Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
156 Alfas motori
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs 156 Alfas motori 
Lieta tāda, ka esmu nobriedis iegādāties savu pirmo Alfu - 156 1999-2000, bet grūtības sagādā motora izvēle. 2 l benzīns, 2, 5L vai 2.4 dīzelis? Daudz sanāks pa sastrēgumiem vazāties, so degvielas patēriņam nevajadzētu būt lielākam par ~11l. Kādi ieteikumi būtu jāņem vērā iegādājoties pirmo Alfu? Galvenās prioritātes - iekļauties 5000 eiro un apmeklēt servisu pēc iespējas retāk  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Если честно, то 2,5 можешь сразу забыть по двум причинам:
1. Цена. За 5000 в нормальном состоянии, на мой взгляд, не взять.
2. Расход. В желаемые 11л по пробкам не вместишься никак.
Что касается выбора 2,0 или 2,4 дизель, я бы взял дизель. По динамике примерно, как 2,0, ну может чуть послабее, но зато момент намного выше. Да и экономичнотсть на высоте. Хотя, 2,4 до 5000 опять таки, наверное, не взять. Так что остаётся 2,0. Smile


_________________
GTV6
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sāc ar šo: http://www.alfisti.lv/rokasgramata.php
Kaut kur jau tika raxtiits ka neviena benziina alfa neēd zem 10 litriem, un neviens dīzelis virs 10 litriem  yo

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
shadow_man rakstīja:
Sāc ar šo: http://www.alfisti.lv/rokasgramata.php
Kaut kur jau tika raxtiits ka neviena benziina alfa neēd zem 10 litriem, un neviens dīzelis virs 10 litriem  yo

+1 Very Happy  Согласен!


_________________
GTV6
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
eto verno daze 1.4 ts po gorodu svoju 10 kusaet Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Klausies manos vārdos. 
Piemet 5 000 + 3 000 = 2002. gada 156 2.4 jtd (ar jauno motoru un jauno salonu). Šis modelis ir stipri labāk aprīkots, jaudīgāks un bez bērnu slimībām.

ss.lv viens tāds smuks stāv! sudrabains.

īsumā - Kopīga vājā vieta ir priekšējā piekare (t.s. šaras, bukses - kopā 4 ričagi + atsaites)

Vienreiz nomainot visu ar jaunām labām detaļām uz pāris gadiem ir miers.

Retāk mirst MAF vai Lambda, citi sensori, vai forsunkas (melni dūmi pa izpūtēju, lai gan atgāzes tai pašā laikā var būt ok)

Eksemplāriem pirms 2002. gada virs 200-250 000km var ražotāja defekta dēļ beigties ģenerators ( no 100Ls jauns, att uz 2.4 jtd)

Siksnas un ruļļu maiņa ik pa 120 000 km (šis intervāls attiecas  tikai uz JTD dzinējiem) = ~180-200Ls. JA nav precīzi un dokumentēti zināma iepriekšējā maiņa - pasākums pēc pirkšanas ir OBLIGĀTS un jāveic NEKAVĒJOTIES.

Skaties stūres reiku, skaties amortizatorus - tas viss maksā $

Tikai ādas salonu (ja nav alerģija) Tikai ar klimatu. Skaties, lai kondiška strādā. Skaties, vai no kārbas saļņika eļļa negāžās (75% alfu gāžās Mr. Green bet tas ir labs pamats lai kaulētos)

Kas vēl... principā viss. Skaties, lai neiet zili dūmi pa izpūtēju (turbīnas defekts) - bet tas mēdz būt pietiekoši reti

Skaties vai nav emulsjas u.c. sūdi tosola bačokā. Tur jābūt spilgti zilam vai rozā šķidrumam. Tas pats attiecas uz stūres pastūža bačoku un bremžu šķidruma bačoku.

Skaties lai kvēlsveču lampiņa pēc iedarbināšanas nemirgo. Itkā sūds, bet visu sveču maiņa uz saviem 70 latiem pavilks - vai pat dārgāk. Pēc iedarbināšanas jādeg TIKAI tuvo gaismu lampiņai. Degoša sārta špricīte liecina, ka kaut kas nav ok. Tas pats ar ABS vai Air Bag. tas ir NOPIETNS iemesls BŪTISKI nolaist cenu.

Līdz 2002. gadam beņķu apsildes nav, pat ja tā ir.

2.4 Dīzeļmotoram jādarbojas klusi, stūrei un ātrumkloķim nav jāvibrē. Salonā uzsilis motors nav jādzird. Tas neattiecas uz 1.9 shura

Ja mēnesī rezervēsi aptuveni 50 latus apkopei, nepatīkamiem pārsteigumiem būt itkā nevajadzētu. Cipars attiecas uz 2.4 JTD


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
+- piekrīti smatam,tik nu es ietarpināšu to,ka dieseli es nepirktu lietotu,jo nu trakrors ir traktors -grādi viņiem mēdz nepatiktut,smirdoņa.bet nu tas ir man subjektīvais viedoklis.2.0l jārēķinās ar iespējamo traktora skaņu tikko piedarbinot dēļ tā ka ir nobeidzies variātors kurš maksā ~100ls,to maina uzreiz tad kopā ar zobsiksnu un tās ruļļiem kas maksā ~170ls+pie 100 000km un pie kariem nāk 100 000km 8gab platīna sveces kas maksā šakot no ~85-160ls nu un tas ka neteiktu ka baigi labi iet.tāka es ieteiktu 2.5l motoru.degvielas patēriņa ziņā 2.0l no 2.5l neko būtiski neatšķirās.


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man ir 3 gadu pieredze ar dažādām Alfām. Un es esmu nonācis pie slēdziena, ka no TS 16v dzinējiem ir jābēg kā no lielas nelaimes.

Ir jāpērk vai nu V6, vai nu lielais dīzelis, kas ir otrais labākais dzinējs, ko Alfa Romeo ir licis 156tajās. Pirmais labākais ir 3.2 Mr. Green

Jēgu no 1.9 neredzu, ja ir dabonams 2.4, kas iet par 25% labāk. Savukārt 1.6 1.8 un 2.0... nu nezinu, vai tas hemoroīds ir nepieciešams.

Tātad - jautājums 1. postā ir uzstādīts pareizi - 2.5 vai 2.4. GTA atkrīt, jo neietilps budžetā.

Atbilde ir vienkārša. Ja tu gadā brauc mazāk par 30 000 km - ņem 2.5 V6. Ja tu brauc vairāk un gribi mazāk gāzt piķi mašīnā - ņem 2.4 JTD

u sjo


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nedaudz papildinot
Ja gadā zem 30 000  - V6
ja vairāk, Getz   ar dizeli un svētdienām GTA  yo


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
nedaudz papildinot
Ja gadā zem 30 000  - V6
ja vairāk, Getz   ar dizeli un svētdienām GTA  yo



 naac  haha  haha  haha


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
piekrītu


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
labaak bik vairaak noziedot benziinam, bet za to visu nedeelju braukaat un priecaties ar 2.5 v6


_________________
I reject the reality and substitute my own!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pagaans rakstīja:
labaak bik vairaak noziedot benziinam, bet za to visu nedeelju braukaat un priecaties ar 2.5 v6


2x vairāk, ja grubam būt precīzi.


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
smic rakstīja:
Pagaans rakstīja:
labaak bik vairaak noziedot benziinam, bet za to visu nedeelju braukaat un priecaties ar 2.5 v6


2x vairāk, ja grubam būt precīzi.


za to braukshanas prieka 5x vairaak  yo


_________________
I reject the reality and substitute my own!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
smic rakstīja:

Atbilde ir vienkārša. Ja tu gadā brauc mazāk par 30 000 km - ņem 2.5 V6. Ja tu brauc vairāk un gribi mazāk gāzt piķi mašīnā - ņem 2.4 JTD.

Šis ir pareizi!

p.s. es tēmētu uz 2.5 V6  piip

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database