Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 15 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Nākošais
Vieglie un aatrie
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Vieglie un aatrie 
kaa jums shis? Prognozeejamaa cena - ap 80000$! Cayman baazes cena!
http://www.supercarnews.net/2005-connaught-type-d-gt-syracuse-edition
2.0L supercharged V10 (!!!) 300BHp, 950kg, 0-100kmh <4s.
slikti tikai, ka vien 100 eksemplaari tiks izgatavoti...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Vieglie un aatrie 
Oga rakstīja:
kaa jums shis? Prognozeejamaa cena - ap 80000$! Cayman baazes cena!
http://www.supercarnews.net/2005-connaught-type-d-gt-syracuse-edition
2.0L supercharged V10 (!!!) 300BHp, 950kg, 0-100kmh <4s.
slikti tikai, ka vien 100 eksemplaari tiks izgatavoti...


bish atgaadina RZ/SZ tikai 10x negliitaaks

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ndabiigi, ka negliitaaks. Par to nav runa. Es 1kaarshi, shodien paarlapojot autoreview papiira izdevumu, aizdomaajos liidz tam, cik tad mums vispaar shobriid ir pieejami "vieglie un aatrie", ar godiigaam piedzinjaam, bez elektroniskiem navarotiem utt. Liekas, ka patiesa auto vadiit (valdiit?) prasme paliek tikai to ljauzhu privileegija, kuri, pietiekami biezhi pa trepeem kriitot un galvu durviis spiezhot, peerk joprojaam shaadus plastikaata/alumiinija iipatneejas konstrukcijas aparaatus par 1 Breras + 1 159 kopsummu...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaut gan ir varianc, kas nemaksā muļjonus
ir viegls un ātrs
piedziņa pareizā
tiesa, cenrādī pie katra papildaprīkojuma ir pielikta ne tikai cena, bet arī svars... Very Happy

lūk šis te!


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Da nu... caterham ir parodija shiem te:
http://www.morgan-motor.co.uk/home.html

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Da nu... caterham ir parodija shiem te:
http://www.morgan-motor.co.uk/home.html


morgans protams ir klasika, bet Lotus7 arī nav mazāka klasika
morganam ir koka stūre, āda un citas fīčas, kas to vāģi padara smagāku!!!
un Aero8 cena vairs nav nekāda demokrātija...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
eu, specuki! nosaucat labaak 5 galvenaas Maserati 3200 un 4200 atshkjiribas? tas 4200 ir atmosferiskais V8 un 3200 ir V8 + 2x trubo jeb es maldos?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
http://www.conceptcarz.com/vehicle/z614/Maserati_3200%20GT/default.aspx
3200GT - 3.2 + 2xturbo = 370Hp
4200GT - 4.2 V8 = 400Hp
Taatad 30Hp starpaa, pie kam ar atmosfeerisko ir 143x vieglaak braukt kaa ar biturbo. Veel fishka - par Maserati biturbo mashiinu "vadaamiibu" uz jebkaa, kas nav sauss asfalts, kliist legendas Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
http://www.conceptcarz.com/vehicle/z614/Maserati_3200%20GT/default.aspx
3200GT - 3.2 + 2xturbo = 370Hp
4200GT - 4.2 V8 = 400Hp
Taatad 30Hp starpaa, pie kam ar atmosfeerisko ir 143x vieglaak braukt kaa ar biturbo. Veel fishka - par Maserati biturbo mashiinu "vadaamiibu" uz jebkaa, kas nav sauss asfalts, kliist legendas Wink


V8 vinji ir abi divi, ferrari bloks tipa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Protams. Bet viens ir biturbo, otrs - atmosfeeriskais...
Turbo (biturbo) ir savs smekjis, bet, ja atmosfeeriskais to speej izbieteet, pieaudzeejot tikai 1L tilpuma, tad es balsoju par atmosfeerisko.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
pieļauju, ka tās ir zemspiediena turbīnas abas vai viena zemspiediena otra augstspiediena...
kā tiem bīdeļiem ir ar giezes momentu?
vai nav tā, ka tam biturbo tas griezes momenc ir plūdenāks un lielāx?


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pofig. Turbo ir turbo. Ar turbo vienmeer ir gruutaak tieshi taadeelj, ka jaudas un griezes liiknes ir straujaakas kaa atmosfeerniekam. T.i. "celj" speeciigi, bet spontaani, peekshnji un ne "apakshaas"... Tomeer, kad iemaacaas to turbo savaldiit, ir gana daudz prieka Smile
Es gan domaaju, ka elbee gadiijumaa 3200GT driizaak tiek izskatiits kaa reaalaakais variants tamdeelj, ka 4200 pagaidaam ir paaraak jauns (lasi - daargs)...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Pofig. Turbo ir turbo. Ar turbo vienmeer ir gruutaak tieshi taadeelj, ka jaudas un griezes liiknes ir straujaakas kaa atmosfeerniekam. T.i. "celj" speeciigi, bet spontaani, peekshnji un ne "apakshaas"... Tomeer, kad iemaacaas to turbo savaldiit, ir gana daudz prieka Smile
Es gan domaaju, ka elbee gadiijumaa 3200GT driizaak tiek izskatiits kaa reaalaakais variants tamdeelj, ka 4200 pagaidaam ir paaraak jauns (lasi - daargs)...


vinjiem ir vien taada laba itaalju mashiinu iipashiiba- depreciation gan jau tos 4200-tos peec paaris gadiem varees dabuut par palietotas 159 cenu Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
exactly Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
izskataas, ka man tuvaakaa laikaa nekas nespiid. Leetaakais mobile.de atrodamais:
http://mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=30&id=11111111223028777&

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 15 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database