Atbildēt pie šī temata 4 lapa no 53 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5 ... 51, 52, 53  Nākošais
tehniskie jautajumi ,problemas,ķibeles
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
maaric rakstīja:
dzintis rakstīja:
japāņu gultnis..20 ls apmēram(ja pa dārgo)

 Very Happy  paldies pa info par japāņu gultņiem, bet izmēru jau laikam tā ari neuzzināšuWink

tātad gultnis veiksmīgi samainits! izrādījās mega vienkāršs pasākums!
jautājums tagat rodas cits.
klimats nestradā, jo nesledz iekšā sūkņa magnētu, pat nepienāk strāva.
Ja pareizi saprotu tad laikam ir izgajis freons, un kautkāds relejs atsledz pienākošo strāvu uz sukni.
kāds varbūt sikāk var pastāstit uzbūvi .
visu laiku klima strādāja perfekti pirms mneša apstajas.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
maaric rakstīja:
klimats nestradā, jo nesledz iekšā sūkņa magnētu, pat nepienāk strāva.
Ja pareizi saprotu tad laikam ir izgajis freons, un kautkāds relejs atsledz pienākošo strāvu uz sukni.
kāds varbūt sikāk var pastāstit uzbūvi .
visu laiku klima strādāja perfekti pirms mneša apstajas.

Nu ja tur nav freona, tad nevajag mēģinat nokaut sūkni ar eksperimentiem, jo tādā gadijumā tas ir arī bez eļļes.
http://lv.wikipedia.org/wiki/Gaisa_kondicion%C4%93%C5%A1ana

Relejs atļauj pienākt strāvai, ja viss OK. Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
bumbierzs rakstīja:
maaric rakstīja:
klimats nestradā, jo nesledz iekšā sūkņa magnētu, pat nepienāk strāva.
Ja pareizi saprotu tad laikam ir izgajis freons, un kautkāds relejs atsledz pienākošo strāvu uz sukni.
kāds varbūt sikāk var pastāstit uzbūvi .
visu laiku klima strādāja perfekti pirms mneša apstajas.

Nu ja tur nav freona, tad nevajag mēģinat nokaut sūkni ar eksperimentiem, jo tādā gadijumā tas ir arī bez eļļes.
http://lv.wikipedia.org/wiki/Gaisa_kondicion%C4%93%C5%A1ana

Relejs atļauj pienākt strāvai, ja viss OK. Wink

Nekādi eksperimemti netiek veikti. pirms dzišanas uz diagnostiku tika nomainits gultnis jo skriemelis nedaudz trokšņoja!
vnk intresē vai tiešam vis tik vienkārši, ka nav freona un nepadod strāvu. vnk klima pazuda burtiski nakts laikā.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pirmais ko pārbaudi-drošinātāju zem stūres kreisajā pusē-kurš tieši neatceros. Pēc tam čeko freonu- par noplūdi liecina zaļas krāsas šķidruma plankumi noplūdes vietās

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) MSN Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ja eksperimenti netiek veikti, tad atodi kur stāv freona spiediena devējs resnākajā trubā un savieno tā kontaktus uz ĻOTI ĪSU BRĪDI (1-2sek). Ja vaina tikai neesošā spiedienā, tad sūknis ieslēgsies. Protams jābūt ieslēgiem režīmiem, lai vispār AC strādātu. Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs kur meklēt tālāk? 
Sveiki,
ECU Scan,
viss būtu notestēts bet ir viens dīvains simptoms...
Pielec labi,
tur apgriezienus 1200 kad auksts tikko pielaists,
tad nokrīt drusku virs 1000 un kad uzsilst līdz 72grādiem,
to redzu pēc ECU Scan,
noslāpst kā izslēdzot aizdedzi.
ECU Scan neizmet nevienu kļūdu.

ja kādam ir varianti būšu pateicīgs.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Slāpst nost silts - izklausās pēc klasiskās kloķvārpstas pozīcijas devēja problēmas. Bet domājams, ka diagnostikas prograi kautkas bija jārāda tādā gadījumā hmm


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Slāpst nost silts - izklausās pēc klasiskās kloķvārpstas pozīcijas devēja problēmas. Bet domājams, ka diagnostikas prograi kautkas bija jārāda tādā gadījumā hmm


kurš ir kloķvārpstas devējs?
un kapēc noslāpst tajā brīdī kad būtu jānostājas apgriezieniem zem 1000 kā siltam dzinējam?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
juurasp rakstīja:
j.k. rakstīja:
Slāpst nost silts - izklausās pēc klasiskās kloķvārpstas pozīcijas devēja problēmas. Bet domājams, ka diagnostikas prograi kautkas bija jārāda tādā gadījumā hmm


kurš ir kloķvārpstas devējs?
un kapēc noslāpst tajā brīdī kad būtu jānostājas apgriezieniem zem 1000 kā siltam dzinējam?


nu tas, kurš dod ECU info par kloķenes noteiktu stāvokli...
tāpēc, ka tas devējs pārstāj funkciklierēt, kad sasniedzis zināmu temperatūru...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
juurasp rakstīja:
j.k. rakstīja:
Slāpst nost silts - izklausās pēc klasiskās kloķvārpstas pozīcijas devēja problēmas. Bet domājams, ka diagnostikas prograi kautkas bija jārāda tādā gadījumā hmm


kurš ir kloķvārpstas devējs?
un kapēc noslāpst tajā brīdī kad būtu jānostājas apgriezieniem zem 1000 kā siltam dzinējam?


nu tas, kurš dod ECU info par kloķenes noteiktu stāvokli...
tāpēc, ka tas devējs pārstāj funkciklierēt, kad sasniedzis zināmu temperatūru...


Aghaa,
un kurš relejs par to atbild 146 1.6 ts 1999.g.
un vai to devāju meklēt no spararata puses vai no priekšas?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palūri EPERī... Smile


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
palūri EPERī... Smile


būtu ta palūrētu...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ieej sadaļā "Pircēja rokasgrāmata"  melns uz balta

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) MSN Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Izskatās aptuveni šitā: http://www.alfaworkshop.co.uk/parts/Alfa_Sensor-Crank.shtml


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
neviens relejs par to neatbild. CKP sensors pa taisno dod infu uz ECU. Un kad nedod, tad ECU to uztver kā "motors nedarbojas" un noglušī visu pārējo.  Tāpēc arī netiek reģistrēta kļūda.


_________________
Kur ir olas, tur ir arī brokastis /Mārtiņš Rītiņš/
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 4 lapa no 53 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5 ... 51, 52, 53  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database