Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 5 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5  Nākošais
uzraviens
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu ko uzreiz 5 litri? shura
2.0litru 16v 166-ā rādīja 9 litrus pa pilsētu... tas nozīmē, ka var... ja grib shura nu a ar 1.8, 1.7 tā īsti nepaskriesi...
aj, vispār šitais laikam tūlīt izskatīsies pēc katra savas patiesības pierādīšanas  Laughing

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Katram sava tasinība ir jāpierāda.... davai taisam EKO-Rally. Startā bākas līdz lūpai, noplombēt, finišā atkal līdz lūpai ...  naac
Tālāk jau darbs kalkulatoriem!  Cool

p.s Pēdējos 200km pa Rīgu noripināju ar ~10l/100km  Razz

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
2150km distancee videejais 5,3. 2,4 tdi aajee!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
altez rakstīja:
ega rakstīja:
tie vecie 1.8 8v bija ekonomiski... neiet gan tik jautri kā 2.0, toties ekonomiski...  Laughing

A vot ne sūda nav ekonomiski. shura  Tie mazie, lai kaut cik kustētu uz priekšu, ir jāgriež daudz naskāk nekā tie lielie, līdz ar to, patēriņš + - identisks. Protams, arī lielākos motorus neviens neliedz griezt redlainā un tad jau ir cita opera. Bet lielos vilcienos - mazmotori NAV ekonomiski. Wink Par tiem 5 litriem ir pasaka vasaras naktī jeb kaut kāds misēklis aprēķinos.  Laughing

moš alfiņa grib lai šajos krīzes aptākļos viņu nenotirgotu lielā patēriņa dēļ

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
edgarsfds rakstīja:
altez rakstīja:
ega rakstīja:
tie vecie 1.8 8v bija ekonomiski... neiet gan tik jautri kā 2.0, toties ekonomiski...  Laughing

A vot ne sūda nav ekonomiski. shura  Tie mazie, lai kaut cik kustētu uz priekšu, ir jāgriež daudz naskāk nekā tie lielie, līdz ar to, patēriņš + - identisks. Protams, arī lielākos motorus neviens neliedz griezt redlainā un tad jau ir cita opera. Bet lielos vilcienos - mazmotori NAV ekonomiski. Wink Par tiem 5 litriem ir pasaka vasaras naktī jeb kaut kāds misēklis aprēķinos.  Laughing

moš alfiņa grib lai šajos krīzes aptākļos viņu nenotirgotu lielā patēriņa dēļ
man poh... paterins man vajag lai iet Very Happy


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ekanomija ir laba lieta, bet atgriežotie spie vecā - vai kāds nav mēģinājis regulēt to vārstu sadales mehanismu tā, lai vārstu pilnais atvērums sāktos jau ātrāk pirms tiem ~ 3000apgr/min

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nomaini variatoru, tur cik dzirdēts neko regulēt nevar.

btw. kas par motoru 2.0Ts @ 156?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Paldies par padomu! Vai variātors ir tas zobrats, kuru griež zobsiksna? Un kā var noteikt, ka tas patiešām ir beigts.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
neste rakstīja:
Paldies par padomu! Vai variātors ir tas zobrats, kuru griež zobsiksna? Un kā var noteikt, ka tas patiešām ir beigts.


Mhm, tieši tā - tas ir uz ieplūdes vārstu sadalenes. Tā teikt ar eļļas spiediena palīdzību mazliet maina ieplūdes vārstu atvēršanās mirkli...
Kā noteikt vai tas ir beigts?  Nu principā galvenā miršanas sākuma pazīme (tas vēl nenozīmē, ka ir miris) ir dīzeļa tarkšķim līdzīgs skanējums


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kļūst arvien interesantāk, jo tiešām ir dzirdami klaudzieni kā dīzelim, bet es vienmēr esmu uzskatījis ka tie ir vārstu kompensatori!
Šī "dīzeļa" skaņa ir ļoti izteikta dzinēja palaisšanas sākumā.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
neste rakstīja:
Kļūst arvien interesantāk, jo tiešām ir dzirdami klaudzieni kā dīzelim, bet es vienmēr esmu uzskatījis ka tie ir vārstu kompensatori!
Šī "dīzeļa" skaņa ir ļoti izteikta dzinēja palaisšanas sākumā.


Nu tad tas principā99.9% ir variators.


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Cik es esmu painteresējies variātors varētu izmaksāt +-100Ls un tad vēl zobsiksnu derētu pie reizes mainīt, bet ko gan daiļās itālietes dēļ neizdarīsi (pat zvaigznes no debesīm nocelsi).
Gribēju vēl tikai uzzināt vai kāds no jums nav mēģinājis variātoru jaukt ārā un labot to ar rem.komplektu palīdzību.
http://forum.alfa145.com/index.php?showtopic=6998

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nepatīk variators - atslēdz to un miers shura

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ega rakstīja:
nepatīk variators - atslēdz to un miers shura


vai ir varianti kā to atslēgt?
vai ielikt tā vietā nekustīgu dzelzs kluci?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nonjem vadus to variatora solenoida - kas stav pie 2 cilindra...  degs Check - bet grabes mazak.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 5 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database