Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 4 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3, 4  Nākošais
Voyager ? Lancia ?
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Voyager ? Lancia ? 
Laikam jāatskaitās.

Jāsāk ar to, ka dzīve piespida meklēt lielāku mašīnu. Septiņvietīgu.
Apgāju pa tirdziņu un atradu, ka ir gana daudz interesantu vāģu, bet tiem visiem ir šādas tādas utis, kuras man nepatika.
Dodge (Fiat) jorney – laba cena, 4x4, ok motors, bet salona izpildijums diezgan klumzīgs
Galaxy – iedrošināja mondeo piekare, bet tomēr likās mazliet par šauru
Folksvāgens vispār klauni – tirgoņi krasta ielā ar savu aroganci panāca, ka es pēc ~ 30 sekunžu komunikācijas mēģinājuma pagriezos un aizgāju. Īlē tomēr paskatiju multivanu un atradu to par pārāk autobusīgu un vismaz 2 reizes par dārgu. Bet nabaga šarāns ir vēl mazāks par galaxy (lai gan tie klauni mēģināja iestāstīt pretējo)...

Topgear.com par voyager bija uzrakstijis: You've got a toddler already and twins on the way, and you don't have time to trawl endlessly for the ultimate practical big MPV. Your problems are over - it's right here.  
Tas ir apmēram par mani. Patika viss – gan skats, gan salons – trasformācijas iespējas un koncepts – 2+2+3. Tas nozīmē to, ka vojagers ir vienīgais, kura aizmugurējos sēgekļos mani bērni (6 – 8 g) var ierāpties pilnīgi patstāvīgi. Man nevajag ne iet ko locīt ne pacelt ne kratīt. Un bez tam, arī ar 7 paceltiem sēdekļiem vēl joprojām ir kaut kāds bagažnieks. Nemaz nerunājot par to FŪRI kāda ir, kad aizmudurējie sēdekļi ir nolocīti

Sāku pētīt kas vispār ir pieejams tirgū, gan jauns, gan mazlietots. Izrādijās, ka līdz ar Kraislera pārdēvēšanu par Lančiju ir izveidots arī tāds kā sejas pacēlums. Itāļi esot paslīpējuši salona dizainu un arī piekari (tiešām nezinu, cik tur taisnības). Bet salīdzinot aktuālo ar 2010 gada modeli, pirmais tomēr likās ievērojami jaukāks iekšā. Nu tad mēģināju notēmēt uz atjaunoto modeli. Sāku pētīt internetus, sataisiju tabulu ar mašīnām, kuras mani varētu interesēt. Atradu, ka viens vācu kantoris piedāvā vispilnāko modeli (platinium), vēl izdekorētu ar dvd kino par cenu, par kuru citi piedāvā vidējā līmeņa (gold) aprīkojumu.
Starpība starp Gold un platinium ir: kurmjādas salons (alkantra); xenons; 3. rinda – elektrificēta; priekšējie sēdekļi un spoguļi ar atmiņu; navi ar parkkameru; infinitī 5.1; keyless; aklo zonu brīdinātājs, kurš redz arī ja es atpakaļgaitā stumjos ārā no kādas alas un pa galveno gonščegs tešās.
Nu visas opcijas tādas – foršas, kuru dēļ būtu vērts iespringt.  
Viss likās forši, bet cena likās mazliet pat mānīgi zema un pārdevēja kontaktpersonas austrumnieciskais uzvārds arī bija norm ahtungs shifty
Nu neko, izdomāju visu soli pa solim. Mēģināju kaulēties, bet pirmo reizi nenokašāju ne feniņu. Cipars bija pilnīgā klintī iekalts, pat uz noapaļošanu nekas nesanāca. :kaspich: Nu ko – mašīna tāpat lēta.... Ar persieti sadrātējām līgumu. Iemaksāju avansiņu un palūdzu lai pie naudas saņemšanas man atsūta apstiprinājumu, ka mašīna ir nolikta malā, nav iespējams, ka “kāds neinformēts kolēģis pēkšņi pārdeva to pirmajam garāmgājējam” utt. Arī opciju saraksts atbilst.
Dabuju apstiprinājumu. Un manu paranoju pilnībā noslāpēja kāda mūsu kundze, kura tur netālu dzīvo. Viņa aizbrauca līdz tam kantorim, satika persieti un palūrēja salonā. Apstiprināja, ka pie griestiem ir tādi mazi televizoriņi, bet sēdekļu āda gan tāda jocīga. aiwa
Nu neko, tātad viss kārtībā. Samaksāju līdz galam. Pa to burzumu, uz labu iznākumu cerēdams jau biju nopircis biļetes uz Frankfurti. Liriska atkāpe – kad pie Rainera biļetes pieliekat ceļu līdz lielajai Frankfurtei, viesnīcu, jo Rainis ielido naktī un vēl visas kapeiciņas par maksas WC n'shit sanāk, ka Lufthanza [savlaicīgi pērkot] ir lētāka.
Ierodoties varēju atviegloti nopūsties – mašīna bija, numuri uzlikti, ziemas riepas arī (pasūtiju reifendirekt.de, ar piegādi līdz salonam).  Persietei samaksāju par tranzīta nr un riepu montāžu un devos dzīvē. Līdz Rīgai 1800 km. Pirmajā vakarā tiku līdz Berlīnei. Nākošajā dienā no Berlīnes līdz Mariampoles bendzīntankam (non-stop !!) un attiecīgi – Rīgai. Tas man prasija 13 stundas. Pilnīgi bez trakošanas, tādā piebraukšanas režīmā

Par mašīnu pašu. Dinamika, protams, nožēlojama. 45 Bet tā laikam nav motora vaina. Pārslēdzoties ir sajūta, ka maziņš amerikānītis tur iekšā kaut kā nesakarīgi spaida sajūgu. Ceru, ka ar iebraukšanos paliks mazliet jautrāk
Motora skaņa atsit mazos GM grupas dīzelīšus. Kaut kas līdzīgs bija @ opel kadet ~ 2002 gadu. Bet te taču ir 2,8 L !!!
Volvo (lai gan mazliet mazāks motors) skan ievērojami labāk un kad tas paātrinās ir sajūta, ka kārbas zobrati ir sakabē.
Mašīnā nav sildītāja (a’la webasto) Pat pie -3 braucot motors atdziest. Nu tā ir risināma problēma...
Bet pozitīvi ir tas, ka pie 120 km/h @ 1800 rpm motoru nedzird vispār. Tikai riepu un vēja troksni, bet arī to tādā pieņemamā līmenī.
Salons [gandrīz] negrab. shura
Iebraucot LT nospiedu patēriņa rēķinātāju uz >0,0< Līdz Rīgai vidējais bija 7,6 L/100 km. IMHO – cienīgi. Pilsētā vēl novērojumus neesmu izveicis
Piekare ir īstena amerikanka. Kad Kojots ar Dimu Ficinā “sertificēja”,  atzina par gana labu. Nu piemēram, aizmugurējais amortiņš ir šampānieša pudeles resnumā. Bet tai pat laikā [gandrīz] nav tās “āzīša gaitas” un arī pa līkumiem var gasēt diezgan brīvi. Nešūpo.
Un protams – salons ir fantastiski funkcionāls un ērts. Sieva no divvietīga par septiņvietīgu to mašīnu var uztaisīt minūtes laikā. Un kad nav sēdekļu, iegūstam pilnīgi gludu grīdu.
Vēl visādi sīki knibuči iepriecina. Piemēram, nakad nevarēju iedomāties, ka siltā stūre ir TIK forši. Daži no foruma papām jau arī to opciju “sertificēja” ar 5 no 5.

Cik globāli ir pareiza fiata stratēģija EU piedāvājot Kraisleru ar Lančas zīmi – laiks rādīs. Man kā patērētājam pagriezās laba iespēja nopirkt labu mašīnu par ļoti labu cenu. Tiktāl viss kārtībā. Kā būs tālāk – paskatīsimies


_________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Moš Tev uz freemont pusi vajadzēja skatītites Rolling Eyes Bet laikam tā cena..


_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Presto rakstīja:
Moš Tev uz freemont pusi vajadzēja skatītites Rolling Eyes Bet laikam tā cena..


NIKSONS rakstīja:

Dodge (Fiat) jorney – laba cena, 4x4, ok motors, bet salona izpildijums diezgan klumzīgs


Wink


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Presto rakstīja:
Moš Tev uz freemont pusi vajadzēja skatītites Rolling Eyes Bet laikam tā cena..


Freemounts ir lētāks, mazāks un tas, lai kas tam virsū ir rakstīts, ir Dodge Journey, ko Niksons augstāk minēja.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es domāju, ka Nixons par šo auto būs laimīgs. Mandā nodaļā vienam no aģentiem darba auto ir 2006. gada Voyager. Tas gan ir pilnīgi cits auto, jo ir vēl uz vecās lāgu bāzes, bet motors un kārba ir tā pati. Šogad uz odometra jau rāda 310.000km. Ne motoram, ne kārbai nekas nav darīts.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Cosa Nostra rakstīja:
Presto rakstīja:
Moš Tev uz freemont pusi vajadzēja skatītites Rolling Eyes Bet laikam tā cena..


Freemounts ir lētāks, mazāks un tas, lai kas tam virsū ir rakstīts, ir Dodge Journey, ko Niksons augstāk minēja.


Freemount patiesībā ir pat ļoti patīkams auto. Atšķirībā no dodža, salona apdare nav tik kokaina un vadāmības ziņā ar ir jūtami uzlabojumi. Vienīgi man ne īpaši patika degvielas patēriņš - trīs dienu izbraucienā vidēji sanāca 11,3. Mana versija gan bija Freemont 2.0 JTD 170 AG AWD Lounge, bet nu vienalga...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Par frīmontu man jau atbildēja  Wink


Pielikšu bildes:





maģiskie 19



Vēl viena lanča




_________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
...piektajā bildē to balto grandiņu, kas lūr no stūra, gan gribētos pamocīt... smokin

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Prokurors rakstīja:
Cosa Nostra rakstīja:
Presto rakstīja:
Moš Tev uz freemont pusi vajadzēja skatītites Rolling Eyes Bet laikam tā cena..


Freemounts ir lētāks, mazāks un tas, lai kas tam virsū ir rakstīts, ir Dodge Journey, ko Niksons augstāk minēja.


Freemount patiesībā ir pat ļoti patīkams auto. Atšķirībā no dodža, salona apdare nav tik kokaina un vadāmības ziņā ar ir jūtami uzlabojumi. Vienīgi man ne īpaši patika degvielas patēriņš - trīs dienu izbraucienā vidēji sanāca 11,3. Mana versija gan bija Freemont 2.0 JTD 170 AG AWD Lounge, bet nu vienalga...


Journey un Freemount saloni ir pilnīgi identiski un ražo tās mašīnas vienā rūpnīcā - Meksikā. Protams, ja salīdzina ar pirms un pēc face lift modeļus, tad saloni atšķiras, bet tā tagad abiem tekošajiem autiņiem saloni ir vienādi.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ralfins rakstīja:
...piektajā bildē to balto grandiņu, kas lūr no stūra, gan gribētos pamocīt... smokin


 SRT. Starp citu, LV tādu vienu TCM pārdeva - bordo krāsā. Cik zinu, jau nošķīla   aiwa . Tur tāda interesanta lieta bija ar disku. Disku avārijā saskrāpēja. Autiņš jauns un dabiski, ka jāsūta jauns. Neminēšu summu, cik maksāja disks, bet apdrošinātājs nogulsēs izkrita un uz kādu laiku zaudēja spēju sarunāties. Razz

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es to 2.8 CRD esmu testējis iepriekšējā Voyager modelī. Salīdzinot ar Alfas 2.4 JTD tas VM motori šķita tāds paskaļš, vibrējošs. Gāja itkā vēl puslīdz ok priekš automāta un tās būdas. Bet nu 4 cilindri bez nekādiem biturbo un papildu kompresoriem, līdz ar to uz brīnumiem arī var necerēt.

Starp citu, kāpēc ne V6 + propāns/butāns, bet tieši dīzelis?



Pēdējoreiz rediģējis smic Fri Jan 11, 2013 3:27 pm; pavisam rediģēts 1 reizi

_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Klau, Nixon, kāds gads ir pasē?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Šai vīkendā sanāca pamocīt aktuālo ML250, kam arī 4 cilindri, bet ar biturbo. Tas gāja diezgan interesanti, lai gan arī tur līdz 3.5 V6 vēl bija krietni kur augt.


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ralfins rakstīja:
...piektajā bildē to balto grandiņu, kas lūr no stūra, gan gribētos pamocīt... smokin



Sūds - darbs
http://www.prinzert.de/go.to/modix/3,2,v32vztz/fahrzeugangebot.html?version=280&manufacturer=172&sort=price:ASC&car=Jeep%20Grand%20Cherokee%206,4%20V8%20SRT8%20Limited-Edition%20sofort%20lieferbar%20!

73 kilo rubļi

Palietots kaut kas līdzīgs - 3 x lētāks
http://www.prinzert.de/go.to/modix/3,1,v33j6g7/fahrzeugangebot.html?version=280&manufacturer=172&sort=price:ASC&car=Jeep%20Grand%20Cherokee%206.1%20SRT8%20Navi%20'Jeep%20Vertragsh%E4ndler'


_________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Cosa Nostra rakstīja:
Klau, Nixon, kāds gads ir pasē?


vot tas ir laPs jaut
zulassungsbescheigungā rāda, ka no Fiat germanī tas vāģis izbraucis 13/11/12
erstzulassung ir 27/11
mans papīrs izdots 03/01/13


_________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 4 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3, 4  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database