Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
Apgāzt var jebko, bet nu cik novēroju, nesen izietos C kategorijas kursos, tad no grupas tur lielai daļai B kategoriju vajadzēja atņemt, nevis C dot. Tomēr tagad ir par čupiņu "profesionāļu"vairāk
Un jāatcerās, ka mūsdienās "profesionāls"fūrists sen nav augsti kvalificēts darbs
Kā arī tiesību izsniegšana ir bizness, kurš nekādi nav saistīts ar ceļu satiksmes drošību.
+1 Palaidniekam, zem Akmens u.c. tiltiem tie profi ar smagajiem iesprūst biežāk kā amatieri ar velo uz jumta iekš daudzstāvu stāvvietām lielveikalos
+1
kā arī pirms VISIEM tiem tiltiem ir ceļa zīmes, kas vai nu informē par augstuma ierobežojumiem , vai nu oilnībā aizliedz kravas auto kustību, kā arī 11. novembra krastmalā ir pārkare un zīmes , kādreiz bija pat "klauvējošās plāksnes" pilnīgiem dorņiem, un priekš pilnīgiem āmuriem pat uz asfalta uzgleznotas, bet nē - brauc un sprūst!
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
muuris rakstīja:
Un jāatcerās, ka mūsdienās "profesionāls"fūrists sen nav augsti kvalificēts darbs
Nedaudz šim nepiekritīšu. tieši Profesionāls fūrists ir labs darbs un par tiešām profiem uzņēmumi cīnās un pārvilina, tikai tādi profi ir uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi Latvijā. Man sievastēvs visu mūžu kravas auto šoferis. Alga viņam 2x lielāka kā kolēģiem, jaunos autiņus sākumā dod viņam un pēc tam viņa nobrauktie jau tālāk tiek doti citiem (jo pēc viņa mašīnas tikpat svaigas kā no salona). Visa mūža laikā neviena avārija! un tikai daži pārkāpumi (pārsvarā kāda pārpratuma dēļ). Bet ar visu uzmanīgo braukšanu viņš reisu uz Itāliju vai Angliju veic vidēji par 2 diennaktīm ātrāk kā kolēģi (bez visādiem tahogrāfu mistrojumiem un šmaukšanām). Bet interesantākā īpašība, ka viņš spēj izbraucot no Latvijas aprēķināt, ka kautkur Vācijā konkrētā laikā (līdz minūtēm) un vietā viņi ar kolēģi satiksies, ja kolēģis braucot no Itālijas neko nenočakarēs 45 gadu stāžs un profesionāla attieksme tomēr dara savu...
Tiem kas zem Akmens tilta iesprūst vajadzētu uzreiz bez diskusijām atņemt tiesības, ja nevar nevienu ierobežojumu ieraudzīt.
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
zeenjaa rakstīja:
muuris rakstīja:
Un jāatcerās, ka mūsdienās "profesionāls"fūrists sen nav augsti kvalificēts darbs
Nedaudz šim nepiekritīšu. tieši Profesionāls fūrists ir labs darbs un par tiešām profiem uzņēmumi cīnās un pārvilina, tikai tādi profi ir uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi Latvijā. Man sievastēvs visu mūžu kravas auto šoferis. Alga viņam 2x lielāka kā kolēģiem, jaunos autiņus sākumā dod viņam un pēc tam viņa nobrauktie jau tālāk tiek doti citiem (jo pēc viņa mašīnas tikpat svaigas kā no salona). Visa mūža laikā neviena avārija! un tikai daži pārkāpumi (pārsvarā kāda pārpratuma dēļ). Bet ar visu uzmanīgo braukšanu viņš reisu uz Itāliju vai Angliju veic vidēji par 2 diennaktīm ātrāk kā kolēģi (bez visādiem tahogrāfu mistrojumiem un šmaukšanām). Bet interesantākā īpašība, ka viņš spēj izbraucot no Latvijas aprēķināt, ka kautkur Vācijā konkrētā laikā (līdz minūtēm) un vietā viņi ar kolēģi satiksies, ja kolēģis braucot no Itālijas neko nenočakarēs 45 gadu stāžs un profesionāla attieksme tomēr dara savu...
Tiem kas zem Akmens tilta iesprūst vajadzētu uzreiz bez diskusijām atņemt tiesības, ja nevar nevienu ierobežojumu ieraudzīt.
Nedaudz pielabošu MŪSDIENU nevis mūsdienās
Ar to domāju 90% tos, kas tagad, pēdējā desmitgadē, sāk savas fūristu gaitas un apliecības iegūst pēc csdd sistēmas, nevis reālām zināšanām un spējām
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
MartinsT rakstīja:
Protokolā imho ir rakstīts vai un cik punktus piemēro. Inho nepiemēro. Jāatcerās, ka 1 gadu vairs brīdinājumus vairs nevarēsi dabūt, būs sods....
Nu tas atkarīgs no tā kāds pārkāpums un kāda ekipāža trāpās. principā jebkuru sodu līdz 40 eiro var nepiemērot, bet izteikt brīdinājumu n-reizes. Man bija, ka 2 brīdinājumi par ātrumu 2 mēnešu laikā.
Vispār mums likumu piemērošana klibo. Visur valsts pārvaldē aizmirst, ka virs jebkuriem MK noteikumiem ir Administratīvā procesa likums un Administratīvo pārkāpumu kodeks, kuri paredz, ka var piemērot, bet var arī izvērtēt un nepiemērot (pamatojot samērīgumu, pārkāpumu biežumu utt), atkarībā no situācijas.
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga 1984 Alfa-Romeo 90
arba rakstīja:
šodien baļķvedējam uz akmens tilta atāķējusies piekabe !!!!!!!
tira sofera vaina, nav nocekota sakabe vai tiesam viss ir ok, visam tam sakabem ir dubultdrosiba, parasta kluda neielikt drosibas tapu, sakabe tak ta pat fiksejas, otra nolaidibas kluda parasti ir nesmereta sakabe, tipa ir ciet bet isteniba nav nofiksejusies viena varda sakot - nolaidiba
p.s noskatijos video, soreiz nav sofera vaina, tehnisks defekts, grozamass izjukusi, prieksejais tilts ar disteli pie smaga, parejais atdalijies, "rinkis" izbeidzies. tehnisks defekts
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
koijotins rakstīja:
arba rakstīja:
šodien baļķvedējam uz akmens tilta atāķējusies piekabe !!!!!!!
tira sofera vaina, nav nocekota sakabe vai tiesam viss ir ok, visam tam sakabem ir dubultdrosiba, parasta kluda neielikt drosibas tapu, sakabe tak ta pat fiksejas, otra nolaidibas kluda parasti ir nesmereta sakabe, tipa ir ciet bet isteniba nav nofiksejusies viena varda sakot - nolaidiba
p.s noskatijos video, soreiz nav sofera vaina, tehnisks defekts, grozamass izjukusi, prieksejais tilts ar disteli pie smaga, parejais atdalijies, "rinkis" izbeidzies. tehnisks defekts
Un tagad pasaki man, ka šo tehnisko defektu nemaz nejūt.
Ķipa atpakaļgaitā stūrējas perfekti, pa ceļu nepeld, uzsākot vai bremzējot "neuzsit" utt.
Jebkas, kas saplīst, ir tehnisks defekts, bet 99% tam klāt ir cilvēciskais faktors, kur kāds kaut ko ir noignorējis/nepamanījis.
Arī koki pilsētās un ceļmalās lūzt un krīt uz brauktuvēm, bet arī tur lielākoties ir cilvēku, nevis koku vaina. Jo līdzekļi pietiek kritalu savākšanai, nevis profilaktiskai apsekošanai un kopšanai
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās