nemaldos, arbu, tad bedres var APBRAUKT
|
Mon Jun 08, 2009 3:59 pm |
|
 |
Riepa
Pievienojies: 14 Jul 2008
Komentāri: 83
|
arba rakstīja:156 balstiekārta ir jāremontē mazāk kā vācu analogiem
Ko Tu uzskati par "vācu analogu".
Otrs auto ir vācietis, bet motors ķīsels, jo nobraukums ir ~30t.km. Patreiz ar to esmu nobraucis 110t.km, ritošās remontā pirms gada ieguldīju 500Ls. Rēķinot uz četriem gadiem iznāk 125Ls/ gadā, jeb 0.45Ls/100km. Ja tāpat sarēķinu alfai sanāk ne mazāk kā 350Ls/gadē jeb 7Ls uz 100km. Bet nu bauda braukt ar Alfu
|
Mon Jun 08, 2009 4:22 pm |
|
 |
Hindo
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2000
Atrašanās vieta: Rīga/Ķekava
|
Man domāt, ka katram tā nu ir individuāla pieredze ar auto. Ja mums visiem tiktu auto saskrūvēti no precīzi vienādām detaļām, precīzi vienā vietā un braukātu precīzi tajā pašā laikā un pa tieši tām pašām ielām, tad varētu teikt: Eu, kā, tā tak nevar būt - man ir citādāk (sliktāk vai labāk), bet tā kā mēs katrs braukājam savu maršrutu, cits liek beznosaukuma detaļas, cits liek bezmazorģinālās, tad tur ir grūti salīdzināt. Arī ja tā mašīnas vēsture nav zināma, tad mēs nah%&* nezinam kas tam auto pirms tam tur ir salikts iekšā, cik reizes dauzīts un cik šķībi lonžeroni, jo detaļu mūžu ietekmē ne tikai ceļa kvalitāte.
Labi, es te aizrāvos.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Mon Jun 08, 2009 6:01 pm |
|
 |
zhaks
Pievienojies: 23 Feb 2009
Komentāri: 29
Atrašanās vieta: Cēsis-Rīga-Cēsis
|
Nu jau gan te visi noliek 2.0 Selespeed!
...braukāju katru dienu ar tādu un nekko sliktu nevaru pateikt par mašīnu, kalpo godam.
Visas problēmas tādi sīkumi vien bijuši, iet 2.0 manuprāt ļoti labi benzīnu ēd normāli,
,bet mašīna padaru braukšanu vienkārši superīgu!!!
|
Thu Jun 11, 2009 8:14 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
zhaks rakstīja:Nu jau gan te visi noliek 2.0 Selespeed!
...braukāju katru dienu ar tādu un nekko sliktu nevaru pateikt par mašīnu, kalpo godam.
Visas problēmas tādi sīkumi vien bijuši, iet 2.0 manuprāt ļoti labi benzīnu ēd normāli,
,bet mašīna padaru braukšanu vienkārši superīgu!!!
Man patiess un neviltots prieks!
Un jācer, ka nekad neuzzināsi ne 2.0 T.S. ne Selespeed stiķus niķus!
Turies!
_________________ in Busso we trust...
|
Thu Jun 11, 2009 8:20 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Wed Jun 18, 2025 2:08 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
2 lapa no 4 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|