Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
autoservisu un to klientu attiecibas
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Aivars rakstīja:
Nē, nu ja var tā atļauties atdot neejošu mašīnu, un saņemt ejošu, pofig, cik tas maksā, ir baigi labi. Bet bieži gadās tāda situācija, ka, piemēram, diagnostika parāda, ka MAFs dod kļūdainu signālu. Tiek uzlikts jauns MAFs, bet signāls no MAFa tikpat kļūdains. Beigās izrādās, ka gaisa filtra iesūkšanas trubā ierauts maksimas celofāna maisiņš, kuru izņemot viss ir kārtībā. Tad nu sakiet godīgi, servisu īpašnieki, kurš no jums liks atpakaļ veco, strādājošo MAFu un kā maksu par darbu paņems piečuku, par maisiņa izķeksēšanu no filtra trubas? Es tomēr minēšu, ka paņems naudu gan par jauno mafu, gan vēl par jaunu filtru, par diagnostiku un iespējams, ka vēl kaut ko. Tāpēc arī tāda knauzerēšanās un pašdarbība no klientu puses.


Ģeniāls risinājums  Idea
Zvani kūsakoskim, nodod savu veco draugu lūžņos un nopērc jaunu mašīnu. Garantijas periodā par šādām lietām vnk nedomāsi shura

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vai nu brauc tā, lai maximas maisiņu neiesūktu mašīnā... un tas nebūu jāmeklē servisa mehiem shura

Vai arī veic VISUS remontus pats un ne uz vienu negnusī, ka kautkas pašam nesanāk... Wink

P.S.
Nosauciet biznesu, kurā nebūtu iespējams līdzīgi krāpties vai paņemt naudu par itkā nepieciešamo preci/pakalpojumu?


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
Vai nu brauc tā, lai maximas maisiņu neiesūktu mašīnā... un tas nebūu jāmeklē servisa mehiem shura

Vai arī veic VISUS remontus pats un ne uz vienu negnusī, ka kautkas pašam nesanāk... Wink

P.S.
Nosauciet biznesu, kurā nebūtu iespējams līdzīgi krāpties vai paņemt naudu par itkā nepieciešamo preci/pakalpojumu?


P.P.S.
Un cik bieži ir gadījumi, kad "servisu klienti" īsti neizstāsta visu, kas saistīts ar problēmas rašanos vai tās simptomiem...?


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Palaidniex: Ko tu advokatē?

Tāpat klientam vienmēr ir taisnība - ja kautkas nav bijis pa prātam, tad tā ir paša uzņēmuma atbildība klientam izskaidrot viņam saprotamā veidā, kādēļ kautkas tiek darīts tieši tā un nevis savādāk.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Palaidniex: Ko tu advokatē?

Tāpat klientam vienmēr ir taisnība - ja kautkas nav bijis pa prātam, tad tā ir paša uzņēmuma atbildība klientam izskaidrot viņam saprotamā veidā, kādēļ kautkas tiek darīts tieši tā un nevis savādāk.


Es nevienu neadvokatēju. Es vienkārši skatos uz to no malas, esmu bijis dažādu remontiestāžu dažādās letes pusēs...
Tāpēc zinu, ka taisnības īstas nav ne vienam ne otram. Tik šajā gadījienā galīgi nesaprotu klienta motivāciju - negāja tak pašrocīgi likt iekšā lambdu vai neveica to kautkādā kaktu kantorī... hmm

Neticu ka Rolī tas pasāciens būtu bijis dikti lētāk un tādējādi ir izdevies santīmu ie3.14st uz lambdas nomaiņu...
Rolis jau ar darīja, ko klients lika, nevis sataisīja mašīnu. Ja jau tā lambda nebija bojāta, kāpēc neatteica tās nomaiņu un nemeklēja citu iemeslu un nepiedāvāja risinājumu problēmai? Tikai nezkāpēc viņi ir labie... Very Happy

Lielākā daļa problēmu jau ir no tā, ka klients zina problēmu, zina, cik maksā to atrisināt, bet tākā tādas naudas nav - vienkāršāk ir padarīt par kretīniem tos, kas pasaka, cik tas maksā...
Tikai kāpēc tā jādara  Confused


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es gan teiktu, ka problēma ir iekš tā, ka mūsdienu auto mehāniķis ir tāds, kurš prot nolasīt diagnostikas rādījumus un nomainīt attiecīgo mezglu, vai detaļu, ko dators uzrāda, nevis vadoties pēc diagnostikas radījumiem atrast problēmas patieso iemeslu. Un tā kā pašam par savu, neteiksim, stulbumu, bet nespēju iebraukt problēmā, maksāt negribas, jo tā taču ķēpa atgriezt preci, vai iepirkt dārgu detaļu, kuru pēc tam nebūs kur bāzt, vieglāk visus izdevumus par radošajiem eksperimentiem uzkraut klientam, kuram, visdrīzāk, par auto uzbūvi nav īpaši liela poņa un nebūs grūti iestāstīt, ka tur bija ne tikai zonde beigta, bet arī relejs un devējs un štekeris un arī drošinātājs. Un tas nekas, ka vainīgs būtu tikai, piemēram, drošinātājs.

Un nevajag dzīt demagoģiju, ka nav ko braukāt ar veciem šrotiem, ka jāpērk jaunas mašīnas un jābrauc bez bēdām. Es nedomāju, ka Niksons baigi jau nu priecājās, ka dīleris katru reizi uzpilda logu mazgājamo par 15 Ls un iztukšo pelnutrauku par čiriku. Klientu apjāšana notiek arī pie dīlera, apkopjot jaunu auto. Ir te dzirdāti stāsti par selespīdu remontiem Auto Italia un citiem jautriem, ar "garantiju" saistītiem pasākumiem.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Aivars rakstīja:
Es gan teiktu, ka problēma ir iekš tā, ka mūsdienu auto mehāniķis ir tāds, kurš prot nolasīt diagnostikas rādījumus un nomainīt attiecīgo mezglu, vai detaļu, ko dators uzrāda, nevis vadoties pēc diagnostikas radījumiem atrast problēmas patieso iemeslu. Un tā kā pašam par savu, neteiksim, stulbumu, bet nespēju iebraukt problēmā, maksāt negribas, jo tā taču ķēpa atgriezt preci, vai iepirkt dārgu detaļu, kuru pēc tam nebūs kur bāzt, vieglāk visus izdevumus par radošajiem eksperimentiem uzkraut klientam, kuram, visdrīzāk, par auto uzbūvi nav īpaši liela poņa un nebūs grūti iestāstīt, ka tur bija ne tikai zonde beigta, bet arī relejs un devējs un štekeris un arī drošinātājs. Un tas nekas, ka vainīgs būtu tikai, piemēram, drošinātājs.

Un nevajag dzīt demagoģiju, ka nav ko braukāt ar veciem šrotiem, ka jāpērk jaunas mašīnas un jābrauc bez bēdām. Es nedomāju, ka Niksons baigi jau nu priecājās, ka dīleris katru reizi uzpilda logu mazgājamo par 15 Ls un iztukšo pelnutrauku par čiriku. Klientu apjāšana notiek arī pie dīlera, apkopjot jaunu auto. Ir te dzirdāti stāsti par selespīdu remontiem Auto Italia un citiem jautriem, ar "garantiju" saistītiem pasākumiem.


Protams, protams! Itvisur ir krāpniecība, nevēlme un vēl kaut kas...
Bet - šajā gadījumā, cik sapratu prasīja nevis sataisīt mašīnu, bet tikai diagnosticēt.
Diagnostika pieslēdzot pie compja - viena nauda, diagnostika pārbaudot visu līdz sīkumam - cita nauda, jo tiek tērēts laiks un cilvēkresursi. Vai klients ir gatavs maksāt par pilnu diagnostiku līdz pēdējam pārbaudīajam drošinātājam, relejam, pārlocītajam vadiņam??? Parasti jau klienti nevēlās maksāt pat par parastu diagnostiku, kur nu vēl par padziļinātu.

Pateica - iespējams vainīga lambda, droši vien vēl kaut ko pateica. Klients saka ok - un dodas remontēt CITUR!
Kāpēc????

Un jēga veikt/maksāt par padziļinātu diagnostiku, ja tiek viss izraustīts, izķidāts pārbaudīs, konstatēc, ka beigta labda, kas fiziski pārbaudes dēļ tiek ieskrūvēta/pārbaudīta un pēcāk izskrūvēta, jo klients pasūa TIKAI diagnostiku... Lai ietu tās nomaiņu CITUR...

Pastāstiet man lūdzu. Kāpēc tā jādara Confused Es vēlos šo saprast...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Esmu saskāries ar ļoti godprātīgiem servisiem
Rolis par 3 dienu darbu paņēma  25 Ls par diagnostiku (meklēja vainu 3 dienas )  un kautkādus 5 latus par jaunām blīvītēm.
Kad aizvedu Sašam auto, lai maina stūres pastiprinātāja sūkni, atzvanīja pēc 10 min (nebiju ticis līdz tramvajam) lai braucu pakaļ, jo truba bija nospiesta
Un neviens man nestāstija, ka sūknis toč čupā un ka mainīja lambdu, mafu un velns viņiu sazin ko vēl


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es arī tā esmu darījis. Rolī. Nodiagnosticēja sveces, svečvadus un ko tur vēl. Cipars kopā ap 400Ls (tas - pirms kādiem gadiem ~7!) Aizbraucu uz autoveikalu, nopirku sveces, mainot 3 no sešām, tika konstatēts atļurkājies vadiņš kaut kāds vai kas tur. Pieskrūvēja, aizgāja. 400Ls vietā ~30 Ls. naac
Mūsdienās gan nav laika fuck ar to visu. Ja ko vajag - uz servisu, lai sataisa. Ficcina mēdz pajautāt vai likt tādus vai šitādus plauktus un vai bremžu šķidrumu liet spooooorta vai parasto. Viss.
Katram sava taisniba. Es tikai nesaprotu, kas sāp Palaidniekam šai gadījumā? 056


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
P.S.
Piemēram, tiek atrasts, ka pie vainas absūbējis kontakts kautkādā relejā.
Ko ir prātīgi darīt - jaukt ārā releju, tīrīt, taupīt klienta naudu, bet neuzņemties garantiju par darbu...
Vai nomainīt tomēr visu releju, kas ir ātrāk, bet dārgāk?
Ja nu relejs atkal nosūbē - kurs uzņemsies dot garantiju, ka tas relejs dēļ pusbojāta magnētiņa neveido puskontaktu un tāpēc sūbē? Vai ari tas servisam ir jārisina ar garantiju?

Itkā ietaupīta klienta nauda, bet problēma tikai pusatrisināta...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Neviens nebijām, neviens sarunu nedzirdējām u.t.t.
Visiem dzīvē ir bijuši gadījumi, kad ar klientu katrs runājam savā valodā SmileSmileSmile un kopēju atrast nav iespējams Smile


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Palaidnieks mekē "lielo patiesību "

Ai labi, eju mājās SmileSmile


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Es arī tā esmu darījis. Rolī. Nodiagnosticēja sveces, svečvadus un ko tur vēl. Cipars kopā ap 400Ls (tas - pirms kādiem gadiem ~7!) Aizbraucu uz autoveikalu, nopirku sveces, mainot 3 no sešām, tika konstatēts atļurkājies vadiņš kaut kāds vai kas tur. Pieskrūvēja, aizgāja. 400Ls vietā ~30 Ls. naac
Mūsdienās gan nav laika fuck ar to visu. Ja ko vajag - uz servisu, lai sataisa. Ficcina mēdz pajautāt vai likt tādus vai šitādus plauktus un vai bremžu šķidrumu liet spooooorta vai parasto. Viss.
Katram sava taisniba. Es tikai nesaprotu, kas sāp Palaidniekam šai gadījumā? 056


Man galva nesāp, man vienkārši interesē - kāpēc cilvēki ta rīkojās. Wink Un viss!
ĻOTI ziņkārīgs esmu!

Visi man stāsta piemērus, gada neražas un citas sāpes, bet man nav skaidrs pamatiemesls - kāpēc jādiagnosticē pie vieniem, jāremontē pie citiem un beigās jābūt abižankai uz pirmajiem, kaut otrie paņēma naudu par viņuprāt bezjēdzīgu darbu, it īpaši ja ņem vērā faktu, ka arī otrie ir pilnībā spējīgi nodiagnosticēt šaizi... Very Happy


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Palasīju tomēr visu epopeju. emo Man ir neskaitāmi jautājumi, pirms izteikt verdiktu.
1) vai tika pieslēgts pie kompja un mērīti dažādi režīmi un kas tur vēl, jebšu Vilsons izgāja uzpīpēt un tā starp citu, pļāpājot, tieši tādā pat veidā kā te daždien forumā tiek "diagnosticētas" mašīnas, izteica varbūtību, ka viens no variantiem ir zonde.
2) palasam, ko Karambax raksta - ja zonde ir beigta vai pusbeigta, tad kompis nemāk pareizi sakomunicēt ar MAFu. Viss. Tātad, ja tā ir zonde UN mafs, tad šādā stilā čalis to auto nesataisīs nekad shura
3) kādēļ gan neaizbraukt uz servisu ar tekstu "galigi neiet un raustās, paluriet kas tur par lietu un satāmējiet man remontiņu"? hmm Pēc tāmes saņemšanas pieņemt lēmumu un zvanīt ar tekstu "labs ir, sataisiet visu, lai iet". Šai gadījumā jebkuršs serviss tev atdod normāli ejošu mašīnu un tev ir nospļauties par to, kas tieši tur bija nosprādzis. Ja serviss nomaina lambdu un tas nepalīdz, tad pats vainīgs - lai bāž lambdu ānī un meklē tālāk.
4) kādēļ neviens, izņemot elbee (kurš jau sen ir slavens ar savu pozitīvismu un optimismu), nespēj pieņemt domu, ka sačakarēta var būt gan lambda, gan mafs, gan beigbeigās vadības bloks? Nu tā ka viss kopā un reizē. Un pie vainas tam ir viens "sazaļojis" vadiņš naac
5) kādēļ čiekurkalna servisam nesadod pa muguru, tipa "lambda jauna, auto neiet, reku man diagnostikas izdruka, kas tā jums par sūda lambdu"?
5) uttuc. varam turpināt, bet man baigi sāp roka shura


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
atnāca Oga un nolika visu pa plauktiņiem Razz  šitam var piekrist pa visiem 100%
 super  un neaizmirsīsim ka tā ir tehnika un pie tās strādā tikai cilvēks un kļūdīties var jebkurš no mums.... tipa nekļūdās tikai tie kas neko nedara Exclamation galvenais ir jāmāk savas kļūdas atzīt kaut ari tas reizēm ir finansiāli neizdevīgi paša naudas makam, bet ai kā to negribās Embarassed


p.s atzīstot savu kļūdu un apskaidrojot to klientam lielākoties klients paliek tev uzticīgs un vēl iesaka citiem Rolling Eyes


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database