Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
155 vs 156
Es īsti nezinu ko te rakstīt - izdomājiet paši :P

33 4% 4% ( 1 )
75 0% 0% ( 0 )
90 0% 0% ( 0 )
145/146 0% 0% ( 0 )
147 4% 4% ( 1 )
155 12% 12% ( 3 )
156 44% 44% ( 11 )
164 12% 12% ( 3 )
166 12% 12% ( 3 )
Spideri un GTV vecie / jaunie 12% 12% ( 3 )

Balsis pavisam : 25
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs 155 vs 156 
Šodien pirmo reizi kopš 156tās iegādes izbraucu ar 155to. Bija jāiziet apskate.

Man likās, ka būs tā briesmīgā "fui" sajūta, kas rodās iekāpjot no jaunāka tās pašas sērijas auto vecākā.

Tiem kas nezin  75 -> 155 -> 156 -> 159 ir viens un tas pats sedans dažādos izpildījumos - atkarībā no att laikmeta modes tendencēm.

Tātad fuj sajūtas NEBIJA - tie ir divi dažādi auto, kurus grūti salīdzināt. 155tā ir.... savādāka stūre, citi pedāļi, cits salons, cita sajūta. Cita sajūta spiežot tos pedāļus un grozot stūri. Tas ir kā dzert viskiju ar ādolu sulu, vai viskiju ar kolu - garša savādāka, bet alkohols paliek alkohols. Smile

Vienīgais, ko manai 155 var pamatoti pārmest ir bremžu efektivitāte (156 ir krietni labākas). Un VISS. 1.7 ir nemotors? Jā, tā nav pareizākā izvēle, jo tā bundža ir smaga, tomēr dzinējs kā tāds noteikti nav sliktākais no rūcekļiem līdz 2.0 litriem un ar savu skaņu un dimaniku piesmej daudzus att. laikmeta 1.8 un 2.0 motorus. (Audi?)

Man liekas, ka 155tajā ir vairāk "Alfas". Pirmkārt jau troksnis. Otrkārt - Līkumi. Jā, 156 ir krietni labāka balstiekārta, jā viņai ir īsā reika, un 156 mazāk sasveras līkumos. Bet tomēr 155 ir mazliet cits izsvarojums un tie līkumi ņemas savādāk, patīkamāk un drošāk. Tas varētu būt skaidrojams ar to, ka 1.7 8v ir krietni vieglāks par piecstobru dīzeli.

Protams, stūres jutība 156tai ir 100x labāka - tur 155 zaudē vienos vārtos. Pie vainas varētu būt brīvgaita, kas 155tai IR.

Salona izolācija 156 ir krietni labāka. TOMĒR, kad pārkāpu 155, nesapratu, vai dzinējs darbojas vai nē. Izrādās, ka darbojas Very Happy. Dīzeli, lai cik laba izolācija būtu, var sajust tukšgaitā - bendzīnu - nevar pat dzirdēt. Nē dīzeli nedzird. To sajūt ar, atvainojos - pakaļu.  Situācija mainās braucot - 156tai ir patīkamais turbourkšķis 2k-3kRPM, kamēr 1.7 rēciens, kas sākas pie 3 un turpinās līdz...6,5? ir ... tā ir cita štelle. Ok, esmu nogrēkojis izraujot katalizatoru, kas ļauj dzinējam labāk elpot, bet palielina troksni salonā (tukšs bundulis tālu skan) - bet nu tā lieta tiks labota pieejot izplūdei kompleksi kā tādai. Bet tā - 156tās salonā ir klusums.

Trokšņa ziņā imo 155 vinnē - tikai mazliet - bet vinnē. 156 zaudē tikai tādēļ, ka tukšgaitā dēļ vibrācijas grab panna. Arī turbīnas sīkšana ir nenormāli seksīga Mr. Green

ZALONS. IZskata un visādā citādā ziņā 156 ir priekšā - nu nevar plikāko 155 salīdzināt ar ādu un koku, kas ir 156. BET - 155 ir lielāka. Gan platuma ziņā, gan arī vietas aizmugurē ir vairāk. Turklāt ieparkoties ir vieglāk ar 155 - kaut kā tur vairāk ir logu un viss ir pārskatāmāks. TOMĒR 155 GRAB. Tas gan atkal sniedz vairāk "Alfas" sajūtas Mr. Green bet es tomēr labāk braucu un neklausos sānu stoiku unisonā, kas mijās ar lūkas solo, spidometra paneļa čīkstošo altu un vēl bardačoka vāka timpānos.

Secinājums?

155 un 156 cena atšķiras aptuveni 2-3 reizes. Bet 156 nav 2-3 reizes labāka. Šie auto nav salīdzināmi kā vecais pasāts ar jauno. 156 noteikti nav 2-3x labāka par 155 - ielieciet kantainajā huligānā V6 (cita jauda, citas bremzes), izdariet tā lai negrab (ticu ka tas ir iespējams), mazliet vairāk farša salonā (pusādas recaro un klima)... un ziniet, nu jūs jau sapratāt.


155 un 156 - abas ir izsmalcinātiem huligāniem paredzēti auto, kas sniedz neaprakstāmu baudu braucējam, priecē ar izskatu, dāvā smīnu, kad nospiests akselerators, tomēr katra to dara savādāk. 155 ir brutālāka un nepieradinātāka, kas par savu vienkāršību un formu tīrību atdara ar sajūtu, ka... "jā, griez droši līdz galam, es tam esmu paredzēta!"

Savukārt 156 ir nogludināta, ērta, ātra (cits jutīgāks radardetektors ir MUST HAVE), klusa, precīza, izsmalcināta (nespēju šo auto iedomāties 333)... 156 ir krietni nopietnāka, tas vairs nav vājprātīgais panks 155tā, kurai pirms līkuma jāizmet pakaļa, lai varētu pabeigt manevru sānslīdē. 156tai tas nav vajadzīgs. Tur ir cita doma iekšā.

Tā kā tiek paturēta gan 155 gan 156, ar opciju 155 iemainīt pret citu 155, mazliet savādākā komplektācijā Mr. Green

P.S. jā, starp citu - 155tai apskati izgāju Wink



Pēdējoreiz rediģējis smic Mon Aug 21, 2006 1:26 pm; pavisam rediģēts 2 reizes

_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Viedi vārdi...
Pie kam man vecā 155 patika vairāk (Būtu bijis man V6 vai Q4) - laikam nepārdotu... (tiesa tad nebūtu mazā sarkanā)
Tai simtpiecdesmitpiektajai ir vairāk Alfas šarma...
Viņā ir vairāk pašpuikas un ...
Tas ir tikai mans viedoklis...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jā jā jā.
156 arī nenoliedzmi ir īsta Alfa.
155tā... nu viņa ir savādāka - tieši tas pašpuikas faktors..


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
155 veel ir itaalju zhigulja smarzha. 156 vairs nav.
155 dizains ir agresiivaks. kjiilveida purns ar leecam lukturos izskatas daudz naidiigaks, dinamiskaks ka 156
156 nupat jau ir baigaa popsa, pat latvijaa

ja buutu jaizvelas ikdienas sedans pa ~5k eur, noteikti mekleetu peedeejo gadu ljoti labi saglabatu 155 un nevis pirmo gadu nobrauktu 156. vinjaam ne tikai cena, arii uztureeshanas izdevumi ir 2~3x lielaaki.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tas tiesa - 155 detaļas maksā gandrīz kā spainim... Smile


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Hey! Nu kas par sviestu. Neviens man neiestastis, ka 155 ir labaka. Ok, var patikt 155 dizains u.tml., bet tas nenozime, ka ir iespejams salidzinat autinjsu, kurus skir (cik tur?) 10 gadi. Nu vismaz izmantojot sapratigus argumentus to nevar izdarit. Man varbut patikt zigula modificesanas iespejas, vieglais svars un klasiska piedzina, letas detalas, dizains u.tml, ari sentimentalas jutas, jo zigulis bija pirmais gimenes autinsh, pirmais braucamais, bet es tik un ta saprotu, ka zigulis ir suuu...

Es pilniba saprotu tos, kas saka, ka 155 patik labak, bet tas noteikti ir vienigi sentimentals arguments.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu tā gluži nav kā domā...
Paprasi smicam aizdot savu 155 uz kādu mēnesi, pabraukā, aizbrauc līdz 333, sapratīsi par ko ir runa
Tās mašīnas ir tikpat atšķirīgas kā vecais salīdzinoši oooo ar meh bloķiem un jaunais A4...
156 ir komfortablāka, ērtāka, kusāka, bet ne labāka. Tā ir citādāka ar citādāku domu būvēta, citām prasībām pozicionēta...
155 ir vairāk klasikas, tā arī nav labāka, tā ir vairāk vilkšanai, tā ir spartiskāka, atkal citiem mērķiem būvēta Viņa ir vairāk cuore sportivo par 156...



Pēdējoreiz rediģējis palaidniex Mon Aug 21, 2006 4:18 pm; pavisam rediģēts 1 reizi

_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man jaatziist, ka laikam stuureejis 155 taa iisti neesmu, bet piekriitu visiem par visu Smile 155 ir "huljiganka". Viss vinjas izskats runaa par sabozushos, agresiivu pashpuiku. 156 savukaart pat GTA izpildiijumaa nekad nebuus tik uzkriitoshi agresiivs un... viirishkiigs auto. Taa ka viens nu buutu skaidrs - 156 ir unisex ikdienai ar nelielu sportiskuma devu. 155 ir leciigiem dauzonjaam atvilkshanai. Un nospljauties par to, ka shausmiigi grab un vispaar uz visaam mietpilsoniskaam veertiibaam Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Man jaatziist, ka laikam stuureejis 155 taa iisti neesmu, bet piekriitu visiem par visu Smile 155 ir "huljiganka". Viss vinjas izskats runaa par sabozushos, agresiivu pashpuiku. 156 savukaart pat GTA izpildiijumaa nekad nebuus tik uzkriitoshi agresiivs un... viirishkiigs auto. Taa ka viens nu buutu skaidrs - 156 ir unisex ikdienai ar nelielu sportiskuma devu. 155 ir leciigiem dauzonjaam atvilkshanai. Un nospljauties par to, ka shausmiigi grab un vispaar uz visaam mietpilsoniskaam veertiibaam Smile


bingo!


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Man jaatziist, ka laikam stuureejis 155 taa iisti neesmu, bet piekriitu visiem par visu Smile 155 ir "huljiganka". Viss vinjas izskats runaa par sabozushos, agresiivu pashpuiku. 156 savukaart pat GTA izpildiijumaa nekad nebuus tik uzkriitoshi agresiivs un... viirishkiigs auto. Taa ka viens nu buutu skaidrs - 156 ir unisex ikdienai ar nelielu sportiskuma devu. 155 ir leciigiem dauzonjaam atvilkshanai. Un nospljauties par to, ka shausmiigi grab un vispaar uz visaam mietpilsoniskaam veertiibaam Smile


vinjam ir atvaljinaajuma pirmaas dienas sindroms, sho komentaaru nav veerts uztvert nopietni Razz

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
agha blj***. Atvalinajuma 1. darbadiena saakaas 9.30 un beidzaas 19.30. Paldies Razz[/i]

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tātad.

Vakar 156tai nolidoja ģeneratora siksna, atstājot mani bez stūres pastiprinātāja, ģeneratora un kondiškas. Pie vainas k-kāds rullis, kas beidza savu dzīvi. Aizbraucu uz Arfilu un pēc tam pārsēdos 155tajā.


Secinājums. 155 neiet. 155 grab. BET ir krietni labāk pārskatāma (lielāki logi, augstāka sēdēšanas pozīcija) un pats galvenais - 155 ir 185x labāks logu tīrītāju mehānisms. Tie, kas ir braukuši ar 155 - mani lieliski sapratīs.
1) regulēšanas poga ir daudz ērtāka
2) pats darbības princips liek 156tās mehānismam izskatīties kā noņemtam no 86. gada opeļa.

Es runāju par ātrdarbību (155 strādā tikai ātrajā režīmā, regulējami ir tikai intervāli). 156tā ātrais režīms ir lēnāks par 155 lēno.

tā lūk.

Es nesaprotu, kādēļ šis 155 unikālais (neesmu redzējis citiem auto) mehānisms netika pārmantots 156tajā.

156 toties ir īsā reika. Baigi dīvaini to 155tās baranku kruķīt.

Bet bez pastūža ar 156 iebraukt Arfilas sētā bija pagrūti - baranka tik pat smaga kā k-kādam Krazam or so...


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
156 ar shotkaam ir probleema, vinjas laikaa gaitaa kljuust ar vien leenaakas. tur ir jaamaina vai jaatira tolji motoriits, tolji viss mehanisms. savukaar 155 (arii 145/6) ir cita probleema- laika gaitaa vinjas saak raustiities, nestraadaa vienmeeriigi, atkal jaatiira vai jaamaina motoriits. un GTV/Spideriem arii ir probleema, izdilst mehaanisms un shotkas meedz apstaaties vispaar. taa ka varbuut vieniigi 166 nav probleemu ar shotkaam, bet gan jau ir, man vienkaarshi nav bijusi shura

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
smic rakstīja:
Tātad.

Vakar 156tai nolidoja ģeneratora siksna, atstājot mani bez stūres pastiprinātāja, ģeneratora un kondiškas. Pie vainas k-kāds rullis, kas beidza savu dzīvi. Aizbraucu uz Arfilu un pēc tam pārsēdos 155tajā.


Es nesen arī to mainiju, bet Aģītī. Tas rullītis ja nekļūdos maksā 120 Ls. Āģītī man atjaunoja (ielika citu gulti) samaksāju aptuveni 20 Ls ar visu darbu Cool

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
156 ar shotkaam ir probleema, vinjas laikaa gaitaa kljuust ar vien leenaakas. tur ir jaamaina vai jaatira tolji motoriits, tolji viss mehanisms. savukaar 155 (arii 145/6) ir cita probleema- laika gaitaa vinjas saak raustiities, nestraadaa vienmeeriigi, atkal jaatiira vai jaamaina motoriits. un GTV/Spideriem arii ir probleema, izdilst mehaanisms un shotkas meedz apstaaties vispaar. taa ka varbuut vieniigi 166 nav probleemu ar shotkaam, bet gan jau ir, man vienkaarshi nav bijusi shura


166 pagaidaam (tfu tfu tfu) nav nekaadu probleemu ar shotkaam. Vieniigi ~1x gadaa jaamaina, jo saak "leekaat". Jaasaka, ka liidz shim citaam mashiinaam, kas man bijushas, slotinjas dziivoja krietni iisaaku muuzhu.
166 ir cita probleema. Es laikam nekad nesapratiishu, per ko domaa lietus sensors shura Uz aatro rezhiimu vinsh pats nepaarsleedzas. Un, kad lietus ir beidzies, tad reti, bet tik un taa meegina nezin ko noslauciit no taa stikla. Citaadi viss kedaa Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database