Atbildēt pie šī temata 6 lapa no 10 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nākošais
SUV vs visi parejie
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Quattordici rakstīja:
yuran rakstīja:
Kads suv dos tev tadu prieku? Vai ne sada prieka del mes visi klat esosie milam alfas un piedodam tam dazadus sikumus ? Wink
Vai vecums jau dod par sevi zinat un kads kluva par vecu pirdulu agrak neka vajadzetu? shura

pabrauc ar Cayenne GTS, tad parunasim par "atnjemto" prieku Very Happy


pabrauc ar F40 , tad parunasim Smile) Nevajag **j ar pirkstu salidzinat Smile
Te tomer ir diskusija par videjo SUV , nevis ultra klase.


_________________
GTV6
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
yuran rakstīja:
pabrauc ar F40 , tad parunasim Smile) Nevajag **j ar pirkstu salidzinat Smile
Te tomer ir diskusija par videjo SUV , nevis ultra klase.


...tad liec tam "vidējam" SUV pretī vidēju sūda pasātu vai mondeo nevis video ar Ghibli, un tad salīdzinam "fun", un visu pārējo... Wink


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vot ble upjortie Smile) Ralfin, ar passat B8 daudz tikamak braukt neka ar Rav4 (cena ta pati). Un pat pa bedrainam pilsetas celam passats ir komfortablaks.  Gramatu lasiju, zinu ko rakstu. Wink

So diskusiju varam veikt bezgaligi. Viss, es vairs te nerakstisu, lai katrs brauc ar ko grib  Razz


_________________
GTV6
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
yuran rakstīja:
Viss, es vairs te nerakstisu, lai katrs brauc ar ko grib  Razz


...paskaties cik reizes iepriekš es to jau rakstīju, prieks, ka arī Tev beidzot nāca šī atziņa... naac


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
yuran rakstīja:
Te tomer ir diskusija par videjo SUV , nevis ultra klase.

Tu piemineji Maserati Ghibli (bija uz foto), nu tad es ari attiecigi piemekleju opponentu Smile))))

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Diskusija sakas ar to, ka dazi bija gatavi nodedzinat pilseta iebraukusos SUVus un to vaditajus nometat ar akmeniem. SUV piekriteji tik pierada tumsonam, ka SUVs pilseta un vispar LV apstaklos ir ok, un neviens vieglais nespej pilnvertigi aizvietot visas tas iespejas un prieksrocibas, ko sniedz SUVs.

Quattordici rakstīja:
Prokurors rakstīja:
Gandrīz 2,5 tonnas ziemā varētu pēc interces slīdēt daudz tālāk kā Fiat 500... Un ritošās daļas mezgli, kas nav daudz izturīgāki par to pašu Fiat 500 maksā daudzas reizes dārgāk. Ja vien lai tiktu līdz namdurvīm nav jāšķērso līdz pautiem aizsniguši arumi, to ručkā iedošanas momentu var izbaudīt krietni gaumīgāk.

Atvajno, tu tocno esi autozurnalists?


Par to slidesanu Doh! Bet par ritosu dalu koments vieta. Jo sis pienemums:

zeenjaa rakstīja:
Viens no būtiskajiem iemesliem Latvijā, kādēļ cilvēki izvēlas SUV ir piekares un ritošās daļas ilgāk dzīvošana nekā vieglajiem.
Jebkuram normālam SUV vai minivenam piekare pa mūsu ceļiem kalpos daaaudz ilgāk kā parastajiem auto, jo tās piekares ir domātas lielākām slodzēm un/vai lielākam svaram.


nav patiess, ja vien runa nav par dzipiem ar rami un atkarigajiem tiltiem, kur nav piekares. Un ari tiem stures sviras, stabilizatoru bukses juk ara ta vien tikai. Lielaka dala smalko SUV ir buveti uz vieglo masinu bazem un piekarem, bet uz tiem ir lielaks svars, slodze un agresivaks pielietojums. Ta ka piekares SUViem ir jaremonte un, jo krutaks suvs, jo dargaka piekare.

Tai skaita jau ieprieks pieminetas riepas. Tik pat maldigs ir pienemums, ka ar SUV var cauru gadu mocit ar kaut kadam letajam vissezonas m+s. Nevar, tiem tapat ka visiem citiem ziema vajag labas ziemenes, bet vasara vasaras riepas. Un uz 18~20" riteniem cenas ir iespaidigas, bet dilst tas riepas atri.


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Diskusija sakas ar to, ka dazi bija gatavi nodedzinat pilseta iebraukusos SUVus un to vaditajus nometat ar akmeniem. SUV piekriteji tik pierada tumsonam, ka SUVs pilseta un vispar LV apstaklos ir ok, un neviens vieglais nespej pilnvertigi aizvietot visas tas iespejas un prieksrocibas, ko sniedz SUVs.

pareizi! es jau pats saku aizmirst par ko bija runa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es gan joprojām nesaprotu, kas ir visas tās "iespējas un priekšrocības". Ja neskaita augstāku sēdpozīciju (subjektīvi, bet man riktīgi nepatīk), viss cits imho ir tikai trūkumi. Vismazāk no visa SUVisma es saprotu tendenci izstrādāt un uzražot bobiku, kuru tad visādi sportināt, sēdināt, palielināt tam jaudu, stutēt uz zemprofila riepām, lai tas kļūtu kaut cik līdzīgi vieglajam braucams. hmm
Standartā viņi VISI ļodzās, nestūrējās, nebremzē, maksā dārgi, utt. Un par to piemaksāt, pretī saņemot iespēju uzbraukt uz apmales? Kādēļ man vispār vajadzētu braukt uz apmales?!
Vēl viens moments, kuru daži ALFISTI nez kādēļ ignorē: praktiski visi (ar ļooooti retiem izņēmumiem) paaugstinātas caurgājamības spēkrati ir vienkārši neglīti. mozaika



_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Quattordici rakstīja:
elbee rakstīja:
Diskusija sakas ar to, ka dazi bija gatavi nodedzinat pilseta iebraukusos SUVus un to vaditajus nometat ar akmeniem. SUV piekriteji tik pierada tumsonam, ka SUVs pilseta un vispar LV apstaklos ir ok, un neviens vieglais nespej pilnvertigi aizvietot visas tas iespejas un prieksrocibas, ko sniedz SUVs.

pareizi! es jau pats saku aizmirst par ko bija runa


Par to slīdēšanu...  Very Happy Kāds varēja pamēģināt Biķerniekos vai 333 kartingutrasē izbraukt trīs apļus ar 159o, pasātu vai kaut ko tādu, nerunājot par mazajiem, un tad ar kruzaku, padžēru vai rendž roveru. Un tad salīdzināt savu sniegumu sekundēs. Pārbaudīts eksperiments gan ar Cauni, gan vēl dažiem virtuoziem.
Un vēl - http://www.movitcars.com/rahmen/stoptbl.htm. Ja vidusmēra neSUVs aptājās vidēji 40 metros (plus mīnus), tad palūk uz padžēru, nafigatoru, to pašu rendž roveru, Kia Sportage un vēl citiem SUViem. Nekādi nevarētu teikt, ka roverā ir maz elektronikas un pribambasu. Turklāt tie ir vēlamie rādītāji un ne ikdienas autobraucēja.  violent

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
SUV/SAV vienīgais bonuss ir "troņa" sajūta, un attiecīga "tālāk redzi" sajūta kura izbeidzās tiko priekšā ir autobuss vai kravas auto...
Par to kādēļ cilvēkiemt tas patīk nerunāsim...

Pasīvā drošība pašlaik jau ir tādā limenī, ka arī Golfs brīvi var stāties pretim Touaregam...

Ja gribas bik vairāk piekares gājiena un SUV/SAV ietilpību tad ir radīts vesals segments ar XC70/alltrak/allroad/outback/BMW 3GT/5GT /octavia scout/yeti/... auto kuriem ir +/- suv klīrenss bet normāla virsbūve un gandrīz vieglā auto gaitas īpašibās...

Pareiza pilnpiedziņa(arī ne visiem SUV u.c. AWD auto tāda ir) pie mūsdienu riepu/piekares/stabilitātes sistēmu attīstības līmeņa sagādā būtiskas priekšrocības tikai ja ir regulāri jābrauc pa totāli gludu ledus spoguli vai arī par dubļiem ar 150mm špurēm...

Ja ratus/bērnu krēsliņus etc var ielikt SUVā līdz bagāžnieka pārklāja līmenim, tad tos var ielikt arī uz tās pašas bāzes ražotā sedanā un kupejā un no Suv/touring ratus nozagt būs vieglāk... Ietilpības priekšrocības sāk parādīties tad, kad krāmē virs palodzes līmeņa...
 
Vilkt divasu piekabes etc var arī ar atbilstošas svara kategorijas vieglo auto...

Piekares izturība arī nav garantēta, manam pašreizējam sēdinātajam neSUV pa 80k km pa mīļajiem .lv ceļiem ir bijis jānomaina viens priekšējais bumerangs un pāris aizmugures šarnīri un pie sliedēm nebremzēju...

Vienīgais attaisnojums pirkt SUV/SAV ir patīk, nevis mārketinga cilvēku iestāstītas pseido-priekšerocības.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ir negliti, ir gliti. Kad Cheroks sapus, nemsu sievai sitadu, ko pa pilsetu braukalet Very Happy Bet varbut uz to bridi bus jau kads Alfa Romeo SUV uzrazots...




_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee tas nav SUV tas ir džips...
rāmis+virsbūve un primitīvs salons...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ne vienmēr pilnpiedziņa un liels augums ir noteicošais... https://www.youtube.com/watch?v=t9g8CZ4TzUY

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
GirtzB rakstīja:
elbee tas nav SUV tas ir džips...
rāmis+virsbūve un primitīvs salons...


Es zinu, kas tas ir super




_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:


 Jo sis pienemums:

zeenjaa rakstīja:
Viens no būtiskajiem iemesliem Latvijā, kādēļ cilvēki izvēlas SUV ir piekares un ritošās daļas ilgāk dzīvošana nekā vieglajiem.
Jebkuram normālam SUV vai minivenam piekare pa mūsu ceļiem kalpos daaaudz ilgāk kā parastajiem auto, jo tās piekares ir domātas lielākām slodzēm un/vai lielākam svaram.


nav patiess, ja vien runa nav par dzipiem ar rami un atkarigajiem tiltiem, kur nav piekares. Un ari tiem stures sviras, stabilizatoru bukses juk ara ta vien tikai. Lielaka dala smalko SUV ir buveti uz vieglo masinu bazem un piekarem, bet uz tiem ir lielaks svars, slodze un agresivaks pielietojums. Ta ka piekares SUViem ir jaremonte un, jo krutaks suvs, jo dargaka piekare.

Tai skaita jau ieprieks pieminetas riepas. Tik pat maldigs ir pienemums, ka ar SUV var cauru gadu mocit ar kaut kadam letajam vissezonas m+s. Nevar, tiem tapat ka visiem citiem ziema vajag labas ziemenes, bet vasara vasaras riepas. Un uz 18~20" riteniem cenas ir iespaidigas, bet dilst tas riepas atri.

Nez, varbūt man par maz auto bijuši, bet salīdzinot Fiat Tipo, AR 147, Punto, esošo CW un sievastēva Pasātu B6 ar citas svara kategorijas - Fiat Ulysse 2005.g (kas šobrīd Ficinā stāv), varu droši teikt, ka tam minivenam piekari pa 230k km neesmu remontējis nemaz (2 atsaites, 6 bukses)- viss pārējais oriģināls no rūpnīcas vēl šobaltdien! Ko protams nevaru teikt ne par vienu no nosauktajiem vieglajiem.
Protams, ar minivenu braukšanas baudas nekādas salīdzinot ar pātējiem. Bet no citas puses.... Bauda ir braukt, nevis regulāri lāpīt piekari.
Tāpēc es piekritīšu tiem, kas par 2 auto garažā.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 6 lapa no 10 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database