Atbildēt pie šī temata 4 lapa no 20 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5 ... 18, 19, 20  Nākošais
156 GTA
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
koijotins rakstīja:
mes kadreiz ralija zigulim taisijam pat dubulto stabilizatoru lai nodrosinatu abiem prieksejiem riteniem vienadu sakeri Wink

Nu bet proti! Žiguļem pavisam cita piekare un tiem tieši tā arī dara tūneri un gonšiki Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
TheCAT rakstīja:
koijotins rakstīja:
mes kadreiz ralija zigulim taisijam pat dubulto stabilizatoru lai nodrosinatu abiem prieksejiem riteniem vienadu sakeri Wink

Nu bet proti! Žiguļem pavisam cita piekare un tiem tieši tā arī dara tūneri un gonšiki Smile
princips prieksas piekare lidzigs 156  Rolling Eyes  augsa plaukts apaksa plaukts  Rolling Eyes


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Imho, tīri teorētiski:
Ar cietāku atsperi un mīkstāku stabilizatoru riepa labāk izsekos reljefam, jo būs mazāk atkarīga no tā ko dara otrs ritens, ar mīkstāku atsperi un cietāku stabi, būs lielāka stabilitāte līkumā, bet sliktāk reaģēs uz seguma reljefu... tātad bedrainā trasē resns stabilizators pasliktinās gripu... Tas gan nenozīmē ka nevajag upgreidot gan atsperes gan stabilizatoru gan amortus shura


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Imho, tīri teorētiski:
Ar cietāku atsperi un mīkstāku stabilizatoru riepa labāk izsekos reljefam, jo būs mazāk atkarīga no tā ko dara otrs ritens, ar mīkstāku atsperi un cietāku stabi, būs lielāka stabilitāte līkumā, bet sliktāk reaģēs uz seguma reljefu... tātad bedrainā trasē resns stabilizators pasliktinās gripu... Tas gan nenozīmē ka nevajag upgreidot gan atsperes gan stabilizatoru gan amortus shura

Bet nenozīmē arī to, ka konfiguracijai cieta atspere + ciets stabilizators nebbūs savu mīnusu  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
paga, paga, nu jau baiga putra, vajag nr7, kurs visu izskaidro naac

stabilizatora stienis darbojas ka verpstienis, kas ar plecu palidzibu parnes speku no vienas puses piekares uz otru. tatad, ja likuma arejas puses atspere tiek saspiesta un ritenis iespiests kuzova, tad stabilizators tiesi to pasu speku parnes uz otru, ieksejo pusi un saspiez ari to piekari. jo resnaks stabilizators, jo vairak saspiez un ieksejais ritenis vairak atraujas no asfalta, tatad priekspiedzinas masinai tas ari vairak spole. un jo resnaks stabilizators, jo lielaks understeer, pareizi?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
paga, paga, nu jau baiga putra, vajag nr7, kurs visu izskaidro naac

stabilizatora stienis darbojas ka verpstienis, kas ar plecu palidzibu parnes speku no vienas puses piekares uz otru. tatad, ja likuma arejas puses atspere tiek saspiesta un ritenis iespiests kuzova, tad stabilizators tiesi to pasu speku parnes uz otru, ieksejo pusi un saspiez ari to piekari. jo resnaks stabilizators, jo vairak saspiez un ieksejais ritenis vairak atraujas no asfalta, tatad priekspiedzinas masinai tas ari vairak spole. un jo resnaks stabilizators, jo lielaks understeer, pareizi?

manuprāt tieši tā arī ir Smile un tieši to es savai ex-155 pirmkārt arī mēģinātu izdarīt - uzlikt priekšā nedaudz tievāku stabu un izbraukt, paskatīties kā būs

Cieti stabilizatori = laba stabilitāte ātrā trasē, bet uz 333 tie var negatīvi ietekmēt laikus



Pēdējoreiz rediģējis Quattordici Wed Sep 08, 2010 11:06 pm; pavisam rediģēts 2 reizes
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
TheCAT rakstīja:
j.k. rakstīja:
Imho, tīri teorētiski:
Ar cietāku atsperi un mīkstāku stabilizatoru riepa labāk izsekos reljefam, jo būs mazāk atkarīga no tā ko dara otrs ritens, ar mīkstāku atsperi un cietāku stabi, būs lielāka stabilitāte līkumā, bet sliktāk reaģēs uz seguma reljefu... tātad bedrainā trasē resns stabilizators pasliktinās gripu... Tas gan nenozīmē ka nevajag upgreidot gan atsperes gan stabilizatoru gan amortus shura

Bet nenozīmē arī to, ka konfiguracijai cieta atspere + ciets stabilizators nebbūs savu mīnusu  Wink
pamegini konfiguraciju mega cieta atsperes un bez stabilizatora varu saderet ka masin bus uz jumta pec s veida likuma ar 55 km/h lielu atrumu un pat neizbraucot arpus trases  Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ogam tak amortus vajag, a jūs te kautkādu sviestu dzenat, labāk būtu Q2 ieteikuši  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
paga, paga, nu jau baiga putra, vajag nr7, kurs visu izskaidro naac

stabilizatora stienis darbojas ka verpstienis, kas ar plecu palidzibu parnes speku no vienas puses piekares uz otru. tatad, ja likuma arejas puses atspere tiek saspiesta un ritenis iespiests kuzova, tad stabilizators tiesi to pasu speku parnes uz otru, ieksejo pusi un saspiez ari to piekari. jo resnaks stabilizators, jo vairak saspiez un ieksejais ritenis vairak atraujas no asfalta, tatad priekspiedzinas masinai tas ari vairak spole. un jo resnaks stabilizators, jo lielaks understeer, pareizi?


emm,man gan šķiet ka tieši pretēji


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
paga, paga, nu jau baiga putra, vajag nr7, kurs visu izskaidro naac

stabilizatora stienis darbojas ka verpstienis, kas ar plecu palidzibu parnes speku no vienas puses piekares uz otru. tatad, ja likuma arejas puses atspere tiek saspiesta un ritenis iespiests kuzova, tad stabilizators tiesi to pasu speku parnes uz otru, ieksejo pusi un saspiez ari to piekari. jo resnaks stabilizators, jo vairak saspiez un ieksejais ritenis vairak atraujas no asfalta, tatad priekspiedzinas masinai tas ari vairak spole. un jo resnaks stabilizators, jo lielaks understeer, pareizi?
atceramies ka stabilizatora vidus ir piestiprinats pie virsbuves un tas nav tikai taisns stienis  Rolling Eyes


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vilsons rakstīja:
elbee rakstīja:
paga, paga, nu jau baiga putra, vajag nr7, kurs visu izskaidro naac

stabilizatora stienis darbojas ka verpstienis, kas ar plecu palidzibu parnes speku no vienas puses piekares uz otru. tatad, ja likuma arejas puses atspere tiek saspiesta un ritenis iespiests kuzova, tad stabilizators tiesi to pasu speku parnes uz otru, ieksejo pusi un saspiez ari to piekari. jo resnaks stabilizators, jo vairak saspiez un ieksejais ritenis vairak atraujas no asfalta, tatad priekspiedzinas masinai tas ari vairak spole. un jo resnaks stabilizators, jo lielaks understeer, pareizi?


emm,man gan šķiet ka tieši pretēji
tiesi ta Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Un tagad parādās nr7 viss baltā un vieniem iedod pa muti, otriem arī pa muti, jo patiesibā stabilizators nav tik vienkārša uzparikte lai tik īsi par to stastīt, bet Ogotajam tiešām vajag Q2 shura

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
koijotins rakstīja:
vilsons rakstīja:
elbee rakstīja:
paga, paga, nu jau baiga putra, vajag nr7, kurs visu izskaidro naac

stabilizatora stienis darbojas ka verpstienis, kas ar plecu palidzibu parnes speku no vienas puses piekares uz otru. tatad, ja likuma arejas puses atspere tiek saspiesta un ritenis iespiests kuzova, tad stabilizators tiesi to pasu speku parnes uz otru, ieksejo pusi un saspiez ari to piekari. jo resnaks stabilizators, jo vairak saspiez un ieksejais ritenis vairak atraujas no asfalta, tatad priekspiedzinas masinai tas ari vairak spole. un jo resnaks stabilizators, jo lielaks understeer, pareizi?


emm,man gan šķiet ka tieši pretēji
tiesi ta Wink

Es pat nevaru sev to fiziku iedomāties, kā var vienu stabilizatora galu spiest lejā lai otrs ietu augša  Confused
tā nevar būt  Razz






Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ja ir otradi, tad esmu lohs  Ffff..fristailo ja jus gribat lai masina labak griez likuma, tad ir jaliek resnaks stabilizators aizmugure un otradi. uzliekot resnaku stabilizatoru prieksa, likuma iegriest nevares. j.k. jau to izmeginaja uz savas 75. es savukart nobraucu vienu posmu vispar bez priekseja stabilizatora, masina griezas ieksa likuma vienkarsi ekselenti. un piedzinai nav nozimes, speki darbojas vienadi.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
ja ir otradi, tad esmu lohs  Ffff..fristailo ja jus gribat lai masina labak griez likuma, tad ir jaliek resnaks stabilizators aizmugure un otradi. uzliekot resnaku stabilizatoru prieksa, likuma iegriest nevares. j.k. jau to izmeginaja uz savas 75. es savukart nobraucu vienu posmu vispar bez priekseja stabilizatora, masina griezas ieksa likuma vienkarsi ekselenti. un piedzinai nav nozimes, speki darbojas vienadi.

Nu vot pārāk resns priekšējais stabilizators bija galvenā kaite 155-jai Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 4 lapa no 20 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5 ... 18, 19, 20  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database