Noteikti servismeņiem šitais viss jau ir sen zināms, bet tā kā netā neko daudz neatradu par to - uzrakstīšu savu viedokli.
Joka pēc paeksperimentēju un IMHO sapratu kā darbojas TS sistēma uz CF1/CF2 motora. Reāli visu pamatdarbu veic TIKAI kreisās 2 spoles, kas uz katru motora apgriezienu (gan darba, gan tukšajā) darbina lielās sveces (kreisā pusē katram cilindram), pārējās 2 spoles (labējās 2) darbina mazās sveces (labā pusē katram cilindram), kas arī tiek darbinātas uz katru apgriezienu.
Priekš sevis to pierādīju tīri eksperimentāli - ja ar aizdedzi viss ok, atslēdzot 3. un 4. spoli motora darbība nemainās vispār nemaz (mani novērojumi).
Respektīvi, ja kādam liekas, ka ir beigta kāda no primārajām spolēm vai jāmaina lielās sveces, IMHO to var pārbaudīt atslēdzot labējās 2 spoles - ja motora darbībā pasliktinās - var uzskatīt ka pamatsveces nestrādā kā vajag, tātad vai nu jāapmaina spoles (piem. labējās divas uz kreisajām) vai pienācis laiks mainīt lielās sveces.
Mazās sveces var pārbaudīt attiecīgi pieslēdzot tikai 2 labējās spoles - dzinējam principā vajadzētu turpināt strādāt uz visiem cilindriem, varbūt nedaudz sliktāk griezt (jo mazās sveces atrodas vienā pusē degkamerai, tādēl aizdedze nav optimāla).
Uz CF3 dzinējiem tas neattiecas, tur katra spole darbina abas sveces vienam cilindram, attiecīgi ja spole beigta viens cilindrs neies...
Tīri teorētiski dzirkstelei darba apgriezienā IMHO ir grūtāk pārlekt kā tukšajā, tādēļ itkā CF3 konfigurācija varētu būt labāks risinājums no jaudas viedokļa, bet CF1/CF2 spēs labāk darboties pie vienas vai pat 2 spoļu "bojāejas".
P.S. Neesmu auto inženieris, remontēju tikai savus auto, tā kā labprāt uzklausītu pamatotu kritiku
_________________
156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!