Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
arba rakstīja:
domāju, ka q4 pat ir labāk, ja nedaudz slīd
par tiem spiedieniem es arī neko nesaprotu, varētu kāds lekciju noturēt par spiedienu riepās un trasi
Nu tad ĪSAIS kurss:
-paņemam kaut vienu reizi rokās pirometru
- nobraucam 3-4 ātros apļus
-izmēram riepai temperatūru secībā: ārmala-vidus-iekšmala
Ja vidus ir karstāks par malām - spiediens pa lielu.
Ja vidus ir vēsāks pa malām - spiediens pa mazu.
Optimālo, sākuma spiedienu skatam ražotāja noteikto, un atmetam 0.3-0.4bar - iegūsim +/- riepas "auksto" spiedienu.
Riepas spiediens DARBA temperaturā ir atkarīgs no auto SVARA.
Manas 1.4-1.5tn gadījumā, optimāls spiediens karstai riepai ir 2.3bar, aukstai priekša 1.8b, aizmugure 2.0b
Ja mērot temp. tiek konstatēts, ka divi no mērījuma punktiem rāda vienādi, bet viens atšķiras, tad attiecīgi ķeramies klāt:
-savirze
-sagāzums
Primitīvāka metode:
-uzvelkam uz riepas borta svītru
-mizojam pa trasi
-skatamies kā strīpa noēsta (dažu gadījumā pietiek vērot uzrakstu dilšanu uz borta )
- bet te jāmāk pareizi "iztulkot"svītras dilšanu, pareizāk - jāatšķir spiediena nepareizību, no sagāzuma nepareizības.
Es, braucot ar 155, dariju visu "metodom tika" jo braucot diezgan atri, uz sakjeres robezhas, tu pats sajutisi kad auto vadamiba paliks labaka
Piemeram uz 2.4 prieksha un 2.2 aizmugure viss bija slikti, bet ar 2.0 gan prieksha, gan aizmugure man patika krietni labak
Sajutas neaprakstamas, gan no skaņas, gan vadāmibas... + trase bija gana slapja, lai beigas vizinatos tik ar roceni... Tiesa gan nonesu vienu lielo riepu, bet par laimi tikai salocits nummurs + sakuma domaju ka varešu esošas ziemenes nodzit un likt jaunas, bet neka... bus jabrauc vēl
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās