Autors |
Ziņojums |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
Edc rakstīja:Nope, Imolai mainīts izpūtējs bij Gaujas ielā
Arī pa pusei "custom made".
nu ka metinajumam kas nau pasargats no dubliem un saliem... 2 gadi bija PREDELs. Es metinaju (lapiju) pie sevis 2reiz - un tirgoshanas perioda prasijas 3sho reiz atkartot. Verteejumu nelikshu.
|
Tue Dec 11, 2007 10:29 am |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
ienaacaas info, ka njerzha salidzinoshi esot baigi smaga. luudzu apstiprinaat!
|
Fri Dec 21, 2007 11:15 pm |
|
|
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
nu viss vairāk vai mazāk ir atkarīgs no tā,cik biezu neržu izmanto
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Fri Dec 21, 2007 11:17 pm |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
vilsons rakstīja:nu viss vairāk vai mazāk ir atkarīgs no tā,cik biezu neržu izmanto
bingo!
_________________ in Busso we trust...
|
Fri Dec 21, 2007 11:20 pm |
|
|
muuris
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
Nu vispār jau tāta pasmaga ir
Bet tu paņem divus kaut vai trubas gabalus un salīdzini. Ieteicams tādas trubas ko izmanto izpūtēju gatavošanai, jo neba jau tev no 0,5mm biezas to trompeti taisīs
|
Fri Dec 21, 2007 11:54 pm |
|
|
AMV
Member of
Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
Stainless ir smagaaks. Cik? Ja ir gribeeshana apreekini pac:
|
Sat Dec 22, 2007 12:18 am |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
jāatzīmē ir viens cits fakts - ņeržas auspufiem gan cauruļu sieniņu biezums ir mazāks, gan bunduļu apvalkos izmantotās loksnes ir plānākas
ja jau ņēržas auspuffs būtu smagāks sportā tos diezinvai izmantotu
droši varētu pieskaitīt vēl viskādus labumus - virsma gludāka - no ārpuses ne tik ļoti svarīgi, bet no iekšpuses samazina kvēpu pielipšanu, labāka atgāzu plūsma, tur augstākas temperatūras utt...
ikdienai tas, izņemot rūsēšanu, būu mazsvarīgi, bet kur ir sekundes tūkstošdaļās katrs sīkums summējās pie lielā mazo plusiņu kamola...
_________________ in Busso we trust...
|
Sat Dec 22, 2007 12:29 am |
|
|
AMV
Member of
Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
palaidniex rakstīja:jāatzīmē ir viens cits fakts - ņeržas auspufiem gan cauruļu sieniņu biezums ir mazāks, gan bunduļu apvalkos izmantotās loksnes ir plānākas
ja jau ņēržas auspuffs būtu smagāks sportā tos diezinvai izmantotu
droši varētu pieskaitīt vēl viskādus labumus - virsma gludāka - no ārpuses ne tik ļoti svarīgi, bet no iekšpuses samazina kvēpu pielipšanu, labāka atgāzu plūsma, tur augstākas temperatūras utt...
ikdienai tas, izņemot rūsēšanu, būu mazsvarīgi, bet kur ir sekundes tūkstošdaļās katrs sīkums summējās pie lielā mazo plusiņu kamola...
Tiesa. Bet uz vienu vieniibu ir smagaaks. Un tagad saac apreekinus, cik biezas "njerzh" vaig lai ieekonomeetu uz masu saliidzinot ar "parasto" metaalu trubaam.
Lielajaa sportaa nelieto ko liidziigaaku titaana,magneezija un citu vieglmetaala sakauseejumu trubas?
|
Sat Dec 22, 2007 12:35 am |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
AMV rakstīja:palaidniex rakstīja:jāatzīmē ir viens cits fakts - ņeržas auspufiem gan cauruļu sieniņu biezums ir mazāks, gan bunduļu apvalkos izmantotās loksnes ir plānākas
ja jau ņēržas auspuffs būtu smagāks sportā tos diezinvai izmantotu
droši varētu pieskaitīt vēl viskādus labumus - virsma gludāka - no ārpuses ne tik ļoti svarīgi, bet no iekšpuses samazina kvēpu pielipšanu, labāka atgāzu plūsma, tur augstākas temperatūras utt...
ikdienai tas, izņemot rūsēšanu, būu mazsvarīgi, bet kur ir sekundes tūkstošdaļās katrs sīkums summējās pie lielā mazo plusiņu kamola...
Tiesa. Bet uz vienu vieniibu ir smagaaks. Un tagad saac apreekinus, cik biezas "njerzh" vaig lai ieekonomeetu uz masu saliidzinot ar "parasto" metaalu trubaam.
Lielajaa sportaa nelieto ko liidziigaaku titaana,magneezija un citu vieglmetaala sakauseejumu trubas?
Titāna trubas var atļāuties F1 un DTM, pārējiem ir piezemētāki materiāli
P.S.
Atceries arī faktu, ka izpūtējs "ze parastais" arī netiek izgatavots no gluži parasta metāla (tam tomēr ir visai agresīvā vidē jākalpo), nemaz nerunājot par oriģinālajiem izpūtējiem, kas kalpo apskaužami ilgi... Tākā izpūtēja izgatavošanai izmantotais metāls nebūs par vienu vienību vieglāks, atšķirība būs mazāka, ja runā par blīvumu...
_________________ in Busso we trust...
|
Sat Dec 22, 2007 12:44 am |
|
|
AMV
Member of
Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
Takaa muusu budzets nav kaa F1 tad mees paliekam pie taa ko piedaavaa parastaa neruuseejoshaa truba, jo mees tach gribam lai izpuuteejs kalpo ilgi un smuki izskataas. Un iespeejams ka arii par kaadu gramu vieglaaks buus nekaa stock truba.
|
Sat Dec 22, 2007 12:47 am |
|
|
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
vulgaris FE ir 7800 kg per q m
inox kaut kur 8000 par q m
|
Sat Dec 22, 2007 2:36 am |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Alsi rakstīja:vulgaris FE ir 7800 kg per q m
inox kaut kur 8000 par q m
nu metāla blīvums atšķiras par 2,5% - tātad nekas būtisks...
Ja ņem vēra ņeržas mehānisko izturību, izturību uz stiepi un lieci jāatzīmē ka izpūtēju caurules var būt par procentiem 30-35 plānākas noteikti...
līdz ar to par ~20-25% tas ņeržas auspuffs var būt vieglāks
_________________ in Busso we trust...
|
Sat Dec 22, 2007 12:10 pm |
|
|
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
palaidniex rakstīja:
Titāna trubas var atļāuties F1 un DTM, pārējiem ir piezemētāki materiāli
Nesmīdini.
Esmu par kārtību visās lietās, un tāpēc uzskatu, ka F1 izplūdes kolektoru (zirneklis, bikses) saukt par izpūtēju nebūtu korekti F1 nav izpūtēja. Un nekad nav bijis.
|
Sat Dec 22, 2007 11:05 pm |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
NIKSONS rakstīja:palaidniex rakstīja:
Titāna trubas var atļāuties F1 un DTM, pārējiem ir piezemētāki materiāli
Nesmīdini.
Esmu par kārtību visās lietās, un tāpēc uzskatu, ka F1 izplūdes kolektoru (zirneklis, bikses) saukt par izpūtēju nebūtu korekti F1 nav izpūtēja. Un nekad nav bijis.
Ir, ir - tas ir kādu ~ pusmetru garš...
_________________ in Busso we trust...
|
Sun Dec 23, 2007 1:22 am |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
jautaajums taads- ja mashiinai, kas standartaa ir ar katalizatoru, izmet to katalizatoru na, vai taa vietaa ir jaaliek kaut kaads bunduliitis, kas rada spiedienu sisteemaa vai labaak taisna truba?
bergju onkulis vienmeer staasta, ka jaaliek rezonators vieta, itaalju tuuninga kantori razho speciaalus iazstaajeejus, bet holandieshi mauc ieksha trubu un saka, ka tas viss suuds.
kaa ir teoreetiski? ieguvumi/zaudeejumi?
|
Mon Jan 21, 2008 1:35 am |
|
|
|