Atbildēt pie šī temata 5 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
75 2.0 TS Rosso
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ralfins rakstīja:
...spriežot pēc sliedēm, tas nebija pirmais dublis... Wink


Nu ja, katru ritu ierodoties uz darbu taks masina janoparko Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
BINGO! Beeeeeidzot atrisināts jaudas zuduma un rīšanās ciet problēma.
Pēc:
*temperatūras devēja mērījumiem dažādās temp
*spriegumi- uz kompja, uz sūkņa, uz spolēm
*citas spoles no sportinieka, jaunas
*mērījumi uz spoles un uz kloķenes devēja




*gaisa masas mērītāja pārbaudes
*benzīna spiediena
*sprauslas uz stenda

*citas sprauslas, cits kompis.... utt
*kompresija (nepareizi mērīts ar aizvērtu droseli)
10   10,5   11   11

Jau bik nolaidās rokas.... Un viens no pēdējiem to-do listē bija sadaleņu/kloķenes stāvoklis. Metkas viss kārtībā, BET ķēde bija ļoooti vaļīga. Pievilku. Un, kā aizgāja!!!!!

Samēriju arī vārstus.
Pēc gāmatas:
Ieplūde 0,4 .... 0,45
Izplūde 0,45...0,5

Man:  ieplūide      izplūde
1        0,40           0,60
3        0,45           0,65
4        0,40           0,60
2        0,40           0,60

Jautājums profiem- laikam galīgi ar izplūdi nav labi? Jāliek biezākas šaibas.
Jo secinu, ja vaļīga ķēde ļoooti iespaido jaudu, tad vārstu šķirbas ar tak!


Tad vēl samainītas visādas nolietotas detaļas pret jaunām.

Kāds prieks ir par jaunu zirgu veiktspēju!!!! Ideāli Rīgas ielām!



samainītas visas benžas trubiņas



Kardāna gumija


Progress ir lēns ko ierobežo gan finanses, gan laika veltīšana citām prioritātēm. Auto tiek lietots ikdienā, vēl ir miljons lietu kas jādara...

Paldies Koijotam, j.k., Baikerim, elbee, Nr.7 un alfaclub sporta programmai par atbalstu gan ar detaļām, gan padomiem!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
super yo


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Labs reports! Izbraucu - iet tagad daudz labāk kā mana. Pazudusi aizdusa motoram. Gan jau likvidējot lieko vārstu atstarpi būs vēl labāk.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
jo lielāka vārstu atstarpe, jo lielāks trieciens sadalenes kulakam pret bīdītājglāzi+paplāksni+vārstu. Tāpēc vēlams atstarpi iestatīt rūpnīcas noteiktajā izmērā.
Saliktas pareizas atstarpes noteikti arī nāks par labu motora performancei (būs garāka atvērta izplūdes vārsta fāze) Wink


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
jā, izskatās ka vārstu atstarpes būs jāsaliek pareizas izplūdei.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Peec pauzes pasaakums turpinaas. Gada peedeejaa darbadienaa izdarot vecos paraadus auto dabuuja esosho vin numuru jaunaa vietaa. Tad pavasarii tiks pie lv numuriem. Tagad pa zienu jaasadara visaadi darbinji.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tad jau vasarā varēs salīdzināt ar Bertone Junior TS. Jādomā par Biķernieku apļa nomu, kā bija pavasarī. Nemaz nebija tik briesmīgi dārgi, kaifs pilnīgais pa raganas katlu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
biķernieki interesē. Nu tā salīdzināšana tāda nekāda manuprāt, kur futbols vienos vārtos. Ne vāģis, ne braucējs nav konkurētspējīs. Bet tas nav svarīgi man pašlaik.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
LV mumuri dabūti, skate ar pirmo izieta, viss labi pa lielam.
Vārsti saregulēti- paldies Nr.7 un J.K. par morālo un materiālo atbalstu ar vārstu regulēšanas šaibām.
Vēss motors iet tagad ļoti labi, kā uzsilst noģībst. Norāvu lambdu nost, tagad arī silts iet labi.


Tekošais jautājums- vai kāds kautko nesūta no importijas tuvākā laikā?
Vajag de-dion centrālo buksi. Laikam gribu parastu gumijas. Varbūt kādam noliktavā mētājas?


Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
petjka rakstīja:
LV mumuri dabūti, skate ar pirmo izieta, viss labi pa lielam.
Vārsti saregulēti- paldies Nr.7 un J.K. par morālo un materiālo atbalstu ar vārstu regulēšanas šaibām.
Vēss motors iet tagad ļoti labi, kā uzsilst noģībst. Norāvu lambdu nost, tagad arī silts iet labi.


Tekošais jautājums- vai kāds kautko nesūta no importijas tuvākā laikā?
Vajag de-dion centrālo buksi. Laikam gribu parastu gumijas. Varbūt kādam noliktavā mētājas?


Ar zināmu regularitāti sūtu no myalfa.eu. Pēdeējais pasūtījums startēja otrdien. Parasti gan finalizēju pasūtījumu dienas laikā un necenšos vēl kādu pierunāt ko sūtīt.
Ja dikti nedeg, dod ziņu par detaļas kodu pie Bertelsbeck, mēneša laikā droši vien atkal ko sūtīšu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
petjka rakstīja:
Vēss motors iet tagad ļoti labi, kā uzsilst noģībst. Norāvu lambdu nost, tagad arī silts iet labi.

Aizdomas apstiprinājās? Jūti kādu mīnusu braucot bez lambdas? Teorētiski standarta regulējumiem bez lambdas būtu jābūt diezgan "drošiem".


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vispār no sportinieka vēl palikusi diezgan gara izplūdes sadalene, kuru var likt ieplūdē un atvērt arī ar standarta virzuļiem.:
298°
Max.atvērums 10,67mm
Overlap 3,8mm

Jāņem arī sporta atsperes. Drošības pēc arī glāzes un šaibas.


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
petjka rakstīja:
Vēss motors iet tagad ļoti labi, kā uzsilst noģībst. Norāvu lambdu nost, tagad arī silts iet labi.

Aizdomas apstiprinājās? Jūti kādu mīnusu braucot bez lambdas? Teorētiski standarta regulējumiem bez lambdas būtu jābūt diezgan "drošiem".

jāpapēta ilgāk kāds patēriņš un kā darbojas. Neesmu zinātājs, bet bez lambdas motors arī silts dod maisījumu kā aukstam- treknāku.
Likās ka siltam dzinējam izplūdes gāzes ož pēc nesadegušas benžas.
Nav viedokļa kā būtu pareizāk braukt. Ekoloģiskāk noteikti ar lambdu. Nopirkt lambdu jau nav problēma.... be ja labāk iet bez....
Jāuzliek sportinieka spoles.
Benžas sūknim jāaizvelk vadi savādāk lai 9v vietā būtu kaut 11v
Ir ko darīt Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:
vispār no sportinieka vēl palikusi diezgan gara izplūdes sadalene, kuru var likt ieplūdē un atvērt arī ar standarta virzuļiem.:
298°
Max.atvērums 10,67mm
Overlap 3,8mm

Jāņem arī sporta atsperes. Drošības pēc arī glāzes un šaibas.


Droši ieliec kastītē visu komplektu un virsū uzraksti "pārdod petjkam"
Noteikti kādreiz gribēsies kauko saskrūvēt  Twisted Evil
Bet tā kā darāmā apjoms stingri pārsniedz laiku un budžetu.... tas "kaukad" iestāsies tālā nākotnē

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 5 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database