Neesmu līdz šim redzējis nevienu mašīnu, kurai pārplūdes trubiņa tecinātu šķidrumu ārā (uz ceļa).Grim55 rakstīja:
nekur nav noplūdes, izņemot noplūdes trubiņu, kad uzkarst virs normas...
Grim55 rakstīja:
temperatūra turējās uz 80 grādiem ilgstoši, līdz brīdim, kad atkal izšāva tosolu ārā un sāka karst
Vēl atliek cerība,ka kādā no kanāliem (blokā/galvā?) ir iesprūdis kāds gruzis, rezultātā nedzesējas kāda daļa.
To, vai blīve nelaiž (vai arī nav plaisa), varot konstatēt arī neizārdot motoru pilnībā.
Variants A- paskatoties uz eļļu, pēc tam uz svecēm (vai otrādi).
Variants B- sarežģītāk, bet drošāk- ar vakumu.
Variants A negarantē defekta konstatēšanu, jo plaisa var gadīties arī tādā vietā, kur rezultātā dzešēšanas šķidrums satiekas ar izplūdes gāzēm nevis eļļu vai degmaisījumu, savukārt, ja ar to paņēmienu jau defektu konstatē, tiek mazliet ietaupīts laiks un nauda, jo vakumēšana ir sarežģītāks process, prasa vairāk vietas, laika un aprīkojumu.