Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 20 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Nākošais
156 GTA
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vilsons rakstīja:
Es Ogotājam gan vēl ieteiktu padomāt par resnajiem stabilizatorstieņiem priekšai un aizmugurei.nomainot amortus sāniskā šķobīšanās īpaši nesamazināsies,bet vot uzliekot resnos stabilizatorus gan
+1  Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vilsons rakstīja:
Es Ogotājam gan vēl ieteiktu padomāt par resnajiem stabilizatorstieņiem priekšai un aizmugurei.nomainot amortus sāniskā šķobīšanās īpaši nesamazināsies,bet vot uzliekot resnos stabilizatorus gan

Un ja man vēlk tādus atrastu vispā būtu zoo


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vilsons rakstīja:
Es Ogotājam gan vēl ieteiktu padomāt par resnajiem stabilizatorstieņiem priekšai un aizmugurei.nomainot amortus sāniskā šķobīšanās īpaši nesamazināsies,bet vot uzliekot resnos stabilizatorus gan

Ar stabiem arī ir tada figņa, ka parāk cieti dažreiz negatīvi ietekmē gripu. Especialli tadā lēnā trasē, ka 333.
GTA jau stāv diezgan resni stabi, vēl resnākus likt es nesteigtos, ir jāskatās kā tas autiņš brauks pēc amortiņu maiņas IMO

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
TheCAT rakstīja:
vilsons rakstīja:
Es Ogotājam gan vēl ieteiktu padomāt par resnajiem stabilizatorstieņiem priekšai un aizmugurei.nomainot amortus sāniskā šķobīšanās īpaši nesamazināsies,bet vot uzliekot resnos stabilizatorus gan

Ar stabiem arī ir tada figņa, ka parāk cieti dažreiz negatīvi ietekmē gripu. Especialli tadā lēnā trasē, ka 333.
GTA jau stāv diezgan resni stabi, vēl resnākus likt es nesteigtos, ir jāskatās kā tas autiņš brauks pēc amortiņu maiņas IMO

te nu es tev nepiekritīšu gan nono


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kautkāda robeža jau ir. Piem. 75 daži cilvēki, kas brauc pa trasi pakaļējo stabilizatoru vispār ņem nost. itkā uzlabojot balansu. Tur gan jāņem vērā ka viņi arī liek stipri cietākas atsperes pakaļā un resnu stabilizatoru priekšā.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Kautkāda robeža jau ir. Piem. 75 daži cilvēki, kas brauc pa trasi pakaļējo stabilizatoru vispār ņem nost. itkā uzlabojot balansu. Tur gan jāņem vērā ka viņi arī liek stipri cietākas atsperes pakaļā un resnu stabilizatoru priekšā.
principa jau vislielaka skobisanas ari sanak prieksai  Rolling Eyes


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vilsons rakstīja:
te nu es tev nepiekritīšu gan nono

Nu skaties, kāds ir stabilizatoru galvenais uzdevums? kad viens no priekšējiem (ja runajam par priekšu) riteņem iet uz augšu - stabilizators velk augšā arī otro riteni. Jo krutāks ir stabilizators - jo ātrāk un augstāk viņš to dara.
Rezultātā, pārāk lēnā kartingtrasē ar 90 gradu pagriezieniem, kā piem. mūsu 333, mašinai nemaz netraucē sānu svārstības, jo ātrums ir mazs un sānu spēki arī nav lieli. Un kad tu ienāc pagriezienā tev ir izdevīgāk lai visi riteņi MAX laiku būtu uz asfalta, nevis gaisā Smile
Ātros posmos un uz gluda asfalta, piekritu, jo ciešāk - jo labāk, bet uz 333 vai kautkur uz slikta seguma - viss nav tik viennozimīgi



Pēdējoreiz rediģējis Quattordici Wed Sep 08, 2010 10:31 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
koijotins rakstīja:
j.k. rakstīja:
Kautkāda robeža jau ir. Piem. 75 daži cilvēki, kas brauc pa trasi pakaļējo stabilizatoru vispār ņem nost. itkā uzlabojot balansu. Tur gan jāņem vērā ka viņi arī liek stipri cietākas atsperes pakaļā un resnu stabilizatoru priekšā.
principa jau vislielaka skobisanas ari sanak prieksai  Rolling Eyes

+100.  itsevišķi ja tajā priekšā ir ieštopēts v6 Wink


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
TheCAT rakstīja:
vilsons rakstīja:
te nu es tev nepiekritīšu gan nono

Nu skaties, kāds ir stabilizatoru galvenais uzdevums? kad viens no priekšējiem (ja runajam par priekšu) riteņem iet uz augšu - stabilizators velk augšā arī otro riteni. Jo krutāks ir stabilizators - jo ātrāk un augstāk viņš to dara.
Rezultātā, pārāk lēnā kartingtrasē ar 90 gradu pagriezieniem, kā piem. mūsu 333, mašinai nemaz netraucē sānu svārstības, jo ātrums ir mazs un sānu spēki arī nav lieli. Un kad tu ienāc pagriezienā tev ir izdevīgāk lai visi riteņi MAX laiku būtu uz asfalta, nevis gaisā Smile
Ātros posmos un uz gluda asfalta, piekritu, jo ciešāk - jo labāk, bet uz 333 vai kautkur uz slikta seguma - viss nav tik viennozimīgi


aha un tajā pašā lēnajā līkumā purns duras zemē,viens ritenis ir ielīdis iekšā arkā līdz ručkai,bet otrs ceļas gaisā un svilina zilus dūmus.


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vilsons rakstīja:
koijotins rakstīja:
j.k. rakstīja:
Kautkāda robeža jau ir. Piem. 75 daži cilvēki, kas brauc pa trasi pakaļējo stabilizatoru vispār ņem nost. itkā uzlabojot balansu. Tur gan jāņem vērā ka viņi arī liek stipri cietākas atsperes pakaļā un resnu stabilizatoru priekšā.
principa jau vislielaka skobisanas ari sanak prieksai  Rolling Eyes

+100.  itsevišķi ja tajā priekšā ir ieštopēts v6 Wink

kad pagriezienā spolē iekšējais ritenis tam nepietiem gripa, pirmkārt tāpēc ka sānu speki darbojās, otrkārt, ka stabilizators dzesē sānu svārstības Wink
Es kāpēc to visu saku, jo lasot dažus amatieru gonšikus viņi vienmēr par to lietu stridās, kads saka ka cietas atsperes + normalie stabi ir uber krutie laiki, otrie pārliecina, ka viss ir otrādāk - cietie stabi + diezgan mīkstas atsperes, bet ir saprotams, ka varianti ir un viss nav tik viennozīmīgs Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vilsons rakstīja:
aha un tajā pašā lēnajā līkumā purns duras zemē,viens ritenis ir ielīdis iekšā arkā līdz ručkai,bet otrs ceļas gaisā un svilina zilus dūmus.

To procesu kontrolē jau atsperes Smile cik dzīļi purns iedursies zemē, tāpēc saku, ka ir jābūt nevis vienkārši cieti-cieti-cieti (atsperes, amīši, stabi), bet ir jāskatās dažādas konfiguracijas.
Un kartinga grāmata saka, ka nekad nemainiet vienlaikus vairāk par vienu uzstādījumu pirms testiem Smile jā ami - tad tikai ami, vai tikai stabus.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
es uzliktu parastos Koni Sport un domaju, ka vairak neko tai masinai ari nevajadzes. ta tak nav sosejas masina, ar ko startet 1000km gonkas, bet ielas masina, ar kuru reizi pa reizei izbraukt kadu trackday  Exclamation

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
TheCAT rakstīja:
vilsons rakstīja:
te nu es tev nepiekritīšu gan nono

Nu skaties, kāds ir stabilizatoru galvenais uzdevums? kad viens no priekšējiem (ja runajam par priekšu) riteņem iet uz augšu - stabilizators velk augšā arī otro riteni. Jo krutāks ir stabilizators - jo ātrāk un augstāk viņš to dara.
Rezultātā, pārāk lēnā kartingtrasē ar 90 gradu pagriezieniem, kā piem. mūsu 333, mašinai nemaz netraucē sānu svārstības, jo ātrums ir mazs un sānu spēki arī nav lieli. Un kad tu ienāc pagriezienā tev ir izdevīgāk lai visi riteņi MAX laiku būtu uz asfalta, nevis gaisā Smile
Ātros posmos un uz gluda asfalta, piekritu, jo ciešāk - jo labāk, bet uz 333 vai kautkur uz slikta seguma - viss nav tik viennozimīgi
nono  ta gluzi nav  Wink  stabilizators nodrosina tiesi to la ieejot likuma pa kreisi un masinai sveroties pa labi  viss svars aiziet uz labo riteni ar tadu pasu speku pie zemes spiestu kreiso un nelautu tam zaudet sakeri un izspolet vienlaicigi noturot masinu pec iespejas taisnak Wink  ka rezultata ar tievaku stabilizatoru masina vairak sasveras uz saniem un kreisajai pusei zud sakere un masina lido arpus trases Rolling Eyes


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
TheCAT rakstīja:
vilsons rakstīja:
koijotins rakstīja:
j.k. rakstīja:
Kautkāda robeža jau ir. Piem. 75 daži cilvēki, kas brauc pa trasi pakaļējo stabilizatoru vispār ņem nost. itkā uzlabojot balansu. Tur gan jāņem vērā ka viņi arī liek stipri cietākas atsperes pakaļā un resnu stabilizatoru priekšā.
principa jau vislielaka skobisanas ari sanak prieksai  Rolling Eyes

+100.  itsevišķi ja tajā priekšā ir ieštopēts v6 Wink

kad pagriezienā spolē iekšējais ritenis tam nepietiem gripa, pirmkārt tāpēc ka sānu speki darbojās, otrkārt, ka stabilizators dzesē sānu svārstības Wink
Es kāpēc to visu saku, jo lasot dažus amatieru gonšikus viņi vienmēr par to lietu stridās, kads saka ka cietas atsperes + normalie stabi ir uber krutie laiki, otrie pārliecina, ka viss ir otrādāk - cietie stabi + diezgan mīkstas atsperes, bet ir saprotams, ka varianti ir un viss nav tik viennozīmīgs Wink
mes kadreiz ralija zigulim taisijam pat dubulto stabilizatoru lai nodrosinatu abiem prieksejiem riteniem vienadu sakeri Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Citāts:
Excessive roll stiffness, typically achieved by configuring an anti-roll bar too aggressively, will cause the inside wheels to lift off the ground during very hard cornering. This, of course, is only possible if the regular spring rate actually allows the outside wheels to handle the much increased load.

kautkā tā



Pēdējoreiz rediģējis Quattordici Wed Sep 08, 2010 10:49 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 20 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database