Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 4 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais
Gribu laikam nopirkt 159 kas jaazin?
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Autoram varu ieteikt tureties pie 2.4, ja gribas lai "валит" un "рвет на повал"  Razz


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Autoram varu ieteikt tureties pie 2.4, ja gribas lai "валит" un "рвет на повал"  Razz

+10  yo

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: вотвот 
soundshake rakstīja:
И я про это. 3.2 это тема. У самого 156 2.0 JTS. как говорил катался на 159 2.4. Комфорт и качество конечно лучше в 159. Но разгон даже простого 166сильного 156 просто рвет на повал 2.4дизеля ))

Выбор супер простой:
2.4 - помимо непохой динамики хотябы как-то приятно звучит при разгоне и работает ровнее (про 10 литров расхода в Рижском потоке можешь никого не слушать, будет все 12-13 при тяжёлой ноге)
1.9 - у него звук не очень приятный, вибраций побольше, едет скромнее, но и не жрёт нифига - экономичность там хорошая

Из бензинов выбора толком нет, т.к. даже топовый 3.2 - вообще никакой: жрёт очень много, едет невыразительно

P.S. Если возьмёшь дизель и будешь рассматривать возможные последствия чиповки, то не забудь что турбокомпрессор, коробка передач, приводы в трансмиссии - всё это заводом рассчитано на определённый срок службы при определённых нагрузках. Подумай, сколько в результаты ты добавишь лишнего момента и мощности к уже порядком изношенным деталям и готов ли твой кошелёк к возможным последствиям (я не говорю что у тебя всё развалится, но предупреждаю что развалиться может). Удачи!



Pēdējoreiz rediģējis Quattordici Mon Apr 20, 2015 12:55 pm; pavisam rediģēts 2 reizes
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: ... 
soundshake rakstīja:
Вот только я в люблен в Альфу. Друг подсадил на них. Как то отдал года 4 назад мне 156 - 1998 года ( орегинал тюнинг от альфа ромео ( заводской тобишь тюнинг) 1.8TS + чипсет (166-170 лашодей было в место 144) и покруты оборотов. Так бембы 2.5 стояли. был поуши, вот купил себе 156 2.0 JTS фейслифтовый 2003. Вот кушает по городу ооочень много. каких 13л на сто (( но не говори. Седенья конечно табурет. но мягче чем тройка на брющатке 100 пудова. Ездил на бмв 3 и 5. Вот 159 даже чем-то наверно лучше 5торки по мягкости ( хотя она была 2004 года) . но я не ездил так что бы по ямам. а так по не ровнастям.

170 лошадиных сил с 1.8 TS двигателя, это вы, батенька, горазд в чужие сказки верить. Мало того, я вас обрадую: съездите-ка вы на стенд на своей машине и вы крайне удивитесь тому, как ваш 2.0 JTS выдаёт вышеупомянутые 145-150 л.с. на колёсах Smile (вместо заявленных 166) и жрёт он действительно ~13 литров по городу, это правда. 2.0 JTS - не удачный и скучный двигатель, который выглядит неплохо исключительно на бумаге Sad и не поможет поднять мощность ни чип-тюнинг, ни фильтр, ни выхлоп. Всё это мы уже проходили

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: вотвот 
Quattordici rakstīja:
P.S. Если возьмёшь дизель и будешь рассматривать возможные последствия чиповки, то не забудь что турбокомпрессор, коробка передач, приводы в трансмиссии - всё это заводом рассчитано на определённый срок службы при определённых нагрузках. Подумай, сколько в результаты ты добавишь лишнего момента и мощности к уже порядком изношенным деталям и готов ли твой кошелёк к возможным последствиям (я не говорю что у тебя всё развалится, но предупреждаю что развалиться может). Удачи!


Nav isti korekti formulets. Slodzi uz mehaniskiem padod soferis nevis tunings. 400 vai 460Nm nebus tik izskirosi ka gazes pedalis grida Wink Agresiviem braucejiem viss izjuks atrak ka tiem, kas taupa masinu.


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: вотвот 
elbee rakstīja:
Nav isti korekti formulets. Slodzi uz mehaniskiem padod soferis nevis tunings. 400 vai 460Nm nebus tik izskirosi ka gazes pedalis grida Wink Agresiviem braucejiem viss izjuks atrak ka tiem, kas taupa masinu.


Pareizi! Es to izlaidu garam, jo automatiski pienjemu ka savus auto chipos tikai agressori )

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: вотвот 
Quattordici rakstīja:
elbee rakstīja:
Nav isti korekti formulets. Slodzi uz mehaniskiem padod soferis nevis tunings. 400 vai 460Nm nebus tik izskirosi ka gazes pedalis grida Wink Agresiviem braucejiem viss izjuks atrak ka tiem, kas taupa masinu.


Pareizi! Es to izlaidu garam, jo automatiski pienjemu ka savus auto chipos tikai agressori )


bet vai tad nav tā, ka šitie nenormāāāālie ņūtoni ir pieejami apgriezienu sākumā (~2000rpm) un tāpat uzbrūk, pat negriežot to dīzeli redlainā? respektīvi, jebkura čipotā vienkārši ātrāk izjuks  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Buso SmileSmileSmile
 eļļa tek pa visām vietām.

Kur ir tās visas vietas?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
schupius rakstīja:
Buso SmileSmileSmile
 eļļa tek pa visām vietām.

Kur ir tās visas vietas?

+1  Embarassed


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Ну 
Ну зато я рву и БМВ 2.5. Да кнч на 300метов. Но скажу, что по мне удачный у альфы двигатель 1.8 TW/ у меня была такая(( чип сет до 167 лошадок. и почти все 2.5 двигатели позади были.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: вотвот 
[quote="Quattordici"]
soundshake rakstīja:

2.4 - помимо непохой динамики хотябы как-то приятно звучит при разгоне и работает ровнее (про 10 литров расхода в Рижском потоке можешь никого не слушать, будет все 12-13 при тяжёлой ноге)

Ну я в этот двигатель влюбился. Я ходил смотреть именно 2.4 дизель. Очень понравился. Тихий, а когда жмешь, кнч не сравнится со звуком JTS, но тоже хороший. Кстати, что удивило, вроде 2.4 (200 л.с) а тише на холостых работает, чем passat b6 1.9 (к тому же 2007 года) вроде должны у немцов быть тихие дизеля к этому времени. Но я сужу по бмв и мерсам.
Что касается, чипа, да я тоже об этом думал, и из-за этого боюсь ставить. Хотя друг миханик, говорит если делать индивидуально ( не слишком много разгонять, то и мощность будет приемлема (заметна, но и нагрузки не такой адской, хотя и весомой)
А нога у меня легкая. Экономить умею. просто задалбал бензин... Только залью на 10 евро, так сразу после 65км едь еще заполняй Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: вотвот 
elbee rakstīja:

Nav isti korekti formulets. Slodzi uz mehaniskiem padod soferis nevis tunings. 400 vai 460Nm nebus tik izskirosi ka gazes pedalis grida Wink Agresiviem braucejiem viss izjuks atrak ka tiem, kas taupa masinu.

Nu zini, man piemeram žel bus visu laiku pedalis grida... Ne viss tads kurš agresivs, bet tads kurš vienkarši necien savu auto... Smile Jo pa musam ceļam, šeit var tikai ta atstat visu ritošu daļu. Very Happy Un skatit spoluļa kas no detaļam ir nokrituša Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
taupīgai braukšanai ir arī otra puse Sad
dzinējs neuzsilst, nepietiekoši eļļojas
man benzīna dzinējam, mierīgi braucot, gredzeni iedega !!! un visa ekonomija pie vienas vietas, labi vēl, ka tiku cauri ar to, ka 2000 km nobraucu 1-2-3 ātrumu, griežot līdz galam SmileSmile
cik esmu sapratis, tad arī dīzeļiem nepatīk taupīga braukšana - kvēpu filtri aizaug, recirkulācijas vārsti aizaug , dzinējs neuzsilst u.t.t.
dzinējam ir jāstrādā visos apgriezienos !!!!
nevis tikai līdz 1500, lai arī kā gribētos to kapeiku ietaupīt


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Nu taa ir 
Nu taa ir. Visa ekonomija iet uz vienu vieta, ja kaut ko dizelam saplist Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Alfa ir jābauda, nevis jādomā, kā ar to iekonomēt..


_________________
houseofwildcats.com
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 4 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database