rons rakstīja:
Es jau laikam visur kur var esmu uzrakstījis šo tekstu Atkal uzrakstīšu.Lieta tāda ,taisos pirkt Alfa rameo GTV 1997.gPastāstiet man par šo modeli,uz ko pievērst uzmanību pērkot un vai vispār ir vērts pirkt,VISS,liels paldies
vai ir veerts pirkt, to pasham buus jaaizdomaa. ja patiik, gribas un var atljauties, tad kaapeec gan ne? uzmaniibu, pacietiibu, laiku un naudu shii mashiina pateerees daudz
pirkt ir veerts labu mashiinu, koptu, nenobrauktu, veelams zinaat taas veesturi utt., jo nobrauktus eksemplaarus uzcelt ir ljoti daargi.
manupraat, buutiski ir ar pirmo piegaajienu pirkt mashiinu ar V6 dzineeju. 97. gadaa bija pieejami 2l V6 turbo un pirmie 3.0 V6. kaut arii ar 2.0 TS vinjsh iet tiiri labi, V6 to mashiinu padara par iistu sporta auto.
ko skatiities? nav neka tada speciala, kam jaapieveersh iipashs uzmaniiba. jaaskataas vispaareejais staavoklis un mashiinas remontu veesture. nobrauktas balstiekaartas saveshana kartiibaa izmaksaas vismz 500ls, GTV ir unikaals pakaljeejaa tilta risinaajums ar 16 bukseem un 12 lodveida balstiem + amortizatori veel 500ls, oriģinālie ir vaaji, dzineeja apkope (siksnas, rulji, sveces, gaisa meeriitaaji, variatori) veel 500ls. bet, ja tas viss vismaz dljeeji ir jau dariits, tad ir ceriibas buutiski samazinat mashiins lietoshanas izmaksas.
mashiina ir absoluuti nepraktiska. sniega deeli tur ielikt nav kur, jumta bagazhnieku arii pielikt nav iespeejams, seedeet var tikai 2 cilveeki, bagaazhnieka ieiet tikai mugursoma. un visticamaak buusi peedeejis shaa auto iipashnieks latvijaa. taa ka ja domaa iegaadaaties GTV kaa vieniigo ikdienas transporta liidzekli, ir veerts nopietni padomat pirms tam.
jebkuraa gadiijumaa, kad esi noskatiijis konkreetu auto, padod siikaaku info, meegjinaasim paliidzeet noveerteet.