Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 4 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais
darbinot motors slikti strādā, takā aizrijās
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
pie auto, kas maksā 5000 ls  un gada nobraukums 10 000 nav vērts neko darīt Smile
pavasarī būs pārdošanā 5 gadīga škoda ar nobraukumu 15 000 , kādam nevajag kap. iepist ?
motora nav (1,6 ) citādi viss labi


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Very Happy Very Happy Very Happy Vot pasaki te tik kko netā par alfu, uzreiz norok Very Happy

Lab, lab, taisnība jau vien ir, ka alfa nav nedz audi, nedz mersis, bet diezgan ekskluzīvs auto kā tāds, bet šeit negribēju tik ļoti uzsvērt ALFU  Cool

Man tēvs uz volvo 850 pikapu, kurš vidēji benzīnu ēd kādi 10l, nerunājot par pilsētu uzlika iekārtu pārs gadus atpakaļ, tikai dēļ tā, ka dienā nobraukums nebija no mazajiem. Ja nemaldos iekārta tad (biezajos gados) izmaksāja pie 1000 ls (nav no primitīvajām, ko tad varēja arī pa 300 iebāzt) bet atmaksājās viņa jau pēc pusgada vai mazāk. Un es personiski arī labāk izvēlētos auto ar gāzi nekā dīzeli, nepatīk man galīgi viņi, it īpaši tie kas ir zem kāda 2000. gada. Un gāze patīik arī zaļajiem, jo piesārņojums ir ļooooti niecīgs. Laughing

Bet nu arī fakts, ka gāzes iekārtai jāmaina filtri un vēl vis kaut kas (+ vēl ļoti iezīmējas tas, ka sadegot gāzei rodas ūdens, kā rezultāta izpūtēji aiziet pa pieskari daudz ātrāk). Laigan nedomāju, ka tas ir tik slikts veids kā iepist kapeiku, jo domāju pie mūsdienu situācijas ir daudz cilvēku, kas domā par ko iepilināt bākā.

SS`ā kkur mētājās 146 alfa ar gāzi, lūk tas gan jau ir par traku, tādam perdelim vel likt ostīt gāzi.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jo lielāks motors tiek pareizināts ar lielāku noskrējienu, jo ātrāka atmaksājas.
Bet pirktlielu benzīna dzinēju, lai tam uzstādītu gāzi īsti gudri nav... Normāls turbodīzelis kapeikas ietrāšanai ir prātīgāk, jo patēriņi smieklīgi, grūti apstrīdams griezes moments un nekas nav pqr 1300 latiem jāpārbūvē. Uzpildīties var jebkurā ānī, vai neplānot eiropā propāna uzpildes stacijas, jo var izrauties uz dabasgāzes stacijām utt.
Bet nu katram savs. Tāpēc saku, ka no ekonomijas un zaļuma ferra ar gāzģeneratoru ir vispareizākā izvēle, vēl pareizāka par biodīzeli vai dabasgāzes iekārtu


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
RA rakstīja:
Very Happy Very Happy Very Happy Vot pasaki te tik kko netā par alfu, uzreiz norok Very Happy

Lab, lab, taisnība jau vien ir, ka alfa nav nedz audi, nedz mersis, bet diezgan ekskluzīvs auto kā tāds, bet šeit negribēju tik ļoti uzsvērt ALFU  Cool

Man tēvs uz volvo 850 pikapu, kurš vidēji benzīnu ēd kādi 10l, nerunājot par pilsētu uzlika iekārtu pārs gadus atpakaļ, tikai dēļ tā, ka dienā nobraukums nebija no mazajiem. Ja nemaldos iekārta tad (biezajos gados) izmaksāja pie 1000 ls (nav no primitīvajām, ko tad varēja arī pa 300 iebāzt) bet atmaksājās viņa jau pēc pusgada vai mazāk. Un es personiski arī labāk izvēlētos auto ar gāzi nekā dīzeli, nepatīk man galīgi viņi, it īpaši tie kas ir zem kāda 2000. gada. Un gāze patīik arī zaļajiem, jo piesārņojums ir ļooooti niecīgs. Laughing

Bet nu arī fakts, ka gāzes iekārtai jāmaina filtri un vēl vis kaut kas (+ vēl ļoti iezīmējas tas, ka sadegot gāzei rodas ūdens, kā rezultāta izpūtēji aiziet pa pieskari daudz ātrāk). Laigan nedomāju, ka tas ir tik slikts veids kā iepist kapeiku, jo domāju pie mūsdienu situācijas ir daudz cilvēku, kas domā par ko iepilināt bākā.

SS`ā kkur mētājās 146 alfa ar gāzi, lūk tas gan jau ir par traku, tādam perdelim vel likt ostīt gāzi.

man bračkam ar ir 850volgo ar gāzi.nē tur baigi kruta nav.visu laiku kautkas čakarējas,katru gadu maina gaisa masas mērītājus kuru tās gāzes rezultātā vnk saspridzna,tagad atkal izgrūda kaudzi naudas un uzstādija inžektorsistēmas gāzes iekārtu.protams,nevaru nepiekrist tam,ka tad kad tā gāzes iekārta strādā kā nākas,tad naudas ekonomija ir diezgan jūtama.taču tad kad tā g iekārta sāk čakarēties tad tiek čakarēts prāts,tērēts laiks un naudas līdzekļi skraidot pie gāziniekiem utt.vai kāds no jums gāzes iekārtu piekritējiem ir parēķinājis cik MAKSĀ tas patērētais laiks ko pavadat skraidot pie gāzeniekiem,cik nauda pie viņie tiek atstāta un CIK MAKSĀ NERVU ŠŪNAS KAS TIEK PISTAS TAD KAD TĀ GĀZES IEKĀRTA ČAKARĒJAS,SPRIDZINA MAFUS UTT????????????????????????????


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ko viņa dara mafam ?
gaisa ieplūdē jau nekas nemainās
vai es neko nesaprotu


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
ko viņa dara mafam ?
gaisa ieplūdē jau nekas nemainās
vai es neko nesaprotu

vecākas (ne inžektoru) gāzes sistēmas mēdz uzrīkot "kaboom" ieplūdes traktā.
Pie neveiksmīgas gāzēšanas un dzinēja apgriezienu sakritības - gāze sadeg ieplūdes traktā... Tad ieplūdes trubas dabū ierīt, gaisa filtrs dodas izplatījumā un MAFam ar nezkāpēc tas mēdz nepatikt... hmm

un atgāzes karstākas deg kopā lambdas, motoreļas vajag spcializētākas. Ir sava spacifika



Pēdējoreiz rediģējis palaidniex Sun Oct 24, 2010 8:52 pm; pavisam rediģēts 1 reizi

_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Citāts:

man bračkam ar ir 850volgo ar gāzi.nē tur baigi kruta nav.visu laiku kautkas čakarējas,katru gadu maina gaisa masas mērītājus kuru tās gāzes rezultātā vnk saspridzna,tagad atkal izgrūda kaudzi naudas un uzstādija inžektorsistēmas gāzes iekārtu.protams,nevaru nepiekrist tam,ka tad kad tā gāzes iekārta strādā kā nākas,tad naudas ekonomija ir diezgan jūtama.taču tad kad tā g iekārta sāk čakarēties tad tiek čakarēts prāts,tērēts laiks un naudas līdzekļi skraidot pie gāziniekiem utt.vai kāds no jums gāzes iekārtu piekritējiem ir parēķinājis cik MAKSĀ tas patērētais laiks ko pavadat skraidot pie gāzeniekiem,cik nauda pie viņie tiek atstāta un CIK MAKSĀ NERVU ŠŪNAS KAS TIEK PISTAS TAD KAD TĀ GĀZES IEKĀRTA ČAKARĒJAS,SPRIDZINA MAFUS UTT????????????????????????????


Nu kā paveicas gan jau. Inžektora tipa nozīmē, ka pa tiešo iesmidzina? (tāda ir mūsējam) Atklāti sakot tagad ir tikai parādījusies pirmā nopietnā problēma, kur vel tomēr var nebūt vaina gāzes iekārtā, bet laikam visticamāk ir. Tā servisā tikai iegriezās uz parastajām apkopēm  hmm Mašīnai jau arī ap 500 000km

Katram sava pieredze un viedoklis, pie tā laikam jāpaliek, savādāk te paliek karsti.  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
arba rakstīja:
ko viņa dara mafam ?
gaisa ieplūdē jau nekas nemainās
vai es neko nesaprotu

vecākas (ne inžektoru) gāzes sistēmas mēdz uzrīkot "kaboom" ieplūdes traktā.
Pie neveiksmīgas gāzēšanas un dzinēja apgriezienu sakritības - gāze sadeg ieplūdes traktā... Tad ieplūdes trubas dabū ierīt, gaisa filtrs dodas izplatījumā un MAFam ar nezkāpēc tas mēdz nepatikt... hmm

un atgāzes karstākas deg kopā lambdas, motoreļas vajag spcializētākas. Ir sava spacifika


+1000000

kā jau palaidniex rakstija par to gaisa filtra došanos izplatījumā,tanī brīdī arī gaisa mērītājs principā aiziet pie tēviem.šeit gan ir runa par jaunā tipa mafiem,nu tie kas ir elektroniskie.


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
RA rakstīja:
Very Happy Very Happy Very Happy Vot pasaki te tik kko netā par alfu, uzreiz norok Very Happy

Lab, lab, taisnība jau vien ir, ka alfa nav nedz audi, nedz mersis, bet diezgan ekskluzīvs auto kā tāds, bet šeit negribēju tik ļoti uzsvērt ALFU  Cool

Man tēvs uz volvo 850 pikapu, kurš vidēji benzīnu ēd kādi 10l, nerunājot par pilsētu uzlika iekārtu pārs gadus atpakaļ, tikai dēļ tā, ka dienā nobraukums nebija no mazajiem. Ja nemaldos iekārta tad (biezajos gados) izmaksāja pie 1000 ls (nav no primitīvajām, ko tad varēja arī pa 300 iebāzt) bet atmaksājās viņa jau pēc pusgada vai mazāk. Un es personiski arī labāk izvēlētos auto ar gāzi nekā dīzeli, nepatīk man galīgi viņi, it īpaši tie kas ir zem kāda 2000. gada. Un gāze patīik arī zaļajiem, jo piesārņojums ir ļooooti niecīgs. Laughing

Bet nu arī fakts, ka gāzes iekārtai jāmaina filtri un vēl vis kaut kas (+ vēl ļoti iezīmējas tas, ka sadegot gāzei rodas ūdens, kā rezultāta izpūtēji aiziet pa pieskari daudz ātrāk). Laigan nedomāju, ka tas ir tik slikts veids kā iepist kapeiku, jo domāju pie mūsdienu situācijas ir daudz cilvēku, kas domā par ko iepilināt bākā.

SS`ā kkur mētājās 146 alfa ar gāzi, lūk tas gan jau ir par traku, tādam perdelim vel likt ostīt gāzi.


Es gan nepiekritīšu tam, ka Alfa ir ekskluzīvāks par iepriekšminētajiem. Ja nu Alfai kas krasi atsķiras no citiem eiopas modeļiem tad tā ir ieplūde. Taču tā arī nav ekskluzīvāka par Hondas motoriem. Un gāzes iekārtu uz alfas likt nav neprāts - ir jāievēro viens nosacījums - ir jāliek iekārta ar ļoti ātrām sprauslām, kas ir pieejamas tikai dārgajiem ražotājiem kā BRC utt. Tā kā ja Alfa un vajag gāzi, un lai iet labāk kā Alfa stock benzīns, BRC laba iekārta vai iekārta ar ātrajām BRC sparauslām, regulējums uz ruļiem kur var redzēt konkrētas slodzes mērijumus, un deltu pie konkrētiem apstākļiem pieregulēt.
Ar Latvijas gāzes regulētājiem ir viena problēma - viņi regulējumus izstādā tukšgaitā nevis pie slodzes, tur krasi atšķiras nepieciešamais regulējums.
Bet ja man būtu iekāriens ieekonomēt, es uzliktu iekārtu ar E85- bioetanols, kas latvijā nav īpaši daudz, taču klientu skaits pieaug. Un ir taču patīkami svilināt alfu ar spirtu, ja arī sevi svilinām ar to pašu!  Mad

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Spirtam problēma - saēd gumijas bencīna šļaukas


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Un retorisks jautājums
vai nav vienkāršāk (pareizāk) nopirkt volvo bifuel, Fiat multipla CNG vai citu tamlīdzīgu GATAVU risinājumu?


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
Spirtam problēma - saēd gumijas bencīna šļaukas


Tā nav, jo tas etilmikslis, ko vairums no Jums lej bākā sen jau to būtu paveicis.
Un Alfai ir specifiskas degvielas sistēmas trubas, kuras citi mēģina griezt kopā, jo nevar atvienot/savienot un pēc tam vieno kopā ar lētiem gumijas izstrādājumiem, esmu tādus redzējis.
E85 problēma ir liels degvielas spiediens, gas dažiem notoriem īpaši nepatīk, jo ar to pašu sūkni ir jādarbina benzīns. Tūnējot mašīnu gan nav problēmas. Ir visādi veidi kā spiedienu novirzīt, lai korekcija ir pareiza - vienkāršākais - pielikt turbo!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
Un retorisks jautājums
vai nav vienkāršāk (pareizāk) nopirkt volvo bifuel, Fiat multipla CNG vai citu tamlīdzīgu GATAVU risinājumu?


Teikšu, ka nav, jo Latvijā nav īsti iekārtu un rezerves daļu šiet visiem brīnumiem, jo dīleriem defoltā izņemot SAAB nav atļaut izplatīt šos auto jaunus Latvijā. Latvija opelis ilgi cīnijās par Latvijas gāzes CNG pasūtītajiem auto, kur nu vēl FIAT vai AR. Un pēcgarantijas apkalpošanai nav nepieciešamo detaļu, kā piemēram CNG gadījumā balona spiediena vārst 200 bāriem domāts, dilstoša detaļa pildot CNG, kas noved pie tā ka šīs iekārtas pārbūvē ar garāžās esošajiem Stargas utt.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man iepriekšējās 3 mašīnas ar bija ar gāzi. Čakara pietiek. Man gan visas bija parastās ne inžektora. Ar inžektoru pieļauju ka problēmām vajadzētu būt mazāk. Bet ir arī starpība 5 ls/100km, vai 10 ls/100km. Sanāk lētāk kā ar analogu dīzeli un iekārtas remonts arī sanāk lētāk nekā dīzeļa (sūknis, sprauslas, sveces). Secinājums: auto ar parasto gāzes iekārtu laikam vairs negribu, ar injektoru verētu pamēģināt.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
RA rakstīja:
Man tēvam tā pati problēma ar gāzes iekārtu, tikai uz volviķa. Pirmā problēma tika meklēta pie lamdazondes, šim modelītim tā gadījusies specifiska, nav šrotos atrodama, pasūtot 90ls, bet tākā uz benzīna motors darbojas līdz uzsilst, lai pārslēgtos uz gāzi, tad vēl nav tik liela nepieciešamība un nav iegādāta. Tika izmēģināta kkāda universālā zonde tip, tā izturēja kādu pusstundu,  pa to laiku uz benzīnu strādāja kā vajag, bet pēc tam atkal tas pats.

Ūn tagad vienu reizi paklausoties motoru, konstatējām, ka kkur sit strāva, tāka būtu jāpamaina svečvadi...

Kad samaini uz jaunajiem svečvadiem, pasaki lūdzu vai kkas mainījās, tiešām noderētu tāds info  Rolling Eyes

Jo par lamdu ir arī tāda lieta, ka itkā uz mūsu konkrētās gāzes iekārtas, viņa strādā arī kad motors iet uz gāzi, bet tad problēmu nav. Nav 100% zināms vai lamda vainīga, neatceros vai ar kompi ir diagnostika taisīta vai nē, jo tā problēma jau ir diezgan ilgi.


Klau, tev nav radinieks Preiļos, mans kaimiņš??? Kaut kur es šo stāstu esmu dzirdējis!!!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 4 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database