Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
AR GTV 1995-2000
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs AR GTV 1995-2000 
Man ir jautājums par šā modeļa dzinējiem. Question
2.0i 16V T.Spark (150 zs)  VS.  2.0i V6 TB (202 zs)


1) Kādas ir īpatnējākās problēmas šiem dzinējiem. ( it sevišķi turbo motoram )
2)  Confused  kuru ņemt  Confused                ikdienai un atpūtai


Par ritošās remontiem un siksnu maiņām jau ieguvu info no jūsu foruma  Very Happy
Paldies  drink


_________________
Nobody is perfect, I'm nobody.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
turbo!


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
labaak njem turbo, jo tas ir V6, kam nav raksturiigo twinsparku siksnu probleemu. galvenais,lai auto nebuutu nodziits. njem tik svaigu cik iespeejams
leetu un labu GTV nemeedz buut...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
njem 3l V6 Wink nopietni, ja domaa mashiinu pirkt eiropaa, tad ir veerts iespringt, pamekleet, pagaidiit un samaksaat shtuku vairaak. 97. gadaa bija veel taadi pirms facelift modelji, bet jau ar 3l 24v dzineeju.


un, ja esi gatavs tam, tad labaak piemest veel shtuku un samekleet peec 98. gada facelift modeli ar 3l V6 6 robu kaarbu, momo salonu, brembo bremzeem u.c. runaa arii, ka 3l esot mazaak problemaatiski kaa 2l. ne taa ka leetaak uztureet, vienkaarshi probleemu mazaak, izturiigaakas, uzticamaakas.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Un ja auto buus ar 6o robu tad pateerinjsh uz shosejas mazaaks. 2.0TB eed tikpat cik 3.0 24v. Bet atdeve pilniigi cita, jau no ljoti zemiem apgriezieniem pateicoties Nm saak pienaaciigi celt. Un izpaliek turbobedre. Idea
Bet ja izveele tikai starp tiem abiem, tad njem 2.0TB.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es, godiigi sakot, neesmu paarliecinaats, ka atmosfeernieks ir DAUDZ labaaks par turbo. Man kaut kaa mazliet maac nostalgija uz to turbobedri. Jaa, atmosfeernieks ir vieglaak un vienkaarshaak braucams. Iipashi V6 - piespied un aiziet (lai gan par JTS arii nesuudzos). Bet turbo ir daudz interesantaak Smile


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Es, godiigi sakot, neesmu paarliecinaats, ka atmosfeernieks ir DAUDZ labaaks par turbo. Man kaut kaa mazliet maac nostalgija uz to turbobedri. Jaa, atmosfeernieks ir vieglaak un vienkaarshaak braucams. Iipashi V6 - piespied un aiziet (lai gan par JTS arii nesuudzos). Bet turbo ir daudz interesantaak Smile


izbrauc ar 10 gadus vecu 2.0TB, tad redzeesi, cik tas ir interesanti Wink trubo mashiinas ir taapat kaa diizelji. liekas, ka baigi iet, a iisteniiba ne suuda neiet, pabraukt nevar, vislaik robi jaasledz un, ja peekshnji jaaveic aatrs manevrs, izraadiisies, ka esi "tukshajaa" zonaa un aiziesi bojaa shura

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Taa var domaat tikai tie, kas nejeedz braukt ar turbomotoru Smile
Bet par 10gadiigu, iz fuck turbodzineeju piekriitu - iespaids, ka autinsh lido, lai gan reaali hronometrs raada krietni pesimistiskaaku ainu...


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Taa var domaat tikai tie, kas nejeedz braukt ar turbomotoru Smile


nu bet nafiga man jeegt braukt ar turbo motoru, ja var vienkaarshi njemt un braukt ar atmosfeerisko neko nejeedzot. tas ir liidziigi kaa manuala kaarba un automaats. ir tai manualajai savs prieks, bet ikdienaa nafig tas nav vajadziigs. piekriiti?

starp citu, 2l V6 TB dzineejs tika radiits ne taapeec, ka turbo motori ir baigi forshi, bet taapeec, lai Itaalijas tirguu vareetu piedaavaat 200zs mashiinu pa daudz maz normaalu cenu, jo >2l tilpuma vinjiem bija naakamais nodoklis. nezinu, cik liels, bet laikam pietiekoshi, lai auto razhotaaji no taa izvairiitos. kaut vai BMW M3 italian edition ar 2.0l dzineeju

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Par nodokljiem - taa arii bija. Itaalji nebij iemaaciijushies reekinaat dzineeja tilpumu peec FIA parametriem (turbomotoram ar restriktoru koeficients 1.7) Un fakts arii, ka tas TB dzineejs deva ozona caurumaa tikdaudz kvadraatmetrus, ka to aatri vien naacaas nonjemt no razhoshanas, jo tas ar lielaam puuleem un paargrieztaam aciim iespiedaas euro-2 normaas. Nu vai kaut kaa tamliidziigi. Katraa zinjaa no ta motora naak aaraa dziiva inde shura
Kas attiecas uz braukshanu. Ikdienaa braucot, analogiskas jaudas turbomotors buus... ekonomiskaaks  Exclamation kaa atmosfeeriskais. Iemesls - degvielu aarpraatiigaa daudzumaa pateeree tikai rezhiimos aiz turbobedres. Braucot leeni pamazaam pa Riigas ielaam (max 2-2.5k rpm), tas dzineejs neteeree saliidzinoshi neko. Tas neattiecas uz mziitinjiem 4 cilindru dzineejiem, kuri principaa nekustina to mashiinu, kameer negriezhas turbiina (tas velk aiz sevis arii attieciigi samazinaatu turbiinas resursu). 20 V6 vareetu normaali iet uz priekshu arii liidz turboapgriezieniem.
No otras puses... kursh gan spees leeniiteem ripinaat ar turbo GTV? shura
Vispaar es laikam gan baidiitos no veca un nobraukta turbomotora... Tomeer atstaajot speekaa apgalvojumu, ka labs turbo ir smekjiigaaks par atmosfeernieku, lai arii prasa iemanjas.


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ja godiigi es nezinu nevienu > 5 gadi vecas turbo mashiinas iipashnieku, kuram taa padariishana straadaatu un mashiina ietu, visiem nemitiigi ir kaut kaadas probleemas ar vaarstiem, paarpluudeem, uzpluudeem, dachikiem, hujachikiem, ellju tur, ellju shur, un spiediena tajaas kastes arii parasti nau. bet nu visi vinji vienaa balsii kliedz, ka turbo ir speeks, turbo ir smekjis, spekjis un kas tur veel. tas attiecas gan uz saab, gan audi, gan subaru u.c.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
ja godiigi es nezinu nevienu > 5 gadi vecas turbo mashiinas iipashnieku, kuram taa padariishana straadaatu un mashiina ietu, visiem nemitiigi ir kaut kaadas probleemas ar vaarstiem, paarpluudeem, uzpluudeem, dachikiem, hujachikiem, ellju tur, ellju shur, un spiediena tajaas kastes arii parasti nau. bet nu visi vinji vienaa balsii kliedz, ka turbo ir speeks, turbo ir smekjis, spekjis un kas tur veel. tas attiecas gan uz saab, gan audi, gan subaru u.c.


Pareizi. Piekrist. Man te viens keks neklausīja un nopirka Opel Astra coupe Bertone ar turbo. Un  kā viņš ar to vāģi pēc tam pi fuck āsssss. Bija žēl skatīties down

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
rezumeejot:

ikdienai 2.0TS
atpuutai 2.0TB
ikdienai un atpuutai 3.0V6

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pateikshu ari kadu vardu es.
Pats lietoju TB motoru (gan ne uz GTV bazes), ka ari ir nacies apchamdiit un biki apjegt kads ir 3.0 24v (ir biki pieredze ari ar 3.0 12v). Es teiktu ka janjem ir 3.0 24v. Bet ja nu galigi jaizvelas starp Ts un TB, njem TB, tikai pirms njemshanas silti iesaku to ljoti labi parbaudit, ja tur viss nestrada kaa pulkstenis, ljoti lielas iespejas ieberzties lielas nepatikshanaas.
Viena no tipiskaam TB motoru kljuudam ar ko nacies sastapties ir varstu stumeju izdilshana..., kas parasti ness sev lidzi ari sadalenju izdilshanu un mainju.

Ar TB motoru pilseta var pabraukt lidz 2.5krpm, bet tas ir sameraa gruuti, kaut vai taa iemesla delj ka gribas iemiit, tad vairss ekonomija nesanaak. Par ekonomiju runat domaju ka ir nepiedieniigi - ti zhe nje opelj kupil (c). Ja telosi Shumaheru, tad .... nu nezinu..., atri paliksi bez tiesiibaam.

Nedaudz par subjektiivaam izjuutaam.
Abi shie motori skan ljoti labi, katrs nedaudz savadak, 3.0 jau pie zemakiem apgriezieniem rada patikamas vibracijas vedera rajonaa TB motoram tas notiek pie augstakiem (vismaz pari 3 krpm). Braucot tu klausies kaa motors dzied, un nepaartraukti ir veelma kaapinaat tempu, spiest pedaali ar vien dziljaak un sadzirdeet naakamaas notis un taa tik turpini lidz 6 krpm vai pat vairak apgriezieniem, tad parsleedzies (ar patiikamo vrummm) un viss saakas no gala... seja tev savelkaas divaini manjakaalaa smaidaa un asiniis iepluust milziiga deva adrenaliina....

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Doma ir ņemt GTV - baigi iepatikās, protams vēl papīrīši jāpakrāj, bet info laicīgi jau nekaitē iegūt  Twisted Evil

Skatos pa Lietuvas plačiem un citur. Vācijā mazāk, jo sanācis ar iepriekšējo pirkumu nedaudz ieberzties.
2.0 motori tika piedāvāti, jo tie ir populārāki, tad tāpēc jāformulē jautājus savādāk:

Piemērotākais dzinējs priekš AR GTV 1995-2000g. ikdienai un atpūtai?

http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/alfa-romeo/gtv/


_________________
Nobody is perfect, I'm nobody.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database