Autors |
Ziņojums |
Quattordici
Member of
Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
koijotins rakstīja:mes kadreiz ralija zigulim taisijam pat dubulto stabilizatoru lai nodrosinatu abiem prieksejiem riteniem vienadu sakeri
Nu bet proti! Žiguļem pavisam cita piekare un tiem tieši tā arī dara tūneri un gonšiki
|
Wed Sep 08, 2010 10:48 pm |
|
|
koijotins
Member of
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
TheCAT rakstīja:koijotins rakstīja:mes kadreiz ralija zigulim taisijam pat dubulto stabilizatoru lai nodrosinatu abiem prieksejiem riteniem vienadu sakeri
Nu bet proti! Žiguļem pavisam cita piekare un tiem tieši tā arī dara tūneri un gonšiki
princips prieksas piekare lidzigs 156 augsa plaukts apaksa plaukts
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Wed Sep 08, 2010 10:51 pm |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Imho, tīri teorētiski:
Ar cietāku atsperi un mīkstāku stabilizatoru riepa labāk izsekos reljefam, jo būs mazāk atkarīga no tā ko dara otrs ritens, ar mīkstāku atsperi un cietāku stabi, būs lielāka stabilitāte līkumā, bet sliktāk reaģēs uz seguma reljefu... tātad bedrainā trasē resns stabilizators pasliktinās gripu... Tas gan nenozīmē ka nevajag upgreidot gan atsperes gan stabilizatoru gan amortus
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Wed Sep 08, 2010 10:51 pm |
|
|
Quattordici
Member of
Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
j.k. rakstīja:Imho, tīri teorētiski:
Ar cietāku atsperi un mīkstāku stabilizatoru riepa labāk izsekos reljefam, jo būs mazāk atkarīga no tā ko dara otrs ritens, ar mīkstāku atsperi un cietāku stabi, būs lielāka stabilitāte līkumā, bet sliktāk reaģēs uz seguma reljefu... tātad bedrainā trasē resns stabilizators pasliktinās gripu... Tas gan nenozīmē ka nevajag upgreidot gan atsperes gan stabilizatoru gan amortus
Bet nenozīmē arī to, ka konfiguracijai cieta atspere + ciets stabilizators nebbūs savu mīnusu
|
Wed Sep 08, 2010 11:00 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
paga, paga, nu jau baiga putra, vajag nr7, kurs visu izskaidro
stabilizatora stienis darbojas ka verpstienis, kas ar plecu palidzibu parnes speku no vienas puses piekares uz otru. tatad, ja likuma arejas puses atspere tiek saspiesta un ritenis iespiests kuzova, tad stabilizators tiesi to pasu speku parnes uz otru, ieksejo pusi un saspiez ari to piekari. jo resnaks stabilizators, jo vairak saspiez un ieksejais ritenis vairak atraujas no asfalta, tatad priekspiedzinas masinai tas ari vairak spole. un jo resnaks stabilizators, jo lielaks understeer, pareizi?
|
Wed Sep 08, 2010 11:02 pm |
|
|
Quattordici
Member of
Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
elbee rakstīja:paga, paga, nu jau baiga putra, vajag nr7, kurs visu izskaidro
stabilizatora stienis darbojas ka verpstienis, kas ar plecu palidzibu parnes speku no vienas puses piekares uz otru. tatad, ja likuma arejas puses atspere tiek saspiesta un ritenis iespiests kuzova, tad stabilizators tiesi to pasu speku parnes uz otru, ieksejo pusi un saspiez ari to piekari. jo resnaks stabilizators, jo vairak saspiez un ieksejais ritenis vairak atraujas no asfalta, tatad priekspiedzinas masinai tas ari vairak spole. un jo resnaks stabilizators, jo lielaks understeer, pareizi?
manuprāt tieši tā arī ir un tieši to es savai ex-155 pirmkārt arī mēģinātu izdarīt - uzlikt priekšā nedaudz tievāku stabu un izbraukt, paskatīties kā būs
Cieti stabilizatori = laba stabilitāte ātrā trasē, bet uz 333 tie var negatīvi ietekmēt laikus
Pēdējoreiz rediģējis Quattordici Wed Sep 08, 2010 11:06 pm; pavisam rediģēts 2 reizes
|
Wed Sep 08, 2010 11:04 pm |
|
|
koijotins
Member of
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
TheCAT rakstīja:j.k. rakstīja:Imho, tīri teorētiski:
Ar cietāku atsperi un mīkstāku stabilizatoru riepa labāk izsekos reljefam, jo būs mazāk atkarīga no tā ko dara otrs ritens, ar mīkstāku atsperi un cietāku stabi, būs lielāka stabilitāte līkumā, bet sliktāk reaģēs uz seguma reljefu... tātad bedrainā trasē resns stabilizators pasliktinās gripu... Tas gan nenozīmē ka nevajag upgreidot gan atsperes gan stabilizatoru gan amortus
Bet nenozīmē arī to, ka konfiguracijai cieta atspere + ciets stabilizators nebbūs savu mīnusu
pamegini konfiguraciju mega cieta atsperes un bez stabilizatora varu saderet ka masin bus uz jumta pec s veida likuma ar 55 km/h lielu atrumu un pat neizbraucot arpus trases
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Wed Sep 08, 2010 11:05 pm |
|
|
MartinsT
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
ogam tak amortus vajag, a jūs te kautkādu sviestu dzenat, labāk būtu Q2 ieteikuši
|
Wed Sep 08, 2010 11:06 pm |
|
|
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
elbee rakstīja:paga, paga, nu jau baiga putra, vajag nr7, kurs visu izskaidro
stabilizatora stienis darbojas ka verpstienis, kas ar plecu palidzibu parnes speku no vienas puses piekares uz otru. tatad, ja likuma arejas puses atspere tiek saspiesta un ritenis iespiests kuzova, tad stabilizators tiesi to pasu speku parnes uz otru, ieksejo pusi un saspiez ari to piekari. jo resnaks stabilizators, jo vairak saspiez un ieksejais ritenis vairak atraujas no asfalta, tatad priekspiedzinas masinai tas ari vairak spole. un jo resnaks stabilizators, jo lielaks understeer, pareizi?
emm,man gan šķiet ka tieši pretēji
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Wed Sep 08, 2010 11:07 pm |
|
|
koijotins
Member of
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
elbee rakstīja:paga, paga, nu jau baiga putra, vajag nr7, kurs visu izskaidro
stabilizatora stienis darbojas ka verpstienis, kas ar plecu palidzibu parnes speku no vienas puses piekares uz otru. tatad, ja likuma arejas puses atspere tiek saspiesta un ritenis iespiests kuzova, tad stabilizators tiesi to pasu speku parnes uz otru, ieksejo pusi un saspiez ari to piekari. jo resnaks stabilizators, jo vairak saspiez un ieksejais ritenis vairak atraujas no asfalta, tatad priekspiedzinas masinai tas ari vairak spole. un jo resnaks stabilizators, jo lielaks understeer, pareizi?
atceramies ka stabilizatora vidus ir piestiprinats pie virsbuves un tas nav tikai taisns stienis
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Wed Sep 08, 2010 11:10 pm |
|
|
koijotins
Member of
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
vilsons rakstīja:elbee rakstīja:paga, paga, nu jau baiga putra, vajag nr7, kurs visu izskaidro
stabilizatora stienis darbojas ka verpstienis, kas ar plecu palidzibu parnes speku no vienas puses piekares uz otru. tatad, ja likuma arejas puses atspere tiek saspiesta un ritenis iespiests kuzova, tad stabilizators tiesi to pasu speku parnes uz otru, ieksejo pusi un saspiez ari to piekari. jo resnaks stabilizators, jo vairak saspiez un ieksejais ritenis vairak atraujas no asfalta, tatad priekspiedzinas masinai tas ari vairak spole. un jo resnaks stabilizators, jo lielaks understeer, pareizi?
emm,man gan šķiet ka tieši pretēji
tiesi ta
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Wed Sep 08, 2010 11:13 pm |
|
|
Quattordici
Member of
Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
Un tagad parādās nr7 viss baltā un vieniem iedod pa muti, otriem arī pa muti, jo patiesibā stabilizators nav tik vienkārša uzparikte lai tik īsi par to stastīt, bet Ogotajam tiešām vajag Q2
|
Wed Sep 08, 2010 11:13 pm |
|
|
Quattordici
Member of
Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
koijotins rakstīja:vilsons rakstīja:elbee rakstīja:paga, paga, nu jau baiga putra, vajag nr7, kurs visu izskaidro
stabilizatora stienis darbojas ka verpstienis, kas ar plecu palidzibu parnes speku no vienas puses piekares uz otru. tatad, ja likuma arejas puses atspere tiek saspiesta un ritenis iespiests kuzova, tad stabilizators tiesi to pasu speku parnes uz otru, ieksejo pusi un saspiez ari to piekari. jo resnaks stabilizators, jo vairak saspiez un ieksejais ritenis vairak atraujas no asfalta, tatad priekspiedzinas masinai tas ari vairak spole. un jo resnaks stabilizators, jo lielaks understeer, pareizi?
emm,man gan šķiet ka tieši pretēji tiesi ta
Es pat nevaru sev to fiziku iedomāties, kā var vienu stabilizatora galu spiest lejā lai otrs ietu augša
tā nevar būt
|
Wed Sep 08, 2010 11:16 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
ja ir otradi, tad esmu lohs ja jus gribat lai masina labak griez likuma, tad ir jaliek resnaks stabilizators aizmugure un otradi. uzliekot resnaku stabilizatoru prieksa, likuma iegriest nevares. j.k. jau to izmeginaja uz savas 75. es savukart nobraucu vienu posmu vispar bez priekseja stabilizatora, masina griezas ieksa likuma vienkarsi ekselenti. un piedzinai nav nozimes, speki darbojas vienadi.
|
Wed Sep 08, 2010 11:21 pm |
|
|
Quattordici
Member of
Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
elbee rakstīja:ja ir otradi, tad esmu lohs ja jus gribat lai masina labak griez likuma, tad ir jaliek resnaks stabilizators aizmugure un otradi. uzliekot resnaku stabilizatoru prieksa, likuma iegriest nevares. j.k. jau to izmeginaja uz savas 75. es savukart nobraucu vienu posmu vispar bez priekseja stabilizatora, masina griezas ieksa likuma vienkarsi ekselenti. un piedzinai nav nozimes, speki darbojas vienadi.
Nu vot pārāk resns priekšējais stabilizators bija galvenā kaite 155-jai
|
Wed Sep 08, 2010 11:23 pm |
|
|
|