Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 57 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, ... 55, 56, 57  Nākošais
Mani sauc ... Man ir Alfa ...
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Mani sauc Egils (ega) un paturpināšu 155-ās tēmu...  Wink

Uz ko tik neskatījos, kad pa ss.lv utt meklēju sev pirmo (personīgo) braucamo... Tika izskatīti daudzi varianti, turklāt sākot tieši ar 155, bet tad protams ļaunās mēles, ka ar itāļiem viss slikti utt, to domu nedaudz aizdzina prom un tika skatītas Mazdas, Mitsas (vācieši pavisam ne)... Tad "atklājot" iauto itāļu auto forumu sāku to pamazām lasīt pārliecinoties, ka viss nav tik slikti. Atšķirībā no citu auto forumiem, kur katrs strīdējās un brēca, ka viņam esot garākais, lielākais bla-bla-bla, "itāļi" tā mierīgi stāstīja kas un kā, konkrēti minot faktus un remontu ciparus. Nospļāvos uz D-pils domām un atkal sāku meklēt 155-ās. Reiz ar draugiem braucot uz Lietuvas autoplačiem tika pamanīta vienīgā 155 2.0l 16v Super, kas pēc tam tika arī savākta ar diezgan daudziem kleine mengel, kas netraucēja iziet tehnisko "pa nullēm" (1nieks par rūsu, lukturiem (miglinieki spīdēja kokos) un eļļas noplūdi, ko servisā neviens tā i neatrada).

kaut kā tā  Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Mani sauc Andris! Kad bija veiksmigi piebeigts vecāku Opel Rekord, tika iegādāts Wv golf, kuram braucot cauri peļķēm varēja piesmelt kurpes. Gadu nobraucu tad vajadzēja citu, Darbā Boss man uz īpaši izdevīgiem noteikumiem līzingā pārdeva savu FIAT Punto Sx ar 75 z/s kad pirku bija 5 gadīga mašīna. Sapratu ka Itāļu mašīnas ir foršas, un par ļoti skarīgu ciparu, Tā rezultātā tika nopirkts muterei Rekorda vietā UNO rozā krāsā ar piena pakas motoru, vēlēk bračkam Punto ELX ar 1.6 l motoru, tad pamēģināta Coupe, bet tas auto nepiesēja dūšu. Pārdots un mestas acis uz 156, nesanāca budzets, bet bija maktenlabs piedāvājums uz BMW 323 compact, tika pirkts ar domu, pārdošu labi sanāks ALFA. Pārdevu labi un noēmu ka jāpērk lielākā Alfa ar lielāko iespējamo motoru 166 3.0 v6. Tas auto tiešām ir apbrīnas vērts. Nēmu ar tomātu, jo 99 % pārvietojospa pilsētu, un tur tas strādā ekselenti. Nu jau nobraukts 9000 km, uztaisīta apkope un šis tas paremontēts, jāatzīst ka auto ne tikai labi izskatās un ripo, bet ir ļoti pārdomāts remontam, vienkārši skrūvē un priecājies TUR VISS IR  yo

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Esmu Edgars, klubā - MF. Alfas ir laba lieta - bet kā viens te iepriekš teica NENOJĀTAS.
Sākās viss tā. Nejauši 1999. gada Z-svētkos pie krematorija Rīgā pret koku nošķīlu WV Scirocco un pusgadu staigāju kājām. 2000. gada augustā radinieks no Vācijas neprasot atsūtīja AR 75 2.0 TS Special edition. Blin, toreiz kad to auto ieraudzīju - nelabi sametās, jo domāju nu tikai sāksies. Sākās arī t.i. iepatikās. Ar aizmugurējo piedziņu - neko labāku neesmu redzējis līdz šim. Ja nu vienīgi Zagato. Bet tas auto bija nojāts līdz ručkai. Ar savām rokām to uzcēlu no miroņiem investējot ne mazums naudiņu. Pirms diviem gadiem tika iepirkta AR 156 2.0. Eiforija, labs auto salīdzinājumā ar citiem, bet nojāts. Atkal savs roku darbs iespēju robežās un naudiņas neizmērāmā čupā. Nospļāvos, pārdevu un tagad staigāju kājām. Laimīgs? Jā un nē. Iespējams kādreiz vēl saslimšu ar AR, bet tā būs iespējams jauna un tikai jauna alfa. Tā lūk. Murgs. smokin

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Mani sauc Pēteris. Stāsts par to kā es tiku līdz Alfai šeit jau ir puslīdz zināms, bet nu lai iet vēlreiz Very Happy Ir man tāds kā hobijs atskaņot dažādus skaņdarbus dažādos publiskos un privātos pasākumos. Reizēm mani tāpēc ļaudis sauc par DJ. Kādā 2005. gada vasaras dienā man piezvanīja viens čoms (daži viņu šeit pazīst kā Jansonu) un teica, ka vajagot uzspēlēt vienā pasākumā. Pasākums brīvā dabā, Mazirbē. Brīdi padomājis es piekritu. Pasākums izrādījās AROMS 05. Līdz tam es uz Alfām skatījos ar zināmu interesi, bet ar to viss arī aprobežojās. Mazirbē, redzot viņas kopā un paskatoties tuvāk, kā arī redzot visu to alfistu tusu, es sapratu, ka jā, tā ir lieta Smile Pagāja rudens, pagāja ziema, un 2006. gada pavasarī pienāca brīdis, kad es meklēju citu auto. Līdz tam biju braucis ar diezgan dažādiem transporta līdzekļiem - Honda Prelude, Honda CRX, VW Golf, Saab 900 un vēl dažiem. Līdz Mazirbei domāju, ka nākošais auto būs Saab vai Volvo, bet 2006. gada pavasarī es izskatīju jau 3 auto marku piedāvājumus, 2 minētos un Alfas. Staigāju, skatījos, bet nekas tā īsti negāja pie sirds. Līdz vienā auto placī ieraudzīju 156SW. Tālāk jau es vairs neko nemeklēju, kaut kā uzreiz man viņa iepatikās. Un izbraucot pirmo izmēģinājuma braucienu palika skaidrs, ka jā, šis būs mans auto Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Mani sauc Ieva, sheit īvele ... (taa taada beerniibas trauma Very Happy)
Alfas iepazinu apmeeram 15 gadus atpakalj, kad man bija 15 un es biju aizvesta apskatiit Itaaliju. Ieraudziiju un iemiileeju, sapratu, ka man taada kaadreiz buus. Taa nu tas kaadreiz pienaaca pagaajushaa kada rudenii, kad beidzot apdroshinaataaji bija atdevushi naudu par pavasarii uz briiviibas un peernavas ielas krusta, ar igaunietes paliidziibu, iegriezto un apstaadinaato(pavisam) manu ieprieksheejo mashiinu.
 Godiigi sakot nemekleeju Alfu, veel joprojaam bija taa mugureejaa doma, ka alfas IR daargas+veel daarga uztureeshana. Bet tad atduuros pret vienu sludinaajumu, kuru nespeeju ignoreet - melna 147taa, cena ... jaa lielaaka kaa citaam shiis klases mashiinaam, bet iekshinja un aarinja taada ... nu taada ...  yo  Koleegji (viirieshi) atrunaaja cik speeka, teevs ... paskatoties uz manu starojosho seju, teica: "gribi buut kruta? nu esi kruta ... kaadu laicinju  Cool "
 Taa nu es esmu kruta veel joprojaam, un naudu ko es ielieku savaa Alfaa, es lieku ar to pashu plato smaidu, kaads bija pie vinjas pirkshanas, bet katru sitienu pa vinju sajuutu ar taadaam fiziskaam saapeem, it kaa sistu mani ... hammer

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ok. Atzīšos arī es.  Very Happy
Alfistos esmu pazīstams kā altez. Mana pirmā saskare ar alfām bija, šķiet, Turbo faņķikos, kur dikti sapatikās lieliskais SZ/RZ - pat vairāk kā visi Ferrari un Porsche. Savu pirmo reālo alfu - 1995.gada 155 1.7 TS (smic exalfa) lietoju jau aptuveni gadu. Kopumā šis man ir trešais personīgais auto, bet braukts ir ar daudziem. Kad lūkojos pēc sava trešā auto, nebiju vēl izlēmis, ka tā būs alfa, bet 100% zināju, ka tas nebūs BMW, Opelis vai golfs, jo "pelēkā, neizteiksmīgā masa" nekad nav saistījusi.  mozaika  Tad nu pēkšņi sludinājumos pamanīju sarkanu 155-to, un sapratu, ka tas ir kaut kas, piedevām vēl atbilstošs finansiālajām iespējām! Wink Biju jau daudzmaz iepazinies ar pieejamo informāciju par alfām forumos, kā arī biju manījis smic'a izsmeļošos aprakstus par autiņa dzīšanu no Vācijas, kas noteikti izraisīja uzticību konkrētajam eksemplāram, jo smic auto pirka priekš sevis, ne pārdošanas). Punktu visam pielika izbrauciens ar alfu, pēc kura vairs šo auto nu nespēju aizmirst un citus sludinājumus skatīties vairs nevēlējos.  Smile Protams, gribējās jau nedaudz lielāku dzinēju, taču pilsētas apstākļos mazais 1.7 TS ar ķēdes piedziņu parāda savas labākās īpašības (ko gan nevarētu teikt par degvielas patēriņu  shura , bet tas ir sīkums salīdzinājumā ar braukšanas prieku Wink ). Alfa ir kā itāļu princese - ļoti prasīga (grib, lai bieži mazgā un pucē; momentāni sataisa, ja kas klab u.c.), reizēm kaprīza, bet labi uzturēta, nekad nepievils (pretēji nezinātāju gānīšanām par itāļu auto neizturību).  

Rezumē - neordinārais dizains (uz kuru gribās atskatīties), dinamiskais cēliens visos rpm diapazonos, kaifīgais motora RRRRRRRR, kartinga stabilitāte līkumos un nedaudz huligānīgais statuss ir tas, kas mani saista Alfa Romeo 155. ihaaaaa Un tagad vēl alfistu tauta, kas ir necerēti sakarīgi džeki.  drink Domāju, ka mans nākamais auto arī būs Alfa Romeo. Nekas cits gluži vienkārši vairs nepatīk.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
altez rakstīja:
..
Domāju, ka mans nākamais auto arī būs Alfa Romeo. Nekas cits gluži vienkārši vairs nepatīk.

Man tas pats.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Mani sauc Zuncih. UN esmu atkarīgs. Zinu kad iznāks jaunā 169 ar 5.0 gt, es ar tādu braukšu. Un lai ko es vakaros nedarītu vai weekendos neizdzertu, bet liktens ir jau sen nolēmis, ka kad būs pieiejams, gribot negribot nopirkšu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs es arii 
Mani sauc Gundega un nu jau pusgadu esmu savas pirmaas un pagaidaam vieniigaas mashiinas iipashniece- savu 147to blusinju ieradziiju, iemiileeju, panjeemu- liidziigi kaa jau ieprieksh mineets-neklausoties citu cilveeku atrunaashanaa. Nu bija aizveries man shirmis uz vinju un basta!
Patiik man Alfinja dikti, gan ieksha,gan aara Very Happy draugiem patiik,radiem patiik- kaa taada skaistule var nepatikt?? Very Happy
bet nikjiiga gan dazhreiz - elektronika pa laikam nogljuchii, aatrumpaarsleegs shad tad kjeras- uznaak vinjai, bet taa viss ok

jaaskataas kaa buus naakotnee- ja ies labi arii turpmaak, tad kaapeec ne Alfa?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Mani sauc Verners. Un es arī esmu slimnieks „ar stāžu”.  Laughing
Jau kopš 2000. gada mana nodarbošanās ir intelektuālas itāļu kokapstrādes tehnikas importēšana un uzturēšana. Kā jau noprotat, tas ir saistīts ar biežiem ceļojumiem uz Itāliju. Tur arī iepazinos ar itāļu autobūves produktiem. Mans pirmais sadarbības partneris (t.i. atbildīgais manageris) brauca ar 156 SW. Iepatikās.
Tad izdevās savērpt vienu nelielu, bet finansiāli izdevīgu kombināciju,  smokin  un radās iespēja 2002. gada februārī nopirkt jaunu 147. Tas bija kaut kas foršs  love . Gan man, gan sievai (kura ar to mašīnu brauca ikdienā) tas vāģis ļoti patika  yo .
Pirms gada es nomainīju darba vietas (lasi – uztaisīju savu organizāciju) un mans iepriekšējais darba devējs šo uztvēra ļoti „personīgi”.  shifty  Papriekšu bija bandītiski uzbraucieni man pašam  violent , bet mēnesi pēc tam man četros naktī piezvanīja policija un pastāstīja, ka mans auto ir nodedzis  angrrry . Tas bija aizdedzināts  angrrry  angrrry  angrrry . Paldies čalim no Sono servisa, kurš blakus notikuma vietai bija izgājis uzpīpēt un bija pamanījis liesmas. Mašīna tika ļoti operatīvi apdzēsta, vēl pirms ugunsdzēsēju ierašanās. Pateicoties tam vēl bija šis tas ko pārdot – sanāca pirmā iemaksa 159.  c Pēc 7 mēnešu braukāšanas ar to apgreidojos uz garāžā redzamo vagonu.  yo Nu gaidu 169...  hammer

Āa.. To apskādēto 147 plaši zināmais Saša ir [ļoti labi] reanimējis love  un tā mašīna pagājušajā nedēļas nogalē atrada savu jauno saimnieci. Kā nopratu no melna vraka Arfilas pagalmā, viņai arī par savām attiecībām ar alfām būtu par ko pastāstīt  shura  naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Mani sauc Baiba. Šeit - Kajsa.
Man manu AR 156 T-Spark  2005 gada 31 oktobrī atveda no Vācijas. Sežot CSDD, gaidot rindā uz mašīnas reģistrāciju izpētīju tās "dzimšanas apliecību" - 1999 gada 13 novembris! Man zīmīgs datums - jo tieši tad dzima arī mana meita! Smile Laikam liktenīgi! Very Happy

Turpat divus gadus tā man ir uzticīgi kalpojusi - gan darbos, gan "nedarbos"!

Un tagad bēdīgākā puse - tuvojoties šim rudenim, manai AR sāk parādīties dažādas kaites, kas mani nenormāli skumdina, satrauc, sadusmo, apbēdina...
Nezinu - labot, labot, labot... vai varbūt jāskatās pēc kā jaunāka. Bet nu protams tikai AR...


_________________
Jaunmārupe-Rīga...Rīga-Jaunmārupe...Un kur tik vēl ne...
Un visur ar savu mīļo, jauko, mīļo, vienīgo AR 156 2.0 T-Spark
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vārds man dots Ivars. Esmu vecāks, nekā izskatos. Neprecējies. Ik pa laikam brīvs Smile
Nr.7 izvēlēts kā rezerves variants, jo niks „vilks” iekš alfisti.lv jau bija aizņemts, savukārt, Nr.7 vēl saglabājies no hiperaktīvās sportošanas laikiem.
Ikdienā komunālās tehnikas tirdzniecības/servisa uzņēmumā vadu rezerves daļu stelles. Gādāju par to, lai ceļu dienesti vienmēr būtu kaujas gatavībā, lai specializētajiem „meršiem” nepietrūktu superuzticamās, Palfinger/Epsilon hidromanipulatoriem hiperizturīgās, CIFA „bumbieriem” megasmagās rezerves daļas.
Līdz pagājušajam oktobrim nemaņā braukts bija tikai ar neskaitāmiem dienesta MB vieglajiem un busiem, fātera žiguļiem, moskvičiem un auģuhām. Draugu mazdām, opeļiem, volvjiem, citroniem. Tāpat pa līkumam izlaists ar neskaitāmiem fātera servisa klientu folčiem, fordiem, reņiem utt..
Taču, tikai tagad esmu ticis pie savas pirmās automašīnas. Par tādu kļuva simtpiecdesmitsestā Alfa. Teikšu godīgi kā bija. Vispirms pamanīju tās izskatu jau tālajā 1997. gadā. Tā kā tiku stingri audzināts pēc principa, ka „vislabākie auto ir Audi un vēl daži citi vācu auto, bet itāļi visi ir žiguļi un sūdi”, tad uz itāļu auto skatījos tikai ar domu pamielot acis. Tad beidzot saņēmos un izdomāju, ka z/b braukt uz pasākumiem ar dienesta pensionāru MB kā tādam snobam. Jāpaņem kkas priekš sevis. Skaista Alfa... Simpātiska cena... Nu takš jāpamēģina, kā tad ir braukt: vadāmība – neredzēti precīza; dzinējs – la musica. Taču joprojām galvā skanēja bērnībā ieaudzinātā definīcija. Tas bremzēja. Taču ne pietiekoši. Tad nu paņēmu visu tobrīd uzreiz brīvi brīvi pieejamo „piķi” un iegādāju tobrīd vislētāk pieejamo AR 156. Tīri tāpēc, lai izmēģinātu. Nevar taču būt tā, ka mans bijušais kursa biedrs (te manāms kā Biker) paliktu uzticams itāļu auto aiz neko darīt? Protams, tagad varu teikt, ka „ja būtu zinājis, būtu ņēmis 2,5 V6.” Nu nekas. Pagaidīs biški. Nākamā tāpat būs Alfa. Ar 3,2 V6.
Par stāšanos AlfaClub nav domāts, jo tas uzliek, manuprāt, zināmu atbildību un pienākumus. Tāpat pietiek atbildīgu pienākumu darbojoties iekš ITHF un LGHF. Ja varu kā palīdzēt AlfaClub un alfisti.lv, jautājiet, centīšos neatteikt - takš labi cilvēki rādās esam.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Labdien,esmu Artūrs(arcy).Laikam esmu ilgdzīvotājs,jo pirmo AR nopirku tālajā 1996 gadā. AR 33 1.5 BOXER skaistā bronzas krāsā.Un viss!!! Bez Bokserīša mūzikas nevaru iztikt  Embarassed  Alfiņas ir bijušas 6,visas ar Boxerīšiem,tikai dažādi tilpumi.Šo motoriņu pārzinu perfekti,nu daudzi jau zin cik bieži es to pārlasu  Laughing .Pašlaik klausos AR 146 1.6 Boxerīša maigo urkšķīti.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sauc mani:  Reinis Prikulis

To, ka mana mašīna būs AlfaRomeo nolēmu pirms aptuveni 14 gadiem, kad pirmo reizi ieraudzīju 155.
Laiks gāja, naudas nebija, "saņēmu dāvanā" Fordu Escort...
Tas man vēlvairāk nostiprināja pārliecību, ka pats pirkšu Alfu. Ap 2000 gadu aizbraucu pastrādāt uz Vāciju.
Toreiz naudas 156 nepietika, līdz ar to iestāstīju sev, ka 155 tomēr ir smukāka. Tā arī iegādājos 2001 gadā savu pirmo mašīnu- AR 155 2.0TS.
Ar to arī vēl joprojām braucu. Esmu ļoti apmierināts ar un ļoti cienu savu auto. Izņemot tās reizes, kad visai nepiemērotos apstākļos gadās ķibeles.
Pirmā reize bija Somijā, kad, braucot no Prāmja aizķērās izpūtējs, kā rezultātā Somijā biju spiests meklēt Alfu servisu un likt jaunus izpūtēja kolektorus (nolauzti izrādījās abi). Tā jau stilīgi braukāt pa Helsinku centru ar nolauztiem kolektoriem, kad visi  Shocked bolās. Viss jau būtu labi, bet tās izplūdes gāzes ta salonā nāk. Mad
Nu, neko, piedevu, aizmirsu. Tad, kad Rīgā izpūtēju nolauzu aizķeroties aiz Tramvaja sliedēm,  angry pirmo reizi nodomāju, ka sēdināta Alfa nav domāta Latvijas ceļiem. A izrādījās, vienkārši aizmugures atsperes pārlūzušas (abas), tāpēc sēdinājums bija tāds ekstremāls izveidojies, bet TA tikai neizlaida dēļ tā, ka gaismas par augstām...

Šobrīd esmu nolēmis pārbaudīt, cik ilgi 155 var turēt. Ar prieku vēroju, kā odometra rādījums tuvojas 300 000.
Pēc tam? Visu laiku domāju, ka būs GT, bet mīļotā saka, ka vajag džipu, līdz ar to, kad būs pienācis tas brīdis, tad skatīsies, kas tāds smuks ar Q4 būs pieejams...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
1) 155 tiešām savā ziņā IR smukāka par 156 Wink Retāka jau nu noteikti. Pēc maniem novērojumiem pretējais dzimums vairāk pievērš uzmanību 155 kā tas bija ar 156SW FL Wink

2) šobrīd, ja baidītos no sliktiem ceļiem, droši vien kā "smuku ar Q4" ņemtu mazlietotu Crosswagon...


_________________
Spider S3
156 GTA
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 57 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, ... 55, 56, 57  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database