Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 13 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Nākošais
Nu tad 159 Q4 Q-tronic
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nez vai būsi patentējis tieši šādu. Pieļauju, ka tas lendrovers neiet nemaz. Smile Es domāju tādu >130kmh apdzīšanu, ar vienu roku nevērīgi turot stūres apakšu Wink


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
159 pat bez Q4 ljoti labi tur visas tas sljuras un sniegus (protams no elektronikas neko ara nesledzam)... varu tikai iedomaties cik labi tas skjure caur ar Q4.

jautajums Ogam un parejiem Q-tronic lietotajiem - vai esat izjutusi nepieciesamibu parslegties uz ziemas rezimu vai ari uz sporta?
es ta isti tikai vienreiz iesledzu W rezimu, kad bija jatiek no pakjiem ara pret kalnu kas viss bija noledojis ka spogulis...
domaju ka Q4 butu vairak noderejis neka W rezims.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es nezinu ko tas W dara.
imo ASR un VDC visu izdara arī bez W/S.

Tūlīt atnāks Oga un visu izlabos  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
manā lietošanā gan nav 159, bet cik saprotu kārbas vienādas SmileSmileSmile
w - esmu izmēģinājis , bet nelietoju, jo braukšana ar viņu kļūst pilnīgi nebaudāma, mainās ne tikai kārbas algoritms bet ari gāzes pedāļa darbība

s- šad tad vasarā ieslēdzu ( un ja vēl ieliek rokas vadībā)  arī mainās ne tikai kārbas darbība, bet arī gāzes pedāļa darbība, ja paliek D režīmā, kārbas darbība ir būtiski atšķirīga ar vai bez D

Esmu izmēģinājis 159 ar tomātu, salīdzinot ar Lex diena pret nakti, man jāatzīst, ka LEx darbība patīk labāk, mierīgāga, dažādāka, minam griež līdz galam un nekur neslēdzas, 'minam nedaudz jau pie 60 km ir 6 ātrumā


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Esmu mēģinājis W. Man patīk, kad uznāk vēlme mierīgi ripināties. Pārslēdzas agri, mīksti, gāzes pedālis kļūst maigs un vispār auto mierīgāks. Nekam nederīgs režīms uz šosejas, ja darīšana ar intensīvu apdzīšanas taktiku Wink
S tika pamēģināts. nezinu, kam tas būtu vajadzīgs. Trasei? Tahometrs diezgan zibenīgi aizgriežas līdz redline un tikai tad tiek pārslēgts nākamā robā. Intensīvāk mīcot akseleratora pedāli var iebraukt situācijā, kad 2. robs "karājas" pie 60kmh un neslēdzas nekur naac Nu es nez. Varbūt, vairāk sarodot ar to auto, atklāsies kaut kādi režīmi, kad S lieti noder... hmm Pagaidām vislabāk sevi pierāda parastais režīms un viss. Savukārt nonākt situācijā, kad W nepieciešams, lai no kaut kurienes izkārpītos/tiktu augšā kanā, pagaidām nav izdevies - pilnīgi pietiek ar Q4. naac


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es iisti ne S, ne W veel neesmu meegjinaajis. Nebija nekaadas vajadziibas.
Salidzinot Q-tronic is250 tomaatu, otrais patika labaak. Gan tas kaa kaarba paarsleedzaas, gan stuures lapstinjas baazee Smile 159-tai parasaas 6-mehanika

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Mans viedoklis ir, ka tradicionāliem automātiem manuāla pārslēgšanās ir nevajadzīga dekorācija. Nu tā "lai būtu" Smile
Neko nezinu par IS250 kārbu. Ja godīgi, neredzu ne mazākā iemesla jel ko zināt. Tā ir pilnīgi cita mašīna Very Happy
PS: tas, ka 159 un 250 kārbas ražo Aisin, vēl nenozīmē, ka tā ir tā pati kārba. Tas ir tas pats kas teikt, ka visa degviela mums ir no Krievijas. Un, pat ja dzelži tām vienādi, mūsdienās viss atkarīgs no softa, regulējuma.


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Mans viedoklis ir, ka tradicionāliem automātiem manuāla pārslēgšanās ir nevajadzīga dekorācija. Nu tā "lai būtu" Smile
Neko nezinu par IS250 kārbu. Ja godīgi, neredzu ne mazākā iemesla jel ko zināt. Tā ir pilnīgi cita mašīna Very Happy
PS: tas, ka 159 un 250 kārbas ražo Aisin, vēl nenozīmē, ka tā ir tā pati kārba. Tas ir tas pats kas teikt, ka visa degviela mums ir no Krievijas. Un, pat ja dzelži tām vienādi, mūsdienās viss atkarīgs no softa, regulējuma.


piekritu par manualisma nevajadzibu, iespejams ka tas ir labs "vipendrons", bet vai vaig? es pat to pasu Qtroniku uz manualo rezimu parsledzu tikai dazreiz lai sabremzetos ar atrumu, vai ja stukji japarapo uz prieksu biki atrak neka 1 robs velk nespiezot gazi, tad manuali iemetu 2 un ripojam atrak.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kas tas Q4 ir par zvēru? Tā ir pastāvīga pilnpiedziņa, vai kārtējā pseido?


_________________
Ex 156 2.0TS Selespeed
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pagaidām labākā pilnpiedziņa, ar kādu sanācis saskarties vieglajos auto yo


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
murphy rakstīja:
Kas tas Q4 ir par zvēru? Tā ir pastāvīga pilnpiedziņa, vai kārtējā pseido?

Pastaaviiga ar Torsen C.
Koroch TRUE  super

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Pagaidām labākā pilnpiedziņa, ar kādu sanācis saskarties vieglajos auto yo


cik man zinams shadu sistemu, ja galva nav caurums ar 3 difiem izmanto Alfa un Audi Q7 only. darbiba q4 - gan uz 159 croswagona izskatijas ljoti parliecinosi

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
alfai ir divi torseni  
Priekshaa un centraa
Pakalju pietur VDC ASR

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Hvz ko tas VDC tur pietur. Ar atslēgtu VDC tas auto gandrīz nevienā līkumā nebrauc taisni - visur šķērsām ihaaaaa Kas vedina uz domu, ka kaut kāds torseniņš tur tomēr dzīvo.


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Hvz ko tas VDC tur pietur. Ar atslēgtu VDC tas auto gandrīz nevienā līkumā nebrauc taisni - visur šķērsām ihaaaaa Kas vedina uz domu, ka kaut kāds torseniņš tur tomēr dzīvo.


teicās jau ka jamam ir 3, nevis 2 bloķi pa vidu Torsten C priekšā kādstur un pakaļā kādstur...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 13 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database