piesviedīšu savus 2 centus. Arī dāņu importētāji nav ar pirkstu taisīti. Daži [vācu] ražotāji priekš dānijas ražo modeļus, kuri ir pat "plikāki" par normālu "bāzi", bet ar vadiem utt. No tās mašīnas samaksā 180 % un tad atsevišķi ieved "rezerves daļas" - radio, navigācijas, diskus utt un veic "ražošanu" uz vietas.
Kaļiņingradas bmw shēma....
P.S. un papildus 180 % akcīcei, 25 % PVN arī norauj jumtu
Viens čomaks zaudēja dzelteno nr (tas ir no nodokļa atbrīvots komercauto), jo bija ar firmas vito busu aizbraucis uz veici pēc smēķiem, un tur šo vietējais VID
šis nekādi nevarēja iestāstīt, ka tajā veicī bija pa darba štellēm
. Samaksāja 25 % kā mazais ezis
dānijā variet nopirkt volgo VXX, zafīru, toyas verso un taml sū.. bez aizmugurējiem sēdekļiem - tipa komerctransports
bet jārēķinās, ka vid var uzlikt aci
Kad reiz pie
sākām runāt par viņu nodokļiem, es aizrijos un stundu nevarēju parunāt viņus taču tur
un
un arī tā