Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
156 salona ventilators
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs 156 salona ventilators 
Sveiki!
Par Alfas saimnieci kļuvu salīdzinoši nesen, bet jūtu, ka uz ilgu laiku. Smile
Lieta tāda, ka ir problēmas ar salona ventilatoru. Izdomājāmies te paši tā un šitā, bet nekas vairs nenāk prātā. Tāpēc griežos šeit pēc padoma.
Kad iegādājos mašīnu, bija izveidots dīvains pasākums ar atsevišķi ierīkotu slēdzi gaisa pūšanai, kas beigu beigās nokusa un tiku pie karstas plastmasas uz kājas.  Tagad esmu palikusi bez gaisa pūšanas vispār. Nesaprotu to sistēmu, kāpēc tāds ierīkots un kā lai tagad tieku pie normāli regulējamas gaisa plūsmas?  Confused

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
varbūt bij nosvilušas pretestības normālajam ventilatora slēdzīm un ģaģa Vasja no lauku kolhoza nezināja/nemācēja/negribēja jaukt to visu arā un tapēc uzlika kautkādu atsevišķu slēdzi? izklausās baigi murgaini.....jāizjauc arā, jānoņem nost tas murgojums un jāsaliek kā nākas  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tur jau tā lieta, ka viss ir ticis izjaukts, pogas visas strādā, viss tā ka būtu savās vietās.
Pagaidu variants, lai motoru padzesētu, ir "ierīkotā slēdža" vietā izvilts vads, ko pievienojot pie ventilatora dabūju gaisu salonā.
Problēmas sakne ir tā, ka nevar izdomāt kā atkal šajā ķēdē ievietot pogu, kas regulē gaisa plūsmu

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ritq rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka viss ir ticis izjaukts, pogas visas strādā, viss tā ka būtu savās vietās.
Pagaidu variants, lai motoru padzesētu, ir "ierīkotā slēdža" vietā izvilts vads, ko pievienojot pie ventilatora dabūju gaisu salonā.
Problēmas sakne ir tā, ka nevar izdomāt kā atkal šajā ķēdē ievietot pogu, kas regulē gaisa plūsmu


ja tur ir jau kautr kas kusis - laikam tik vienkārši viss nebūs...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ja elektriķa iemaņas ir līmenī "elektrība ir tumša lieta, kas gaiši spīd", tad ir jādodās pie kāda zinošāka elektriķa, IT SEVIŠĶI gadijumos, kad kāds gudrinieks kautko jau ir "pamatīgi uzlabojis", vismaz es tā darītu

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ja tur ir jau kautr kas kusis - laikam tik vienkārši viss nebūs...[/quote]

Izkusa tēvoča Vasjas pats slēdzis. Izvilku vadu tieši tāpat kā bija, tikai bez slēdža, un strādāt strādā, tikai nav iespējas regulēt

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
ja elektriķa iemaņas ir līmenī "elektrība ir tumša lieta, kas gaiši spīd", tad ir jādodās pie kāda zinošāka elektriķa, IT SEVIŠĶI gadijumos, kad kāds gudrinieks kautko jau ir "pamatīgi uzlabojis", vismaz es tā darītu

Mašīnas elektrības nav sveša lieta, tikai līdz šim nav bijusi darīšana ar Alfām un kaut ko šitādu

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ja original sledzis strada un ja ventilators ar vadu izvilkto/parvilkto vadu kombinaciju ari strada un ja ir elektrikju iemanjas, tad kur problema... piesledzam izvilktos vadus stradajosajam sledzim un viss bumbaas.
ja tas nelidz, tad atliek vien izsekot visai kjedei, no ventilatora, kur originalie vadi iet, kas tiem pievienots lidz pat salona sledzim. iespejams, ka istie vadi ir nobeigusies vai piemineta pretestiba, kas regule vent. griesanas atrumu.


p.s.
alfam elektriba ir tiesi tada pati ka shkodam/oooo/WV utt., nav zila vai dzeltena. iespejams kads risinajums ir tikai nedaudz savadaks... bet nedomaju, ka salona ventilara darbiba ir ta sfera, kur Dzuzepe butu baigi ielicis savu know howu. Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
xls99 rakstīja:

p.s.
alfam elektriba ir tiesi tada pati ka shkodam/oooo/WV utt., nav zila vai dzeltena. iespejams kads risinajums ir tikai nedaudz savadaks... bet nedomaju, ka salona ventilara darbiba ir ta sfera, kur Dzuzepe butu baigi ielicis savu know howu. Smile


Nu ja neiet oriģinālais slēdzis, tad arī droši vien ir tas pretestību bloks pa kāju...


Bet to citātu izlasī vēlreiz un vēlreiz.
Starp citu - alfās parasti  ir BOSCH elektotrhnika. Tas tā par nepareizumu un kvalitāti runājot...  Razz


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ritq rakstīja:
ja tur ir jau kautr kas kusis - laikam tik vienkārši viss nebūs...


Izkusa tēvoča Vasjas pats slēdzis. Izvilku vadu tieši tāpat kā bija, tikai bez slēdža, un strādāt strādā, tikai nav iespējas regulēt[/quote]

Alfai tā pat kā VAZ viens pluss un četrli mīnusa vadi. Pretestības apm. šādas 5omi, 3omi, 1,5 omi un ) omi. Tas kontakts kurš savieno visu pa tiešo ir bez pretestības bet ar "termometru". Lieta tāda ja djadja Vasja ir iemetis vadu kura šķērsgriezums ir mazāks par 2,5 kvadrāti tad palielinās amperāža virs 10A un pirmais pa pieskari aiziet "termometrs" kurš atslēdz ķēdi un nestrādā neviens ātrums. Tad atkal djadja vasja iejaucas un ieliek slēdzi pa taisno pie motora kur amperāža ir tik pat liela cik akumulātorā. Protams nabaga slēdīs uzkarst un izkūst jo tur ir viss vājākais ķēdes posms.

Trīs risinājumi:
Lētais - vajadzīgs jebkāds pārslēdzējslēdzis(on off)  un viens 50A-80A pārslēdzējrelejs + 2,5 kvadrātu vads(metri 3), četri spraudņi mamma priekš releja un divi mamma priekš pogas.VAI viens pārslēdzējslēdzis ar 6 kontaktiem un pārējais vis reiz četri. Reiz četri variantā būs visi ātrumi.

Dārgais - Aizbraukt uz servisu Smile

Sadzīviskais - izņemt ārā pretestību bloku un pamērīt pretestības, caurzvanīt "termometru", pārliecināties ka el. motors griežas brīvi un bez aizķeršanās', pārliecināties ka orģinālais  el. mot. ātruma regulēšanas slēdzis ir vesels un nav izkusis. Kad ir atrasta bojājuma vieta tad aizbraukt uz servisu, parādīt ar pirkstu kas vainīgs un  lai džeki sataisa.


P.S.

Vai kādam ir bijusi problēma ar el.motora slēdzi? Ja jā tad vajag pārliecināties vai pečkas relejā nestāv peremička a ja tāda releja nav tad vajag ielikt ugunsdrošībai. Citādi var kaut kas sākt kust.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Fans rakstīja:
Ritq rakstīja:
ja tur ir jau kautr kas kusis - laikam tik vienkārši viss nebūs...


Izkusa tēvoča Vasjas pats slēdzis. Izvilku vadu tieši tāpat kā bija, tikai bez slēdža, un strādāt strādā, tikai nav iespējas regulēt


Alfai tā pat kā VAZ viens pluss un četrli mīnusa vadi. Pretestības apm. šādas 5omi, 3omi, 1,5 omi un ) omi. Tas kontakts kurš savieno visu pa tiešo ir bez pretestības bet ar "termometru". Lieta tāda ja djadja Vasja ir iemetis vadu kura šķērsgriezums ir mazāks par 2,5 kvadrāti tad palielinās amperāža virs 10A un pirmais pa pieskari aiziet "termometrs" kurš atslēdz ķēdi un nestrādā neviens ātrums. Tad atkal djadja vasja iejaucas un ieliek slēdzi pa taisno pie motora kur amperāža ir tik pat liela cik akumulātorā. Protams nabaga slēdīs uzkarst un izkūst jo tur ir viss vājākais ķēdes posms.

Trīs risinājumi:
Lētais - vajadzīgs jebkāds pārslēdzējslēdzis(on off)  un viens 50A-80A pārslēdzējrelejs + 2,5 kvadrātu vads(metri 3), četri spraudņi mamma priekš releja un divi mamma priekš pogas.VAI viens pārslēdzējslēdzis ar 6 kontaktiem un pārējais vis reiz četri. Reiz četri variantā būs visi ātrumi.

Dārgais - Aizbraukt uz servisu Smile

Sadzīviskais - izņemt ārā pretestību bloku un pamērīt pretestības, caurzvanīt "termometru", pārliecināties ka el. motors griežas brīvi un bez aizķeršanās', pārliecināties ka orģinālais  el. mot. ātruma regulēšanas slēdzis ir vesels un nav izkusis. Kad ir atrasta bojājuma vieta tad aizbraukt uz servisu, parādīt ar pirkstu kas vainīgs un  lai džeki sataisa.


P.S.

Vai kādam ir bijusi problēma ar el.motora slēdzi? Ja jā tad vajag pārliecināties vai pečkas relejā nestāv peremička a ja tāda releja nav tad vajag ielikt ugunsdrošībai. Citādi var kaut kas sākt kust.[/quote]

Nu tas ir piepec šitā uzrakstīt. Baigi labi super Bet domāju, ka kāds arī var nesaprast Wink


_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Lielum lielais paldies! Par rezultātu ziņošu Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Presto rakstīja:

Nu tas ir piepec šitā uzrakstīt. Baigi labi super Bet domāju, ka kāds arī var nesaprast Wink


shkiet Fans ne pirmo reizi nodemonstree autoelektrikja zinaashanas. laikam graamatu lasijis  applausi

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kurbel rakstīja:
Presto rakstīja:

Nu tas ir piepec šitā uzrakstīt. Baigi labi super Bet domāju, ka kāds arī var nesaprast Wink


shkiet Fans ne pirmo reizi nodemonstree autoelektrikja zinaashanas. laikam graamatu lasijis  applausi


Visiem liels paldies ka novērtējat!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Vispār, ja reiz aizsākta tēma... 
Manējai, griežot veņķika ātrumu lielāku, rodas tikai baigā skaņa, bet salonā vispār nekas nenāk (tikai caur sānuy mazajām atverītēm, kas pavērstas uz logu pusi). Kas būtu pie vainas?  Confused  Ventilātoram spārni nolūzuši vai?


_________________
my way or the highway
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database