es nebalsosu, izteiksu tikai savas pardomas par temu
pirmkart vajag piesest un vesu pratu padomat par sadiem jautajumiem:
* cik daudz naudas gribu sim hobijam teret. uzreiz perkot un pec tam uzturot, katru menesi, videji gada.. piecos gados, ja tas ir ilgtermina pasakums.
* cik daudz laika esmu gatavs tam ziedot, vai remontesu (restauresu) to pats pa vakariem skuniti vai dosu to darit kadam citam pret atlidzibu. sis ir loti butiks jautajums, jo otraja gadijuma vai nu vajag loooti daudz naudas vai automatiski atmetam visus srotus, nojatos, letos un visadi citadi nopistos variantus. savukart "dari pats" gadijuma tas no brauksanas pa trasi var izversties par bezgaligo projektu
kartigi apsverot sos jautajumus butu ari janonak pie galiga lemuma. jebkura gadijuma tai butu jabut tiesi tadai Alfa, kadu gribas, jo talak naksies ar to sadzivot ilgi un laimigi. ja izvele butu mana, tad:
* dzinejs - Alfa Nord 4 cilindru
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Twin_Cam_engine pats uzticamakais Alfas dzinejs, vieglak tikt visam klat, leta uzturesana. iet lopa! V6 ir cita klase, dargi, sarezgiti, smags purns utt.
talak skatamies, kur to var dabut- visi retro Juniori, Giulias, GT, GTV, Spider... lidz 75, 155 un 164. vecos pa trasem dzit zel, 164 ir limo, atliek 75 un 155. man ir abas
ps: btw 156 Alfai ir labs potencials, atbilstosa piekare trases brauksanai, milzigs daudzums tuninga dalu, letas un pieejamas rezerves dalas. vieniga problema ir dzinejs. isteniba ne, dzinejs pat nav problema, 16v 2l griezas labi, vinu var viegli dabut asaku un vel mazliet jaudigaku, problema ir nopirkt nenokautu dzineju, ko ieprieksejie ipasnieki nav braukusi bez ellas, ravusi siksnas