Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 7 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nākošais
Spider uz restaurāciju
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
pēc pieredzes, jaunās reproducētās daļas tomēr nav jaunas oriģinālas daļas Sad


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
abus SmileSmile

no sākuma man bija tāda doma
- ieleiku tepiķus visur
- priekšā lieku pa virsu gumijas paklājus

classicalfa man paskaidroja ka neies cauri, jo tad gumijas paklājam malas par lielu. Jāizvēlas vai nu viens vai otrs. Vienīgi var Maxima nopirkt kādu paklāju ko zem kājām paklāt, ja dikti gribās Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
pēc pieredzes, jaunās reproducētās daļas tomēr nav jaunas oriģinālas daļas Sad


Šī detaļa http://www.classicalfa.com/products/IN102-COMPLETE-MAT-SET-%252d-KAMM-TAIL-SPIDER.html vismaz bildē izskatās pēc ļoti tuvas original

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Ja restaurācijas, tad visam jābūt 1:1 ar original. Jebkura atkāpe jau būs kolekcijas vērtības kritums.


neesmu specs, bet lai S2 būtu kolekcijas auto, kam šādi sīkumi ir svarīgi ir jāpaiet vēl kādam laiciņam.......kura laikā vēlreiz jāpārmetina bundža......un tad jau varēs taisīt 1:1  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
tad , kad viņas aptausta, viņas atšķiras Smile


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Restaurēts vienmēr ir un būs restaurēts, tas vairs nekad nebūs tik vērtīgs kā labi saglabājies oriģināls - tā tam būs būt Smile

Es kad čiņīju savejo man bija pilnīgi cits uzstadījums - man ir veca budža, bet mašinu gribu iespēju robežās (cik CSDD atļauj bez lielās pārbūves) jaunu - nomainīju motoru (ieliku dīzeli), kārbu (automātu), salonu (jaunu Vācijā uzšuva 2x lētak nekā Latvijā pēc originālajām piegrieznēm), ieliku elektriskos logus (manam nebija, bet modelim vispār ir pieejami), ja saņemšos ielišu vēl klimatu un kruīzu - tad galīgi nejutīšos apdalīts salīdzinājumā ar mūsdienu mašīnām.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
JM rakstīja:
Restaurēts vienmēr ir un būs restaurēts, tas vairs nekad nebūs tik vērtīgs kā labi saglabājies oriģināls - tā tam būs būt Smile

Es kad čiņīju savejo man bija pilnīgi cits uzstadījums - man ir veca budža, bet mašinu gribu iespēju robežās (cik CSDD atļauj bez lielās pārbūves) jaunu - nomainīju motoru (ieliku dīzeli), kārbu (automātu), salonu (jaunu Vācijā uzšuva 2x lētak nekā Latvijā pēc originālajām piegrieznēm), ieliku elektriskos logus (manam nebija, bet modelim vispār ir pieejami), ja saņemšos ielišu vēl klimatu un kruīzu - tad galīgi nejutīšos apdalīts salīdzinājumā ar mūsdienu mašīnām.

Restomod'ers Smile


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
JM rakstīja:
Restaurēts vienmēr ir un būs restaurēts, tas vairs nekad nebūs tik vērtīgs kā labi saglabājies oriģināls - tā tam būs būt Smile

Es kad čiņīju savejo man bija pilnīgi cits uzstadījums - man ir veca budža, bet mašinu gribu iespēju robežās (cik CSDD atļauj bez lielās pārbūves) jaunu - nomainīju motoru (ieliku dīzeli), kārbu (automātu), salonu (jaunu Vācijā uzšuva 2x lētak nekā Latvijā pēc originālajām piegrieznēm), ieliku elektriskos logus (manam nebija, bet modelim vispār ir pieejami), ja saņemšos ielišu vēl klimatu un kruīzu - tad galīgi nejutīšos apdalīts salīdzinājumā ar mūsdienu mašīnām.

Restomod'ers Smile


Nujā, bet mašīnai ir jābūt maksimāli tuvu oriģinālam skatam - pat pieejot klāt un iesēžoties mašīnā tikai labs spečuks pateiks, ka šitam VINam bija citāds krēslu raksts un airi logiem Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
JM rakstīja:

Es kad čiņīju savejo man bija pilnīgi cits uzstadījums - man ir veca budža, bet mašinu gribu iespēju robežās (cik CSDD atļauj bez lielās pārbūves) jaunu - nomainīju motoru (ieliku dīzeli), kārbu (automātu), salonu (jaunu Vācijā uzšuva 2x lētak nekā Latvijā pēc originālajām piegrieznēm), ieliku elektriskos logus (manam nebija, bet modelim vispār ir pieejami), ja saņemšos ielišu vēl klimatu un kruīzu - tad galīgi nejutīšos apdalīts salīdzinājumā ar mūsdienu mašīnām.


Šo gadījumu jau pagājušajā nedēļā apskatījām. Tiek atjaunots maksimāli tuvu oriģinālam, saprāta robežās. Tā kā šis auto dzima kā Spica un vēlāk kļuva par carburatora auto, tad tur jau ir izmaiņas, bet tās ir tam laikmetam atbilstošas izmaiņas. Toreiz twinspark uz Spider vēl nelika, tāpēc man arī tā nebūs, stūres pastiprinātāja un elektrisko logu nebija un nebūs. Tepiķis mazliet cita veida jautājums, jo principā jebkurā brīdī bez mašīnas pilnas izjaukšanas to var nomainīt.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
tieši to gribēju teikt, ieliec gumijas, ja nepatiks bez problēmām ieliec pūkaino , domāju, ka tas prasīs 3 h laika un gumija rezervej


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kas to būtu domājis, priekšas spārni jāmaina. Kāds pirms manis visu to nesmukumu bija kārtīgi ar špakteli noklājis.



Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
auto nonācis metināšanas stadijā. Viss pelēkais ir tur, kur krāsa jau notīrīta. Spārni nav tīrīti, jo tiks likti jauni. Jaunās statusa bildes.













Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
paskaidrojiet, lūdzu, nezinātājam. Tas pelēkais izskatās kā grunts? Kamdēļ gruntēt, pirms metināšanas?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
petjka rakstīja:
paskaidrojiet, lūdzu, nezinātājam. Tas pelēkais izskatās kā grunts? Kamdēļ gruntēt, pirms metināšanas?

norauj visu līdz plikam metālam un nogruntē lai neiemetas rūsa?  hmm

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kurbel rakstīja:
petjka rakstīja:
paskaidrojiet, lūdzu, nezinātājam. Tas pelēkais izskatās kā grunts? Kamdēļ gruntēt, pirms metināšanas?

norauj visu līdz plikam metālam un nogruntē lai neiemetas rūsa?  hmm

Tā apmēram arī ir. Krāsošana paredzēta tik pēc kāda mēneša. Metināšana tak ar nenotiek mākslas muzejā kur visu laiku perfektu temperatūras režīmu var ievērot

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 7 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database