Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 17 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Nākošais
Izpūtējs
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Edc rakstīja:
Nope, Imolai mainīts izpūtējs bij Gaujas ielā  Cool

Arī pa pusei "custom made".
  nu ka metinajumam kas nau pasargats no dubliem un saliem...  2 gadi bija PREDELs.   Es metinaju (lapiju) pie sevis 2reiz - un tirgoshanas perioda prasijas 3sho reiz atkartot.   Verteejumu nelikshu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ienaacaas info, ka njerzha salidzinoshi esot baigi smaga. luudzu apstiprinaat! naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu viss vairāk vai mazāk ir atkarīgs no tā,cik biezu neržu izmanto naac


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vilsons rakstīja:
nu viss vairāk vai mazāk ir atkarīgs no tā,cik biezu neržu izmanto naac


bingo! Wink


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu vispār jau tāta pasmaga ir Sad
Bet tu paņem divus kaut vai trubas gabalus un salīdzini. Ieteicams tādas trubas ko izmanto izpūtēju gatavošanai, jo neba jau tev no 0,5mm biezas to trompeti taisīs Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Stainless ir smagaaks. Cik? Ja ir gribeeshana apreekini pac:



Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
jāatzīmē ir viens cits fakts - ņeržas auspufiem gan cauruļu sieniņu biezums ir mazāks, gan bunduļu apvalkos izmantotās loksnes ir plānākas
ja jau ņēržas auspuffs būtu smagāks sportā tos diezinvai izmantotu

droši varētu pieskaitīt vēl viskādus labumus - virsma gludāka - no ārpuses ne tik ļoti svarīgi, bet no iekšpuses samazina kvēpu pielipšanu, labāka atgāzu plūsma, tur augstākas temperatūras utt...
ikdienai tas, izņemot rūsēšanu, būu mazsvarīgi, bet kur ir sekundes tūkstošdaļās katrs sīkums summējās pie lielā mazo plusiņu kamola... Wink


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
jāatzīmē ir viens cits fakts - ņeržas auspufiem gan cauruļu sieniņu biezums ir mazāks, gan bunduļu apvalkos izmantotās loksnes ir plānākas
ja jau ņēržas auspuffs būtu smagāks sportā tos diezinvai izmantotu

droši varētu pieskaitīt vēl viskādus labumus - virsma gludāka - no ārpuses ne tik ļoti svarīgi, bet no iekšpuses samazina kvēpu pielipšanu, labāka atgāzu plūsma, tur augstākas temperatūras utt...
ikdienai tas, izņemot rūsēšanu, būu mazsvarīgi, bet kur ir sekundes tūkstošdaļās katrs sīkums summējās pie lielā mazo plusiņu kamola... Wink

Tiesa. Bet uz vienu vieniibu ir smagaaks. Un tagad saac apreekinus, cik biezas "njerzh" vaig lai ieekonomeetu uz masu saliidzinot ar "parasto" metaalu trubaam.
Lielajaa sportaa nelieto ko liidziigaaku titaana,magneezija un citu vieglmetaala sakauseejumu trubas?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
AMV rakstīja:
palaidniex rakstīja:
jāatzīmē ir viens cits fakts - ņeržas auspufiem gan cauruļu sieniņu biezums ir mazāks, gan bunduļu apvalkos izmantotās loksnes ir plānākas
ja jau ņēržas auspuffs būtu smagāks sportā tos diezinvai izmantotu

droši varētu pieskaitīt vēl viskādus labumus - virsma gludāka - no ārpuses ne tik ļoti svarīgi, bet no iekšpuses samazina kvēpu pielipšanu, labāka atgāzu plūsma, tur augstākas temperatūras utt...
ikdienai tas, izņemot rūsēšanu, būu mazsvarīgi, bet kur ir sekundes tūkstošdaļās katrs sīkums summējās pie lielā mazo plusiņu kamola... Wink

Tiesa. Bet uz vienu vieniibu ir smagaaks. Un tagad saac apreekinus, cik biezas "njerzh" vaig lai ieekonomeetu uz masu saliidzinot ar "parasto" metaalu trubaam.
Lielajaa sportaa nelieto ko liidziigaaku titaana,magneezija un citu vieglmetaala sakauseejumu trubas?


Titāna trubas var atļāuties F1 un DTM, pārējiem ir piezemētāki materiāli

P.S.
Atceries arī faktu, ka izpūtējs "ze parastais" arī netiek izgatavots no gluži parasta metāla (tam tomēr ir visai agresīvā vidē jākalpo), nemaz nerunājot par oriģinālajiem izpūtējiem, kas kalpo apskaužami ilgi... Tākā izpūtēja izgatavošanai izmantotais metāls nebūs par vienu vienību vieglāks, atšķirība būs mazāka, ja runā par blīvumu...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Takaa muusu budzets nav kaa F1 tad mees paliekam pie taa ko piedaavaa parastaa neruuseejoshaa truba, jo mees tach gribam lai izpuuteejs kalpo ilgi un smuki izskataas. Un iespeejams ka arii par kaadu gramu vieglaaks buus nekaa stock truba.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vulgaris FE ir 7800 kg per q m

inox kaut kur 8000 par q m

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Alsi rakstīja:
vulgaris FE ir 7800 kg per q m

inox kaut kur 8000 par q m


nu metāla blīvums atšķiras par 2,5% - tātad nekas būtisks... Wink
Ja ņem vēra ņeržas mehānisko izturību, izturību uz stiepi un lieci jāatzīmē ka izpūtēju caurules var būt par procentiem 30-35 plānākas noteikti...
līdz ar to par ~20-25% tas ņeržas auspuffs var būt vieglāks


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:


Titāna trubas var atļāuties F1 un DTM, pārējiem ir piezemētāki materiāli


Nesmīdini. Mr. Green
Esmu par kārtību visās lietās, un tāpēc uzskatu, ka F1 izplūdes kolektoru (zirneklis, bikses) saukt par izpūtēju nebūtu korekti shifty F1 nav izpūtēja. Un nekad nav bijis. Idea

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
NIKSONS rakstīja:
palaidniex rakstīja:


Titāna trubas var atļāuties F1 un DTM, pārējiem ir piezemētāki materiāli


Nesmīdini. Mr. Green
Esmu par kārtību visās lietās, un tāpēc uzskatu, ka F1 izplūdes kolektoru (zirneklis, bikses) saukt par izpūtēju nebūtu korekti shifty F1 nav izpūtēja. Un nekad nav bijis. Idea


Ir, ir - tas ir kādu ~ pusmetru garš... Very Happy


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
jautaajums taads- ja mashiinai, kas standartaa ir ar katalizatoru, izmet to katalizatoru na, vai taa vietaa ir jaaliek kaut kaads bunduliitis, kas rada spiedienu sisteemaa vai labaak taisna truba?

bergju onkulis vienmeer staasta, ka jaaliek rezonators vieta, itaalju tuuninga kantori razho speciaalus iazstaajeejus, bet holandieshi mauc ieksha trubu un saka, ka tas viss suuds.

kaa ir teoreetiski? ieguvumi/zaudeejumi?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 17 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database