Sīkak par procesu...
Automašīna tiek nomazgāta pilnībā ar Krown auto šampūnu, kurš ir veidots uz pretrūsas produkta pamata bāzes, tādējādi pasargājot automašīnas krāsoto virsmu. Tad mēs auto ar pacēlāju palīdzību paceļam augšā, nomazgājam Jūsu auto apakšu, tādā veidā attīrot to no netīrumiem un apstrādājam ar mūsu pretrūsas līdzekli
www.KROWN.lv T-40, kuru uzklājam ar 8-10 atmosfēru spiedienu, Krown T - 40 ir nekaitīgs apkārtējai videi, jo ir veidots uz vazelīna un augu valsts izcelsmes produktu bāzes, caurspīdīgs un bez smaržas. Mūsu speciāli apmācīti meistari apstrādās katru vietu Jūsu automašīnai ar speciālām uzmavām, spiediena pistolēm, kuras ir paredzētas vissīkāko un sarežģītāko vietu piekļuvei. Krown T-40 atgrūž mitrumu un pielīp visa veida metālam, gumijai, plastmasai, vienlaicīgi ļaujot šīm apstrādātām vietām elpot, tādējādi iekonservējot esošo rūsu un neļaujot veidoties jaunai.
Kad Jūsu auto apakša ir apstrādāta, mēs to laižam lejā un turpinām apstrādes procesu uz durvīm un sliekšņiem, izmantojot durvju iekšpusē pie slēdzenes esošos tehniskos atvērumus, vai arī, ja ir nepieciešams, mēs izurbjam durvīs un sliekšņos caurumus, kuri ir 0.5cm lieluma, lai ar speciālām uzmavām iekļūtu durvju un sliekšņu iekšpuse un izsmidzinām
www.KROWN.lv T-40 pretrūsas produktu no iekšpuses gan durvīs, gan sliekšņos, tādējādi auto tiek pasargāts ne tikai no ārpuses, bet arī no iekšpuses, kur arī korozija mitruma iespaidā sāk savu procesu uz āru un parādās mūsu acīm. Tehnoloģiskie urbumi tiek veikti ar augstspiediena urbi, kurš tiek izmantots automašīnu ražošanas procesā, tādā veidā neatstājot nekādus asumus vai skrambas un šīs urbuma vietas tiek aiztaisītas ar speciāliem Krown plastmasas aizbāžņiem, kuri ir melnā un baltā krāsā, tādējādi ir padomāts par automašīnas izskatu. Katrai automašīnai tiek veikta pirmsapstrādes apskate, kura ietver sevī tehnoloģisko urbumu vietu noteikšanu īpaši katram modelim. Mēs apstrādājam arī motora telpu, izņemot motora siksnas, ģeneratora siksnas un pie apakšas apstrādes bremžu diskus-produkta slīdamības dēļ. Krown T - 40 ir arī sava veida dialektriķis un spēj turēt spriegumu līdz 60 KW, tādējādi Jūsu auto apstrādes laikā tiek apstrādātas tādas vietas kā vadības bloki, akumulators, kontakti un savienojumi, jo tie tiek pasargāti no sūbēšanas un mitruma, ieeļļojas arī logu pacēlāji, tie ziemā neaizsalst, ļaujot Jums brīvi lietot mašīnas logus, durvju slēdzenes, jo mitrums tiek atgrūsts pie jebkuras temperatūras.
Apstrādes procesa beigās, mēs ar speciālām tieva uzgaļa uzmavām apstrādājam, Jūsu automašīnu pa perimetru, gar moldingiem, sānu pagriezienrādītājiem, bampera un kuzava savienojumu vietām, jumta lūku, sāna atpakaļskata spoguļiem. Mūsu meistari katru automašīnu skata individuāli, ar visām tās vājībām pret koroziju un specifiku apstrādes procesā. Pēc pretrūsas apstrādes Jūsu auto tiek mazgāts atkārtoti un Jums tiek izsniegts Krown garantijas talons uz 1 gadu, kurš ietver sevī garantiju, ka 1 gada laikā Jūsu automašīna ir pasargāta no korozijas, esošā rūsa tiek apstādināta un iekonservēta un jauna neveidosies, pretējā gadījumā mēs apņemamies segt Jūsu transportlīdzekļa korozijas remonta izmaksas.
Kāpēc viens gads? Tāpēc ka
www.KROWN.lv pretrūsas ingibitors T-40 strādā uz transportlīdzekļiem 12 līdz 14 mēnešus, tad T-40 produkta iedarbība sāk mazināties, jo automašīna nav telefona stabs kurš stāv nekustīgs, mašīnas apakša ir nemitīgi pakļauta temperatūras maiņām gan no dzinēja, gan no izplūdes sistēmas, protams arī laika apstākļiem, savā ziņā tā strādā kā smilšpapīrs. bet Krown par Jums parūpēsies ar savlaicīgu atgādinājumu par atkārtotu apstrādes veikšanu Jūsu vēlamajā veidā. Krown iesaka rūpēties par savām investīcijām saglabājot maksimāli ilgāku Jūsu automašīnas izskatu un kalpošanas kvalitāti. Krown - aizsargāt, ekonomēt, saglabāt.
Apstrāde tiek veikta bez automašīnas izjaukšanas pusotras stundas laika.
Krown izcenojumi pēc automašīnas pašmasas:
līdz 1200 kg ........... 98.00 Ls
no 1201 – 2500 kg.....119.00 Ls
no 2501 – 3500 kg.....127.00 Ls
no 3501 kg ............. 147.00 Ls
Procesa foto ar auto īpašnieka komentāriem...
yuran rakstīja:
Nu ko, šodien tika uztaisīta brīnum apstrāde. Kopumā gribu pateikt, ka man bija skeptisks noskaņojums. Bet tas mainījas pēc redzēta. Domāju, ka tomēr tas ir ta vērts. Bet nu atkal, ja gribi ilgi braukt ar mašīnu un tā jau nav jaunā.
Īsumā process ir tāds:
1. Māšīnu apstrādā ar ķīmiju un noskalo:
2. Mazgā:
3. Apstrādā gumijas ar selikonu:
4. Pēc tam mazgā mašīnas apakšu un apstrādā ar pretrūsas ķīmiju:
5. Apstrādā virsbuvi - dzinēju, vadus, kontaktus, aiz moldingiem, lej to ķīmiju durvīm iekšā, slikšņos, spārnos:
6. Nobiegumā mašīnu ļoti cītīgi mazgā un attīra logus no ķīmijas.
Kīmijas sastāvs itkā noslepums. Bet tas ir eļļainais sķīdrums. Uz betonas grīdas izskatās apmēram tā: