Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 4 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais
Lietuvas vienīgais 147 GTA
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu tā , padevos uz provokāciju un uzrakstiju tam " pārdevējam" 159 balto pa lēto Smile

Gribās redzēt ko rakstīs.  Rolling Eyes
Paņemu ONLINE tulkotāju un vāciski tipa uzrakstiju Smile Sanāca drausmīgi  Laughing , bet tomēr ......

"Der gute Tag! Можна zu erkennen, ob es правленая der Preis der Wagen ist, und die ausführlicheren Informationen sind anlässlich dieses Wagens nötig. Wenn man die zusätzlichen Fotografien des Salons senden kann
Und bittet um Rückruf unter:      
Oder Kontaktaufnahme durch Email:  ivars4@inbox.lv"

Domāju nebūs atbildes , bet .....  naac  hmm atnāca !!!

"Hello ,
I hope you understand English because I don't write German so well even
if I lived and worked in Germany for a year. I drive the car in
Germany. The car is in excellent condition,1 hand, GERMAN papers,never
involved in any accidents, the engine works perfectly, it has the
technical book and all papers, REAL km,and all the other options .I sell it cheap
because I just moved to London, UK. Now nobody wants to buy it here in
UK because it's European,German made car with the steering wheel on the
left side. The car is already at a shipping company in a garage and I
can send it anywhere in Europe in 2-3 days to your home on my expense.
If you are interested please reply me so I can give you more
information.
Thank you"

NU paspēlēsim vēl  dj

"Good evening! The car me interests, are necessary photos and serial number. I live in Latvia.

Gaidam atbildi .....
 naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Skatos, ka teksts ir gandriiz identisks Niksona aprakstiitajam gadiijumam ar motociklu super

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Turpinājums  Laughing

Hello ,
The car is like new,in perfect condition ,no scratches,no damage.The price i am looking for my Alfa ,EUR 12500 including the shipping costs,insurance and handling.All the car's documents are prepared for the sale. The deal will be made through Tamuf Logistics LTD
( www.tamuf.com ) which is a shipping company and my car is in their custody. They will handle everything,payment, delivery and all the documents. I will pay for shipping and insurance so you don't have to worry for more expanses. The car will arrive to you in about 2-3 days and you will have 5 days to inspect it before take the decision to buy it or not.I sell the car at this price because i have a personal problems and i need the money urgently.If you are interested to buy my car you must accept to make the deal through Lotsit Logistics because right now i`m not in London, Uk,I am in a business trip in Europe and the car is in London in the custody of the shipping company. All that you have to do is to take a look on their website and make a decision if you decide to buy please Email me your full information's ( name and address ) and i will contact the company with your full information's so they can send the car at your home address and they will contact you with information ( payment/shipping ) on how to complete this transaction.When the car is sent they will contact you with the information's about the shipping (Tracking Number so you can check the STATUS of the delivery ONLINE on there website ) and with the information's about making a 50% deposit at them on there Payment Agent name and address so the company can be sure that you will have the money to buy the car when it will be delivered to your home address. The car was checked by their repairman's and it is ready to be shipped.Just email me back and let me know if you want to buy the car.

Sincerely !

Tulkojums krievu valodā Smile

Привет, автомобиль походит новый, в отличном состоянии, никаких царапинах, никаком повреждении. Цена я ищу свой Alfa, 12500 ЕВРО включая стоимости доставки, страховку и обработку. Документы всего автомобиля подготовлены к продаже. Сделка будет заключена через Tamuf Logistics LTD (www.tamuf.com), который является транспортной компанией, и мой автомобиль находится в их хранении. Они будут обращаться со всем, оплатой, поставкой и всеми документами. Я заплачу за отгрузку и страховку, таким образом Вы не должны будете волноваться для большего количества пространств. Автомобиль прибудет в Вас приблизительно через 2-3 дня, и у Вас будет 5 дней, чтобы осмотреть его прежде, чем примут решение, чтобы купить это или нет. Я продаю автомобиль по этой цене, потому что у меня есть личные проблемы, и я нуждаюсь в деньгах срочно. Если Вам интересно покупать мой автомобиль, Вы должны принять, чтобы заключить сделку через Логистику Lotsit, потому что прямо сейчас я `м. не в Лондоне, Великобритания, я нахожусь в командировке в Европе, и автомобиль находится в Лондоне в хранении транспортной компании. Все, что Вы должны сделать, должно смотреть на их вебсайте и принять решение, если Вы решаете купить, пожалуйста пошлите по электронной почте мне свою полную информацию (наименование и адрес), и я свяжусь с компанией с Вашей полной информацией, таким образом они смогут послать автомобиль в Вашем домашнем адресе, и они свяжутся с Вами с информацией (оплата/отгрузка) о том, как закончить эту сделку. Когда автомобиль пошлют, они свяжутся с Вами с информацией об отгрузке (Отслеживающий Число, таким образом Вы можете проверить СТАТУС поставки ОНЛАЙН на там вебсайт), и с информацией о создании 50%-ого депозита в них на там наименовании и адресе Агента Оплаты, таким образом компания может убедиться, что у Вас будут деньги, чтобы купить автомобиль, когда это будет поставлено Вашему домашнему адресу. Автомобиль был проверен их ремонтником, и это готово быть отправленным. Только пошлите по электронной почте мне назад и сообщите мне, если Вы хотите купить автомобиль. Искренне!

Spēlējam tālāk Smile

Greetings!

All certainly looks interestingly but me interests photos of salon of the car.

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
pamatiigs darbs vispaar jaaiegulda. jaataisa majaslapas, jaaraksta simtiem atbilzhu visiem interesentiem, kas izdomaajushi vinjus padirsinaat. un veel jaapamanas nosleepties no varas iestaadeem. nemaz tik viegla taa naudinja nav aiwa

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
...bet nu bļē šitā dirst ir jāmāk... Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
pamatiigs darbs vispaar jaaiegulda. jaataisa majaslapas, jaaraksta simtiem atbilzhu visiem interesentiem, kas izdomaajushi vinjus padirsinaat. un veel jaapamanas nosleepties no varas iestaadeem. nemaz tik viegla taa naudinja nav aiwa

Domāju ka lapu uztaisa vienreiz ( sākuma darbs tāds palielāks), un pēc tam jau teksti visi ir gatavi...spēj tik copy paste taisīt atbildēs  Rolling Eyes Par slēpšanos no varas iestādēm gan piekrītu.

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
saakumaa saka ka vis snotiek ar tamfu logistiks peect5am tekstaa jau paraadaas Lotsit logistiks  Laughing

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
NEXT

Hi ,

Here are the photos. Let me know your decision.

Thanks in advance !

Tas nekas, ka bija runa par baltu SW  piip

Greetings!

There is no I looked white.

Gaidam ....  naac

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
tagad izdari aatru manevru - raksti tam idzimtenim shaadi: juusu piemineetaa transporta kompaanija tamuf nav to kompaaniju sarakstaa, kas lieto vaacijas muitas noliktavu pakalpojumus vai kurai taada pieder. kompaanijai nav tiesiibu izrakstiit T1 dokumentu. redzees, ko vinji uz taadu atbildees. es nevaru atrast to kompaaniju nevienaa savaa sarakstaa Very Happy tad ta nu jaunums Very Happy

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
raksti labaak- hande hoch! kriminalpolizei bundesrepublik deutchland! gib mir auto oder gehe nach zietums, shnell, shnell l!!!

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
un neaizmirsi logo

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Trax rakstīja:
tagad izdari aatru manevru - raksti tam idzimtenim shaadi: juusu piemineetaa transporta kompaanija tamuf nav to kompaaniju sarakstaa, kas lieto vaacijas muitas noliktavu pakalpojumus vai kurai taada pieder. kompaanijai nav tiesiibu izrakstiit T1 dokumentu. redzees, ko vinji uz taadu atbildees. es nevaru atrast to kompaaniju nevienaa savaa sarakstaa Very Happy tad ta nu jaunums Very Happy

kapēc tu domā, ka T1 būtu nepieciešams

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
es nedomaaju, es rakstu. laacha kungs, nepiesienaas, ja?

elbee - tu kjertais, novaac to kaashkrustu! kaut arii - kaadu kaashkrustu - taa ir ugunsziime, pret ljauno!

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Trax rakstīja:
es nedomaaju, es rakstu. laacha kungs, nepiesienaas, ja?
klacha es nesienos, raksti, raksti   naac

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tad sanāk ka cilvēks nopērk mašīnu nemaz neizbraucot? A ja nu zem haubes motora nav?

Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 4 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās

Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration