Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 4 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais
Alfa Romeo Alfeta, ekskluzīvs
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
AtisG rakstīja:
Alfas cienītāji, nesapņojiet par Alfasud, bija vēl Ernas, bet bija arī Alfettas. Būt vai nebūt - atkarīgs no jums.
PS. BMW cienītājs


...ķieģels mājā baro kaķi... Doh!

kas Tev kaiš, ka dzen šitādu murgu?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
xls99 rakstīja:
skjiet ka Atis ta paagri shodien bija sacis to veco vateto segu pipet... nedeljas vidu un vel darba laika.... Ati Ati.... nav labi. nono

tā nav tik stipra lai šitadi uzvestos Evil or Very Mad viņš to būs vēl seļarkā mērcējis un tad to pīpējis piip bļumerists joban....ijs


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man patīk niki, ralfiņi un koijotiņi. Savā ziņā viņiem ir taisnība: algas dienas piešņaucos - atvainojiet, piedodiet... Bet ne par to ir tas stāsts. Sākumā es atgādināju, ka bija tādas alfetas, un tad visi uzreiz uztaisīja tirgu - pirkt, cenu, kur tādas ir. Viļņas alfeta ir jauka, skaista, bet parasta. Tā, ar kuru savulaik braucu es, par 98% no 1995.gada evoluzion 75 dizains. Sākuma doma jums, alfistiem - nepazaudēt savu vēsturi.
P.S. Alfas ir skaistas, bet BMW - ilgdzīvotājs

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
www.bmwpower.lv  Wink naac


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
bmwē ir diagnoze :kaspich:


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Diagnoze ir Tava vāģa šodien starpība ar retro mašīnu. Tev nekā nav, tāpēc Tu esi Koijots
BMW - tā nav diagnoze, bet saprātīga izvele

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Lūdzu, atsaucieties tos, kam vēl ir bijušas itāļu "miliču" mašīnas (Alfas)

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
AtisG rakstīja:
Diagnoze ir Tava vāģa šodien starpība ar retro mašīnu. Tev nekā nav, tāpēc Tu esi Koijots

Esi speciālists dzīvnieku jautājumos? Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
AtisG rakstīja:
Diagnoze ir Tava vāģa šodien starpība ar retro mašīnu. Tev nekā nav, tāpēc Tu esi Koijots
BMW - tā nav diagnoze, bet saprātīga izvele
ja jau bmw ir sapratiga izvele tad tas saprata limenis ir diezgan zems aiwa  ta gadas kad neredz talak par savu degungalu aiwa


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
koijotins rakstīja:
AtisG rakstīja:
Diagnoze ir Tava vāģa šodien starpība ar retro mašīnu. Tev nekā nav, tāpēc Tu esi Koijots
BMW - tā nav diagnoze, bet saprātīga izvele
ja jau bmw ir sapratiga izvele tad tas saprata limenis ir diezgan zems aiwa  ta gadas kad neredz talak par savu degungalu aiwa



AtisG alfisti.lv foruma raksta, kad ir stipru apreibinoso vielu ietekme, nav verts uztvert nopietni si kunga tekstus.



ps: vienam te bij Policijas 164, sverot 2x mazak ka standarta versija hmm

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
pps: bet vispar taisniba. bmw var ari nebut diagnoze, bet sapratiga izvele shura jebkurs musdienu bmw ir tuvaks istajam Alfam ka jebkura musdiena Alfa...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vakar bija pilnmeness un varu deret, ka ari datumos, kad saprata balss dzejoja ieprieksejos tekstus ari bila pilnmeness Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sogjis rakstīja:
Vakar bija pilnmeness un varu deret, ka ari datumos, kad saprata balss dzejoja ieprieksejos tekstus ari bila pilnmeness Smile


aptumsis pilnmenes  Cool

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Re kur ir viens zelta āboliņš


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Runājot par raritātēm

On its launch in 1979, the Alfa 6 was the flagship of the Alfa Romeo range. The four-door body was fairly conventional and used a similar style to the existing Alfa Romeo Alfetta, and in fact both vehicles share a great number of parts, and share door panels; actually, design work on the 6 was done prior to the Alfa Romeo Alfetta, but the fuel crisis of 1973 delayed further development and led to the 6's belated 1979 debut. The styling was not particularly aerodynamic but the drag coefficient was a somewhat respectable 0.41. Power came from an all-new 2.5 V6 engine which generated 158bhp at 5,600rpm using a total of six carburettors and a single, belt driven camshaft in each cylinder head. Power steering, power windows, centralized door locking, electrical exterior mirrors and a 25% limited slip differential were standard, making the Alfa Romeo Alfa 6 competitively priced compared to similar sedans of that time (where such equipment typically was a costly extra). The car was also designed to set new standards in safety (it had, for example, a shock sensor in the trunk which would cut off the fuel supply in case of a crash).

In 1983 the car was revamped, with single square headlights replacing the twin round units, new bumpers, a new grille and new trim around the rear lights. Minor interior changes were also carried out, whilst mechanically the engine's six carburettors were replaced by Bosch L-Jetronic fuel injection, with the power remaining at 158bhp. This revamp also saw the introduction of two new engines, a 2.0 version of the existing V6 engine (which retained the carburettors) and a 2.5 litre VM 5 cylinder turbodiesel.

The Alfa Romeo Alfa 6 was the first Alfa Romeo to have a fully zinc-plated body. However, the galvanization proved to be of very low quality, which actually caused the Alfa 6 to rust even faster than previous Alfa Romeos (the brand was already being well-known for having rust issues). The car was also known for problems regarding the alternator, which in early models deteroirated rapidly and needed to be replaced every few months. The Alfa Romeo Alfa 6's reliability and rust issues, coupled with its relatively small production (only 12,070 examples were produced), mean it is now a very rare car, particularly outside of Italy.



_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 4 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database