Autors |
Ziņojums |
koijotins
Member of
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
vilsons rakstīja:Es Ogotājam gan vēl ieteiktu padomāt par resnajiem stabilizatorstieņiem priekšai un aizmugurei.nomainot amortus sāniskā šķobīšanās īpaši nesamazināsies,bet vot uzliekot resnos stabilizatorus gan
+1
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Wed Sep 08, 2010 9:56 pm |
|
|
AMV
Member of
Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
vilsons rakstīja:Es Ogotājam gan vēl ieteiktu padomāt par resnajiem stabilizatorstieņiem priekšai un aizmugurei.nomainot amortus sāniskā šķobīšanās īpaši nesamazināsies,bet vot uzliekot resnos stabilizatorus gan
Un ja man vēlk tādus atrastu vispā būtu zoo
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Wed Sep 08, 2010 9:56 pm |
|
|
Quattordici
Member of
Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
vilsons rakstīja:Es Ogotājam gan vēl ieteiktu padomāt par resnajiem stabilizatorstieņiem priekšai un aizmugurei.nomainot amortus sāniskā šķobīšanās īpaši nesamazināsies,bet vot uzliekot resnos stabilizatorus gan
Ar stabiem arī ir tada figņa, ka parāk cieti dažreiz negatīvi ietekmē gripu. Especialli tadā lēnā trasē, ka 333.
GTA jau stāv diezgan resni stabi, vēl resnākus likt es nesteigtos, ir jāskatās kā tas autiņš brauks pēc amortiņu maiņas IMO
|
Wed Sep 08, 2010 10:07 pm |
|
|
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
TheCAT rakstīja:vilsons rakstīja:Es Ogotājam gan vēl ieteiktu padomāt par resnajiem stabilizatorstieņiem priekšai un aizmugurei.nomainot amortus sāniskā šķobīšanās īpaši nesamazināsies,bet vot uzliekot resnos stabilizatorus gan
Ar stabiem arī ir tada figņa, ka parāk cieti dažreiz negatīvi ietekmē gripu. Especialli tadā lēnā trasē, ka 333.
GTA jau stāv diezgan resni stabi, vēl resnākus likt es nesteigtos, ir jāskatās kā tas autiņš brauks pēc amortiņu maiņas IMO
te nu es tev nepiekritīšu gan
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Wed Sep 08, 2010 10:17 pm |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Kautkāda robeža jau ir. Piem. 75 daži cilvēki, kas brauc pa trasi pakaļējo stabilizatoru vispār ņem nost. itkā uzlabojot balansu. Tur gan jāņem vērā ka viņi arī liek stipri cietākas atsperes pakaļā un resnu stabilizatoru priekšā.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Wed Sep 08, 2010 10:23 pm |
|
|
koijotins
Member of
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
j.k. rakstīja:Kautkāda robeža jau ir. Piem. 75 daži cilvēki, kas brauc pa trasi pakaļējo stabilizatoru vispār ņem nost. itkā uzlabojot balansu. Tur gan jāņem vērā ka viņi arī liek stipri cietākas atsperes pakaļā un resnu stabilizatoru priekšā.
principa jau vislielaka skobisanas ari sanak prieksai
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Wed Sep 08, 2010 10:28 pm |
|
|
Quattordici
Member of
Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
vilsons rakstīja:te nu es tev nepiekritīšu gan
Nu skaties, kāds ir stabilizatoru galvenais uzdevums? kad viens no priekšējiem (ja runajam par priekšu) riteņem iet uz augšu - stabilizators velk augšā arī otro riteni. Jo krutāks ir stabilizators - jo ātrāk un augstāk viņš to dara.
Rezultātā, pārāk lēnā kartingtrasē ar 90 gradu pagriezieniem, kā piem. mūsu 333, mašinai nemaz netraucē sānu svārstības, jo ātrums ir mazs un sānu spēki arī nav lieli. Un kad tu ienāc pagriezienā tev ir izdevīgāk lai visi riteņi MAX laiku būtu uz asfalta, nevis gaisā
Ātros posmos un uz gluda asfalta, piekritu, jo ciešāk - jo labāk, bet uz 333 vai kautkur uz slikta seguma - viss nav tik viennozimīgi
Pēdējoreiz rediģējis Quattordici Wed Sep 08, 2010 10:31 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
|
Wed Sep 08, 2010 10:29 pm |
|
|
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
koijotins rakstīja:j.k. rakstīja:Kautkāda robeža jau ir. Piem. 75 daži cilvēki, kas brauc pa trasi pakaļējo stabilizatoru vispār ņem nost. itkā uzlabojot balansu. Tur gan jāņem vērā ka viņi arī liek stipri cietākas atsperes pakaļā un resnu stabilizatoru priekšā. principa jau vislielaka skobisanas ari sanak prieksai
+100. itsevišķi ja tajā priekšā ir ieštopēts v6
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Wed Sep 08, 2010 10:30 pm |
|
|
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
TheCAT rakstīja:vilsons rakstīja:te nu es tev nepiekritīšu gan
Nu skaties, kāds ir stabilizatoru galvenais uzdevums? kad viens no priekšējiem (ja runajam par priekšu) riteņem iet uz augšu - stabilizators velk augšā arī otro riteni. Jo krutāks ir stabilizators - jo ātrāk un augstāk viņš to dara.
Rezultātā, pārāk lēnā kartingtrasē ar 90 gradu pagriezieniem, kā piem. mūsu 333, mašinai nemaz netraucē sānu svārstības, jo ātrums ir mazs un sānu spēki arī nav lieli. Un kad tu ienāc pagriezienā tev ir izdevīgāk lai visi riteņi MAX laiku būtu uz asfalta, nevis gaisā
Ātros posmos un uz gluda asfalta, piekritu, jo ciešāk - jo labāk, bet uz 333 vai kautkur uz slikta seguma - viss nav tik viennozimīgi
aha un tajā pašā lēnajā līkumā purns duras zemē,viens ritenis ir ielīdis iekšā arkā līdz ručkai,bet otrs ceļas gaisā un svilina zilus dūmus.
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Wed Sep 08, 2010 10:33 pm |
|
|
Quattordici
Member of
Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
vilsons rakstīja:koijotins rakstīja:j.k. rakstīja:Kautkāda robeža jau ir. Piem. 75 daži cilvēki, kas brauc pa trasi pakaļējo stabilizatoru vispār ņem nost. itkā uzlabojot balansu. Tur gan jāņem vērā ka viņi arī liek stipri cietākas atsperes pakaļā un resnu stabilizatoru priekšā. principa jau vislielaka skobisanas ari sanak prieksai
+100. itsevišķi ja tajā priekšā ir ieštopēts v6
kad pagriezienā spolē iekšējais ritenis tam nepietiem gripa, pirmkārt tāpēc ka sānu speki darbojās, otrkārt, ka stabilizators dzesē sānu svārstības
Es kāpēc to visu saku, jo lasot dažus amatieru gonšikus viņi vienmēr par to lietu stridās, kads saka ka cietas atsperes + normalie stabi ir uber krutie laiki, otrie pārliecina, ka viss ir otrādāk - cietie stabi + diezgan mīkstas atsperes, bet ir saprotams, ka varianti ir un viss nav tik viennozīmīgs
|
Wed Sep 08, 2010 10:34 pm |
|
|
Quattordici
Member of
Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
vilsons rakstīja:aha un tajā pašā lēnajā līkumā purns duras zemē,viens ritenis ir ielīdis iekšā arkā līdz ručkai,bet otrs ceļas gaisā un svilina zilus dūmus.
To procesu kontrolē jau atsperes cik dzīļi purns iedursies zemē, tāpēc saku, ka ir jābūt nevis vienkārši cieti-cieti-cieti (atsperes, amīši, stabi), bet ir jāskatās dažādas konfiguracijas.
Un kartinga grāmata saka, ka nekad nemainiet vienlaikus vairāk par vienu uzstādījumu pirms testiem jā ami - tad tikai ami, vai tikai stabus.
|
Wed Sep 08, 2010 10:36 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
es uzliktu parastos Koni Sport un domaju, ka vairak neko tai masinai ari nevajadzes. ta tak nav sosejas masina, ar ko startet 1000km gonkas, bet ielas masina, ar kuru reizi pa reizei izbraukt kadu trackday
|
Wed Sep 08, 2010 10:38 pm |
|
|
koijotins
Member of
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
TheCAT rakstīja:vilsons rakstīja:te nu es tev nepiekritīšu gan
Nu skaties, kāds ir stabilizatoru galvenais uzdevums? kad viens no priekšējiem (ja runajam par priekšu) riteņem iet uz augšu - stabilizators velk augšā arī otro riteni. Jo krutāks ir stabilizators - jo ātrāk un augstāk viņš to dara.
Rezultātā, pārāk lēnā kartingtrasē ar 90 gradu pagriezieniem, kā piem. mūsu 333, mašinai nemaz netraucē sānu svārstības, jo ātrums ir mazs un sānu spēki arī nav lieli. Un kad tu ienāc pagriezienā tev ir izdevīgāk lai visi riteņi MAX laiku būtu uz asfalta, nevis gaisā
Ātros posmos un uz gluda asfalta, piekritu, jo ciešāk - jo labāk, bet uz 333 vai kautkur uz slikta seguma - viss nav tik viennozimīgi ta gluzi nav stabilizators nodrosina tiesi to la ieejot likuma pa kreisi un masinai sveroties pa labi viss svars aiziet uz labo riteni ar tadu pasu speku pie zemes spiestu kreiso un nelautu tam zaudet sakeri un izspolet vienlaicigi noturot masinu pec iespejas taisnak ka rezultata ar tievaku stabilizatoru masina vairak sasveras uz saniem un kreisajai pusei zud sakere un masina lido arpus trases
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Wed Sep 08, 2010 10:41 pm |
|
|
koijotins
Member of
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
TheCAT rakstīja:vilsons rakstīja:koijotins rakstīja:j.k. rakstīja:Kautkāda robeža jau ir. Piem. 75 daži cilvēki, kas brauc pa trasi pakaļējo stabilizatoru vispār ņem nost. itkā uzlabojot balansu. Tur gan jāņem vērā ka viņi arī liek stipri cietākas atsperes pakaļā un resnu stabilizatoru priekšā. principa jau vislielaka skobisanas ari sanak prieksai
+100. itsevišķi ja tajā priekšā ir ieštopēts v6
kad pagriezienā spolē iekšējais ritenis tam nepietiem gripa, pirmkārt tāpēc ka sānu speki darbojās, otrkārt, ka stabilizators dzesē sānu svārstības
Es kāpēc to visu saku, jo lasot dažus amatieru gonšikus viņi vienmēr par to lietu stridās, kads saka ka cietas atsperes + normalie stabi ir uber krutie laiki, otrie pārliecina, ka viss ir otrādāk - cietie stabi + diezgan mīkstas atsperes, bet ir saprotams, ka varianti ir un viss nav tik viennozīmīgs
mes kadreiz ralija zigulim taisijam pat dubulto stabilizatoru lai nodrosinatu abiem prieksejiem riteniem vienadu sakeri
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Wed Sep 08, 2010 10:45 pm |
|
|
Quattordici
Member of
Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
Citāts:Excessive roll stiffness, typically achieved by configuring an anti-roll bar too aggressively, will cause the inside wheels to lift off the ground during very hard cornering. This, of course, is only possible if the regular spring rate actually allows the outside wheels to handle the much increased load.
kautkā tā
Pēdējoreiz rediģējis Quattordici Wed Sep 08, 2010 10:49 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
|
Wed Sep 08, 2010 10:47 pm |
|
|
|