Atbildēt pie šī temata 341 lapa no 343 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 340, 341, 342, 343  Nākošais
Ceļu satiksme (CP, radari, avarijas...)
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
GirtzB rakstīja:
Skatīties uz svešu auto riepām ir nepieklājīgi. Cilvēki vēl nav izpratuši to melno gumijas gabalu ietekmi uz drošu braukšanu un tas ir viens no iemesliem. kādēļ mūsu satiksme tikko uzlīst vai uzsnieg apstājas...


Nepaīk ja sktās uz riepām - turi tās mājās.
Bet vai ar tādām braukt ir pieklājīgi...


Ja vēl paklausās no TA inspektoriem, kādas mašīnas savā gaitā ierodas cerībā saņemt atļauju atrasties uz ceļa... Un galvenais, cik daudz ir tādu!!! Saprotu, ka tajā apskates naktī 2/3 ir pelnījuši vērtējumu 3 - "uz šrotu!"

Tās ir sekas pieejai "man ir veca miskaste, es tak nevaru tās uzturēšanai tērēt naudu, pirkt jaunas detaļas, jaunas riepas utt., jo jebura šāda darbība pārsniegs auto vērtību".

Riepu vecumu it kā esot doma ierobežot, pagaidām tikai atzīmē vecākās gadu. Es domāju, ka to vajag darīt. Arī tas atļautais 1.6mm vasaras riepas protektors ir praktiski plika, līdz indikatoram nobraukta riepa.


_________________
Mazlietoti un klasiski itāļu auto autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Hz, imho "ziemas" jeb vissezonas riepas, ja, teiksim, vasarā nobrauc 5k km pa Rīgu un divreiz uz Siguldu, nav nekas krimināls. Labāk lai tā naudiņa ir piekarē un bremzēs ielikta.
Kad pirku 159, līdzi nāca praktiski jaunas m+s, noname. Izbraucu, secināju, ka uz ceļa tur labi, šovasar mēģinu nobraukt. Pārdot tādas nav reāli, bet kalpo gana labi, lai ārā nemestu. Ziemā gan nav lietojamas.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Visefektīvākais veids kā uzlabot transporta līdzekli ir uzlikt tam labas riepas. Tas ir lētāk kā visi citi uzlabojumi. Ideāla piekare ar nobrauktās riepām ievilks grāvī, otrādi vēl pastāv cerības.
Starp citu tas strādā gan uz auto, moto un arī velo transportu

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
egils19 rakstīja:
Visefektīvākais veids kā uzlabot transporta līdzekli ir uzlikt tam labas riepas. Tas ir lētāk kā visi citi uzlabojumi. Ideāla piekare ar nobrauktās riepām ievilks grāvī, otrādi vēl pastāv cerības.
Starp citu tas strādā gan uz auto, moto un arī velo transportu

+1


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Riepu vecumu it kā esot doma ierobežot, pagaidām tikai atzīmē vecākās gadu. Es domāju, ka to vajag darīt. Arī tas atļautais 1.6mm vasaras riepas protektors ir praktiski plika, līdz indikatoram nobraukta riepa.


riepu vecumu cerams, ka pārskatāmā nākotnē ierobežos, viena tante, kas tirgo riepas stāstīja, ka mūsdienās OK vecums ir 8 gadi.

ja ražotājs indikātoru uzliek pie 1.6mm, tad es saprotu, ka līdz tam riepa ir OK. tikko kā 1.5mm, tā metam ārā  Rolling Eyes iziet TA ar 1.6mm un tad mēģināt braukt gadu līdznākamajai TA, kad uzlikt nākamās 1.6mm riepas gan laikam nevajadzētu aiwa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
elbee rakstīja:
Riepu vecumu it kā esot doma ierobežot, pagaidām tikai atzīmē vecākās gadu. Es domāju, ka to vajag darīt. Arī tas atļautais 1.6mm vasaras riepas protektors ir praktiski plika, līdz indikatoram nobraukta riepa.


riepu vecumu cerams, ka pārskatāmā nākotnē ierobežos, viena tante, kas tirgo riepas stāstīja, ka mūsdienās OK vecums ir 8 gadi.

ja ražotājs indikātoru uzliek pie 1.6mm, tad es saprotu, ka līdz tam riepa ir OK. tikko kā 1.5mm, tā metam ārā  Rolling Eyes iziet TA ar 1.6mm un tad mēģināt braukt gadu līdznākamajai TA, kad uzlikt nākamās 1.6mm riepas gan laikam nevajadzētu aiwa


Izbrauc vienu un to pašu 4 cm dziļo peļķi ar jaunu vai 1,7 mm dziļu proķi... Un tad parunāsim par to ok! Wink
Lai paliek interesantāk peļķi vajadzētu forsēt ne lēnāk par 45 km/h, vai mēģināt forsēt šādu peļķi līkumā vai tajā sabremzēties...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
jaunu vai 1,7 mm dziļu proķi... Un tad parunāsim par to ok! Wink


iekļaut TA prasībās vismaz 8mm vasarā, ziemā 10mm  Laughing

ražotāji lohi - nepareizi liek metkas?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
palaidniex rakstīja:
jaunu vai 1,7 mm dziļu proķi... Un tad parunāsim par to ok! Wink


iekļaut TA prasībās vismaz 8mm vasarā, ziemā 10mm  Laughing

ražotāji lohi - nepareizi liek metkas?


Likums nosaka minimālo proķi, nevis ražotāji... naac

Alkoholu arī pēc 22:00 nedrīkst tirgot - Ražotāji lohi! Wink


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kas tās 1.6mm metkas liek riepām? MK noteikumi?  ahahahahahaaa

cik saprotu teju visā pasaulē 1.6mm ir OK, bet LV ar tādām nu vošbe nevar pabraukt  :jopt:

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
kas tās 1.6mm metkas liek riepām? MK noteikumi?  ahahahahahaaa

cik saprotu teju visā pasaulē 1.6mm ir OK, bet LV ar tādām nu vošbe nevar pabraukt  :jopt:


nu pa šošeju lietainā dienā varētu būt interesanti aiwa
enīvej...
https://www.youtube.com/watch?v=yNEKl7ZciOI

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
protams, ka vairāk mm ir labāk, bet neba jau LV būs celmlauzis nosakot striktākus noteikumus

Pie kam 1.6mm vasarā un 4mm ziemā ir visā eiro kolhozā, pieņemu, ka kārtējā direktīva....

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
MartinsT rakstīja:
elbee rakstīja:
Riepu vecumu it kā esot doma ierobežot, pagaidām tikai atzīmē vecākās gadu. Es domāju, ka to vajag darīt. Arī tas atļautais 1.6mm vasaras riepas protektors ir praktiski plika, līdz indikatoram nobraukta riepa.


riepu vecumu cerams, ka pārskatāmā nākotnē ierobežos, viena tante, kas tirgo riepas stāstīja, ka mūsdienās OK vecums ir 8 gadi.

ja ražotājs indikātoru uzliek pie 1.6mm, tad es saprotu, ka līdz tam riepa ir OK. tikko kā 1.5mm, tā metam ārā  Rolling Eyes iziet TA ar 1.6mm un tad mēģināt braukt gadu līdznākamajai TA, kad uzlikt nākamās 1.6mm riepas gan laikam nevajadzētu aiwa


Izbrauc vienu un to pašu 4 cm dziļo peļķi ar jaunu vai 1,7 mm dziļu proķi... Un tad parunāsim par to ok! Wink
Lai paliek interesantāk peļķi vajadzētu forsēt ne lēnāk par 45 km/h, vai mēģināt forsēt šādu peļķi līkumā vai tajā sabremzēties...


piedaloties satiksmē, kāpēc ir jābrauc peļķē? Shocked Vai tās kaut kā pēkšņi uzrodas sekundes desmitdaļu laikā? Confused

Neticu, ka riepas glābj (ja vien tās nav ārpus saprāta). Ticu, ka glābj pieņemtie lēmumi, rīcība un auto vadīšans prasmes "ekstrēmās" situācijās. Neticu, ka riepas var glābt nezinošu autovadītāju, kas stūrē pa, piemēram, pielijušām Krasta ielas risēm, kamēr zinošs autovadītājs stūrē ar "slikiem" blakus risēm pa "virsotnēm".

Iegūstot autovadītāja apliecību, tik daudz laika tiek tērēts noteikumu apguvei, bet vadītprasmei 0 minūtes. Manuprāt, kamēr nenokārto drošas braukšanas eksāmenu, jāaizliedz piedalīties satiksmē lietū, sniegā un kad gaisa temperatūra ir zem +3C. Eksāmenu jākārto reizi gadā septembrī-oktobrī.


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
protams, ka vairāk mm ir labāk, bet neba jau LV būs celmlauzis nosakot striktākus noteikumus

Pie kam 1.6mm vasarā un 4mm ziemā ir visā eiro kolhozā, pieņemu, ka kārtējā direktīva....


Nu redzi - sāc jau lietu runāt!


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:


piedaloties satiksmē, kāpēc ir jābrauc peļķē? Shocked Vai tās kaut kā pēkšņi uzrodas sekundes desmitdaļu laikā? Confused

Neticu, ka riepas glābj (ja vien tās nav ārpus saprāta). Ticu, ka glābj pieņemtie lēmumi, rīcība un auto vadīšans prasmes "ekstrēmās" situācijās. Neticu, ka riepas var glābt nezinošu autovadītāju, kas stūrē pa, piemēram, pielijušām Krasta ielas risēm, kamēr zinošs autovadītājs stūrē ar "slikiem" blakus risēm pa "virsotnēm".

Iegūstot autovadītāja apliecību, tik daudz laika tiek tērēts noteikumu apguvei, bet vadītprasmei 0 minūtes. Manuprāt, kamēr nenokārto drošas braukšanas eksāmenu, jāaizliedz piedalīties satiksmē lietū, sniegā un kad gaisa temperatūra ir zem +3C. Eksāmenu jākārto reizi gadā septembrī-oktobrī.


Protams - ja ir iespēja ir visai prātīgi apbraukt bedres, iesēdušos kanalizācijas vākus, gūlijas un peļķes, risas uz šosejas braucot taisnivai sniega pļurā iebrauktas risas, bet tiklīdz ir jāapdzen pa risām pilnām ar ūdeni vai pāri sniega pļuras vaļņiem, ko tad? un reizēm satiksmē peļķi nevar apbraukt.,,,

Reizēm Riepa ak vai kā glābj! Visādā ziņā nestāsti nu man, ka jaunas riepas neatvieglo auto vadīšanu un darbojas tāpat kā teju nobrauktas... Smile Kaut vai piemērs ar apdzīšanu uz šosejas, kur risas pilnas ar ūdeni vai ir sniega pļura. To ko var salīdzinoši droši realizēt ar jaunām riepām arī pilnīgs nepraša, var būt visai apgrūtinoši vai pat pilnīgi neiespējami izdarīt tas pats vadīājs ar gandrīz nobrauktām. naac

Par auto vadīāja apliecības iegūšanu - labs piemērs ir Z kaimiņi. Vispirms iegūšti zaļās lapas tiesības un tikai tad, ja nemaldos pēc gada, kad esi nolicis eksāmenu par iekļaušanos satiksmē un ekstremālo braukšanu to zaļo lapu vari plēst nost...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Conti mājaslapā rakstīts:

"Tread wear indicators - Cross ribs evenly spaced around the circumference of the tire in the main longitudinal tread grooves which become level with the tread surface when the remaining tread depth is down to approx. 1.6mm. Continental acknowledges that 1.6 mm (2/32”) is the most widely accepted minimum tread depth standard at which tires should be removed from service.

This standard has been adopted as a legal regulation by many of the world’s national transportation authorities.

Continental recommends the following tread depths for tire replacement:

summer tires 3 mm

winter tires 4 mm "

Tātad ražotājs uzskata, ka vasaras riepa pie 3mm vairs nav lietojama un jāpērk jauna, bet 1.6mm ir pilnīgi beigts, jāpārtrauc lietot, jāmet ārā.

Savukārt mūsu pilsonis uzskata, ka 1.6mm ir TA norma, tātad ne tas nozīmē, ka 1.6mm riepa ir ok, jo TA var iziet. Smagākajā gadījumā tas nozīmē, ka uz TA ir jāsadabū lietotas riepas ar vismaz 1.6mm un pēc tam gadu var močīt ar liselli Sad


_________________
Mazlietoti un klasiski itāļu auto autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 341 lapa no 343 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 340, 341, 342, 343  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database